Jump to content
Shipfriends

Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων


Recommended Posts

Το Thalassa Avra (ΙΜΟ Νο: 9665633) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Ind. Co., Ltd στο Ulsan  της Νοτιας Κορεας (Yard No: 2618). Το πλοίο έχει μήκος 368,48 μέτρα και πλάτος 51,06 μέτρα και ανήκει στην Enesel Limited της οικογένειας Λαιμού και είναι ναυλωμένο από την Evergreen. Το Thalassa Avra φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 11S90ME-C9.2-TII (53.250 kW) , που του δίνουν ταχύτητα 23,0 κόμβων και έχει χωρητικότητα 13.806 TEU.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

On 9/1/2021 at 4:23 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το AS Rosalia (ΙΜΟ Νο: 9449845) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Zhejiang Ouhua Shipbuilding στο Zhousha  της Κίνας (Yard No: CV1500). Το πλοίο έχει μήκος 180,42 μέτρα και πλάτος 25,26 μέτρα και ανήκει στην CONTCHART BV με έδρα την Ολλανδία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L 58/64 , που του δίνουν ταχύτητα 18,0 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1.500 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι Medcoral

 

Να και μια άποψη του πλοίου ενώ κάνει drifting και αναμένει την κλήση των πλοηγών στο 12 για να προχωρήσει πρός την κίτρινη για παραλαβή πλοηγού.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όχι και τόσο κοντινή αλλά τέλος πάντων συνάντηση με το κοντεινεράδικο Al Murabba (ΙΜΟ 9708837) το οποίο έκανε drifting στα νοτιοανατολικά του αγκυροβολίου. Πλοιοκτήτης η UASC αλλά φέρει τα χρώματα της Hapag Lloyd, εταιρείες οι οποίες είναι πια ένα. Ναυπηγηθέν το 2015 στη Hyundai Samho(S 737) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα μόλις 15 χιλιάδες TEU. 

Link to comment
Share on other sites

Συνάντηση με το ελληνόκτητο(Αγγελική Φράγκου - Navios) Ete N (ΙΜΟ 9509126) κάπου στο σεπαρέσιο πρίν λίγες εβδομάδες. Πλοίο ναυπήγησης 2012 στην Κίνα με κρένια και χωρητικότητα 2,758 TEU, το κινεί μια μηχανή Wartsila. Το ναυπηγείο του είναι το Guangzhou Wenchong(GWS 393). Απασχολείται σε δρομολόγια στην ανατολική Μεσόγειο, γι αυτό και το βλέπουμε συχνά στα μέρη μας. Αν κρίνω από τις επιγραφές των εμπορευματοκιβωτίων που μεταφέρει, μάλλον πρόκειται για ναύλωση στη Hapag-Lloyd. Στη Navios ανήκει από το 2015, έχοντας καθελκυστεί σαν OS Izmir και έχοντας παραδοθεί από το ναυπηγείο σαν Noble Regor. Φέρει σημαία Λιβερίας και δεν πρέπει να έχει Έλληνες ναυτικούς.

Link to comment
Share on other sites

On 8/15/2020 at 6:45 PM, Nick the Greek said:

Και σήμερα MSC έχει ο μάγειρας, πιο συγκεκριμένα το MSC Sarah (IMO 981675) που προχωρά πλοηγούμενο πρός το Ικόνιο. Το πλοίο είναι του 2000 με μοναδικό προηγούμενο όνομα το Saudi Yanbu, χτισμένο στη Samsung(1262) με μηχανή HSD και χωρητικότητα 4,400 εμπορευματοκιβώτια.

 

Ένα χρόνο μετά, συναντιόμαστε και πάλι με το MSC Sarah λίγο έξω από τον Πειραιά. Συνέχεια τριγυρνάει στα μέρη μας το πλοίο, γι αυτό και το βλέπουμε συχνά.

Link to comment
Share on other sites

Το Al Nasriyah (ΙΜΟ Νο: 9708849) είναι ναυπηγημένο το 2015 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd στο Mopko της Νότιας Κορέας (Yard No: S738). Το πλοίο έχει μήκος 368,52 μέτρα και πλάτος 51,00 μέτρα και ανήκει στην UNITED ARAB SHIPPING CO DUBAI με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αλλά είναι ναυλωμένο από τη Happag-Lloyd. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 9S90ME-C10.2, που του δίνουν ταχύτητα 21,2 κόμβων και έχει χωρητικότητα 14.993 TEU.

