Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

Υπάρχουν οι ΗΠΑ. Και υπάρχει και το Τέξας :D. Που δεν αναγνωρίζει τα μέτρα της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και διακηρύσσει πως οι Τεξανοί πάνε όπου θέλουν και όπως θέλουν, χωρίς "διαβατήρια εμβολιασμού" που αντίκεινται στα δικαιώματα των Τεξανών(διάβασε είναι "bad for business"). Χαρακτηριστικό είναι σε όσους βλέπουν τα playoff του ΝΒΑ, πως στη σειρά Los Angeles Clippers - Dallas Mavericks στα παιχνίδια του LA είχαμε μάξιμουμ 5 χιλιάδες θεατές ενώ στα παιχνίδια που έλαβαν χώρα στο Dallas, TX το γήπεδο ήταν πλήρως γεμάτο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γενικά, η κάθε χώρα κάνει αυτό που θέλει, ή νομίζει ότι είναι καλύτερο. Δύσκολα να βγει άκρη. Εμείς, για παράδειγμα, έχουμε την πληρότητα στα πλοία χωρίς καμπίνες στο 80% και στα πλοία με καμπίνες στο 85% και οι Ιταλοί ακτοπλόοι και τα νησιά διαμαρτύρονται που η κυβέρνηση στην Ιταλία έχει ακόμα την πληρότητα στο 50%.

Προφανώς, το ζήτημα δεν είναι μόνο ιατρικό, είναι πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Χωρίς να θέλω να φανώ δυσπιστος, το ότι όλα αυτά αυτά τα γράφει ο ριζοσπαστης ως μαρτυρία ενός αναγνώστη του με κάνουν να είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικος. 

Γνωστό άλλωστε το συγκεκριμένο έντυπο για το πόσο αμεροληπτα βλέπει τα πράγματα 

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά δε όταν χρησιμοποιεί ως επιχείρημα οτι το "μαγαζακι" των εφοπλιστών μοσχοπουλαει εν πλω αυτά πουυ τους συμφέρει, εν προκειμένω διακεκριμενη θέση. 

Μόνο που ο ριζοσπάστης δεν ξέρει οτι αυτο γινόταν ανεκαθεν και δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς πρόκειται για φυσιολογική διαδικασία. 

Ομως απορώ. Τι ήθελε ο ριζοσπάστης στον καταπέλτη για να μην γίνει συνωστισμός κατά την επιβίβαση; Να ερθει να σου πιάσει το χέρι ο λιμενικός να σου πει μην του κολλάς του μπροστινού; 

Απ τη μια αρνούνται να γίνουν "προβατα" αλλά απ την άλλη ζητάνε τσοπάνη!

Για αυτό ποτέ μα ποτέ αυτή η χώρα δεν θα πάει μπροστά, διοτι πάντα θα υπάρχουν οι ηλιθιοι και οι ανίδεοι. 

ΥΓ: τα πιστοποιητικα ξέραμε οτι δύσκολα θα ελεγχοταν. Σκέψου σε 10λεπτο κατάπλου σε νησί να πρέπει να τσεκαρεις και χαρτιά. Έπρεπε να γίνεται ο έλεγχος κατά την έκδοση εισιτηρίων ή ακόμα πιο περα, να συνδεθούν οι κρατήσεις με το αμκα και να επιτρέπεται η κράτηση μόνο σε όποια αμκα έχουν εμβολιασμο, αρνητικο τεστ ή νόηση.

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το ποιος λέει κάτι και πως το λέει, υπάρχει και η ουσία.

Η ουσία είναι ότι η τήρηση των πρωτόκολλων υγιεινής κατά του covid στην ακτοπλοΐα, όπως και σε όλους τους δημόσιους χώρους που συνωστίζεται κόσμος, είναι... minimal. 

Link to comment
Share on other sites

Περήφανε μου, minimal ειναι εξ αρχής η αντιμετώπιση της πανδημίας από τους αρμόδιους. Γιατί να μην είναι και εδω minimal? 

Γιουρια στον ταμπλά με τα κουλούρια. 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν προβλέπει κανένας πως να γίνει η μείωση του πρωτοκόλλου. Ζητάνε όμως να τηρούνται αποστάσεις στους καθήμενους. Αρα η εταιρεία οφείλει να συμμορφωνεται και να διαμορφώνει το πρωτοκολλο της ανα κατηγορία θέσης συμφωνα ΚΑΙ με τα μετρα προστασίας. 

Ειχα αναλύσει παλαιότερα οτι σε πλοία με καμπίνες, το πραγματικο πρωτόκολλο είναι πολυ λιγότερο απο αυτό που θέλει η κυβέρνηση. 

Προσπαθώντας οι εταιρειες να πιάσουν οσο περισσότερο απο το διαθέσιμο πρωτοκολλο, σκαρφιζονται πονηριές που ομως δεν είναι αποδεκτες και συνομμες. Θα επρεπε και στην οικονομικη και στη business να υπαρχει αντίστοιχη μειωση ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά έτσι πρέπει να είναι . Η μείωση πρέπει να είναι όμοια σε όλες τις κατηγορίες θέσεων .

