Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πραγματοποιήθηκε η τελετή τοποθέτησης της τρόπιδας του νέου πλοίου της Wasaline στο ναυπηγείο Rauma Marine Constructions στις 13 Φεβρουαρίου, όπου θα λέγεται Aurora Botnia (ΙΜΟ Νο: 9878319) (Yard No: Rauma 6002) και αναμένεται να παραδοθεί την Άνοιξη του 2021. Η κατασκευή του ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2019, θα φοράει τέσσερις κύριες μηχανές Wartsila διπλού καυσίμου, θα έχει χωρητικότητα 800 επιβάτες και γκαράζ με 1500 γραμμικά μέτρα. Σε αυτή τη σελίδα μπορούμε να ενημερωνόμαστε για τη πρόοδο της κατασκευής του πλοίου.

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η ναυπήγηση του Aurora Botnia προχωράει κανονικά στο ναυπηγείο Rauma Marine Constructions. Επτά τμήματα της κατασκευής του ναυπηγούνται στο Gdansk και τρία έχουν φτάσει στο ναυπηγείο Rauma Marine Constructions στο τέλος Απριλίου.

Ένα βίντεο από την εσωτερική διακόσμηση του Aurora Botnia

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Παραδώθηκε τέλη Αυγούστου το πλοίο και εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Vaasa(Φινλανδία) και Holmsund(Σουηδία).Πραγματικό κουκλάκι,που θα ταίριαζε σε πολλές γραμμές άγονες και μη της Ελλάδας.Μακάρι να το είχαμε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Εκπληκτικό πλοίο και αξίζει να δει κανείς τα link στα οποία παραπέμπει ο @Panagia Ekatontapiliani, με δεδομένο ότι παρέχονται και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για ένα "νοερό" ταξίδι.

Το πλοίο έχει πολύ περιορισμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και είναι απόδειξη της προσήλωσης των Σκανδιναβών σε τέτοια ζητήματα.

Έχει μήκος 150 μέτρα και κόστισε περίπου 120 εκατ. ευρώ. 

Ποιος ξέρει, μπορεί να το δούμε κάποια στιγμή στην Ελλάδα, μετά από 25 χρόνια.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Έκλεισε ένα χρόνο στην κυκλοφορία το Aurora Botnia και η Wasaline είπε να μας ενημερώσει για το τι έχει σημάνει ενεργειακά η χρησιμοποίησή του. Πήγαν λοιπόν στο 2013, έτος που μπήκε σε λειτουργία τότε το Wasa Express, το προηγούμενό τους πλοίο. Σε σύγκριση με εκείνο λοιπόν, η μείωση σε εκπομπές έφτασε το 51.8% ενώ αν σκεφτεί κανείς πως το Aurora Botnia κάνει περισσότερα δρομολόγια, αναλογικά η μείωση είναι στο 67.2% αν και βέβαια η δεύτερη υπόθεση είναι εντελώς θεωρητική. Και όλα αυτά ενώ ο γενικός διευθυντής της Wasaline παραδέχεται ότι λόγω των αυξημένων τιμών των καυσίμων, χρησιμοποίησαν περισσότερο diesel από ότι θα ήθελαν. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...