Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 394
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 8 months later...

Τι θα γίνει με το Kalli P; Είχε ακουστεί πριν μερικά χρόνια ότι το αγόρασε η Seajets. Θα μας αφήσει για απέναντι, θα μείνει εκεί πέρα παροπλισμένο μέχρι το 2500 μ.Χ ή θα επιστρέψει στη ενεργό δράση;

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Διακήρυξη ανοικτού δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση, απομάκρυνση και νόμιμη τελική διάθεση εκτός Λιμένα Πειραιά Ε/Γ KALLI P Σημαίας Μάλτας, ΙΜΟ 9127643 στις 13/01/2020, μετά από ενέργειες από τους δανειστές του πλοίου για να αναστείλουν το διαγωνισμό για την απομάκρυνση του.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Άσκηση δικαιώματος α. 2 παρ. 8 ν. 2881/2001 από την εταιρεία SEA AND LAND SERVICES EE, αναφορικά με Ε/Γ KALLI P, με αποτέλεσμα την αναστολή του ανοικτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση, απομάκρυνση εκτός Λιμένα Πειραιά και νόμιμη τελική διάθεση Ε/Γ KALLI P Σημαίας Μάλτας, ΙΜΟ 9127643 [αριθμός διακήρυξης 15/2019] για χρονικό διάστημα είκοσι (20) ημερών, ήτοι μέχρι 31/1/2020,.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Νέα «Αγία Ζώνη» απειλείται με απόφαση του Ειρηνοδικείου Πειραιά

Quote

Στις αρχές Ιανουαρίου 2020 η ΔΑΛ προκήρυξε δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό για την απομάκρυνση του Ε/Ο ταχύπλοου KALLIP, το οποίο βρίσκεται στο Πέραμα παροπλισμένο και έχει κριθεί επικίνδυνο και επιβλαβές.

Ελληνική τράπεζα με ενεργή μετοχική παρουσία στην ακτοπλοΐα ενυπόθηκος δανείστρια του πλοίου με τους «συνεργάτες της» επιχειρούν να παρακάμψουν τις προϋποθέσεις που έθεσε η ΔΑΛ όσον αφορά την ασφαλιστική κάλυψη του πλοίου στην περίπτωση ναυαγίου και ρύπανσης του περιβάλλοντος κατά τη μετακίνησή του (standardrules I.G.A clubs και η ασφαλιστική κάλυψη πρόκλησης ναυαγίων-wreckremoval σύμφωνη με τους όρους NAIROBI INTERNATIONAL CONVENTION του 2007).

Προκειμένου να αναστείλουν τον πλειοδοτικό διαγωνισμό της ΔΑΛ ανέλαβαν την υποχρέωση να μετακινήσουν μόνοι τους το πλοίο, ταυτόχρονα όμως υπέβαλαν και αίτημα στο Ειρηνοδικείο Πειραιά να τους δοθεί προσωρινή διαταγή μεθόρμισης σε ναυπηγείο στη Σαλαμίνα με τον όρο ασφάλισης κατά των κινδύνων της μεθόρμισης (δηλαδή ως πλοίο το οποίο λειτουργεί κανονικά) αποκρύπτοντας από τον Ειρηνοδίκη που έκανε δεκτό το αίτημα τους ότι πρόκειται για πλοίο χαρακτηρισμένο επικίνδυνο και επιβλαβές.

Ακολούθως το Ναυπηγείο στην Σαλαμίνα, που ήταν υποχρεωμένο με την προσωρινή διάταξη του Ειρηνοδίκη να δεχτεί το πλοίο αντιλαμβανόμενο ότι επρόκειτο για επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο, αρνήθηκε την μεθόρμισή του στους χώρους του.

Μετά από αυτή την εξέλιξη την Τρίτη 28-1-2020 εκδικάζεται στο Ειρηνοδικείο Πειραιά η μεταρρύθμιση της προσωρινής διάταξης με τους «συνεργάτες» της Τράπεζας να αναζητούν νέο χώρο διά τη μεθόρμιση του παροπλισμένου KALLI P.

Ευελπιστούμε ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη μετά την οικολογική καταστροφή που προκάλεσε η βύθιση του «Αγία Ζώνη» στον Πειραιά δεν θα περιοριστεί σε μια απλή ασφάλεια μεθόρμισης, αλλά θα λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα ασφάλειας για ένα τόσο επικίνδυνο πλοίο.

