Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

Ας εχουμε και μαζεμενες τις επιπτωσεις του κορωναϊου (αμεσες και εμμεσες) στη ναυτιλια.

.

On 2/18/2020 at 7:20 PM, Nick the Greek said:

Να πούμε και 2 πραγματάκια για την αγορά με πινελιές. Γενικά έχει καταρρεύσει, επηρρεασμένη και από την κατάσταση με τον ιό στην Κίνα και τον αναμενόμενο περιορισμό της εμπορικής δραστηριότητας. Ούτε και οι μεγάλες καθυστερήσεις των πλοίων στα ναυπηγεία για την εγκατάσταση scrubbers, ούτε και η παύση εργασιών σε πολλά μέρη στην Κίνα έχουν κατορθώσει να προσφέρουν κάποια ανακούφιση. Στα panamax για παράδειγμα, το index έφτασε να πέσει πέσει κάτω από τα 3.5 χιλιάδες δολλάρια, χρήματα στα οποία ένα τέτοιο πλοίο απλά δεν βγαίνει, ανέκαμψε τις τελευταίες ημέρες λίγο κάτω από τα 5. Συγκριτικά το 5TC των capes είναι κάτω από τα 2.8 χιλιάδες δολλάρια, καταστροφή. Να δούμε τι θα φέρουν οι επόμενες εβδομάδες και μήνες.

 

On 2/7/2020 at 2:25 PM, Nick the Greek said:

Δεν ξέρω κατά πόσον έχει παίξει στην τηλεόραση το συγκεκριμένο θέμα γιατί δεν παρακλουθώ αλλά οι επιβάτες και το πλήρωμα του Diamond Princess έχουν μείνει αμανάτι και σε καραντίνα στη Yokohama λόγω του coronavirus. Τα κρούσματα επί του πλοίου αυξάνονται και πληθύνονται, συνολικά είμαστε στους 61 ανθρώπους αυτήν τη στιγμή. Ακόμη και αν δεν είσαι φορέας, είσαι σε περιορισμό μέσα στην καμπίνα σου, φαντάζομαι για την διάρκεια της περιόδου επωάσεως των 14 ημερών. Άντε τώρα να είσαι και σε καμιά εσωτερική καμπίνα για 2 εβδομάδες και να μη βλέπεις ούτε τον ήλιο. Μάλλον ψυχολόγο παρά παθολόγο θα χρειαστείς μετά από αυτό.

 

On 2/19/2020 at 2:27 PM, Nick the Greek said:

Ιάπωνας λοιμωξιολόγος επισκέφθηκε το Diamond Princess και δεν έμεινε ακριβώς εντυπωσιασμένος με αυτά που είδε. Την ίδια στιγμή, έχει αρχίσει η σταδιακή "απελευθέρωση" επιβατών από την καραντίνα, σημάδι πως είναι η αρχή του τέλους της περιπέτειας. Αναρωτιέμαι τι θα κάνουν μετά το ίδιο πλοίο προκειμένου να σιγουρευτούν ότι δεν υπάρχει ίχνος του ιού, οπουδήποτε. Για κάποιο λόγο μου έρχεται στο μυαλό πάντως, η εικόνα που φλογίζαμε τα κρεββάτια στο στρατό με το καμινέτο για να ψοφήσουν οι κοριοί:D

 

On 2/23/2020 at 10:25 PM, proud_ionian said:

αναστολη των μαθητικων εκδρομων στην Ιταλια αποφασισε το υπουργειο παιδειας, λογω της εξαπλωσης του κορωναϊού.

τα γκρουπακια των μαθητων ηταν καλο χαρτζηλικι καθε ανοιξη για τις εταιριες της αδριατικης

 

On 2/23/2020 at 10:35 PM, proud_ionian said:

εκτακτα μετρα στα λιμανια της πατρας και της ηγουμενιτσας, λογω της εξαπλωσης του κορωναϊου στην ιταλια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι εταιρείες Carnival, Royal Caribbean και Norwegian Cruise Line, υπολογίζουν το κόστος από τον ιό μέχρι τώρα στα 555 εκατομμύρια ντάλλαρς συνολικά, με μετριοπαθείς υπολογισμούς, και έπεται συνέχεια. Την ίδια στιγμή η Genting σταματά τις αναχωρήσεις του Genting Dream από τη Σιγκαπούρη μέχρι τις 7 Μαρτίου και βλέπουμε. Ο ιός έρχεται και στην Ευρώπη όπως είναι μαθηματικά βέβαιο, πέρα από το ανθρώπινο κόστος αν συνεχιστεί αυτή η ιστορία και τους επόμενους μήνες, θα έχει μεγάλη επίπτωση και στον τουρισμό. 

