Jump to content
Shipfriends

Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων


Recommended Posts

Παραδόθηκε στην πλοιοκτήτρια εταιρεία του στις αρχές Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους. Είναι κομμάτι της 2ης γενιάς της κλάσης ΕΕΕ της Maersk Line, κλάση της οποίας η πρώτη γενιά αριθμεί 20 αδελφά πλοία, και η δεύτερη γενιά άλλα 11. Έχει 400 μέτρα μήκος, 59 πλάτος και βύθισμα μόλις 14.5 για μια homegenous load χωρητικότητα 20,568 TEU. Οι 2 MAN B&W του χαρίζουν 84,296 ίππους και υπηρεσιακή ταχύτητα 18.5 κόμβων με μέγιστη 25. Ενδεικτικά αναφέρω πως έχει 5(!!) auxilliary generators και συνολικές χωρητικότητες 515 κυβικών μέτρων για MGO και 14,388 κυβικών μέτρων για HFO.

 

Πρόκειται για το Manchester Maersk, που το βλέπουμε να στρέφει πρός τη χερσόνησο το Maasvlakte, το περασμένο Σάββατο στο Rotterdam.

large.1599319534_ManchesterMaersk_05-05-

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα θα δούμε UASC, δηλαδή την United Arab Shipping Company, με έδρα το Dubai και το μόλις 2 ετών Al Dhail που αναχωρεί από το Rotterdam.

 

Χτισμένο το 2016(ΙΜΟ 9732307) στη Hyundai(yard no S739) και μια χωρητικότητα 15,000 TEU που στις μέρες μας είναι αρκετά μεγάλη αλλά όχι και τεράστια. Μία 9-κύλινδρη κύρια μηχανή MAN B&W του δίνει μέγιστη ταχύτητα 22 και υπηρεσιακή ταχύτητα 18 κόμβων με κατανάλωση 218 τόνους το 24ωρο. Σημειωτέον πως τα σινιάλα της UASC υπάρχουν μεν ακόμα, πλήν όμως απορροφείται σιγά-σιγά μέσα στη Hapag Lloyd.

Link to comment
Share on other sites

Από τα γομάρια της Maersk και της UASC, σήμερα θα δούμε ένα όμορφο feederάκι με το όνομα Anja(IMO 9116187). Κι όμως είναι χτισμένο το 1995 αλλά με τα 100 μέτρα μήκος του, τα 16.5 πλάτος και τα 6 βυθίσματος, βρίσκει ακόμα κερδοφόρο απασχόληση μεταφέροντας 326 TEU σε μικρά και με περιορισμένες δυνατότητες, λιμάνια. Προιόν του πια χρεοκοπημένου, διάσημου όμως ναυπηγείου JJ Sietas με αριθμό 1113, είναι παγοπόρο(κλάση 1Α) και έχει μια μηχανή ΜΑΚ των 4,419 ίππων με υπηρεσιακή 15 κόμβων.

 

Προηγούμενό του όνομα το Nyland, όνομα με το οποίο δούλεψε για 14 χρόνια στην υπηρεσία της Team Lines. Από το 2009 στο στόλο της Holwerda Shipmanagement και νηολόγιο Heerenveen.

Link to comment
Share on other sites

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό feederάκι που κυκλοφορεί στις βόρειες θάλασσες, πρόκειται για το Elan που εδώ το βλέπουμε εν πλώ στο Ρόττερνταμ. Είναι χτισμένο το 2005 με ΙΜΟ 9315006 και αριθμό γιάρδας 1244 που παραπέμπει στο ναυπηγείο JJ Sietas που κάποτε παρήγε πλοία στις όχθες του ποταμού Elbe. Μία μηχανή Caterpillar για 18 κόμβους και κατανάλωση 33 τόνων το 24ωρο. Πλοιοκτήτρια εταιρεία πάντα η JR Ship Management που το είχε ναυλωμένο επί 8ετία σαν OOCL St Petersburg, προφανώς στην OOCL. Γίνεται Elan το Νοέμβρη του 2013 για κανένα χρόνο σε ναύλωση στη Mac Andrews και εδώ και σχεδόν 2 χρόνια στην υπηρεσία της WEC Lines.