Στο μικροσκόπιο των Αρχών το επικίνδυνο πλοίο που μετακινείται εντός ζώνης λιμένος Πειραιώς

Quote

Αλλά σημαντικές εξελίξεις είχαμε και στο Ειρηνοδικείο Πειραιά, όπου συζητείτο χθες μεταρρύθμιση της προσωρινής διαταγής που είχε καταφέρει να λάβει η ως άνω ετερόρρυθμη εταιρεία. Ούτε λίγο ούτε πολύ η αιτούσα ετερόρρυθμη εταιρεία ανέφερε στην Ειρηνοδίκη υπηρεσίας, κ. Καραγιάννη, ότι τελικά το ναυπηγείο δεν δέχτηκε να προσδεθεί στο μώλο του το επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο, αλλά βρήκε το ναυπηγείο του κ. Σπανόπουλου και εναλλακτικά το ναυπηγείο του κ. Φρατζή, που θα δεχτούν το επικίνδυνο και επιβλαβές αυτό πλοίο.

Ζήτησαν δε επίμονα να χορηγηθεί επί τόπου η προσωρινή διαταγή για να μετακινηθεί το πλοίο, χωρίς τις προϋποθέσεις που θέτει η ΔΑΛ. Η κ. Ειρηνοδίκης όμως που δίκασε την υπόθεση, προφανώς αντιλαμβανόμενη τους κινδύνους που θα εγκυμονούσε μια τέτοια ενέργεια και παρά τις έντονες αντιδράσεις των δικηγόρων τόσο της ετερόρρυθμης εταιρείας, όσο και της τράπεζας, ανέβαλε τη συζήτηση της υποθέσεως για να συζητηθεί συνολικά μαζί με την αίτηση ανακλήσεως προσωρινής διαταγής που έχει καταθέσει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, για την 30.1.2020. Όμως το θέμα δεν σταματά εδώ. Ασφαλείς πληροφορίες μας αναφέρουν ότι και η Εισαγγελία Πειραιώς παρακολουθεί στενά το θέμα αυτό, και ήδη για το εν λόγω πλοίο έχει σχηματιστεί ποινική δικογραφία.

Απάντηση της SEA & LAND E.E. σε δημοσίευμα του zougla.gr

Quote

Το δημοσίευμα της 27.1.2020 στον ιστότοπο “zougla.gr”  με τίτλο «Νέα Αγία Ζώνη απειλείται με απόφαση του Ειρηνοδικείου Πειραιά» επιχειρεί, εξυπηρετώντας ιδιοτελείς σκοπούς συμφερόντων που βρίσκονται πίσω από την πλοιοκτήτρια εταιρεία του επιβατηγού πλοίου ”KALLI P.”, να εκφοβίσει με τερατολογικές κινδυνολογίες και ψευδολογίες τους Δικαστές του Ειρηνοδικείου Πειραιά.

Προς αποκατάσταση της αλήθειας εκθέτουμε με τη μεγαλύτερη δυνατή συντομία τα ακόλουθα:

Το ανωτέρω πλοίο ”KALLI P.”, το οποίο σημειωτέον είναι επιβατηγό τουριστικό πλοίο το οποίο στερείται ακόμη και καυσίμων και όχι δεξαμενόπλοιο φορτωμένο με πετρέλαιο που ήταν το «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ»,  ήρθε στον Πειραιά ρυμουλκούμενο από το Μαρόκο το 2015 Το πλοίο ποτέ δεν παροπλίστηκε. Αντίθετα, εκτέλεσε επισκευές ύψους 1.000.000 ευρώ στον Μώλο ΔΕΗ (από το 2015 εώς το 2017) με δήλωση του προηγούμενου πλοιοκτήτη κου Παναγιωτόπουλου και το 2017 παρέβαλε με πρωτοβουλία της πλοιοκτήτριας εταιρείας στο Πέραμα, στην προβλήτα του ναυπηγείου “MED SHIPYARD  ΕΠΕ“ φυλασσόμενο και δεχόμενο κάθε υπηρεσία που απαιτείτο για την διασφάλισή του.