Link to comment
Share on other sites

Το Okee Lilo (ΙΜΟ Νο: 9143879) είναι ναυπηγημένο το 1998 στο ναυπηγείο Celik Tekne Sanayii Ve Ticaret στη Τούζλα της Τουρκίας (Yard No: 21). Το πλοίο έχει μήκος 133,70 μέτρα και πλάτος 22,70 μέτρα και ανήκει στην OKEE Maritime Gmbh με έδρα το Αμβούργο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Sulzer 8RTA-84C (12.402 kW) και έχει χωρητικότητα 950 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ridvan Ozerler, Maersk Felixstowe, CMA CGM Estrella, Dartmoor και Cielo Di Casablanca

Link to comment
Share on other sites

Στις οθόνες μας σήμερα το κοντέινερ Toledo Triumph (IMO 9737486) που έχει πάρει πλοηγό και προχωρά πρός το Ικόνιο μέσω Αταλάντης. Πλοιοκτήτης η Ιαπωνέζικη Shoei Kisen η οποία το παρέλαβε το 2017 από το Imabari Mihara(2563) στη Hiroshima με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 13,870 TEU.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Συναπάντημα πρίν λίγες ημέρες με το κοντεινεράδικο Jaguar (IMO 9127007) που παίζει μπάλα στη Μεσόγειο. Είναι ελληνικής πλοιοκτησίας, της Element Shipmanagement πιο συγκεκριμένα και ναυπήγηση του 1996 στο Volkswerft Stralsund(410), δηλαδή στο Λαικό Ναυπηγείο του Stralsund της Γερμανίας. Χωρητικότητα 1,122 TEU και μηχανή Sulzer, με προηγούμενα ονόματα Caravelle(1996), UB Puma(1996), Caravelle(1997), Pellini(2001), Cala Porlamar(2002), Caravelle(2003), Shion(2004), USL Kiwi(2006), Caravelle(2009) και από το 2010, Jaguar.

Link to comment
Share on other sites

Το Dance (ΙΜΟ Νο: 9360972) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Peters Schiffswerft στο  Wewelsfleth της Γερμανίας Το πλοίο έχει μήκος 125,85 μέτρα και πλάτος 21,80 μέτρα και ανήκει στη Peter Doehle Schiffahrts KG με έδρα την Γερμανία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAK 9M43 (8400 KW) και έχει χωρητικότητα 801 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Euro Solid και 3 Oak

Link to comment
Share on other sites

On 9/29/2021 at 12:39 AM, Nick the Greek said:

Όχι και τόσο κοντινή αλλά τέλος πάντων συνάντηση με το κοντεινεράδικο Al Murabba (ΙΜΟ 9708837) το οποίο έκανε drifting στα νοτιοανατολικά του αγκυροβολίου. Πλοιοκτήτης η UASC αλλά φέρει τα χρώματα της Hapag Lloyd, εταιρείες οι οποίες είναι πια ένα. Ναυπηγηθέν το 2015 στη Hyundai Samho(S 737) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα μόλις 15 χιλιάδες TEU. 

 

Το είδαμε από μακριά το πλοίο, ας το δούμε κι από πιο κοντά. Την περασμένη εβδομάδα στο Ικόνιο.

Link to comment
Share on other sites

On 10/11/2021 at 4:14 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Okee Lilo (ΙΜΟ Νο: 9143879) είναι ναυπηγημένο το 1998 στο ναυπηγείο Celik Tekne Sanayii Ve Ticaret στη Τούζλα της Τουρκίας (Yard No: 21). Το πλοίο έχει μήκος 133,70 μέτρα και πλάτος 22,70 μέτρα και ανήκει στην OKEE Maritime Gmbh με έδρα το Αμβούργο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Sulzer 8RTA-84C (12.402 kW) και έχει χωρητικότητα 950 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ridvan Ozerler, Maersk Felixstowe, CMA CGM Estrella, Dartmoor και Cielo Di Casablanca

 

Να το Okee Lilo και δεμένο στο Ικόνιο πρίν από 2 εβδομάδες.

Link to comment
Share on other sites

Τη σήμερον ημέρα, μπανίζουμε το κοντέινερ BMI Express (IMO 9207261) που την κάνει μπούκα στο Ικόνιο. Τουρκική πλοιοκτησία(Bayraktar) και ναυπήγηση το 2000 στο επίσης τουρκικό ναυπηγείο Gisan(23) της Κωνσταντινούπολης. Μηχανή B&W και συνολική χωρητικότητα 465 TEU. Προηγούμενα ονόματα Denizhan Bayraktar(2000), CMA CGM Blida(2001), Denizhan Bayraktar(2002), Crioulo(2018) και BMI Express από το 2019.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το SC Phoenix (ΙΜO No: 9236262) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Sedef Shipbuilding στη Τουρκία. Το πλοίο έχει μήκος 149.00 μέτρα και πλάτος 22.70 μέτρα και ανήκει στην S&C 10 Shipping Inc με έδρα τη Βρέμη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 7S50MC-C (10.500 KW), που του δίνουν ταχύτητα 19,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1155 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Kasif Kalkavan και Pacoba.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το Ever Greet (ΙΜO No: 9832729) είναι ναυπηγημένο το 2019 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co Ltd στο Marugame της Ιαπωνίας (Yard No: 1837). Το πλοίο έχει μήκος 399.98 μέτρα και πλάτος 58.80 μέτρα και ανήκει στην Nissen Kaiun Co Ltd και είναι ναυλωμένο από την Evergreem. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W Mitsui 11G95ME-C9 (59.300 KW), που του δίνουν ταχύτητα 24,00 κόμβων και έχει χωρητικότητα 20160 TEU.

