Jump to content
Shipfriends
karavolatris

Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Recommended Posts

Πριν δυο μήνες το container Cosco Shipping Himalayas (IMO No: 9757840) της Cosco Shipping βρέθηκε στο Ικόνιο. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2017, στο ναυπηγείο Shanghai Jiangnan-Changxing στη Κίνα (Yard No: H3020), έχει μήκος 366,00 μέτρα και πλάτος 52,00 μέτρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια APL και δύο αυγά Τουρκίας, με άλλα λόγια το APL Turkey(ΙΜΟ 9532771) να πλέει ρυμουλκούμενο πρός το στενό της Αταλάντης για το Ικόνιο. Χτισμένο το 2009 στο Koyo Dockyard(2272) της Ιαπωνίας(τώρα πια κομμάτι της Imabari Shipbuilding) για λογαριασμό της Shoei Kisen Kaisha, εταιρεία η οποία παραμένει πλοιοκτήτριά του ακόμη και σήμερα. Το πλοίο είναι προφανώς σε μακρόχρονη ναύλωση στην APL Lines και δεν έχει γνωρίσει ακόμη άλλο όνομα. Συνολική χωρητικότητα 9,788 TEU και μία μηχανή MAN Mitsui με υπηρεσιακή ταχύτητα 25 κόμβων και κατανάλωση 225 τόνους το 24ωρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yang Ming Line από την Taiwan έχει σήμερα το μενού, και πιο συγκεκριμένα το 10ετές YM Busan(IMO 9450571) που εδώ βλέπουμε βράδυ στο Ικόνιο. Είναι χτισμένο στην Κορεάτικη Samsung και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα στην εργασιακή του ζωή. Χωρητικότητα 4,253 TEU και μια μηχανή Doosan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την Κορέα στην Ελλάδα με παραπομπή στο Ισραήλ για να δούμε στις οθόνες μας το ελληνικής πλοιοκτησίας(Chartworld - Κολλάκης) και ισραηλινής ναύλωσης(ZIM - Ofer Brothers), Zim Vancouver. Είναι χτισμένο το 2007 με το ίδιο όνομα για λογαριασμό της Zim, όνομα που κράτησε ελάχιστα μια και επωλήθη μάλλον στην Chartworld με ναύλωση πίσω στη Zim και όνομα Pearl River I. Από το 2012 όμως και πάλι Zim Vancouver. Χτισμένο στο Dalian της Κίνας(C4250-15) με χωρητικότητα 4,250 TEU και μηχανή Doosan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το YM Warmth (ΙΜΟ Νο: 9704647) ανήκει στη Seaspan Shipmanagement Ltd με έδρα το Καναδά και είναι ναυλωμένο από τη Yang Ming για 10 χρόνια με option για αλλά 2 χρόνια. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2015 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Το YM Warmth έχει χωρητικότητα 14000 teu, έχει μήκος 368 μέτρα και πλάτος 51 μέτρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το YM Witness (ΙΜΟ Νο: 9704609) ανήκει στη Seaspan Shipmanagement Ltd με έδρα το Καναδά και είναι ναυλωμένο από τη Yang Ming για 10 χρόνια με option για αλλά 2 χρόνια. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2015 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Το YM Witness έχει χωρητικότητα 14000 teu, έχει μήκος 368 μέτρα και πλάτος 51 μέτρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το MSC Fabiola (ΙΜΟ Νο: 9447847) ανήκει στη Peter Doehle Schiffahrts KG με έδρα τη Γερμανία και ήταν ναυλωμένο από τη MSC Container. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2010 στο ναυπηγείο Samsung Shipbuilding & Heavy Industries, Geoje στη Νότια Κορέα με το όνομα Fabiola. Το MSC Fabiola έχει μετονομαστεί σε Madrid Express από το Ιανουάριο του 2019. Το Madrid Express φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 12K98ME-C (87381 Bhp) έχει χωρητικότητα 13371 teu, έχει μήκος 366,08 μέτρα και πλάτος 48,23 μέτρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το CSCL Star (ΙMO No 9466867) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Samsung Shipbuilding & Heavy Industriew στο Geoje της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 12K98MC-C (72240 kW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 26 κομβους. Το πλοίο έχει μήκος 366.07 μέτρα και πλάτος 51.20 μέτρα, χωρητικότητα 14300 TEU και ανήκει στην CSCL STAR Shipping Co Ltd με έδρα Κίνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το MSC Eleonora (ΙMO No 9064750) είναι ναυπηγημένο το 1994 στο ναυπηγείο Flensburger Schiffsbau-Gesellschaft MbH & Co. KG της Γερμανίας με το όνομα Trade Cosmos (Yard No: 0686). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 7S70MC (24059 BHP), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 20 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 202.80 μέτρα και πλάτος 30.60 μέτρα, χωρητικότητα 2604 TEU και ανήκει στην Mediterranean Shipping Company. Προηγούμενα του ονόματα είναι Trade Cosmos, Sea Excellence & MSC Beijing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Hansa Cloppenburg (ΙMO No 9357860) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Wenchong Shipyard στο Guangzhou της Κίνας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W  7S60MC-C (16400 BHP), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 20 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 175.47 μέτρα και πλάτος 27.40 μέτρα, χωρητικότητα 1740 TEU και ανήκει στην Leonhardt & Blumerg με έδρα τη Γερμανία. Προηγούμενο του ονόμα είναι Niledutch Singapore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Pacul (ΙMO No 9236274) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Sedef Gemi Insaati AS στο στη Τουρκία με το όνομα Orkun Kalkavan. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 7S 50MC-C (10500 KW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 20 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 149 μέτρα και πλάτος 22.70 μέτρα, χωρητικότητα 1155 TEU και ανήκει στην Harren & Partner Ship Management Geu με έδρα τη Γερμανία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το CMA CGM Berlioz (IMO 9222297) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο HANJIN Heavy Industries στο Pusan της Νότιας Κορέας (Yard No: 087). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 12K98MC-C6-TI (68520 KW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 25.8 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 300.25 μέτρα και πλάτος 40.30 μέτρα, χωρητικότητα 6627 TEU και ανήκει στην CMA – CGM με έδρα τη Γαλλία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόσκρουση του C/V Thalassa Elpida στον Πειραιά

