Jump to content
Shipfriends

Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων


Recommended Posts

Άλλο ένα μεγάλο κοντεινεράδικο των 6,865 TEU δεμένο Ικόνιο 3 Δυτικά, πρόκειται για το Paxi (IMO 9679555), που τη σήμερον ημέρα φαίνεται νάνος μπροστά στα μεγαλύτερα. Είναι χτισμένο το 2014 σε Φιλιππινέζικο ναυπηγείο(095) που λειτουργεί υπό την αιγίδα της Hanjin. Κορεάτικη και η μηχανή του, Hyundai. Έχει παραδοθεί σαν Paxi, για λίγους μήνες μετονομάστηκε σε CCNI Iquique για λογαριασμό της CCNI(εταιρεία της Χιλής, θυγατρική της CSAV) αλλά από τον Απρίλιο του 2015 και μετά, παραμένει Paxi. 

Link to comment
Share on other sites

Το Okee August (ΙΜΟ Νο: 9151864) είναι ναυπηγημένο το 1998 στο ναυπηγείο Guangzhou Wenchong Shipyard Co Ltd στη Κίνα (Yard No: GWS274) με το όνομα Hansa Narvik. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή B&W 6S60MC (12240 KW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 18 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 170.16 μέτρα και πλάτος 24.80 μέτρα, χωρητικότητα 1550 TEU και ανήκει στην OKEE SHIP ONE GMBH & CO KG με έδρα τη Γερμανία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Hansa Narvik, Direct Eagle, Kota Serikat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας δουμε το CMA CGM Jean Mermoz χθες το απόγευμα στο Container Terminal του Marsaxlokk. 

Πρόκειται για ενα από τα 3 αδελφα των μεγαλύτερων κοντεινεραδικων της CMA CGM και 5ων στον κοσμο με μηκος 400m,πλάτος 59m,βυθισμα 16m και μεταφορική ικανότητα κοντά στα 21.000 TEU.

Κατασκευαστηκε μαζι με τα αδελφα του το 2018 στα ναυπηγεία Hanjin Heavy Industries and Construction στις Φιλιππίνες και έκτοτε πλεει υπό μαλτεζικη σημαία.

Πραγματικά θηρίο.

 

Edited by Marios Superfast
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 7/8/2019 at 10:38 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

  Το Luka (IMO No: 9186742) είναι ναυπηγημένο το 1999 στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau Gesellschaft στη Γερμανία. Το πλοίο έχει μήκος 153.22 μέτρα και πλάτος 22.60 μέτρα και ανήκει στην EURODEVELOPMENT MANAGEMENT. Το Luka φοράει μια κύρια μηχανή MITSUBISHI (11217 BHP). Προηγούμενα του ονόματα Johann Oldendorff, Rio Rubio, Maruba Fitz Roy, MSC Canada, Niledutch Portugal και Ella

 

Νέο του όνομα είναι το Mermaid (= γοργόνα).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Project #μένουμεταράτσαήμπαλκονι απο τον γράφοντα για να περάσει η ώρα ,όταν δεν είναι στα emails  ή δεν βλέπει ταινία ...

Κατα κύριο λόγο containerships που έρχονται και φεύγουν απο το ικόνιο  στη παρακάτω playlist... Ελπίζω να μη μεγαλώσει περισσότερο η λίστα και να μας ...αφήσει ο nickhard να βγούμε 😛
 
Link to comment
Share on other sites

Συχνός επισκέπτης της Θεσσαλονίκης το πλοίο,το οποίο είναι κατασκευασμένο στα ναυπηγεία ZHEJIANG OUHUA SHIPBUILDING της Κίνας με μια μηχανή Sulzer. Αποτελεί το μοναδικό μοναδικό ''μεγάλο'' container ship που προσεγγίζει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μετά τα πλοία της MSC.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/14/2018 at 11:55 PM, Nick the Greek said:

Ένα πλοίο της αχώνευτης Maersk Line γι' απόψε. Το 18χρονο Nele Maersk(ΙΜΟ 9192442) είχε μια μονότονη καριέρα πάντα στα χρώματα των Δανών του πλοιοκτητών που το έχτισαν στο ναυπηγείο China Shipbuilding του Kaohsiung στην Taiwan το σωτήριον έτος 2000 με αριθμό γιάρδας 742. Σε ιδανικές συνθήκες φορτώνει 4,480 TEU και πλέει με τους 21 κόμβους που του χαρίζει η Hyundai μηχανή του, με τίμημα 84 τόνων HFO την ημέρα.

 

Η παραπάνω φωτογραφία ήταν το 2018 στη Valencia, μια πιο κοντινή άποψη από το 2015 στο Algeciras.

