Jump to content
Shipfriends
ΝΗΡΕΑΣ

Παναγία Αγιάσου (ΙΜΟ 7351848)

Recommended Posts

Επειδή έχω μπερδευτεί με τα πλοία της ΣΑΟΣ, θα ήθελα μια βοήθεια για να βγάλω άκρη.

Το Παναγία Αγιάσου, το οποίο θρυλείται ( δείτε σχετικά, εδώ ) ότι θα μπεί σε 2 μήνες στην γραμμή Χίου-Μυτιλήνης, ποιο είναι τελικά?

Υποθέτουμε (εδώ) ότι είναι το αδελφό του Παναγία Κρημνιώτισσα. Είναι σίγουρο αυτό?

Εάν ναι, το Παναγία Αγιάσου είναι αυτό εδώ ? (ex. Hakata / Ferry Kampu, του 1973)

Έχω μπερδευτεί, γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτό το πλοίο – του 1973 – θα μπεί στη γραμμή για να χτυπήσει το Μυτιλήνη, τον Θεόφιλο και το Νήσος Μύκονος!

Μήπως πρόκειται για άλλο πλοίο?

_____________________________________

(1973, ex-Eun Ha, Eun)

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και όχι τίποτε κάνει και ρεζίλι το ονομαστό προσκύνημα της Λέσβου με τέτοιο σούργελο που φέρνουν...

Share this post


Link to post
Share on other sites
εδώ[/b] ? (ex. Hakata / Ferry Kampu, του 1973)

Απ'όσα έχουν γραφτεί το Αγιασου είναι το Hakata/Eun Ha.

Δύο ακόμα φωτογραφίες του είναι στη σελίδα του Κρημνιώτισα:

http://www.faktaomfartyg.com/tsukushi_1973.htm

Προφανώς και ο σουηδός μπερδέφτηκε από το οτι τα δύο αδελφάκια είχαν σε διαφορετικές στιγμές το ίδιο όνομα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλορίζικο το EUN (Παναγία Αγιάσου ?) ex EUN HA / ex FERRY PUKWAN / ex FERRY KAMPU / ex HAKATA.

Ήταν γραφτό του να ταξιδέψει και αυτό στο Αιγαίο, το 2006. Στα 33 του!!!

IMO No. : 7351848

Official No. : 27816-PEXT

Signal Letters : 3FBP9

Radio Installations : GMDSS A1+A2+A3

Ship's Name(English) : EUN

Ship's Name(Korean) ---

Former Names : ex.FERRY PUKWAN

Owner : LAKOMA SHIPPING COMPANY

Manager : KAMARIOTISSA SHIPPING COMPANY

Technical Manager : SAOS FERRIES

Tel:+30-210-625-0000 Fax:+30-210-625-0163

Port of Registry : PANAMA

Flag : PANAMA

Ship type : PASSENGER SHIP

Special feature : CAR FERRY

Shipbuilder : KANDA SHIPBUILDING CO., LTD.

Place of Build : HIROSHIMA

Date of Build : 01-06-1973

Hull No. : SNO. 181

Date of Keel Laid : 30-01-1973

Date of Launched : 16-05-1973

Τα στοιχεία είναι από το KOREAN REGISTER

Εκτός από τα παραπάνω, δείτε όλα τα στοιχεία (διαστάσεις, χωρητικότητες, μηχανές, γεννήτριες κλπ) εδώ .

Άκουσε ή είδε κανείς (από εσάς με τα μεγάλα αυτιά και μάτια ;) ) κανένα EUN, με σημαία Παναμά, στα νερά μας ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Προφανώς και ο σουηδός μπερδέφτηκε από το οτι τα δύο αδελφάκια είχαν σε διαφορετικές στιγμές το ίδιο όνομα.

Φίλε Ari γιατί λες ότι μπερδεύτηκε ο Σουηδός; Αφού το μεν ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ το έχει ως FERRY PUKWAN και το ΑΓΙΑΣΟΥ ως FERRY KAMPU.

Προσπερνώ τώρα τα θέματα ηλικίας του πλοίου (δεν νομίζω ότι αξίζει πλέον να το συζητάμε αυτό όπως και το προφιλ της ΣΑΟΣ) και θέλω να σταθώ λίγο στα τεχνικά που παρέθεσε ο ΝΗΡΕΑΣ. ΝΗΡΕΑ ξέρεις αν αυτά αφορούν το πλοίο αυτή τη στιγμή που έρχεται εδώ; Γιατί βλέπω μεν Κamariotissa S.C. και SAOS FERRIES αλλά από τη μια δεν βλέπω πουθενα το όνομα ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ κι από την άλλη βλέπω σημαία Παναμά και το όνομα σκέτο EUN. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτά είναι προφανώς τα στοιχεία του πλοίου φεύγοντας από Κορέα (έφυγε?).

Έκοψαν το HA και το EUN HA έγινε σκέτο EUN. Όπως το Express Olympia έγινε Express O ! :D

Όπως έγραψε το Εμπρός, το όνομα Παναγία Αγιάσου είναι πρόταση του πράκτορα (της ΣΑΟΣ στη Μυτιλήνη) προς την ΣΑΟΣ και η οποία έγινε δεκτή.

