Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 6 years later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
On 5/22/2019 at 10:38 AM, Petros P said:

Ξανά στον Πειραιά μετά απο αρκετά χρόνια ,αναχωρώντας προχθές απο το "μεγάλο λιμάνι"

 

Λοιπόν Πέτρο, τώρα μου θύμησες την πρώτη του προσέγγιση, πρέπει να ήταν τέλος Ιουνίου του 1996, πλοίαρχος ο Comandante Mario Palοmbo. Ταρατατζούμ-ταρατατζούμ, πλακέτες κλπ. Αφού φεύγουν οι επίσημοι, ανεβαίνει ο πλωτάρχης(αν θυμάμαι καλά το βαθμό του), τότε διοικητής του.. ας μην πούμε ονόματα, υπάγεται πάντως στο ΚΛΠ, πράγμα ασυνήθιστο. Και φυσικά απορίας άξιον πως από τόσα tankers, ανέβηκε στο κρουαζιερόπλοιο. Οι κακές γλώσσες της εποχής, λένε πως πήγε για το τζάμπα φαγητό. Και όχι μόνον.

 

Εν έτη 1996 να σημειώσω, σε σύγκριση με κάτι άλλα εγχώρια αλλά και ξένα καμάρια που σύχναζαν στον Πειραιά, το πλοίο ήταν διαστημόπλοιο όχι μόνο λόγω μεγέθους αλλά και εξοπλισμού. Ανεβαίνει κι ο πλωτάρχης τέλος πάντων, και αρχίζει Ιερά Εξέταση με παλούκωμα στο πλήρωμα της μηχανής. Οι Ιταλοί να έχουν φρικάρει και να μην μπορούν να καταλάβουν τι έχει πάθει αυτός και ψάχνει καλά και ντέ να βρεί κάποιο πρόβλημα στο πλοίο, το οποίο στην κυριολεξία είχε βγεί από το ναυπηγείο πρίν 10 ημέρες και είναι σε εκπληκτική κατάσταση. Ούτε και τα πληρώματα της Costa δεν προλάβαιναν να του βγάλουν τα μάτια μέσα σε 10 μέρες:D.

 

Μετά κόπων και βασάνων βρίσκει ο συγκεκριμένος κάτι στο separator του πλοίου, ήταν λες και του έκατσε η γυναίκα που κυνηγούσε 10 χρόνια. "Απαγόρευση απόπλου, απαγόρευση απόπλου", ανέκραζε. Για να μην πλατειάζω, προφανώς και δεν ήταν για detention το συγκεκριμένο παράπτωμα, πλήν όμως βατίστηκε σαν τέτοιο. Και αυτό φυσικά όχι για να προστατευτεί το περιβάλλον, αλλά έτσι ώστε να εξαναγκαστεί η Costa Crociere μπροστά στην απειλή ενός φιάσκο στο παρθενικό ταξίδι του πλοίου, να "κάνει το τραπέζι":rolleyes: στον συγκεκριμένο άνθρωπο.

 

Αθάνατη ελληνική κλεφτουριά! 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

According to the French newspaper Mer et Marine, the cruise ship 'Costa Victoria' would have been sold these days to 'Cantiere Navale San Giorgio del Porto'. The Shipyards would have acquired it to make it a floating hotel for the crews of the ships under repair at the basins it manages.

In addition, the news is confirmed on some specialized sites in Italy.

San Giorgio del Porto si compra Costa Victoria

Edited by PassionFerries_IT
Link to post
Share on other sites

Ετσι είναι τα πράγματα, και σε δηλώσεις του που φιλοξενούνται στην ηλετρονική έκδοση της Tradewinds, ο CEO τση Carnival λέει πως θα επακολουθήσει κι άλλο ξεφόρτωμα τοννάζ. Κοινώς έχουν απεγνωσμένα ανάγκη το μετρητό για να αποφύγουν το μοιραίο.

Link to post
Share on other sites
On 6/13/2020 at 9:27 PM, PassionFerries_IT said:

'Cantiere Navale San Giorgio del Porto'.

Αυτοί έχουν διαλύσει το Costa Concordia και είναι η μονη εταιρεια στην Ιταλία με άδεια ανακύκλωσης πλοίων... Θα με ενδιέφερε να μάθω τη τιμή που πωλήθηκε γιατι έχει γίνει τεράστιο νταλαβέρι με πολλά κ/ζ

Η αναχώρηση του μετα συριγμών (κλαυθμών και οδυρμών) απο τη CIV.

 

Link to post
Share on other sites

Άρχισαν τα όργανα λοιπόν... 

Στην μετά κορονοϊού εποχή θα έχουν μείνει κοντά στα μισά κρουαζιερόπλοια αμα δεν βγει το εμβόλιο φέτος. 

Και δεν έχω μόνο που τα παράγγελναν σαν τις πίτσες όλα τα προηγούμενα χρόνια...

Τώρα, "μέχρι και στην Κασπία θα τα στείλουν!!!"

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Μέσα στις επόμενες ημέρες το πλοίο θα φύγει ρυμουλκούμενο για Αλιαγά με το ονομα St Victoria .Το ρ/κ θα ειναι το Vos Chalbis.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...