Με το υπ’ αριθμ. 3/1.3.2017 πρωτόκολλο κατεδάφισης, διατάχθηκε η ανωτέρω εταιρεία “MED SHIPYARD  ΕΠΕ“ να κατεδαφίσει την ανωτέρω προβλήτα, ως αυθαίρετη κατασκευή.

Με την υπ’ αριθμ. 365/31.10.2019 κατασχετήρια έκθεση του δικαστικού επιμελητή Ηλία Νικολόπουλου, το πιο πάνω πλοίο ”KALLI P.” κατασχέθηκε αναγκαστικά με επίσπευση της ενυπόθηκης δανείστριάς του.

Με το ΑΠ 2131.13/1769/9.12.2019 έγγραφο του Λ/Τ Περάματος τόσο η πλοιοκτήτρια όσο και η κατασχούσα ενυπόθηκη δανείστρια του ανωτέρω πλοίου ”KALLI P.” κλήθηκαν να απομακρύνουν το εν λόγω πλοίο από την προς κατεδάφιση προβλήτα.

Ωστόσο η προγραμματισμένη για τις 11.12.2019 κατεδάφιση της ανωτέρω προβλήτας δεν έγινε, αφού ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί η απομάκρυνση του πλοίου σε διάστημα μίας (1) εργάσιμης ημέρας.

Ακολούθως, με την υπ’ αριθμ. πρωτοκόλλου 6.000/470/27.12.2019 απόφαση του Διοικητή της Δημόσιας Αρχής Λιμένων (Δ.Α.Λ.) και με την υπ’ αριθμ. 15/2019 διακήρυξη της Δημόσιας Αρχής Λιμένων, που δημοσιεύθηκε στην diavgeia στις 30.12.2019, κατά παρέκκλιση των διαδικασιών που προβλέπει ο Ν. 2281/2001, διακηρύχθηκε για την 15.1.2020 μειοδοτικός που διορθώθηκε στην συνέχεια σε πλειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την εκποίηση, απομάκρυνση και νόμιμη τελική διάθεση εκτός λιμένα Πειραιά του ανωτέρω πλοίου «KALLI P.» , το οποίο χαρακτηρίστηκε “επικίνδυνο και επιβλαβές”, με τιμή εκκίνησης για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό το ευτελές ποσό των 357 Ευρώ (!!!) ανά τόνο βάρους αφόρτου πλοίου (ήτοι περί τα 300.000 Ευρώ για όλο το Πλοίο!) μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α., ορίστηκε δε στην ως άνω υπ’ αριθμ. πρωτοκόλλου 6.000/470/27.12.2019 απόφαση του Διοικητή της Δημόσιας Αρχής Λιμένων ότι «Καλούμε τους δανειστές εν θέματι επικινδύνου και επιβλαβούς πλοίου να προβούν στην άσκηση του δικαιώματός τους για την απομάκρυνση εν λόγω πλοίου, προκειμένου να προστατεύσουν τα δικαιώματά τους. Γίνεται μνεία ότι η προσήκουσα άσκηση ανωτέρω δικαιώματος επιφέρει αναστολή της με αριθμό 15/2019 διακήρυξης της Δημόσιας Αρχής Λιμένων για την εκποίηση, απομάκρυνση και νόμιμη τελική διάθεση εν θέματι επικινδύνου και επιβλαβούς πλοίου με τις διατάξεις του ν. 2881/2001».

Με την με αριθμό πρωτοκόλλου ΑΠ.ΕΙΣ.ΔΑΛ 6130/17/10-1-2020 αίτηση – δήλωσή της η εταιρεία με την επωνυμία «SEA & LAND SERVICES E.E.», η οποία ορίστηκε μεσεγγυούχος του ανωτέρω πλοίου με την πιο πάνω υπ’ αριθμ. 365/31.10.2019 κατασχετήρια έκθεση, δήλωσε νομίμως στην Δ.Α.Λ. ότι ως εκπρόσωπος και προς το συμφέρον των δανειστών του πλοίου κατά τον νόμο αναλαμβάνει να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες για την απομάκρυνση / μεθόρμιση του πλοίου ρυμουλκούμενου και αιτήθηκε να της χορηγηθεί συναφώς προθεσμία και να ματαιωθεί, άλλως να ανασταλεί, η με αριθμό 15/2019 διακήρυξη της Δημόσιας Αρχής Λιμένων. Πράγματι, με την υπ’  αριθμ. πρωτοκόλλου 6000/05/2020 από 10.1.2020 απόφαση Διοικητή Δ.Α.Λ. αποφασίστηκε η αναστολή του εν λόγω πλειοδοτικού διαγωνισμού για περίοδο μέχρι 31.1.2020, προκειμένου να ασκηθεί το παραπάνω δικαίωμα.