 

large.Elan_06-05-18_Rotterdam_4_resize.J

Link to comment
Share on other sites

Λασκαρίδης - Container - Georgia Trader(ΙΜΟ 9357107), όπως έλεγε κι ο Βέγγος σε μια ταινία, Παραλία - Μπικίνι - Τραγικό:D. Όμορφο βαποράκι που έμφορτο αποπλέει από το Rotterdam πρίν από 3 Σαββατοκύριακα. Όπως και όλα τα container πλοία αυτού του μεγέθους, έχει αλλάξει ονόματα από το 2007 που χτίστηκε σαν CMA CGM Esperanza, σε Conti Ariadne αλλά και Niledutch Kudu, υποννοώντας την πλοιοκτησία της Niederelbe το πρώτο και τη ναύλωση στη Nile Dutch Africa Line το δεύτερο. Στα χέρια του Λασκαρίδη από το 2014.

Link to comment
Share on other sites

Χθες η Maersk παρέλαβε το container Vayenga Maersk (IMO No: 9775751) στο ναυπηγείο της Cosco στο Zhoushan (Αριθμό Γιάρδας N690), που είναι το τρίτο πλοίο από μια παραγγελία επτά πλοίων, ενώ το τέταρτο πλοίο επέστρεφε από τα sea trials του. Το Vayenga Maersk έχει χωρητικότητα 3600 TEU

33892848_10155812666107144_371657818069008384_n.jpg

33965289_10155812666252144_4686227907448668160_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το container Texas Triumph (ΙMO No 9737503) είναι ναυπηγημένο το 2017 και ανήκει Nissen Kaiun/Southern Route. Το πλοίο έχει μήκος 365.94 μέτρα και πλάτος 51.2 μέτρα. Το Texas Triumph ήταν στο Ικόνιο στις 22 Μαΐου και την επομένη ημέρα αναχωρούσε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα κοντέινερ με όνομα San Andres (Iniesta:D) βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από τη Napoli της Ιταλίας τον περασμένο μήνα. Είναι χτισμένο το 2008 και έχει ΙΜΟ 9347255, με το ίδιο πάντα όνομα στην μέχρι τώρα πορεία του. Πλοιοκτήτριά του εταιρεία η Αγγλική Borealis Maritime και ναυλώτρια η Γερμανική Hamburg Sud. Προιόν της Hyundai Mipo(4008) με μια μηχανή επίσης Hyundai που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβων με κατανάλωση 71 τόνων το 24ωρο.

Link to comment
Share on other sites

Μένουμε στη Napoli για ένα βλέφαρρο στην Costamare και στο πλοίο της Sealand Michingan, που προφανώς είναι ναυλωμένο στη Maersk Line. Είναι χτισμένο το 2000 και φέρει εκ της παραδόσεώς του το συγκεκριμένο όνομα, οπότε μιλάμε για πολυετές deal. ΙΜΟ 9196864 και ναυπηγείο η Hyundai Heavy Industries(1211). Συνολική χωρητικότητα 12,840 TEU σε homogenous load προφανώς και με 500 θέσεις για reefer containers. Η μία του MAN B&W του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 26 κόμβων στους αστρονομικούς 230 τόνους κατανάλωσης  το 24ωρο. Κάποτε ίσως να ταξίδεψε με τέτοια ταχύτητα, τη σήμερον ημέρα πηγαίνει κυρία με 18.5. 