Link to comment
Share on other sites

Το Navios Summer (ΙMO No 9308003) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Hyndai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας (Yard No: DD004). Το πλοίο έχει μήκος 238,88 μέτρα και πλάτος 32,28 μέτρα, χωρητικότητα 3450 TEU και ανήκει στην Navios Containers Management της Κας Αγγελικής Φράγκου. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ital Fastosa και Henry Rickmers

Link to comment
Share on other sites

Το Harmony N (ΙMO No 9309411) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Hyndai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας (Yard No 0362) Το πλοίο έχει μήκος 222,20 μέτρα και πλάτος 30,00 μέτρα και ανήκει στην Navios Containers Management της Κας Αγγελικής Φράγκου. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 7K80MC-C (25.270KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 23,00 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2824 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Maersk Jakarta και AS Caria

Link to comment
Share on other sites

Το Pacific Dalian (ΙMO No 9339090) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Fujian Mawei Shipbuilding στο Mawei της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 129,58 μέτρα και πλάτος 20,79 μέτρα και ανήκει στην Sinokor Merchant Marine Co. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAK 8M43C (7.200KW) και έχει χωρητικότητα 698 TEU. Προηγούμενο το όνομα είναι Rbd Esperanza.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Maersk Kobe (IMO No: 9196840) είναι ναυπηγημένο το 2000 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας Το πλοίο έχει μήκος 304,00 μέτρα και πλάτος 40,00 μέτρα και ανήκει στην COSTAMARE SHIPPING CO SA και δουλεύει για λογαριασμό της AP MOLLER MAERSK. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή B&W 10k98MC-C (71.820 KW) και έχει χωρητικότητα 6648 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Sealand Virginia και Safmarine Himalaya

Link to comment
Share on other sites

Το EF Emira (IMO No: 9357810) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Nordic Yards Wisemar της Γερμανίας. Το πλοίο έχει μήκος 182,00 μέτρα και πλάτος 25,00 μέτρα και ανήκει στην MERCATOR NAVIGATION GMBH & CO με έδρα τη Γερμανία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 9L58/64 (12.600 KW) και έχει χωρητικότητα 1710 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι King Bruce, Vento Di Nortada

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα να δούμε ένα βαποράκι που έχει έρθει πολλές φορές στην Ελλάδα, παραδόξως δεν το έχουμε στην gallerie με το προηγούμενό του όνομα που ήταν BF Catania από το 2009 ως το 2018. Χτίστηκε σαν Rita το 1995 στο ναυπηγείο Sietas(1096), έγινε Catania και από το 2018 έχει πάρει το όνομα Jaohar Challenger και βρέθηκε στον Πειραιά με αυτό το όνομα πρίν λίγες ημέρες. Χωρητικότητα 580 TEU και μηχανή Mannheim(MWM).

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα κοντέινερ που πρίν λίγες ημέρες βρέθηκε στον Πειραιά, πρόκειται για το Jan (IMO 9477335), ένα πλοίο που από το 2009 που χτίστηκε δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Ανήκει στη γνωστή Γερμανική εταιρεία Peter Dohle και είναι προιόν του Jiangsu Yangzijiang(2006-752C). Χωρητικότητα 1,338 TEU και μηχανή STX.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ο μάγειρας σερβίρει ένα κοντεινεράδικο της UASC που είναι ναυλωμένο και φέρει τα σινιάλα της Hapag-Lloyd, το οποίο βρέθηκε στον Πειραιά πρό ολίγων ημερών. Πρόκειται για το Mayssan (ΙΜΟ 9349526), κατασκευής 2008 στη Hyundai Ulsan(1835) και χωρητικότητας 6,921 TEU. Μία μηχανή Hyundai με υπηρεσιακή 25 κόμβων, μέγιστη ταχύτητα 26.6 κόμβων και κατανάλωση σε αυτήν την ταχύτητα 248 τόννους το 24ωρο. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Ένας ακόμη νεότευκτος Βεληγκέκας:D της COSCO, πρόκειται για το αισθησιακά ονοματισμένο COSCO Shipping Alps (ΙΜΟ 9757864) στη χτεσινή του αναχώρηση από το Ικόνιο. Κατασκευής 2018 στο Shanghai Jiangnan Changxing(H 3022) με χωρητικότητα μόλις 14,568 TEU και μηχανή CSSC MES Diesel που για υπηρεσιακή 22.5 κόμβους καταναλώνει 262 τόννους το 24ωρο. Αδηφάγο τέρας δηλαδή. Είναι το πρώτο και μοναδικό όνομα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ στη Navios έχει πήξει τον τελευταίο καιρό το λιμάνι, να άλλο ένα κοντεινεράδικό τους να αναχωρεί από το Ικόνιο, είναι το Navios Indigo (IMO 9324875). Έχει κατασκευαστεί το 2007 στο Dalian(CS 4250-5) της Κίνας με προηγούμενα ονόματα τα Sabine Rickmers και CMA CGM Jade, τη δεδομένη χρονική στιγμή πρέπει να δουλεύει για λογαριασμό της Ταιβανέζικης Yang Ming Line. Χωρητικότητα 4,250 TEU και πρόωση από μία μηχανή Doosan.