Quote

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, το Β' Λιμενικό Τμήμα (Κερατσινίου) του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ότι κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης του C/V “THALASSA ELPIDA” σημαίας Σιγκαπούρης, δυτικά του λιμένα Κερατσινίου, προσέκρουσε με τη δεξιά πλευρά του στον προβλήτα. 

Από το περιστατικό αναφέρθηκαν μόνο υλικές ζημιές, ενώ δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του εν λόγω πλοίου μέχρι προσκομίσεως βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.

Προανάκριση διενεργείται από την  οικεία Λιμενική Αρχή.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

UASC για σήμερα, με το όνομα Alula(IMO 9525883), δεμένο πρίν λίγες εβδομάδες στο Ικόνιο. Χωρητικότητα 13,296 TEU nominal, μηχανή Doosan των 82,930 ίππων και υπηρεσιακή ταχύτητα 24.10 κόμβους. Αξιοσημείωτη η μέγιστη των 25 κόμβων που επιτυγχάνεται με κατανάλωση 300 τόνων "χοντρό" το 24ωρο. Ναυπηγηθέν στη SamEsungE(1879), εδώ και μια πιο κοντινή άποψη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γειά σου ρε Χίος, δύναμη!  Ένα ακόμη όμορφα ονοματισμένο κοντεινεράδικο των Αντώνη και Φιλίππου Λαιμού με τη λέξη Θάλασσα σαν πρόθεμα, πρόκειται για το Θάλασσα Αύρα(ΙΜΟ 9665633) που εδώ βλέπουμε να αναχωρεί από τον Πειραιά. Είναι χτισμένο το 2014 με χωρητικότητα 13,806 TEU από τη Hyundai στο Ulsan(2618) και μηχανή επίσης Hyundai. Νέα γενιά μηχανών, η υπηρεσιακή ταχύτητα των 23 κόμβων επιτυγχάνεται με κατανάλωση "μόλις" 175 τόνων καυσίμου το 24ωρο. Χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα, είναι από την παράδοσή του στην υπηρεσία της Ταιβανέζικης Evergreen. Και μια πρυμνιά όψη που πάντα καταδεικνύει τις διαστάσεις του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Apostolos II (ΙΜΟ Νο: 9365831) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Sedef Shipbuilding στη Κωνσταντινούπολη της Τουρκιας με το όνομα Cafer Dede (Yard No: 152). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W (13280 KW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 20 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 182.98 μέτρα και πλάτος 28.00 μέτρα, χωρητικότητα 1878 TEU και ανήκει στην Capital Ship Management.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ilios (ΙΜΟ Νο: 9330226) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Qingshan στο Wuhan της Κίνας με το όνομα Surinam River. Το πλοίο έχει μήκος 147.87 μέτρα και πλάτος 23.25 μέτρα, χωρητικότητα 1102 TEU και ανήκει στην Lomar Shipping Ltd. Προηγούμενα του ονόματα είναι Surinam River (μέχρι τον Αύγουστο του 2006), Eagle 2 (μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2008), Vento Di Maestrale (μέχρι τον Ιανουάριο του 2011), Surinam River (μέχρι τον Ιούνιο του 2012), Vento Di Levante (μέχρι τον Απρίλιο του 2014) & Vega Omega (μέχρι τον Απρίλιο του 2019).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Navios Dorado (ΙΜΟ Νο: 9431707) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangzijang στο Jingjiang της Κινας με το όνομα Schliemni Rickmers. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W (36,560 kW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 23.50 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 260.93 μέτρα και πλάτος 32.38 μέτρα, χωρητικότητα 4250 TEU και ανήκει στην Navios Containers Management. Προηγούμενα του ονόματα είναι Schliemni Rickmers, Hanjin Montevideo, Niledutch Okapi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...