Link to comment
Share on other sites

Από τη Napoli στην Ancona είναι κανένα 4ωρο οδήγηση, μεταφερόμαστε λοιπόν ώστε να δούμε το X-Press Shannon(ΙΜΟ 9315032) που κάνει cargo οπερέσιο. Ανήκει στην X-Press Feeders της Σιγκαπούρης και είναι χτισμένο το 2004 στο δυστυχώς πια κλειστό ναυπηγείο Sietas(αριθμός γιάρδας 1207) κοντά στο Αμβούργο με το όνομα Finnlandia. Σχεδόν αμέσως μετά την παράδοσή του, μετονομάστηκε σε OOCL Narva και για 7 χρόνια έκανε feedering για την OOCL στη Βόρεια Θάλασσα και τη Βαλτική. Με το πέρας της ναυλώσεως αυτής, γύρισε στο πρώτο του όνομα με το οποίο δούλεψε μέχρι το 2016. Συνολική χωρητικότητα 1,736 TEU και μιά μηχανή Caterpillar των 11,421 ίππων που δίνει υπηρεσιακή 18 κόμβους στους 33 τόνους κατανάλωση το 24ωρο.

Link to comment
Share on other sites

Δηλώνουμε παραμένοντας στην Ancona κι έτσι έχουμε και μια ματιά στο feederάκι της Evergreen με το όνομα Uni-Phoenix(IMO 9202170). Είναι χτισμένο το 2000 στο ιδιόκτητο ναυπηγείο της Evergreen, με όνομα Evergreen Shipyard Corp με αριθμό 1032. Έχει χωρητικότητα περίπου 3,200 TEU, μια μηχανή Sulzer Diesel United και είχε σε όλη του την ζωή αυτό το όνομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν έχω πάει ποτέ στη Χώρα των Βάσκων για να δω αν έχει καμιά μεγάλη γέφυρα το Bilbao, οι Ιάπωνες μακροχρόνιοι χρονοναυλωτές της Kawasaki Kishen Kaisha(K Line) πάντως, όνόμασαν το πλοίο που βλέπουμε εδώ στο Λιβόρνο, Bilbao Bridge. Είναι χτισμένο το 2011 στη Samsung Heavy με αριθμό γιάρδας 1853 και έχει από την καθέλκυσή του το συγκεκριμένο όνομα. Επίσημος πλοιοκτήτης δεν είναι πάντως η K Line, μάλλον πρόκειται για κάποιου είδους bareboat ownership structure μια και ο μονοβάπορος πλοιοκτήτης(Shanghai Xianglai) έχει έδρα την Κίνα ενώ σαν beneficial owner φαίνεται η Lloyd's Bank.

 

Έχει μήκος 270 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 9,040 TEU. Η μία MAN μηχανή του παράγει ιπποδύναμη 59,292 ίππων και υπηρασιακή ταχύτητα 24.3 κόμβων την ώρα με κατανάλωση 163 τόνων HFO το 24ωρο. Ο αριθμός ΙΜΟ είναι το 9492701.

Link to comment
Share on other sites

Στις τρεις πρώτες φωτογραφίες βλεπουμε ενα πρώην feeder της Maersk,τον Visitor.

 

Έπειτα στις επομενες τρεις φωτογραφίες βλεπουμε το όμορφο feederακι Max Value δεμένο στην Valletta. Μια μέρα μετα,στις επόμενες δύο φωτογραφίες, το βλέπουμε με το νέο του όνομα ως Atlantic Peach.

 

Link to comment
Share on other sites

Ένα πλοίο της αχώνευτης Maersk Line γι' απόψε. Το 18χρονο Nele Maersk(ΙΜΟ 9192442) είχε μια μονότονη καριέρα πάντα στα χρώματα των Δανών του πλοιοκτητών που το έχτισαν στο ναυπηγείο China Shipbuilding του Kaohsiung στην Taiwan το σωτήριον έτος 2000 με αριθμό γιάρδας 742. Σε ιδανικές συνθήκες φορτώνει 4,480 TEU και πλέει με τους 21 κόμβους που του χαρίζει η Hyundai μηχανή του, με τίμημα 84 τόνων HFO την ημέρα.