Link to comment
Share on other sites

Το Ital Bonny (ΙΜO No: 9786970) είναι ναυπηγημένο το 2018 στο ναυπηγείο China Shipbuilding Co Ltd στο Kaohsiung της Taiwan (Yard No: 1069). Το πλοίο έχει μήκος 211.90 μέτρα και πλάτος 32.80 μέτρα και ανήκει στην EVERGREEN Marine Corp με έδρα τη Ταϊβάν. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W  8S70ME-C8 (24.260 KW), που του δίνουν ταχύτητα 21,80 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2926 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι Ever Bonny

Edited by Nick the Greek
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Το Warnow Whale (ΙΜO No: 9395032) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Zhejiang Ouhua Shipbuilding στο Zhousan της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 166.20 μέτρα και πλάτος 25.00 μέτρα και ανήκει στην Harper Petersen Holding με έδρα τη Γερμανία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L 58/64 (11.200 KW), που του δίνουν ταχύτητα 19,00 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1296 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι Beluga Constitution και CMA CGM Corfu. Το Warnow Whale αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από την 01/06/22 έως τις 07/06/22.

 

Link to comment
Share on other sites

Το Nicolas Delmas (ΙΜO No: 9220861) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο China Shipbuilding Co Ltd στο Kaohsiung της Taiwan (Yard No: 775). Το πλοίο έχει μήκος 195.60 μέτρα και πλάτος 30.20 μέτρα και ανήκει στην CMA CGM France. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai MAN B & W 6S70MC-C (25.600 KW), που του δίνουν ταχύτητα 21,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2207 TEU.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το MSC Lea (ΙΜO No: 9162643) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Jiangnan Shipyard Group στη Σαγκάη της Κίνας (Yard No: H2244). Το πλοίο έχει μήκος 217.11 μέτρα και πλάτος 26.71 μέτρα και ανήκει στην MSC Shipmanagement Ltd. Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές Sulzer 16ZAV40S (24.000 KW), που του δίνουν ταχύτητα 23 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1388 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Norasia Sabrina, ADCL Sabrina και Shropshire.

Link to comment
Share on other sites

Το APL Antwerp (ΙΜO No: 9532795) είναι ναυπηγημένο το 2013 στο ναυπηγείο Koyo Dockyard Co Ltd στο Mihara της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 320.37 μέτρα και πλάτος 46.00 μέτρα και ανήκει στην ARGOSY PTE LTD με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 11K98ME  (64.100 KW), που του δίνουν ταχύτητα 25,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 8102 TEU.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το Cardonia (ΙΜO No: 9253026) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 222.14 μέτρα και πλάτος 30.04 μέτρα και ανήκει στην Wilhelmsen Ahrenkiel Shipmanagement με έδρα το Αμβούργο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 7K80MC-C (25.230 KW), που του δίνουν ταχύτητα 22,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2824 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι CMA CGM Ukraine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έξω από τα φανάρια της Valencia, βρίσκεται το Hammonia Baltica (IMO 9481532). Η Αμμωνία της Βαλτικής δηλαδή. Άλλη μια εμπνευσμένη ονομασία από τους πλοιοκτήτες του που λέγονται Hammonia Reederei. Γερμανική είναι και η ναυπήγηση, από το Nordic Yards Warnemunde(163) το 2011 και με μηχανή MAN B&W. Η χωρητικότητα είναι στα 2,798 TEU και τα προηγούμενα ονόματα είναι Positano και Independent Voyager.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Catherine C (ΙΜO No: 9229300) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στο Goeje της Νοτιάς Κορέας (Yard No: 1367). Το πλοίο έχει μήκος 299.85 μέτρα και πλάτος 40.06 μέτρα και ανήκει στην Danaos Shipping του κ. Γιάννη Κούστα. Το Catherine C φοράει μια κύρια μηχανή Wärtsilä Sulzer 12RTA96C (63.495 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβων και έχει χωρητικότητα 6160 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι NYK Lodestar και Lodestar

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...