Link to comment
Share on other sites

Άλλα 2 σημεία από μένα: τα κινέζικα διυλιστήρια σύμφωνα με το Reuters έχουν μειώσει σημαντικά την παραγωγή τους εξαιτίας του ιού. Κατ' επέκταση δημιουργούνται και μεγάλες καθυστερήσεις στα tanker που περιμένουν να ξεφορτώσουν λόγω της χαμηλής ζήτησης.

Επίσης έχει μειωθεί πολύ η κατανάλωση βενζίνης και diesel καθώς οι περισσότεορι αποφεύγουν τις μεταφορές. Στα όρια του off-topic αλλά το αναφέρω επειδή μου φάνηκε ενδιαφέρον; Φόβοι για τη μείωση της ζήτησης στην αυτοκινητοβιομηχανία λόγω του ιού σύμφωνα με το In.gr καθώς στην επαρχία Χουμπάι κατασκευάζονται περίπου 2 εκ. αυτοκίνητα το χρόνο. 

Link to comment
Share on other sites

Βλεποντας αποψε ρεπορταζ απο το λιμανι της Πατρας ολοι οι αφιχθεντες δηλωναν οτι ελεγχοι για τον ιο εγιναν μονο κατα την αναχωρηση τους απο την Ιταλια ενω φτανοντας εδω δεν τους ελεγξε κανεις(ηταν εμφανες αυτο,περα απο τα λεγομενα οσων μιλησαν ιχ και φορτηγα περνουσαν τις πυλες του λιμανιου''αερα-πατερα'').

Η δικη μου απορια εχει να κανει με την καραντινα στην οποια εχει τεθει η επαρχια του Βενετο(μεταξυ αλλων)και συμφωνα με την οποια απαγορευεται η εισοδος και η εξοδος απο αυτην,αρα κατ επεκταση κλεινει και το λιμανι της Βενετιας αραγε?

Θεωρω οτι περα απο τις ενδεχομενες ακυρωσεις/διακοπες δρομολογιων στην Αδριατικη η συγκεκριμενη αγορα ετοιμαζεται να δεχθει ενα ακομα δυνατο πληγμα ειτε μεσω των ακυρωσεων εκδρομων γκρουπ,ειτε μεσω της στροφης μεριδας φορτηγων προς τους Βαλκανικους δρομους τους οποιους αρκετοι εκ των αυτοκινητιστων δηλωνουν οτι θα ακολουθουν το προσεχες διαστημα.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες ημέρες (10) ημουν Βενετία,μας έλεξαν μονο οταν φτάσαμε στο Marco Polo,οταν φεύγαμε και αντίστοιχα οταν φτάσαμε Πόλη και Αθήνα ουτε έλεγχος ουτε τπτ.

υ.γ. μέχρι στιγμής ολα καλά κανενα σύμπτωμα προφανώς.

 

Link to comment
Share on other sites

Και το MSC Meraviglia έχει περιπέτειες εξ' αιτίας ενός υπόπτου κρούσματος μέλους του πληρώματος επάνω στο πλοίο. Δύο λιμάνια της Καραιβικής αρνήθηκαν να δεχτούν το πλοίο όπως και το Μεξικό, το οποίο όμως άλλαξε γνώμη και επιτρέπει στο πλοίο να προσεγγίσει το Cozumel. Την ίδια στιγμή η ΝΥΚ ακύρωσε τις κρουαζιέρες του Asuka II μέχρι και τον Ιούλιο, το πλοίο επρόκειτο να ξεκινήσε μάλιστα και μια κρουαζιέρα γύρο του κόσμου. 

 

Αργά αλλά σταθερά, ο ιδρώτας που κόβει τις εταιρείες κρουαζιέρας γίνεται ολοένα και πιο κρύος. Πιθανή μαζική εξάπλωση του ιού και στην Ευρώπη και ειδικά στη Μεσόγειο, μπορεί να σημάνει τεράστια επίπτωση στα κέρδη τους. Όχι μόνο λόγω των ακυρώσεων αλλά και λόγω της δυσπιστίας της πελατείας για σημαντικό χρονικό διάστημα, ακόμη και μετά την αντιμετώπιση του ιού.  

