Jump to content
Shipfriends

Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων


Recommended Posts

Το YM Witness (ΙΜΟ Νο: 9704609) ανήκει στη Seaspan Shipmanagement Ltd με έδρα το Καναδά και είναι ναυλωμένο από τη Yang Ming για 10 χρόνια με option για αλλά 2 χρόνια. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2015 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Το YM Witness έχει χωρητικότητα 14000 teu, έχει μήκος 368 μέτρα και πλάτος 51 μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

Το MSC Fabiola (ΙΜΟ Νο: 9447847) ανήκει στη Peter Doehle Schiffahrts KG με έδρα τη Γερμανία και ήταν ναυλωμένο από τη MSC Container. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2010 στο ναυπηγείο Samsung Shipbuilding & Heavy Industries, Geoje στη Νότια Κορέα με το όνομα Fabiola. Το MSC Fabiola έχει μετονομαστεί σε Madrid Express από το Ιανουάριο του 2019. Το Madrid Express φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 12K98ME-C (87381 Bhp) έχει χωρητικότητα 13371 teu, έχει μήκος 366,08 μέτρα και πλάτος 48,23 μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το CSCL Star (ΙMO No 9466867) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Samsung Shipbuilding & Heavy Industriew στο Geoje της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 12K98MC-C (72240 kW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 26 κομβους. Το πλοίο έχει μήκος 366.07 μέτρα και πλάτος 51.20 μέτρα, χωρητικότητα 14300 TEU και ανήκει στην CSCL STAR Shipping Co Ltd με έδρα Κίνα.

Link to comment
Share on other sites

Το MSC Eleonora (ΙMO No 9064750) είναι ναυπηγημένο το 1994 στο ναυπηγείο Flensburger Schiffsbau-Gesellschaft MbH & Co. KG της Γερμανίας με το όνομα Trade Cosmos (Yard No: 0686). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 7S70MC (24059 BHP), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 20 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 202.80 μέτρα και πλάτος 30.60 μέτρα, χωρητικότητα 2604 TEU και ανήκει στην Mediterranean Shipping Company. Προηγούμενα του ονόματα είναι Trade Cosmos, Sea Excellence & MSC Beijing.

Link to comment
Share on other sites

Το Hansa Cloppenburg (ΙMO No 9357860) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Wenchong Shipyard στο Guangzhou της Κίνας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W  7S60MC-C (16400 BHP), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 20 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 175.47 μέτρα και πλάτος 27.40 μέτρα, χωρητικότητα 1740 TEU και ανήκει στην Leonhardt & Blumerg με έδρα τη Γερμανία. Προηγούμενο του ονόμα είναι Niledutch Singapore.

Link to comment
Share on other sites

Το Pacul (ΙMO No 9236274) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Sedef Gemi Insaati AS στο στη Τουρκία με το όνομα Orkun Kalkavan. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 7S 50MC-C (10500 KW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 20 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 149 μέτρα και πλάτος 22.70 μέτρα, χωρητικότητα 1155 TEU και ανήκει στην Harren & Partner Ship Management Geu με έδρα τη Γερμανία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το CMA CGM Berlioz (IMO 9222297) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο HANJIN Heavy Industries στο Pusan της Νότιας Κορέας (Yard No: 087). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 12K98MC-C6-TI (68520 KW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 25.8 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 300.25 μέτρα και πλάτος 40.30 μέτρα, χωρητικότητα 6627 TEU και ανήκει στην CMA – CGM με έδρα τη Γαλλία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πρόσκρουση του C/V Thalassa Elpida στον Πειραιά

Quote

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, το Β' Λιμενικό Τμήμα (Κερατσινίου) του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ότι κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης του C/V “THALASSA ELPIDA” σημαίας Σιγκαπούρης, δυτικά του λιμένα Κερατσινίου, προσέκρουσε με τη δεξιά πλευρά του στον προβλήτα. 

Από το περιστατικό αναφέρθηκαν μόνο υλικές ζημιές, ενώ δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του εν λόγω πλοίου μέχρι προσκομίσεως βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.

Προανάκριση διενεργείται από την  οικεία Λιμενική Αρχή.

 