Παράλληλα, επειδή το πλοίο είναι αναγκαστικά κατεσχημένο, η ανωτέρω μεσεγγυούχος εταιρεία κατέθεσε σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας στις 10.1.2020 αίτηση ασφαλιστικών μέτρων στο Ειρηνοδικείο Πειραιά, με την οποία ζήτησε, όπως ήταν υποχρεωμένη, να επιτραπεί η απομάκρυνση / μεθόρμιση του ανωτέρω πλοίου ρυμουλκούμενου και στις 13.1.2020 το Ειρηνοδικείο Πειραιά εξέδωσε προσωρινή διαταγή με την οποία επιτρέπεται η απομάκρυνση / μεθόρμιση από την θαλάσσια περιοχή του Περάματος Αττικής, στη θέση ελλιμενισμού του ναυπηγείου SALAMIS SHIPYARDS στη Σαλαμίνα, με τον όρο ασφάλισης του εν λόγω πλοίου κατά των κινδύνων της εν λόγω μεθόρμισής του ρυμουλκουμένου.

Τα ευρισκόμενα πίσω από την πλοιοκτήτρια του πλοίου συμφέροντα επιδιώκουν να γίνει ο πλειοδοτικός διαγωνισμός της Δ.Α.Λ. ώστε να αγοράσουν το πλοίο με το ασήμαντο τίμημα των περίπου 300.000 Ευρώ και να μη γίνει ο συνεπεία της ανωτέρω υπ’ αριθμ. 365/31.10.2019 κατασχετήριας έκθεσης αναγκαστικός πλειστηριασμός του με εκτίμηση της αξίας του πλοίου στα 2.062.000 ευρώ και με τιμή πρώτης προσφοράς το ποσό των 1.374.800 Ευρώ που ορίστηκε πρόσφατα με την υπ’ αριθμ. 1849/2019 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιώς.

Γι’ αυτό το λόγο προσπαθούν με κάθε μέσο να αποτρέψουν την απομάκρυνση του εν λόγω πλοίου από την προς κατεδάφιση προβλήτα του Περάματος, ώστε τούτο να πωληθεί με το διαγωνισμό της Δ.Α.Λ. και να το αποκτήσουν, αντί πινακίου φακής, «καθαρό» και ελεύθερο από κάθε βάρος. Σημειώνεται ότι οι προς τρίτους οφειλές του πλοίου είναι τεράστιες, αφού πέρα από το τεράστιο ποσό άνω των 4 εκατομμυρίων ευρώ που οφείλει στην ενυπόθηκη δανείστρια, χρωστάει και σε πολλούς άλλους εργαζόμενους και προμηθευτές , όπως επί παραδείγματι στον πλοίαρχο Ιάκωβο Δαύρη, στον οποίο οφείλει αποδοχές άνω των 200.000 Ευρώ.

Αν το πλοίο εκποιηθεί με το διαγωνισμό της Δ.Α.Λ., είναι προφανές ότι οι δανειστές δεν θα εισπράξουν τίποτε λόγω της πολύ χαμηλής τιμής πρώτης προσφοράς, που υπολείπεται κατά περισσότερο από ένα εκατομμύριο Ευρώ από την εξ ευρώ 1.374.800 τιμή πρώτης προσφοράς του αναγκαστικού πλειστηριασμού που επισπεύδεται με την υπ’ αριθμ. 365/31.10.2019 κατασχετήρια έκθεση.