Link to comment
Share on other sites

Μια ιδιαίτερα θερμή υποδοχή επεφύλαξαν  στους επιβάτες και το πλήρωμα του Sun Princess στο Reunion σύμφωνα με την Tradewinds. Το πλοίο κατέπλευσε στο νησί του Ινδικού ωκεανού και οι επιβάτες και το πλήρωμα ήρθαν αντιμέτωποι με τους κατοίκους που δεν τους ήθελαν στο νησί φοβούμενοι την εξάπλωση του ιού. Ενώ το πλοίο δεν έχει επίσημα επιβεβαιωμένα κρούσματα, οι κάτοικοι ισχυρίζονται ότι δεν έχουν γίνει ουσιαστικοί έλεγχοι και κυρίως ότι όταν αποβιβάστηκαν, κανένας αρμόδιος δεν έλεγξε τη θερμοκρασία τους.

 

Quote

Protesters pelt Princess passengers with rocks over Covid-19 fears

Reunion residents make it clear they don’t want cruiseship passengers bringing coronavirus to their island

Passengers from a Princess cruiseship were given a nasty welcome at the Indian Ocean island of Reunion on Sunday when protests by local residents turned violent.

The 77,400-gt cruiseship Sun Princess (built 1995) called at the island, a territory of France, as part of an extended cruise from Australia to Asia and Africa.

Around 30 local protesters attempted to stop tour buses carrying the ship’s predominantly Australian passengers from leaving the port by setting up blockades and throwing bottles and rocks, according to Australian media reports.

Police responded with teargas in an effort to disperse the protestors, while the Sun Princess’s master recalled the passengers back aboard as the situation ashore was deemed too unsafe.
The protesters said they feared passengers and crew might bring the Covid-19 coronavirus to their island as the ship had previously called at ports in Asia before sailing to Africa.

They said that although the ship might not have declared any cases of the virus, it did not have any reliable testing capabilities on board, and none of the passengers who disembarked at the port had their temperatures checked.

The Sun Princess is one of many cruiseships that has had its schedules disrupted by nervous port and health authorities.

Earlier on the voyage it was turned away from Madagascar, while permission to visit Mauritius was also revoked.

The Sun Princess is now heading directly to Australia and is expected to dock in Fremantle on 10 March.

Princess Cruises, a Carnival Corp subsidiary, has constantly made international headlines since a major outbreak occurred on its 115,900-gt Diamond Princess (built 2004) in early February.

The ship, which has been held under quarantine in the Japanese port of Yokohama since 3 February, disembarked its last crew members over the weekend.

Japanese Health Minister Katsunobu Kato said over the weekend that the ship is now empty and ready for sterilization.

TradeWinds reported on Monday that many ports from the Caribbean to the South Pacific have been been turning away cruiseships due to fears that they might spread the coronavirus.(Copyright)

 

Link to comment
Share on other sites

Διακόπτονται οι γραμμές Τυνησίας με Βόρεια Ιταλία, σύμφωνα με το Bloomberg.

 

TUNISIA TO SUSPEND PASSENGER FERRY SERVICES TO NORTHERN ITALY OVER THE CORONAVIRUS - HEALTH MINISTER

Link to comment
Share on other sites

Η Lufthansa ακυρώνει όλο και περισσότερες πτήσεις εξαιτίας της κρίσης του κορονοϊού. Όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος της Lufthansa στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters σήμερα,Τετάρτη,150 αεροσκάφη παραμένουν στο έδαφος, συμπεριλαμβανομένων 25 αεροσκαφών μακρινών αποστάσεων.

Αυτό σημαίνει ότι το ένα πέμπτο του στόλου της Lufthansa μαζί με τις θυγατρικές της Swiss, Brussels Airlines και Austrian Airlines αποσύρεται προσωρινά από την κυκλοφορία. «Προσαρμόζουμε δυναμικά το πρόγραμμα πτήσεων στις έκτακτες συνθήκες», δήλωσε ο εκπρόσωπος της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας.

