Jump to content
Shipfriends

Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων


Recommended Posts

Το σημερινό κοντεινεράδικο του καταστήματος είναι ακόμη ένας γίγαντας της COSCO, με το όνομα COSCO France (IMO 9516416). Κατασκευή 2013 στο ναυπηγείο της COSCO στο Nantong(112) με χωρητικότητα 13,386 TEU και μηχανή Hyundai.

Link to comment
Share on other sites

On 6/26/2020 at 3:28 PM, Nick the Greek said:

Πολύ στη Navios έχει πήξει τον τελευταίο καιρό το λιμάνι, να άλλο ένα κοντεινεράδικό τους να αναχωρεί από το Ικόνιο, είναι το Navios Indigo (IMO 9324875). Έχει κατασκευαστεί το 2007 στο Dalian(CS 4250-5) της Κίνας με προηγούμενα ονόματα τα Sabine Rickmers και CMA CGM Jade, τη δεδομένη χρονική στιγμή πρέπει να δουλεύει για λογαριασμό της Ταιβανέζικης Yang Ming Line. Χωρητικότητα 4,250 TEU και πρόωση από μία μηχανή Doosan.

Πολύ συχνά το βλέπω στην περιοχή το Navios Indigo, τώρα κατευθύνεται μάλλον πρός την Ain Sukhna της Αιγύπτου. Τελευταία θέασή του εν Πειραιεί, το πρωί της Κυριακής στο Ικόνιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Tanja Rickmers (IMO No: 9431692) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangzi Shipbuilding Co Ltd στο Jingjiang της Κίνας (Yard No: YZJ2006-739). Το πλοίο έχει μήκος 261,09 μέτρα και πλάτος 32,35 μέτρα και ανήκει στην Zeaborn Ship Management (πρώην Rickmers) με έδρα της Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 8K90MC-C (36.560 KW) και έχει χωρητικότητα 1805 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι Hanjin Duesseldorf

Link to comment
Share on other sites

Το Xin Shanghai (IMO No: 9307231) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στο Geoje της Νοτιας Κορεας (Yard No: 1560). Το πλοίο έχει μήκος 336,70 μέτρα και πλάτος 45,63 μέτρα και ανήκει στην China International Ship MGMT με έδρα της Κίνα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 12K98MC-C (68.520 KW), που του δίνουν ταχύτητα 25,2 κόμβων και έχει χωρητικότητα 9.574 TEU.

Link to comment
Share on other sites

Το CSCL Arctic Ocean (IMO No: 9695169) είναι ναυπηγημένο το 2015 στο ναυπηγείο, Hyundai Heavy Industries Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 399,64 μέτρα και πλάτος 58,73 μέτρα και ανήκει στην Shanghai Ocean Shipping Co Ltd με έδρα της Κίνα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 12S90ME-C (69.720 KW), που του δίνουν ταχύτητα 22,0 κόμβων και έχει χωρητικότητα 19.100 TEU.

Link to comment
Share on other sites

Το Spirit of Tokyo (IMO No: 9222120) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 210,00 μέτρα και πλάτος 30,04 μέτρα και ανήκει στην Rickmers Shipmanagement με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8S70MC (21.560 KW), που του δίνει ταχύτητα 21,90 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2.550 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Christiane Schulte, Cap Breton, Mol Inca

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Το Lica Maersk (IMO No: 9190779) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Odense Stell Shipyard στο Odense της Δανίας (Yard No: 175). Το πλοίο έχει μήκος 265,84 μέτρα και πλάτος 37,40 μέτρα και ανήκει στην AP MOLLER MAERSK έδρα τη Δανία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 10K90MC (46.401 KW), που του δίνουν ταχύτητα 25,0 κόμβων και έχει χωρητικότητα 4.258 TEU.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Cosco Shipping Seine (IMO No: 9731949) είναι ναυπηγημένο το 2017 στο ναυπηγείο, Jiangnan Changxing Shipbuilding στη Shanghai της Κίνας (Yard No: H3018). Το πλοίο έχει μήκος 299,90 μέτρα και πλάτος 48,23 μέτρα και ανήκει στην  COSCO Shipping Lines Co Ltd με έδρα της Κίνα και έχει χωρητικότητα 9.400 TEU.