Στα πλαίσια της αθέμιτης προσπάθειας της πλοιοκτήτριας εταιρείας να μην διενεργηθεί ο επιδιωκόμενος πλειστηριασμός υποβλήθηκε από αυτή η από 14.1.2020 ένσταση στη Δ.Α.Λ., κατόπιν της οποίας εκδόθηκε η 6000/10/2020/16.1.2020 απόφαση του Διοικητή Δ.Α.Λ., με την οποία τροποποιήθηκε η ανωτέρω 6000/05/2020 απόφαση Διοικητή Δ.Α.Λ. και προστέθηκε σε αυτή η εξής παράγραφος:

«3. Πριν την έναρξη εργασιών απομάκρυνσης ανωτέρω εταιρεία υποχρεούται να προσκομίσει στη Δημόσια Αρχή Λιμένων εγγυητική επιστολή σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 8 α. 2 ν. 2881/2001, με Αριθ. Πρωτ. 6000/05/2020 απόφαση Διοικητή Δημόσιας Αρχής Λιμένων, καθώς και βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα P & I, ο οποίος να ανήκει στο INTERNATIONAL GROUP P & I ASSOCIATION (I.G.A), με την οποία να βεβαιώνεται ότι το όριο ασφαλιστικής κάλυψης για τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την απομάκρυνση, ευθύνες απομάκρυνσης του πλοίου, ευθύνες ρύπανσης, ευθύνες σύγκρουσης πλοίων, ζημίες σε περιουσιακά στοιχεία τρίτων συμπεριλαμβανομένου του Ελληνικού Δημοσίου, της ΔΑΛ και του ΟΛΠ, είναι σύμφωνο με το προβλεπόμενο μέγιστο ποσό που αναφέρεται στα standard rules των I.G.A clubs και η ασφαλιστική κάλυψη πρόκλησης ναυαγίων – wreck removal σύμφωνη με τους όρους NAIROBI INTERNATIONAL CONVENTION του 2007.”

Αν και κατά την άποψή μας με την ως άνω απόφαση Διοικητή Δ.Α.Λ. τίθενται αβάσιμοι, ανεδαφικοί και εν τέλει ανεκπλήρωτοι όροι, τονίζουμε ότι έχει ήδη εκδοθεί ασφαλιστήριο που περιλαμβάνει όλες τις απαιτούμενες καλύψεις, συμπεριλαμβανομένων κινδύνων από απομάκρυνση επιβλαβούς πλοίου. και βέβαια θα υποβληθεί το Λιμενικό Σταθμό Περάματος πλάνο για την ασφαλή ρυμούλκηση του Πλοίου και θα προσκομισθεί και ό,τι άλλο έγγραφο ήθελε απαιτηθεί κατά το νόμο για τη χορήγηση αδείας από τον ως άνω Λιμενικό Σταθμό για τη μεθόρμιση του πλοίου ρυμουλκούμενου.

Συνεπώς, σε αντίθεση με τα όσα ανυπόστατα και ψευδέστατα διαλαμβάνονται στο ως άνω δημοσίευμα, η επιχείρηση της μεθόρμισης του Πλοίου θα διενεργηθεί με απόλυτη ασφάλεια, σύμφωνα με τους κανόνες της ναυτικής τέχνης και εμπειρίας αλλά και της κείμενης νομοθεσίας λιμένων και ασφαλούς κίνησης πλοίων χωρίς κίνδυνο ζημίας του περιβάλλοντος και με πλήρη διασφάλιση των συμφερόντων τρίτων, συμπεριλαμβανομένων της πλοιοκτήτριας και των δανειστών του Πλοίου.  

Επίσης, η πλοιοκτήτρια άσκησε στο Ειρηνοδικείο Πειραιά την από 17.1.2020 αίτηση με την οποία ζητεί να ανακληθεί η πιο πάνω από 13.1.2020 προσωρινή διαταγή του Ειρηνοδικείου Πειραιά που επιτρέπει τη μεθόρμιση του πλοίου. Η αίτηση αυτή ορίστηκε να δικαστεί στις 30.1.2020, ύστερα από αναβολή κατά τη δικάσιμο της 23.1.2020. Το αίτημα της πλοιοκτήτριας για έκδοση προσωρινής διαταγής που να απαγορεύει την εκτέλεση της ανωτέρω από 13.1.2020 προσωρινής διαταγής απορρίφθηκε από το Ειρηνοδικείο στις 17.1.2020.