ΑΠΕ/ΜΠΕ 

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε και τι θα γίνει με το MSC Opera, το οποίο φαίνεται ότι μπαίνει σε καραντίνα πηγαίνοντας για Κέρκυρα γιατί επιβάτης σε προηγούμενη κρουαζιέρα (απ' ότι κατάλαβα) διαγνώστηκε θετικός. Είχαν περάσει πρώτα από Ρόδο, Κατάκολο και Αθήνα

 

https://www.mirror.co.uk/news/world-news/coronavirus-2000-cruise-ship-passengers-21631745

 

Link to comment
Share on other sites

Αρχίζει και χοντραίνει το πράγμα, και σε επιχειρηματικό επίπεδο, πέρα από το ανθρώπινο που είναι προφανώς και το πιο σημαντικό. 

 

Εμείς όμως ασχολούμαστε με το ναυτιλιακό ρεπορτάζ και γύρω από αυτό να πούμε πως οι μετοχές των Carnival, Norwegian και RCCL έχουν πάρει τον κατήφορο χωρίς σταματημό. Η επέκταση του προβλήματος σε παγκόσμιο επίπεδο και η αναμενόμενη κατακόρυφη πτώση στη ζήτηση, έχουν ήδη αρχίσει να χτυπούν αλύπητα τις εταιρείες, κάτι που γνωρίζει και η αγορά.

 

Σε αυτό δεν βοηθάνε και τα υψηλού προφίλ συμβάντα όπως το Grand Princess, του οποίου 21 επιβαίνοντες(πλήρωμα και επιβάτες) παρουσιάζουν συμπτώματα. Το πλοίο έχει αφεθεί να κάνει κύκλους ανοιχτά της California ενόσω τα αποτελέσματα των tests στα οποία υπεβλήθησαν, γίνουν γνωστά. Δεν δείχνει καλό το πράγμα πάντως και αν ο ιός είναι παρών στο πλοίο, θα επακολουθήσει μεγάλη περιπέτεια για τους επιβαίνοντες.

 

Φυσιολογική κατάληξη θα είναι η καραντίνα. Καραντίνα στην οποία βρίσκονται ήδη το πλήρωμα του Rhapsody στη Γένοβα, μιλάμε για 64 ναυτικούς, όπως και άλλοι 125 στο Majestic που βρίσκεται στη Νάπολη. Την ίδια στιγμή, το Costa Fortuna στην Ταυλάνδη και το Costa Mediterranea στη Μαδαγασκάρη, τρώνε πόρτα από τις χώρες αυτές χωρίς να έχουν οποιοδήποτε κρούσμα επάνω τους. Η αιτιολογία είναι πως απλά μεταφέρουν επιβάτες που προέρχονται και βρίσκονταν στην Ιταλία το τελευταίο δεκαπενθήμερο.

 

Επιτρέψτε μου και μερικά προσωπικά σχόλια. Όπως είδατε, βρισκόμουν στη Γένοβα το Σάββατο εκείνο που έγινε η "έκρηξη" κρουσμάτων στη Βόρειο Ιταλία. Και λέω έκρηξη γιατί μέχρι την Παρασκευή το βράδυ δεν υπήρχε καμία νύξη στα ΜΜΕ που να αναφέρει κάτι τέτοιο. Κατά συνέπεια στη Γένοβα όλος ο κόσμος ήταν ζέν, κανείς δεν φόραγε μάσκα και το mood στην πόλη ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο. Δεν έτυχε να ακούσω καθόλου ιταλικό ραδιόφωνο κατά την 24ωρη παραμονή μου στην Ιταλία και πληροφορήθηκα για τα καθέκαστα την επόμενη μέρα από φιλικό μου πρόσωπο που ανησύχησε καθώς ήξερε πως βρισκόμουν στην Ιταλία, όχι όμως που ακριβώς.

 

Ευτυχώς για μένα δεν πέρασα καθόλου από το Piemonte και το Veneto, και κατά συνέπεια 15 μέρες μετά είμαι υγιής, και εγώ αλλά και όσοι ήρθαν σε επαφή μαζί μου. Έκτοτε έχω κάνει 2 διεθνείς πτήσεις και όσο κι αν ακουστεί οξύμωρο, έχω την αίσθηση πως είναι η ασφαλέστερη περίοδος να ταξιδέψει κανείς. Αεροσκάφη μισογεμάτα(κι αν), αεροδρόμια άδεια και όλοι σε συναγερμό εξ' αιτίας του ιού. Πότε δηλαδή είναι πιο ασφαλές το ταξίδι? Στην Ιταλία βέβαια τις δύο τελευταίες εβδομάδες, έχει γίνει ο πανικός αυτός που βλέπετε και στις τηλεοράσεις, έχω τρομερή συμπόνοια για αυτό που τους έτυχε.