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/30/2020 at 12:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Spirit of Tokyo (IMO No: 9222120) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 210,00 μέτρα και πλάτος 30,04 μέτρα και ανήκει στην Rickmers Shipmanagement με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8S70MC (21.560 KW), που του δίνει ταχύτητα 21,90 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2.550 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Christiane Schulte, Cap Breton, Mol Inca

 

Πνεύμα του Τόκυο και από μένα, σε αναχώρηση από τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1/28/2012 at 9:30 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

το εντυπωσιακό container ship Hansa Marburg (2007, IMO 9334818),

gallery_2102_1_148794.jpg

 

 

Οκτώ χρόνια μετά και με το καινούριο του όνομα που είναι Okee Alicia, το πρώην Hansa Marburg επισκέπτεται και πάλι τον Πειραιά. Κατασκευή 2007 στο Guangzhou Wenchong(GWS 386) με μηχανή Hudong Heavy Machinery Co και χωρητικότητα 1,740 TEU.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/26/2019 at 9:02 PM, Nick the Greek said:

H Enesel των αδελφών Φιλίππου και Αντώνη Λεμού, έχει εκπροσωπηθεί καλά εδώ στο Shipfriends. Thalassa Avra εδώ, Thalassa Axia λίγο παραπέρα, και Thalassa Patris έχω λέγετε. Να μην πω για το Thalassa Doxa, ούτε και για το Thalassa Hellas. Συνολικά η εταιρεία έχει χτίσει 10 τέτοια αδέλφια, οπότε γρηγορείτε γιατί μας λείπουν 3 από τη gallerie :D.

 

Από σήμερα μας λείπουν μόνο 2 πλοία, ο κάπελας κερνάει το Thalassa Pistis που μόλις έχει ξεκολλήσει από το Ικόνιο. Έχει ΙΜΟ 9665619 και είναι χτισμένο και αυτό στη Hyundai του Ulsan(2616) με χωρητικότητα 13,806 TEU και μηχανή Hyundai. Μπορεί στο πλάι να μη φέρει κανένα διακριτικό αλλά είναι ναύλωση της Evergreen. Για όσους αναρωτιούνται για το dwt, είναι στους 152 χιλιάδες τόνους, κάτι σαν capesize της δεκαετίας του 90, όπως και να έχει είναι ολόκληρο νταμάρι.

 

Αν είχαν χιούμορ, θα το ονόμαζαν Θάλασσα Μπίστης:D, πρός τιμήν του μεγάλου αυτού στοχαστή της δημοκρατίας:D. Τέσπα, περιοριζόμαστε στο να του δώσουμε το copyright των φωτογραφιών, σαν ελάχιστο φόρο τιμής πρός τον μεγάλο αυτό πολιτικό άνδρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Πάμε να δούμε ένα καταπληκτικό σκαρί από το Kyokuyo Shipyard(522) της Ιαπωνίας, λέγεται Natori (IMO 9729788). Όπως βλέπετε οι Ιάπωνες έλυσαν το πρόβλημα της ορατότητας στα κοντέινερ, και μάλιστα το πήγαν και ένα βήμα παραπέρα, βάζοντας όλο το κομοδέσιο κατπαπλωρα και χτίζοντάς το σε ένα αεροδυναμικό περίβλημα. Απίστευτο design, έγινε άμεσα αγαπημένο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το Solstice N (IMO No: 9303778) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Hanjin Heavy Industries Co Ltd στο Busan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 222,50 μέτρα και πλάτος 32,20 μέτρα και ανήκει στην NAVIOS SHIPMANAGEMENT INC της κας Αγγελικής Φράγκου. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W (28.880 KW), που του δίνει ταχύτητα 22 κόμβων και έχει χωρητικότητα 3.398 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι William Shakespeare και Emirates Kanako. Το Solstice N βρίσκεται από τις 27 Ιανουαρίου στο μωλο της ΔΕΗ και έχουν βγάλει το τιμόνι στο ντοκο για επισκευή. Ήταν να βγάλει το τιμόνι στη δεξαμενή (είχε ζητήσει 11 ημέρες δεξαμενισμό), αλλά πλέον θα κάνει το δεξαμενισμό του σε 3 ημέρες, στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 05/03/21 έως τις 07/03/21.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 6/22/2020 at 6:26 PM, Nick the Greek said:

Σήμερα να δούμε ένα βαποράκι που έχει έρθει πολλές φορές στην Ελλάδα, παραδόξως δεν το έχουμε στην gallerie με το προηγούμενό του όνομα που ήταν BF Catania από το 2009 ως το 2018. Χτίστηκε σαν Rita το 1995 στο ναυπηγείο Sietas(1096), έγινε Catania και από το 2018 έχει πάρει το όνομα Jaohar Challenger και βρέθηκε στον Πειραιά με αυτό το όνομα πρίν λίγες ημέρες. Χωρητικότητα 580 TEU και μηχανή Mannheim(MWM).