Στα πλαίσια των παραπάνω ανήκουστων και παράνομων επιδιώξεων της πλοιοκτήτριας εντάσσεται και το πιο πάνω ψευδές και συκοφαντικό δημοσίευμα στη “zougla”  της 27.1.2020, που ήδη προσκομίστηκε ενώπιον του Ειρηνοδικείου Πειραιά, δηλαδή  να μην απομακρυνθεί το πλοίο «KALLI P.» από την προς κατεδάφιση προβλήτα του Περάματος ώστε να γίνει ο πλειοδοτικός διαγωνισμός της Δ.Α.Λ. με το ασήμαντο τίμημα των περίπου 300.000 Ευρώ και να ματαιωθεί ο συνεπεία της ανωτέρω υπ’ αριθμ. 365/31.10.2019 κατασχετήριας έκθεσης αναγκαστικός πλειστηριασμός του πλοίου με τιμή πρώτης προσφοράς το ποσό των 1.374.800 Ευρώ που ορίστηκε με την υπ’ αριθμ. 1849/2019 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιώς και να αποκομίσουν έτσι παράνομο όφελος τα συμφέροντα που καλύπτονται πίσω από την πλοιοκτήτρια εταιρεία μεγαλύτερο από ένα εκατομμύριο Ευρώ με αντίστοιχη ζημιά όλων εκείνων που έχουν απαιτήσεις κατά της πλοιοκτήτριας και του πλοίου.

Για τον λόγο αυτό σας καλούμε όπως δημοσιεύσετε το παρόν προς αποκατάσταση της αλήθειας και των πραγματικών γεγονότων.

Επιφυλασσόμαστε δε παντός νομίμου δικαιώματός μας.

Απάντηση της Δημόσιας Αρχής Λιμένων σε ανάρτηση τρίτων στην ιστοσελίδα zougla.gr, oπου σύμφωνα με την ανακοίνωση τη Παρασκευή 31/01/20 το Kalli P μεθόρμισε

Link to post
Share on other sites

Νέο κείμενο απάντηση στη Δημόσια Αρχή Λιμένων  απέστειλε η SEA & LAND E.E. στο zougla.gr.

Quote

Αναφορικά με από 30.1.2020 δημοσίευμα της «SEA & LAND SERVICES E.E.» και της από 31.1.2020 «απάντησης» της Δημόσιας Αρχής Λιμένων, σημειώνουμε επιγραμματικά τα ακόλουθα:

Για τις μειωτικές και συκοφαντικές αναφορές σε εμένα και στο πρόσωπο της νομίμου εκπροσώπου μου επιφυλασσόμεθα ρητά όλων των νομίμων δικαιωμάτων μας.

Ύστερα από την έκδοση της υπ’ αριθμ. 16/30.1.2020 απόφασης του Ειρηνοδικείου Πειραιώς και κατόπιν από 31.1.2020 Άδειας Μεθόρμισης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά,  το επιβατηγό πλοίο ”KALLI P.” μεθόρμισε με απόλυτη, όπως ήταν αναμενόμενο, ασφάλεια στις 31.1.2020 στο ναυπηγείο Φρατζή στο Πέραμα.

 Αδυνατούμε να αντιληφθούμε σε τι αποσκοπεί η από 31.1.2020 «Απάντηση της Δημόσιας Αρχής Λιμένων» που δημοσιεύτηκε στη “zougla”. Σημειώνουμε όμως με λύπη μας ότι το περιεχόμενό της δεν συνάδει με έγγραφο προερχόμενο από δημόσια αρχή, αφού ασχολείται με παροχή «πληροφοριών» (που είναι προφανές ότι παρασχέθηκαν από γνωστή εμπαθή κυρία) επί άσχετων και αδιάφορων θεμάτων, που παραπέμπουν σε συζητήσεις καφενείου.

Η ουσία της υποθέσεως είναι ότι με την ανωτέρω μεθόρμιση του ”KALLI P.”  η αυθαίρετη προβλήτα στο ναυπηγείο της “MED SHIPYARD  ΕΠΕ“, όπου ήταν παραβεβλημένο το εν λόγω πλοίο, ελευθερώθηκε και μπορεί πλέον να κατεδαφιστεί.

Επίσης, με την εν λόγω μεθόρμιση αποφεύχθηκε η εκποίηση του ”KALLI P.” στον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η Δημόσια Αρχή Λιμένων (ΔΑΛ) με το ευτελές τίμημα των περίπου 300.000 Ευρώ. 

