Jump to content
Shipfriends

Armenistis (IMO 7222229)


Recommended Posts

On 5/22/2020 at 1:28 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Γύρω στα μέσα Ιουνίου εγώ το υπολογίζω να είναι έτοιμο. 

Να το περιμένουμε ή πήγε πιο μετά το ξεκίνημα?

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοιο πηγε στον Νεο μωλο Δραπετσωνας με την ταχυτητα του σε ολο το ταξιδι να κυμαινεται μεταξυ 8.5 και 9.5 κομβων.

Ελπιζω να μην ειναι αυτη η ταχυτητα του και οταν θα ξεκινησει τα δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

Ενάντια σε κάτι παλιοχαρακτήρες που ήδη έχουν σπεύσει να προσθέσουν τρία γράμματα μπροστά στο κανονικό όνομα του πλοίου:D, το πλοίο εξωτερικά είναι ομορφότατο, ίσως το αστέρι στην τσιμινιέρα να έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερο. Ελπίζω να είναι η ίδια εικόνα και εσωτερικά. Ιδού στο Νέο Μώλο χτές.

 

Link to comment
Share on other sites

Ο Καλλιμασιάς δε συνηθίζει να αφήνει αναμμένα τα πλοία του στην επισκευαστική βάση. Για να είναι λοιπόν αναμμένος ο Αρμενιστής, ή δουλεύουν μέσα ή ετοιμάζεται να βγεί άμεσα. Νατος πρίν λίγο στη Δράτσα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κυκλοφορεί στο ταράφι τις τελευταίες ημέρες, πως ο λόγος για τον οποίο δεν παίρνει δρομολόγια ο Αρμενιστής είναι πως η Blue Star Fer.... έεεεε το ΥΕΝ, ενοχλείται από την δρομολόγηση και φοβάται πως θα κοπεί κίνηση από ήδη δρομολογημένα πλοία:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Το οτί ναυλώνει ένα πλοίο δεν πάει να πεί ότι η προσθήκη ενός άλλου πλοίου της είναι ευχάριστη ιδέα! Με την νάυλωση όπως και να το κάνουμε θα μπεί και κάτι στο πορτοφόλι!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

πέραν αυτών είναι οι ασφάλειες  που τουλάχιστον για P&I Club (αστική ευθύνη) είναι υποχρεωτικό να είναι ασφαλισμένο, πρακτοριακές εργασίες αν δεν της κάνουν in house , Block Fee contract που έχει με την κλάση...

Παράλληλα μετράει αντίστροφα ο χρόνος από τότε που έκανε τα annual στο σωστικό και πυροσβεστικό εξοπλισμό αλλά και στο radio  στην γενέθλια ημερομηνία στην οποία θα πρέπει να τα ξανακάνει ασχέτως αν ταξίδεψε ή δεν ταξίδεψε ή πόσο καιρό έκανε ταξίδια.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Σήμερα λοιπόν ο Αρμενιστής έκανε την έκπληξη και μεθόρμισε από το μώλο ΔΕΗ ανατολικά, σε θέση φόρτωσης στη Γ1 της Δραπετσώνας κατά τις 2000 νωρίτερα απόψε και αφού είχαν αποπλεύσει τα Πελαγίτης και Νέαρχος. Νάτος εδώ, όταν πια έπεσε το σκοτάδι γιατί με το σούρουπο θα έβγαινε μια μουτζούρα. Και πρυμνιά άποψη έχω, λέγετε. Φρεσκοβαμμένο το γκαράζ στο οποίο μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές πρίν την έναρξη των δρομολογίων η οποία φαντάζομαι πως τοποθετείται αύριο το απόγευμα. 

 

Το κυρίως γκαράζ είναι νέτο χωρίς κολωνάκια και μετρά στο πλάτος 5 γραμμές φόρτωσης που στο μάτι φαίνονται αρκετά στενές για κάποιον λόγο. Αυτό που εγώ θεωρώ δυσκολία στο γκαράζ σε καταστάσεις πλήρους φόρτωσης(τις οποίες και του εύχομαι), είναι πως το ασανσέρ των φορτηγών βρίσκεται πλώρα και αριστερά. Παρόμοια θέση έχει και το ασανσέρ του Καπετάν Χρήσος μόνο που εκείνο είναι δεξιά. Όταν λοιπόν φορτώνει, το πλοίο πρέπει να φορτώσει πρώτα το πάνω γκαράζ ή τέλος πάντων να φροντίζει να υπάρχει πρόσβαση στο ασανσέρ, κάτι που όπως βλέπετε λόγω στενότητας δεν είναι εύκολο. Αντίστροφα, όταν αδειάζει σε ένα λιμάνι, πρέπει να ξεφορτώσει το μεγαλύτερο μέρος του κάτω γκαράζ μέχρι να αποκτήσει πρόσβαση στο ασανσέρ και να αρχίσει να ξεφορτώνει με πολύ αργούς ρυθμούς το πάνω, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ευστάθειά του. Να και το γκαράζ για να το περιεργαστείτε.

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω αν είναι η γωνία της φωτογραφίας ή το υψος του ντόκου, αλλά αν όντως ο καταπελτης έχει τέτοια κλιση προς τα μεσα με το πλοιο ξεφορτωτο,μου φαίνεται πως θα έχουμε περιστατικά σαν αυτό του περασμένου Μάη στη Μύκονο με το καπεταν χρηστος οταν θα ειναι φορτωμένο 

Link to comment
Share on other sites

Είναι η γωνία της φωτογραφίας. Όταν έφτασε στη θέση του ο καταπέλτης έστρωσε ωραία. Βέβαια θα το δούμε και γεμάτο αλλά ο καταπέλτης μου άρεσε, δεν είναι κοντός σαν του Καπετάν Χρήστος.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πλοίο δεν έφυγε σήμερα, παρέμεινε δεμένο στο ντόκ της Δραπετσώνας. Κατά τις 1800 που πέρασα το βυτίο που βρισκόταν μέσα στο γκαράζ του, δεν ήταν φορτίο αλλά του έδινε καύσιμα. Ναι και μια πιο κοντινή άποψη με ωραίο ήλιο στο πλάι, έχω την εντύπωση πως το καλόγουστο σινιάλο της εταιρείας του θα έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερο στο φουγάρο.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Nick the Greek said:

έχω την εντύπωση πως το καλόγουστο σινιάλο της εταιρείας του θα έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερο στο φουγάρο.

Αν ήταν και κόκκινο το αστεράκι θα ήταν ίδιο με τη σημαία την Βόρειας Κορέας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...