 

Μοναδική συμβουλή που έχω να δώσω, όση σημασία μπορεί να έχουν(ή να μην έχουν) τα λόγια μου, είναι να εμπιστευθείτε τους ειδικούς κι όχι τους τσαρλατάνους. Πάρτε προφυλάξεις, όχι για σας τόσο, όσο για να μην μεταδώσετε οτιδήποτε σε πιο ηλικιωμένα πρόσωπα που είναι και τα πιο ευάλωττα. Κάντε το γι αυτούς, όχι για σας.

Link to comment
Share on other sites

Παρομοίως και εγω 2,5 εβδομάδες και 4 μέρες πριν γινει γνωστό το πρώτο κρουσμα στο Vo του Veneto , είχα παει μετα γυναικός στη Βενετία . Κανεις δεν ανησυχούσε και φαντάζεστε τι χαμός γινόταν . Ευτυχώς ειμαστε καλα και δεν είχαμε ούτε μισο σύμπτωμα 

Ομως στην είσοδο στη χώρα μας έκαναν έλεγχο  με θερμόμετρο και ... μας έπιασαν και τα..λαιμα .

 

Αντιθέτως τοσο στο νέο της Πόλης και στα αεροδρόμια της Ελλαδος (Αθήνας και Κρητης)'συγκεκριμένα κανένας απολύτως έλεγχος ... καμια θερμόμετρηση , απο μάσκες ελάχιστοι .ερχεται καλοκαιρινή περίοδος και τρεμω ακομα και αν φτιάξει ο καιρός 

καμια παρατήρηση σε όποιον έβηχε χωρις να προφυλάσσει κτλ κτλ ...

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέτε οι επιπτώσεις του ιού που απειλεί παγκοσμίως την δημόσια υγεία Αρχίζει και πλήττει Βάναυσα την επιχειρηματικότητα και την οικονομία . 
 

Για την Ελλάδα που οι δυο μεγάλοι πυλώνες της οικονομίας ειναι η ναυτιλία κι ο τουρισμός τα πράγματα έχουν αρχίσει και ζορίζουν κι αν συνεχιστεί για πολυ ακομη προβλέπονται δύσκολες ημέρες . 
Με την δραστηριότητα της Κίνας να εχει μπει στην κατάψυξη λόγω ιού  οπως έχουν αναφέρει και οι πιο ειδικοί του καταστήματος η ναυλαγορα στα πλοία ξηρού φορτίου αλλα και στα πλοία μεταφορασ εμπορευματοκιβωτίων ειναι για κλάματα.

Για τον τουρισμό η παγκοσμιοποίηση των κρουσμάτων του ιού αλλα και η έλευση του στη χώρα μας εχει ήδη χτυπησει την εγχώρια τουριστική βιομηχανία . Ξενοδοχεία βλέπουν να γκρεμίζονται οι οποίες κρατήσεις είχαν και ιδιαίτερα η Σαντορίνη που αυτή την εποχή δουλευε πολυ με κινέζους , εμφανίζει πτώση της τάξεως του 60% . Ο αλλοδαπός τουρισμός εμφανίζεται μουδιασμένος στις μετακινήσεις του και τηρεί στάση αναμονής μέχρι να δει τι τελικά θα γινει με δον ιο.

Αυτο εχει ως αποτέλεσμα να πλήττονται στο μέγιστο βαθμό οι ακτοπλοϊκές εταιρείες και εταιρείες κρουαζιέρας μικρότερες η μεγαλύτερες. 
Στην ακτοπλοΐα οι κρατήσεις απο την αλλοδαπή εμφανίζουν μεγάλη πτώση σε σύγκριση με τις παρελθούσες χρονιές και μεσα σε αυτή την δυσάρεστη εικόνα έρχονται και ακυρώσεις  για να συμπληρώσουν το κοκτέιλ . Δεν ειναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν οτι αν η κατάσταση με τον corona virus συνεχιστεί για 40-50 ημέρες ακομη χωρις σημάδια πτώσης στα κρούσματα τότε η χρονια χάθηκε ολοκληρωτικά για την ακτοπλοΐα .