Υπενθυμίζεται ότι τα ευρισκόμενα πίσω από την πλοιοκτήτρια του πλοίου συμφέροντα επιδίωκαν να μη γίνει η μεθόρμιση του ”KALLI P”,  προκειμένου  να γίνει ο πλειοδοτικός διαγωνισμός της Δ.Α.Λ. ώστε να αγοράσουν το πλοίο με το ασήμαντο τίμημα των περίπου 300.000 Ευρώ και να μη γίνει ο συνεπεία της υπ’ αριθμ. 365/31.10.2019 κατασχετήριας έκθεσης αναγκαστικός πλειστηριασμός του εν λόγω πλοίου με εκτίμηση της αξίας του στα 2.062.000 ευρώ και με τιμή πρώτης προσφοράς το ποσό των 1.374.800 Ευρώ  που ορίστηκε με την υπ’ αριθμ. 1849/9.12.2019  απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιώς.

Σημειωτέον ότι το  ”KALLI P.” χαρακτηρίστηκε ως «επικίνδυνο και επιβλαβές» προκειμένου να καταστεί δυνατή η απομάκρυνσή του ώστε να ελευθερωθεί η ως άνω αυθαίρετη προβλήτα προκειμένου να κατεδαφιστεί. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η ΔΑΛ είχε δεχθεί την με αριθμό πρωτοκόλλου ΑΠ.ΕΙΣ.ΔΑΛ 6130/17/10-1-2020 αίτηση – δήλωση εμού της εταιρείας  «SEA & LAND SERVICES E.E.», που ορίστηκα μεσεγγυούχος του ανωτέρω πλοίου, περί του ότι  ως εκπρόσωπος και προς το συμφέρον των δανειστών του πλοίου κατά τον νόμο αναλαμβάνω να προβώ στις απαιτούμενες ενέργειες για την απομάκρυνση / μεθόρμιση του πλοίου στο ναυπηγείο SALAMIS SHIPYARDS στη Σαλαμίνα και γι’ αυτό το λόγο  με την υπ’ αριθμ. πρωτοκόλλου  6000/05/2020 από 10.1.2020 απόφαση του Διοικητή της Δ.Α.Λ. αποφασίστηκε η αναστολή του πλειοδοτικού διαγωνισμού για περίοδο μέχρι 31.1.2020, προκειμένου να ασκηθεί το παραπάνω δικαίωμα. Ήδη, επειδή το ανωτέρω ναυπηγείο SALAMIS SHIPYARDS στη Σαλαμίνα, προφανώς κατόπιν πιέσεων που δέχθηκε από συμφέροντα που αντιτίθεντο στη μεθόρμιση του ”KALLI P” (επειδή σκόπευαν να το αποκτήσουν αντί πινακίου φακής στο διαγωνισμό της Δ.Α.Λ.), καθυστερούσε να δεχτεί το πιο πάνω πλοίο, γεγονός που γνωστοποιήθηκε στο Ειρηνοδικείο Πειραιά με την από 24.1.2020  αίτηση της «SEA & LAND SERVICES E.E.», η μεθόρμιση έγινε τελικά στις 31.1.2020 στο ναυπηγείο Φρατζή στο Πέραμα με την από 31.1.2020 Άδεια Μεθόρμισης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ύστερα από την έκδοση της υπ’ αριθμ. 16/30.1.2020 απόφασης του Ειρηνοδικείου Πειραιώς.

Το πιο πάνω πλοίο ήρθε το 2015  στο Πέραμα ρυμουλκούμενο από το Μαρόκο και ευρίσκεται σε κατάσταση ασφαλούς πλευστότητας και στεγανότητας και είναι παντελώς σφραγισμένο στα ύφαλα του. Επίσης στο εν λόγω πλοίο, τα έτη 2015 έως 2017, έως τότε συμφερόντων Κωνσταντίνου Παναγιωτόπουλου, πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με δηλώσεις του τελευταίου εργασίες επισκευών και συντήρησης άνω του 1.000.000 ευρώ, ενώ πάντα υπήρχε πλήρωμα σ’ αυτό και φύλακες, μετά δε από την κατάσχεσή του τη φύλαξή του την ανέλαβε η ανωτέρω εταιρεία “SEA & LAND SERVICES E.E". Το εν λόγω πλοίο είναι ασφαλισμένο σε πρώτης τάξεως ασφαλιστές για το σύνολο της αξίας του που ανέρχεται σε 4.250.000 Ευρώ.