 

Εντελώς τυχαία είναι στο αγκυροβόλιο απόψε, φαντάζομαι κάποια στιγμή αύριο θα πέσει δίπλα. Ερχόταν δε με 11-12 κόμβους αλλά αυτό πολύ πιθανόν να είναι σαν αποτέλεσμα της εκ των προτέρων πληροφόρησης πως δε θα πέσει δίπλα on arrival. Προηγούμενό του λιμάνι το Fos-sur-Mer.  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

μια περιεργη ιστορια, βγηκε (ξανα ?) στο φως σημερα.

το υπο ινδονησιακη σημαια Sam Ratulangi PB 1600, εξαφανιστηκε πριν 9 χρονια στην taiwan και εμφανιστηκε πριν λιγες μερες, στις ακτες της Myanmar. λιγα μιλια πιο περα, το ναυτικο της myanmar εντοπισε ινδονησιακο ρυμουλκο το οποιο, απο οτι ομολογησε το πληρωμα, ρυμουλκουσε τον θειο σαμB), σε διαλυτηριο της Chittagong.

η ειδηση πρωτοβγηκε στο BBC, με φωτο απο το marinetraffic και εχει κανει το γυρο του διαδικτυου, χαρη στους αυτοματους μεταφραστες ;).

το δημοσιευμα απορει που ηταν τοσα χρονια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πριν δυο μήνες το container Cosco Shipping Himalayas (IMO No: 9757840) της Cosco Shipping βρέθηκε στο Ικόνιο. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2017, στο ναυπηγείο Shanghai Jiangnan-Changxing στη Κίνα (Yard No: H3020), έχει μήκος 366,00 μέτρα και πλάτος 52,00 μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μια APL και δύο αυγά Τουρκίας, με άλλα λόγια το APL Turkey(ΙΜΟ 9532771) να πλέει ρυμουλκούμενο πρός το στενό της Αταλάντης για το Ικόνιο. Χτισμένο το 2009 στο Koyo Dockyard(2272) της Ιαπωνίας(τώρα πια κομμάτι της Imabari Shipbuilding) για λογαριασμό της Shoei Kisen Kaisha, εταιρεία η οποία παραμένει πλοιοκτήτριά του ακόμη και σήμερα. Το πλοίο είναι προφανώς σε μακρόχρονη ναύλωση στην APL Lines και δεν έχει γνωρίσει ακόμη άλλο όνομα. Συνολική χωρητικότητα 9,788 TEU και μία μηχανή MAN Mitsui με υπηρεσιακή ταχύτητα 25 κόμβων και κατανάλωση 225 τόνους το 24ωρο.

Link to comment
Share on other sites

Yang Ming Line από την Taiwan έχει σήμερα το μενού, και πιο συγκεκριμένα το 10ετές YM Busan(IMO 9450571) που εδώ βλέπουμε βράδυ στο Ικόνιο. Είναι χτισμένο στην Κορεάτικη Samsung και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα στην εργασιακή του ζωή. Χωρητικότητα 4,253 TEU και μια μηχανή Doosan.

Link to comment
Share on other sites

Από την Κορέα στην Ελλάδα με παραπομπή στο Ισραήλ για να δούμε στις οθόνες μας το ελληνικής πλοιοκτησίας(Chartworld - Κολλάκης) και ισραηλινής ναύλωσης(ZIM - Ofer Brothers), Zim Vancouver. Είναι χτισμένο το 2007 με το ίδιο όνομα για λογαριασμό της Zim, όνομα που κράτησε ελάχιστα μια και επωλήθη μάλλον στην Chartworld με ναύλωση πίσω στη Zim και όνομα Pearl River I. Από το 2012 όμως και πάλι Zim Vancouver. Χτισμένο στο Dalian της Κίνας(C4250-15) με χωρητικότητα 4,250 TEU και μηχανή Doosan. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το YM Warmth (ΙΜΟ Νο: 9704647) ανήκει στη Seaspan Shipmanagement Ltd με έδρα το Καναδά και είναι ναυλωμένο από τη Yang Ming για 10 χρόνια με option για αλλά 2 χρόνια. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2015 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Το YM Warmth έχει χωρητικότητα 14000 teu, έχει μήκος 368 μέτρα και πλάτος 51 μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...