ομως και στις εγχώριες ακτοπλοϊκές μετακινήσεις και παρόλο που παραμονές του τριημέρου της καθαρής Δευτερα τα κρούσματα του ιού είχαν μονοψήφιο νούμερο , εντούτοις σε όλες σχεδόν τις γραμμές η επιβατική κίνηση σημείωσε λιγότερη η μεγαλύτερη πτώση ανάλογα τον προορισμό .

Μη απο τα ιδια και για την κρουαζιέρα όπου ήδη σε πλοία αμερικανικών κολοσσών έχουν εμφανιστεί κρούσματα του νέου ιού .

ΥΓ: παντα σε κρίσεις είτε κοινωνικές είτε οικονομικές βρίσκονται κατσαπλιάδες που κανουν τυμβωρυχία προσπαθώντας να αυξήσουν τα κέρδη τους. Φίλος φαρμακοποιός  μου είπε οτι το κουτί με τις μάσκες προ ιού το αγόραζε 2,5 ευρω και πλέον το προμηθεύεται 40 ευρω . 
 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Annivas said:

αν η κατάσταση με τον corona virus συνεχιστεί για 40-50 ημέρες ακομη χωρις σημάδια πτώσης στα κρούσματα τότε η χρονια χάθηκε ολοκληρωτικά για την ακτοπλοΐα .

Αν επικρατήσει ένα τέτοιο σενάριο θα έχει χαθεί όλη η τουριστική σαιζόν για όλους τους κλάδους στην Ελλάδα. Και φυσικά θα ισχύσει κάτι ανάλογο σε όλο τον πλανήτη .

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, kerkini said:

Η κατηφόρα δεν έχει σταματημό. Το αμερικάνικο αργό κάτω από 28 και το μπρεντ στα 31. Εκτιμήσεις ακόμα και για 20 $ αλλά σπάνια οι εκτιμήσεις έχουν επιτυχία.

Μαζί με την ενίσχυση του Ευρώ, μιλάμε για τεράστια μεταβολή. Το άγνωστο είναι πόσο θα κρατήσει και πότε και αν θα δούμε μεταβολές στα εισιτήρια.

Μη χάνουμε την μεγάλη εικόνα. Δεν έπεσε μόνο το πετρέλαιο, καταποντίστηκαν όλες οι αγορές. Τέτοιες βίαιες μεταβολές μόνο για καλό δεν είναι, ακόμα και αν κάποιες από τις επιπτώσεις μπορεί να φαίνεται πως ευνοούν προσωρινά κάποιο κλάδο. Έτσι όπως πάνε τα πράγματα, το φετινό καλοκαίρι το τελευταίο που θα έχει σημασία για όσους ασχολούνται με τον τουριστικό κλάδο, θα είναι οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

Link to comment
Share on other sites

Όπως το είπες Μιλτιάδη, πολύ αργά για δάκρυα. Εγώ απορώ πως οι γείτονες χώρες(Γαλλία, Ελβετία, Αυστρία) δεν έκλεισαν τα σύνορά τους, με δεδομένο το μέγεθος του φαινομένου. Ειδικά από τη στιγμή που ένας ικανός αριθμός Ιταλών πολιτών δουλεύουν σε αυτές τις χώρες και τα Σαββατοκύριακα γυρνάνε στις εστίες τους στη Βόρειο Ιταλία, και είναι μια μεγάλη "απειλή".

 

Τέλος πάντων, η ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds μας ενημερώνει σήμερα το απόγευμα πως η Norwegian Cruise Line, με ενέχυρο το Norwegian Epic, παίρνει δάνειο 675 εκατομμυρίων δολλαρίων για λόγους ρευστότητας στο επόμενο χρονικό διάστημα. Ξαναλέω ρευστότητας, δεν πρόκειται ούτε για καινούρια αγορά, ούτε για εξυπηρέτηση κάποιου δανείου. Η εταιρεία λέει πως το παίρνει προληπτικά το δάνειο, αλλά καταλαβαίνει κανείς πως για να προβεί σε μια τέτοια κίνηση μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, έχουν αρχίσει να χτυπάνε πολλά καμπανάκια.