Είναι προφανής η απογοήτευση εκείνων των συμφερόντων που επιδίωκαν να αποκτήσουν το πλοίο ”KALLI P.” αντί πινακίου φακής στο διαγωνισμό της ΔΑΛ και να αποκομίσουν έτσι παράνομο περιουσιακό όφελος μεγαλύτερο από 1 εκατομμύριο Ευρώ σε βάρος όλων εκείνων των ατυχών  που έχουν απαιτήσεις κατά της πλοιοκτήτριας εταιρείας και του εν λόγω πλοίου. Είναι επίσης αναμενόμενο ότι τα εν λόγω συμφέροντα δεν θα εγκαταλείψουν την εν λόγω παράνομη επιδίωξή τους.

Εν όψει των ανωτέρω, προκαλεί εύλογες ανησυχίες η αναφορά στην πιο πάνω από 31.1.2020 «Απάντηση της Δημόσιας Αρχής Λιμένων» περί του ότι έγινε «μεθόρμιση» και όχι «απομάκρυνση» του ”KALLI P.”, δεδομένου ότι η πιο πάνω υπ’  αριθμ. πρωτοκόλλου  6000/05/2020 από 10.1.2020 απόφαση- όπως και οι μετέπειτα αποφάσεις- του Διοικητή της Δ.Α.Λ. εκδόθηκε σε σχέση με μεθόρμιση του ”KALLI P.”, η οποία μεθόρμιση προβλέπονταν τότε για το ναυπηγείο SALAMIS SHIPYARDS στη Σαλαμίνα.

Ευελπιστούμε ότι θα επικρατήσει η νομιμότητα και ότι το ανωτέρω πλοίο θα παύσει πλέον να χαρακτηρίζεται ως δήθεν «επικίνδυνο» και «επιβλαβές», προκειμένου να προχωρήσει κανονικά η αναγκαστική του εκποίηση στο δημόσιο αναγκαστικό πλειστηριασμό με το ελάχιστο τίμημα των 1.374.800 ευρώ που ορίστηκε με την υπ’ υπ’ αριθμ. 1849/9.12.2019 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά και να αποφευχθεί η εκποίησή του   σε διαγωνισμό της ΔΑΛ με το ευτελές τίμημα των  300.000 ευρώ .

Επιφυλασσόμεθα ρητά όλων των νομίμων δικαιωμάτων μας.

Πειραιάς,3 Φεβρουαρίου 2020,

Ο πληρεξούσιος δικηγόρος

Απάντηση ΔΑΛ στην ανάρτηση τρίτων στην ιστοσελίδα zougla.gr

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 5 months later...
17 hours ago, Nick the Greek said:

Το Kalli P με το Καραβανέας:D Lines στο πλάι μάλλον δε θα δούμε ποτέ να ταξιδεύει....

Γιατί πιστεύετε ότι θα ξαναταξιδέψει γενικότερα ποτέ αυτό το ταχύπλοο ή θα έχει την τύχη του αδελφού του Παναγία Πάρου που κατέληξε στον πάτο της θάλασσας και μετά στη φλόγα του διαλύτη!!!

Link to post
Share on other sites

Φίλε Τάκη, μιλάω για το πλοίο με την τωρινή του φορεσιά και μόνο, γιατί στην ελληνική ακτοπλοία κάθε χρόνο έχουμε την Κυριακή του Λαζάρου :D και ποτέ δεν ξέρεις.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Πρόσφατα άκουσα μια ιστορία για το Kalli P. Στο πλοίο είχε ποσοστό ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ, κ Ιωάννης Αβραντίνης και ο κ. Κώστας Παναγιωτόπουλος ήθελε να αγοράσει το ποσοστό του, έτσι ώστε να ξεκινούσε το πλοίο στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη, αλλά δεν το πούλησε τελικά στο κ. Παναγιωτόπουλο που ετοίμαζε τότε το πλοίο, αλλά σε άλλον ανταγωνιστή της γραμμής, δηλαδή τον κ. Μάριο Ηλιόπουλο.

Link to post
Share on other sites

O @Panagia Ekatontapiliani δεν ειμαι ,αλλα , μετα απο 8 χρονια παροπλισμου ,πιστευει κανεις οτι μπορουμε να το ξαναδουμε σε δραση;

Ακομα και ο Ηλιοπουλος προτίμησε να πάρει αλλα βαπορια του μεγεθους του παρα να δρομολογισει αυτο

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...