Link to comment
Share on other sites

Ολόκληρο νταμάρι το πλοίο, είναι όμως ωραίος ο χρωματισμός της εταιρείας του, πρόκειται για το CMA CGM Arkansas (IMO 9722651) που αναχωρεί από τον Περαία πρίν λίγες ημέρες. Κατασκευής 2015 και χωρητικότητας 10 χιλιάδων TEU, είναι προιόν της Samsung Geoje(2111) με μηχανή Doosan. Θα το έβαζα κουίζ αλλά νομίζω πως ο Proud θα το έβρισκε εύκολα, η ερώτηση θα ήταν για ποιό λόγο είναι διάσημη η πολιτεία του Arkansas ή Άρκανσο που λένε και οι γιάνκηδες. Η απάντηση είναι πως εκεί ήταν κυβερνήτης ο Βασιλάκης ο Κλίντον, πρίν λεκιάσει τη Μόνικα:D.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλός ο Μπάχ, δε λέω, αλλά όπως λέει κι ο Χάρρυ Κλύν έχει να κάνει σουξέ 300 χρόνια :D. Αυτό βέβαια δεν εμπόδισε την Borealis Maritime να ονομάσει πρός τιμήν του το κοντεινεράδικο που βλέπουμε εδώ να εξέρχεται της Δραπετσώνας, είναι το Bach (IMO 9436458). Κατασκευή 2009 στο Shanghai Shipyard(S1134) με χωρητικότητα 3,534 TEU και μηχανή Hyundai. Ναυπηγήθηκε σαν Gustan Schulte, μετονομάστηκε σε Cicrular Quay και από το τέλος του 2019 με το παρόν του όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχεις πολλά βαπόρια, έχεις πρόβλημα να διαλέξεις ονοματοδοσία, έτσι η COSCO έχει πιάσει τα ζώδια. Να λοιπόν το COSCO Shipping Virgo (ΙΜΟ 9783461) που μόλις έχει αφήσει πίσω του το φανάρι της Ψυττάλειας και πάει για το σεπαρέσιο. Μόλις το 2018 χτισμένο το παπόρο στο πολύ γνωστό Shanghai Waigaoqiao(H1414) με μηχανή CSSC-MES για μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων με κατανάλωση 168 τόνων το 24ωρο. Χωρητικότητα nominal φυσικά στα 20,038 γκοντέινερ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμόμουν να έχω ξαναδεί κοντεινεράδικο της MSC με το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του να είναι Masha, πόσω μάλλον όταν είναι και το τρίτο πλοίο που κατά τα φαινόμενα παίρνει αυτό το όνομα. Όπως και να έχει, ιδού το MSC Masha 3 (IMO 9188219) να δουλεύει φορτίο στο Ικόνιο πρίν λίγες ημέρες. Χτισμένο το 1998 σαν P&O Nedlloyd Sao Paulo, αργότερα έγινε Santa Francesca(2002), CMA CGM Volta(2007), Santa Francesca(2009) με το σημερινό του όνομα να το έχει από το 2017 και να φέρει σημαία Πορτογαλίας. Ναυπηγήθηκε στο Flender Werft(669) ενώ η Mitsui κύρια μηχανή του, με κατανάλωση 41 τόνων καύσιμα το 24ωρο του δίνει ταχύτητα 19 κόμβων για να μεταφέρει 2,169 TEU nominal.

Link to comment
Share on other sites

Και σήμερα MSC έχει ο μάγειρας, πιο συγκεκριμένα το MSC Sarah (IMO 981675) που προχωρά πλοηγούμενο πρός το Ικόνιο. Το πλοίο είναι του 2000 με μοναδικό προηγούμενο όνομα το Saudi Yanbu, χτισμένο στη Samsung(1262) με μηχανή HSD και χωρητικότητα 4,400 εμπορευματοκιβώτια.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παίρνουμε μια τζουρίτσα από το κοντεινεράδικο Nordautumn (IMO 9323039), της γερμανικής Nord Reederei. Από το 2008 με αυτό το όνομα με την εξαίρεση την πενταετία 2011-2016 οπότε και ονομαζόταν Autumn E. Χτισμένο στην STX του Jinhae(1217) με μηχανή STX και χωρητικότητα 3,586 TEU.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...