 

@GIANNIS_: Σε επίπεδο υγείας, το πράγμα θα πάει χειρότερα πρίν πάει καλύτερα. Όπως όλα αυτά τα πράγματα, θα κάνει τον κύκλο του και θα παρέλθει. Σε επίπεδο οικονομίας, ακριβώς επειδή έχει γίνει τέτοιος πανικός παγκόσμια, θα υπάρξουν θύματα ειδικά σε συγκεκριμένους τομείς. Και πολύ πιθανόν τα θύματα αυτά να είναι προβεβλημένα. Με ψυχραιμία όμως, θα το ξεπεράσουμε και αυτό, σε όλα τα επίπεδα. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Orestis said:

Μη χάνουμε την μεγάλη εικόνα. Δεν έπεσε μόνο το πετρέλαιο, καταποντίστηκαν όλες οι αγορές. Τέτοιες βίαιες μεταβολές μόνο για καλό δεν είναι, ακόμα και αν κάποιες από τις επιπτώσεις μπορεί να φαίνεται πως ευνοούν προσωρινά κάποιο κλάδο. Έτσι όπως πάνε τα πράγματα, το φετινό καλοκαίρι το τελευταίο που θα έχει σημασία για όσους ασχολούνται με τον τουριστικό κλάδο, θα είναι οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

Συμφωνώ για τις τεράστιες επιπτώσεις στην Τουριστική Βιομηχανία από το θέμα του CoVid. Η μείωση στις τιμές του πετρελαίου όμως εκτιμώ πως δεν έχουν να κάνουν μόνο με τον Ιό, αλλά και με γενικότερα πολιτικά και οικονομικά παιχνίδια και ίσως δόθηκε μια αφορμή για πυρ.

Οι ασχολούμενοι με τον τουριστικό κλάδο βιώνουν τεράστιο άγχος αυτή τη στιγμή, αφού από την αύξηση των προκρατήσεων σε σχέση με πέρυσι (που ήταν δυνατή χρονιά), βρίσκονται μπροστά σε αχαρτογράφητα νερά. Πάγωσαν προσλήψεις, παραγγελίες, κλπ

Είναι νωρίς για να μπορούμε να εκτιμήσουμε τις επιπτώσεις στον Τουρισμό. Θα εξαρτηθεί φαντάζομαι από το διάστημα που θα μεσολαβήσει μέχρι να φύγουμε από τον πανικό, τόσο επί της ουσίας (λόγω εξάπλωσης) όσο και ψυχολογικά. Κάποια στιγμή, ακόμα και αν δεν θα έχει εξαλειφθεί ο ιός, ο κόσμος θα έχει "συνηθίσει" και θα επανέλθει σε ρυθμούς ας πούμε κανονικούς

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή επικρατεί πολύ κακή ψυχολογία κάτω από τόσους περιορισμούς. Οταν ξεπεραστεί ή συνηθιστεί αυτό, θεωρώ ότι ο κόσμος θα "βγει" πολύ έντονα και γρήφορα προς τα έξω.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nomman said:

 Το Πάσχα είναι κοντά και είναι λογικό να αυξάνονται οι ακυρώσεις καθώς οι περισσότεροι ερχόμενοι από βόρειες χώρες πρέπει να διασχίσουν την επικίνδυνη Βόρεια Ιταλία και να πάρουν καράβι Ανκόνα ή  Βενετία. Γνωστοί μου ήδη άλλαξαν τα Πασχαλινά ακτοπλοϊκά με αεροπορικά. 

Αγαπητε nomman νομιζω οτι οι γνωστοι σου μεσα στον πανικο των ημερων απλως πυροβολησαν τα ποδια τους :D το να αρπαξεις τον ιο κλεισμενος σε ενα αεροπλανο ειναι πολυ πιο ευκολο απ οτι σε ενα πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι Ιταλοί πλέον έχουν αρχίσει να παίρνουν πολύ σοβαρά την κατάσταση,εδώ και μέρες κοιτάω διάφορες webcams. Πλέον υπάρχει παρουσίας της αστυνομίας και σε άλλα μέρη ,οπως πχ η Φοντάνα ντι Τρέβι στην Ρώμη που πάντοτε γινόταν της π...ανας  ή η Πιάτσα ντι Σπάνια .

Εντύπωση μου κάνει η εδώ και μέρες σχεδόν άδεια πλατεία του Αγίου Μάρκου στη Βενετία (κυκλοφορουν το πολυ 10 άτομα),ενω στο Ντουόμο του Μιλάνο πάντοτε βλέπεις κόσμο...και απορείς .

Αντίστοιχα στη λατρεμένη Φλώ (ρεντία)...ψυχή

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...