Link to comment
Share on other sites

UASC για σήμερα, με το όνομα Alula(IMO 9525883), δεμένο πρίν λίγες εβδομάδες στο Ικόνιο. Χωρητικότητα 13,296 TEU nominal, μηχανή Doosan των 82,930 ίππων και υπηρεσιακή ταχύτητα 24.10 κόμβους. Αξιοσημείωτη η μέγιστη των 25 κόμβων που επιτυγχάνεται με κατανάλωση 300 τόνων "χοντρό" το 24ωρο. Ναυπηγηθέν στη SamEsungE(1879), εδώ και μια πιο κοντινή άποψη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γειά σου ρε Χίος, δύναμη!  Ένα ακόμη όμορφα ονοματισμένο κοντεινεράδικο των Αντώνη και Φιλίππου Λαιμού με τη λέξη Θάλασσα σαν πρόθεμα, πρόκειται για το Θάλασσα Αύρα(ΙΜΟ 9665633) που εδώ βλέπουμε να αναχωρεί από τον Πειραιά. Είναι χτισμένο το 2014 με χωρητικότητα 13,806 TEU από τη Hyundai στο Ulsan(2618) και μηχανή επίσης Hyundai. Νέα γενιά μηχανών, η υπηρεσιακή ταχύτητα των 23 κόμβων επιτυγχάνεται με κατανάλωση "μόλις" 175 τόνων καυσίμου το 24ωρο. Χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα, είναι από την παράδοσή του στην υπηρεσία της Ταιβανέζικης Evergreen. Και μια πρυμνιά όψη που πάντα καταδεικνύει τις διαστάσεις του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Apostolos II (ΙΜΟ Νο: 9365831) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Sedef Shipbuilding στη Κωνσταντινούπολη της Τουρκιας με το όνομα Cafer Dede (Yard No: 152). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W (13280 KW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 20 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 182.98 μέτρα και πλάτος 28.00 μέτρα, χωρητικότητα 1878 TEU και ανήκει στην Capital Ship Management.

Link to comment
Share on other sites

Το Ilios (ΙΜΟ Νο: 9330226) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Qingshan στο Wuhan της Κίνας με το όνομα Surinam River. Το πλοίο έχει μήκος 147.87 μέτρα και πλάτος 23.25 μέτρα, χωρητικότητα 1102 TEU και ανήκει στην Lomar Shipping Ltd. Προηγούμενα του ονόματα είναι Surinam River (μέχρι τον Αύγουστο του 2006), Eagle 2 (μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2008), Vento Di Maestrale (μέχρι τον Ιανουάριο του 2011), Surinam River (μέχρι τον Ιούνιο του 2012), Vento Di Levante (μέχρι τον Απρίλιο του 2014) & Vega Omega (μέχρι τον Απρίλιο του 2019).

Link to comment
Share on other sites

Το Navios Dorado (ΙΜΟ Νο: 9431707) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangzijang στο Jingjiang της Κινας με το όνομα Schliemni Rickmers. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W (36,560 kW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 23.50 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 260.93 μέτρα και πλάτος 32.38 μέτρα, χωρητικότητα 4250 TEU και ανήκει στην Navios Containers Management. Προηγούμενα του ονόματα είναι Schliemni Rickmers, Hanjin Montevideo, Niledutch Okapi

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

  Το Luka (IMO No: 9186742) είναι ναυπηγημένο το 1999 στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau Gesellschaft στη Γερμανία. Το πλοίο έχει μήκος 153.22 μέτρα και πλάτος 22.60 μέτρα και ανήκει στην EURODEVELOPMENT MANAGEMENT. Το Luka φοράει μια κύρια μηχανή MITSUBISHI (11217 BHP). Προηγούμενα του ονόματα Johann Oldendorff, Rio Rubio, Maruba Fitz Roy, MSC Canada, Niledutch Portugal και Ella

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Το Mauren (IMO No: 9306251) είναι ναυπηγημένο το 2005 στο ναυπηγείο Jinling στο Nanjing της Κινας. Το πλοίο έχει μήκος 147.82 μέτρα και πλάτος 23.25 μέτρα και ανήκει στην MESTEX SHIPPING & TRADING LTD. Το Mauren φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 7L 58/64 (9730 KW) και έχει χωρητικότητα 1118 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Maren S, Syms Huashan

Link to comment
Share on other sites

Το BF Lucia (IMO No: 9138343) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο J.J.Sietas-Neuenfelde στη Γερμανία (Yard No: 1129). Το πλοίο έχει μήκος 121.35 μέτρα και πλάτος 18.20 μέτρα και ανήκει στην CORAL SHIPMANAGEMENT GMBH & CO. Το BF Lucia φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L 40/54 (3825KW) και έχει χωρητικότητα 700 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Hoheriff, Igna Lena, Charlotte Borchard

Link to comment
Share on other sites

Το MSC Shirley (IMO No: 9224049) είναι ναυπηγημένο το 2000 στο ναυπηγείο Stocznia Remontowa Nauta S.A. στη Πολωνία (Yard No: 1129). Το πλοίο έχει μήκος 188.10 μέτρα και πλάτος 30.00 μέτρα και ανήκει στην FS SARA LIMITED της CONBULK SHIPPING SA του κ. Δαλακουρα. Το MSC Shirley φοράει μια κύρια μηχανή Sulzer (17940 KW) και έχει χωρητικότητα 2078 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Clivia, Lykes Eagle, CP Eagle, Canberra Express

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το BF Fortaleza (IMO No: 9130432) είναι ναυπηγημένο το 1996 στο ναυπηγείο J.J. Sietas KG Schiffswerft GmbH & Co στο Neuenfelde της Γερμανίας (Yard No: 1129) με το όνομα Partneship. Το BF Fortaleza έχει μήκος 121.35 μέτρα και πλάτος 18.20 μέτρα και ανήκει στην Foroohari Schiffahrts GmbH με έδρα τη Γερμανία. Το BF Fortaleza φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L 40/54 (3825 KW) και έχει χωρητικότητα 700 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Yvette, City Of Lisbon, Carla, Wec Rubens