 

Το καμάρι αυτό έφαγε ban 3 μηνών από τα λιμάνια του Paris MOU λόγω επανειλημμένων και σοβαρών ελλείψεων στα τελευταία του PSC. Οι πλοιοκτήτες είναι Ρουμάνοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 6/22/2020 at 6:26 PM, Nick the Greek said:

Σήμερα να δούμε ένα βαποράκι που έχει έρθει πολλές φορές στην Ελλάδα, παραδόξως δεν το έχουμε στην gallerie με το προηγούμενό του όνομα που ήταν BF Catania από το 2009 ως το 2018. Χτίστηκε σαν Rita το 1995 στο ναυπηγείο Sietas(1096), έγινε Catania και από το 2018 έχει πάρει το όνομα Ας δούμε το Jaohar Challenger με το προηγούμενο του όνομα, δηλαδή σαν Catania στο Ικόνιο το 2008 και βρέθηκε στον Πειραιά με αυτό το όνομα πρίν λίγες ημέρες. Χωρητικότητα 580 TEU και μηχανή Mannheim(MWM).

Ας δούμε το Jaohar Challenger με το προηγούμενο του όνομα, δηλαδή σαν Catania στο Ικόνιο το 2008

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έναν πολύ συχνό επισκέπτη του Πειραιώς έχουμε σήμερα στις οθόνες μας, πρόκειται για το Seaspan Dalian (πρώην CSCL Dalian, IMO 9227027) που εδω βλέπουμε να αναχωρεί, έχοντας ήδη αποβιβάσει τον πλοηγό του. Είναι χωρητικότητας 4,253 TEU και έχει ναυπηγηθεί το 2002 στη Samsung Geoje(1348), φέροντας μία μηχανή MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησα να γράφω κάτι σε στύλ "στις οθόνες σας το πλοίο Χ" αλλά το έσβησα. Ποιό πλοίο, βλέπει κανείς κανένα πλοίο:D? Εγώ βλέπω περίπου 15 χιλιάδες κοντέινερ, όσα και η χωρητικότητά του Al Jasrah (IMO 9732321), με μια πλώρη και ένα φουγάρο που ίσα-ίσα και διακρίνεται. Του 2016 το πλοίο από τη Hyundai Samho(S741) και μηχανή MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Colombo Express (IMO No: 9295244) είναι ναυπηγημένο το 2005 στο ναυπηγείο, Hyundai Heavy Industries Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 335,47 μέτρα και πλάτος 42,94 μέτρα και ανήκει στην Hapag Lloyd AG με έδρα την Γερμανία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 12K98 ME (68.640 kW), που του δίνουν μεγιστη ταχύτητα 25,2 κόμβων και έχει χωρητικότητα 8.749 TEU. Έχουμε ξανά αναφερθεί στο πλοίο το 2005 με τα βαφτίσια του και το 2014 όταν συγκρούστηκε με το Maersk Tanjong στο κανάλι του Σουέζ.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το AS Rosalia (ΙΜΟ Νο: 9449845) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Zhejiang Ouhua Shipbuilding στο Zhousha  της Κίνας (Yard No: CV1500). Το πλοίο έχει μήκος 180,42 μέτρα και πλάτος 25,26 μέτρα και ανήκει στην CONTCHART BV με έδρα την Ολλανδία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L 58/64 , που του δίνουν ταχύτητα 18,0 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1.500 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι Medcoral

Link to comment
Share on other sites

On 9/21/2020 at 12:09 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Tanja Rickmers (IMO No: 9431692) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangzi Shipbuilding Co Ltd στο Jingjiang της Κίνας (Yard No: YZJ2006-739). Το πλοίο έχει μήκος 261,09 μέτρα και πλάτος 32,35 μέτρα και ανήκει στην Zeaborn Ship Management (πρώην Rickmers) με έδρα της Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 8K90MC-C (36.560 KW) και έχει χωρητικότητα 1805 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι Hanjin Duesseldorf

 

Καινούριο όνομα για το πλοίο από το Νοέμβριο του 2020, τώρα πια λέγεται Tanja Star και εμείς το βλέπουμε να driftάρει 3 μίλια ΝΔ της κίτρινης, αναμένοντας πλοηγό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 6/11/2019 at 9:25 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Apostolos II (ΙΜΟ Νο: 9365831) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Sedef Shipbuilding στη Κωνσταντινούπολη της Τουρκιας με το όνομα Cafer Dede (Yard No: 152). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W (13280 KW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 20 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 182.98 μέτρα και πλάτος 28.00 μέτρα, χωρητικότητα 1878 TEU και ανήκει στην Capital Ship Management.

Το Apostolos II έχει μετονομαστεί σε Turkon Istanbul και ανήκει πλέον στην TURKON KONTEYNER TASIMACILIK

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...