Προφανώς η αλλαγή ονόματος θα γίνει όταν με το καλό έρθει το πλοίο στην Ελλάδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φίλε Ari γιατί λες ότι μπερδεύτηκε ο Σουηδός; Αφού το μεν ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ το έχει ως FERRY PUKWAN και το ΑΓΙΑΣΟΥ ως FERRY KAMPU.

νομίζω πως μπέρδεψε τις φωτογραφίες. Στη σελίδα του Κρημνιώτισα οι δύο πρώτες φώτο είναι του ferry pukwan/αγιασού και όχι του ferry pukwan/κρημνιώτησσα. Παρατήρησε το χτίσιμο γύρω από τα φουγάρα είναι εντελός διαφορετικό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και το Κρημνιώτισα έτσι ήταν πριν έρθει στην Ελλάδα και μετασκευάστηκε εδώ σε RoRo. Και τα δυο είναι αδελφά των ΜΑΡΙΝΑ και ΕΞΠΡΕΣ ΑΡΙΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και όχι τίποτε κάνει και ρεζίλι το ονομαστό προσκύνημα της Λέσβου με τέτοιο σούργελο που φέρνουν...

Σε μηχανική κατάσταση μπορεί να θυμίζει «σουργελο» όπως και το αδελφό του όταν πρώτο έρθει στην Ελλάδα!! Και όπως έχω μάθει από την εταιρεία είναι το χειρότερο από τα τρία, που έχουν αγοράσει!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλήθεια θυμάστε όταν είχε πρωτοέρθει το τότε ΣΤΑΡ ΤΡΑΙΛΕΡ? Καθόμουν απορημένος και κείταζα πως ένα τέτοιο καράβι ήρθε στην Ελλάδα και πώς θα κατάφερναν να καθαρίσουν τις χλαπάτσες σκουριάς απο την ίσαλο... Κάτι τέτοιο υπολογίζω να είναι και το αδέρφι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκείνη η σελίδα του Σουέζ δεν έχει update συνεχεία, θυμάστε που το ίδιο είχαμε όταν φύγανε τα Express O & P!! Αν δεν είναι εδώ αύριο, το αργότερο μέχρι το Σάββατο θα έχει έρθει!!

Πριν που διάβαζα την έντυπη Ναυτεμπορικη, λέει και εκεί ότι πλοίο θα δουλέψει σαν Ε/Γ-Ο/Γ, όπως έλεγε και η διαφήμιση της ΣΑΟΣ στον «Ε», και θα εκτελεί δρομολόγια επιδοτούμενα για μέχρι να συμπληρώσει τη 35τια.

Εμένα μου φαίνεται λίγο περίεργο??

Share this post


Link to post
Share on other sites

14.20 ητανε στην κιτρινη και περασε για Περαμα οπου και εδεσε με πλοηγο.

Προφανως λογω της σημαιας που εχει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει δέσει ακριβώς δίπλα στη ΣΟΥΜΕΛΑΡΑ αλλά σε καμία περίπτωση δεν προσφέρεται η θέση για φωτο. Όπως είπε ο nautikos είναι με το όνομα EUN και σημαία Παναμά. Από την αριστερή έχει ένα τέρας φορτηγό και ανάμεσα σε αυτό και το ΣΟΥΜΕΛΑ υπάρχει γερανός :( Πάντως για να πω την αλήθεια δεν με χάλασε το πλοίο (εννοώ πάντα σε σύγκριση με τα άλλα δύο). Σχετικά περιποιημένο φαίνεται και έτσι όπως το είδα νομίζω ότι η ΣΑΟΣ θα το προσαρμώσει στην κείμενη νομοθεσία και θα το δρομολογήσει όπως ακριβώς είναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξωτερικά τουλάχιστον είναι έτη φωτός μπροστά από το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ από ποιότητα λαμαρίνας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πραγματι ειναι η λιγο πιο "λογικη" αγορα της Saos.Με μια μικρη μετασκευη γινεται τελειο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να παρουν μια γευση και οσοι δε το εχουν δει ακομα...

post-22-128326956069_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Παναγία Αγιάσου θα προσθέσουν ένα καταπέλτη για τους επιβάτες, θα αλλάξουν καταπέλτη οχημάτων. Και τελικά θα δρομολογηθεί σαν Ε/Γ-Ο/Γ με μειωμένο πρωτόκολλο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την παρακάτω είδηση κρατάμε τον προορισμό και τον πλοίαρχο και απορρίπτουμε όλα τα υπόλοιπα.

ΑΙΠΕ: Τον Μαϊο στη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης το πλοίο της SAOS "Παναγία Αγιάσου" εφάμιλλο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ, που θα καλύπτει τη γραμμή Πειραιά - Χίου σε 7 ώρες, με πλοίαρχο τον Γ. Αρβανίτη, μέχρι σήμερα καπετάνιο του "Αρσινόη"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...