Link to comment
Share on other sites

Το Hansa Limburg (IMO No: 9323481) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Guangzhou Wenchong Shipyard Co., Ltd στη Κίνα. Το πλοίο έχει μήκος 175.47 μέτρα και πλάτος 27.71 μέτρα και ανήκει στην LEONHARDT & BLUMBERG με έδρα τη Γερμανία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W-Hudong 7S 60MC-C (16.660 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 20,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1700 TEU.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 6/16/2018 at 2:56 PM, Nick the Greek said:

Δηλώνουμε παραμένοντας στην Ancona κι έτσι έχουμε και μια ματιά στο feederάκι της Evergreen με το όνομα Uni-Phoenix(IMO 9202170). Είναι χτισμένο το 2000 στο ιδιόκτητο ναυπηγείο της Evergreen, με όνομα Evergreen Shipyard Corp με αριθμό 1032. Έχει χωρητικότητα περίπου 3,200 TEU, μια μηχανή Sulzer Diesel United και είχε σε όλη του την ζωή αυτό το όνομα.

 

Το Uni-Phoenix έρχεται και Πειραιά, να το εδώ σε αναχώρηση με πρώτο πλοηγό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/26/2010 at 2:24 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Danaos ανακοινώσε ότι πρόσθεσε δύο ακόμη πλοία στο στόλο της, παρέλαβε δύο contanairships, το “CMA CGM Nerval” και το “YM Mandate”, φτάνοντας τα 44 πλοία συνολικής χωρητικότητας 190.229 εμπορευματοκιβωτίων.

Πρόκειται για το “CMA CGM Nerval” που χτίστηκε στα ναυπηγεία Sungdong της Νότιας Κορέας και το YM Mandate που ναυπηγήθηκε στη γιάρδα Hanjin της ίδιας χώρας. Η εταιρεία εξασφάλισε ναυλοσύμφωνα μακροχρόνιας διάρκεια για τα δύο πλοία, χωρητικότητας 6.500 teu, που μόλις έπεσαν στο νερό. Συγκεκριμένα, για το “CMA CGM Nerval” έκλεισε ναυλοσύμφωνο (time charter) διάρκειας 12 ετών και για τo “YM Mandate” εξασφάλισε συμφωνία (bareboat charter) διάρκειας 18 ετών.

Το CMA CGM Nerval (IMO No: 94066230) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Sungdong Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd στη Νότια Κορέα. Το πλοίο έχει μήκος 299.97 μέτρα και πλάτος 24.20 μέτρα και ανήκει στην Danaos Shipping του κ. Κούστα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 10K98MC-C6 (57.100 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 25,60 κόμβων και έχει χωρητικότητα 6552 TEU.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Hansa Rotenburg (IMO No: 9401673) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Wenchong στο Guangzhou της Κίνας με το όνομα Cape North. Το πλοίο έχει μήκος 175,46 μέτρα και πλάτος 27,4 μέτρα, έχει χωρητικότητα 1740 TEU και ανήκει στην LEONHARDT & BLUMBERG REEDEREI με έδρα τη Γερμανία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Cape North, Thorstar & Mell Selarang. Το Hansa Rotenburg  βρίσκεται από τις 4 Οκτωβρίου στο μωλο της ΔΕΗ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Al Riffa (IMO No: 9525912) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Samsung Shipbuilding & Heavy Industries στο Geoje της Νότιας Κορέας Το πλοίο έχει μήκος 366,04 μέτρα και πλάτος 51,20 μέτρα και ανήκει στην UNITED ARAB SHIPPING Cο με έδρα το Ντουμπάι που εξαγοράστηκε από τη Happag Lloyd. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 12K98ME-C (71.820 KW) και έχει χωρητικότητα 13470 TEU.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το YM Fountain (ΙΜΟ Νο: 9278090) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο CSBC Kaohsiung στη Ταϊβάν με το όνομα YM Fountain (Yard No: 802. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Sulzer 10RTA96C (54946 KW), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 26 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 274.75 μέτρα και πλάτος 40 μέτρα, χωρητικότητα 5551 TEU και ανήκει στην YANG MING MARINE TRANSPORT.

Link to comment
Share on other sites

Το OOCL Scandinavia (ΙΜΟ Νο: 9776212) είναι ναυπηγημένο το 2017 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα (Yard No: 2176) και είναι το πέμπτο πλοίο από μια σειρά έξι πλοίων. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN Diesel & Turbo (MDT) G-type 11G95ME-C9 (83656 BHP), που το δίνει ταχύτητα μέχρι 21 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 399.87 μέτρα και πλάτος 58.80 μέτρα, χωρητικότητα 21413 TEU και ανήκει στην ORIENT OVERSEAS CONTAINER LINE.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...