Επιπλεον υπάρχει το εξής πρόβλημα . Η μείωση του πρωτοκόλλου επιβατών είναι εντελώς αφηρημένη ( ορισμοί κενών θέσεων στα σαλόνια η στα καταστρωματα ,…κλπ)και δεν περιβάλλεται απο κανενα κανονιστικό πλαίσιο , με αποτέλεσμα ο καθένας να την αντιλαμβάνεται όπως νομίζει και να ενεργεί αναλόγως .

Link to comment
Share on other sites

Να υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις  κενές ήταν κάτι που μπορούσε να γίνει (και γινόταν) μόνο όταν το πρωτόκολλο ήταν 50% και υπήρχε μία θέση κενή ανάμεσα σε κάθε 2 που καθόντουσαν επιβάτες. Με 80% πρωτόκολλο, κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό (ποιες 40 θέσεις να αφήσει κενές το σύστημα σε ένα σαλόνι 200 θέσεων, μία κάθε 5?) Συνεπώς το μόνο που μπορεί να εφαρμοστεί είναι η μείωση του συνολικού αριθμού των επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς μπορεί το σελφ τέστ είναι προαιρετικό κατά την επιστροφή των επιβατών από τα νησιά προς Αθήνα , κοινώς μπορεί να επιβιβαστεί και άνευ οποιοδήποτε διαγνωστικού ελέγχου.

Χώρια που πιστεύω ότι ο ΕΟΔΥ μπρος στον φόβο ότι μπορεί να νοσήσουν σοβαρά αρκετοί από αυτούς και να είναι αποκλεισμένοι σε ένα νησί με μηδενικές δομές υγείας ,να έκανε το παγόνι ώστε να έρθουν Αθήνα. Δεν ήταν τυχαίο ούτε ότι επιτράπηκε από τις αρχές η επιβίβασή τους , ούτε κι ότι σύμφωνα με τα δημοσιεύματα το πλοίο περίμενε την άφιξη του πλοίου για να κάνει rapid test στους επιβάτες από Ίο.

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοιο ομως ηταν ενημεροι ωστε αυτοι να αποκλειστουν απο τους υπολοιπους επιβατες;

Ειναι διαφορετικο να ειναι σε καποιο χωρο απομωνωμενοι και διαφορετικο να σουλατσαρουν αριστερα και δεξια με κινδυνο να κολλησουν και αλλοι επιβατες;

Link to comment
Share on other sites

προφανώς ή δεν ήταν ενήμεροι γιατί κανένα πλοίο και καμία λιμενική αρχή δεν θα αναλάμβανε το ρίσκο της μεταφοράς πιθανόν κρουσμάτων με αμόλυντους επιβάτες ή ενημερώθηκαν κατόπιν εορτής.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
1 hour ago, Annivas said:

Εδω μιλάμε για ανάλγητους  και για τακους ολκης … το πλοιο παρέμεινε στο λιμανι της Καβάλας 14 ολόκληρες ώρες και προφανώς δεν τους έκατσε να κάνουν ένα έλεγχο ναυτολογιας οπότε χρειάστηκαν και άλλες 3 ώρες. 

Μηπως δεν τα βρηκαν ολα οκ ομως;

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από την σύνθεση πληρώματος ,βρέθηκαν και 3 θετικά κρούσματα στο πλοίο σε μέλη του πληρώματος ,οπότε και έγινε νέα ναυτολόγηση άλλων μελών.

 

Link to comment
Share on other sites

Το λογικό είναι να μπει όλο το πλήρωμα σε καραντίνα καθώς όλη την ημέρα έρχονται σε επαφή όλα τα μέλη του πληρώματος και να ενημερωθούν οι επιβάτες να κάνουν τεστ. Το λέω γιατί και την προηγούμενη εβδομάδα βρήκαν πέντε θετικούς σε ελέγχους που έκανε το λιμεναρχείο και τώρα άλλους 3. Επίσης, αν δεν έκανε έλεγχο το λιμεναρχείο, η εταιρεία θα τους έβρισκε; Κι αν ναι, γιατί δεν τους βρήκε πρώτα η εταιρεία, αλλά και στις δύο περιπτώσεις τους βρήκε το λιμεναρχείο σε αιφνιδιαστικό έλεγχο;

Edited by tasos123
Link to comment
Share on other sites

Πάντως επίσημη ανακοίνωση για τα κρούσματα στο πλοίο δεν είδαμε. Όχι ότι έχουμε δει και για άλλα πλοία.... Η απορία μου όμως παραμένει: Μόνο σε αυτό το πλοίο γίνονται έλεγχοι από τον ΕΟΔΥ και τα τοπικά λιμεναρχεία?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

To Aida Nova ξεμεινε στη Λισαβώνα.

η ειδηση παιζει μπαλα σε ολα τα διεθνη ειδησεογραφικα sites και γενικου περιεχομενου και στα σχετικα με την κρουαζιερα.

αλλο ενα συμβαν, στα πολλα που εχουμε δει τους τελευταιους επτα μηνες που προσπαθει να ανοιξει παλι η κρουαζιερα, με πιο προσφατο το Odyssey of the Seas

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...