Jump to content
Shipfriends

Kalli P (IMO 9127643)


Recommended Posts

Το Παναγια Θαλασινη εκανε σημερα "δοκιμαστικο πλου" που
λενε και οι Λιμενικοι(θα ειχε ενδιαφερον μια δημοσκοπηση
αναμεσα τους σχετικα με το ποσοι ξερουν απο που βγαινει
αυτη η λεξη, ενταξει ειμαι κακος :D ) και επεστρεψε στη θεση
του αυτη τη φορα δενοντας με την αριστερη πλευρα για να
βαφτει και αυτη.

__________________________________

(1995, ex-NGV Aliso, Panagia Thalassini)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 407
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το δρομολόγιο απευθείας για Ιο θα δουλέψει καλά το καλοκαίρι.Παρα πολλοί θα το προτιμούν ταχύπλοο+απευθείας Ιο θα βολεύει πολύ και η Ιος τραβάει πολύ κόσμο καλοκαίρι.Τώρα για τα άλλα δεν ξέρω ιδίως για το Ηρακλειο.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάς ότι, από ότι έχω μάθει οι τιμές δε θα είναι ταχυπλόου, δηλαδή οι διπλές τιμές αλλά ίδιες με συμβατικού νέας γενιάς!!! Όποτε θα τραβήξει αρκετό κόσμο με αυτή τιμολογιακή πολιτική!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν το ήξερα.Ετσι αλλάζει η δουλειά.Τότε θα τραβήξει πολύ κίνηση για όλα τα λιμάνια κι όχι μόνο για την Ιο.

Το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ το οποίο είναι πιο οικονομικό στα πετρέλαια από όλα τα ταχύπλοα (4 τόνους/ωρα) το συμφέρει να χτυπήσει στις τιμές.

Σωστός ο Αποστόλης. :D

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια να μην ξεχνάμε ότι κύριος αντιπαλός του για Ιο-Θήρα θα είναι το HS1 και δευτεροβόντως τα Blue Star όταν προσεγγίζουν Ιο. Σε ότι αφορά την προέκταση προς Κρήτη, εκεί η σκοπιμότητα σχετίζεται με τους τουρίστες της Κρήτης οι οποίοι επισκέπτονται τις Κυκλάδες, άρα ο συναγωνισμός θα είναι με το FC4 (αύγκριτα πλοίο). Επιπλέον, προφανώς οι τουρίστες αυτές δεν ενδιαφέρονται για μεταφορά ΙΧ ή μηχανής. Αρα, το βλέπω λίγο δύσκολο για τη γραμμή στην οποία επιλέχθηκε να δουλέψει.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο εν πολλοις σε αυτο που λες. Για μενα κλειδι θα ειναι το ποσο ελκυστικο θα ειναι το καινουριο προγραμμα σε σχεση με το Ηρακλειο. Αν δηλαδη σε επιβατες και μεταφορεις θα ηταν ελκυστικη αυτη η πρωινη αναχωρηση. Για παραδειγμα καποιο φορτηγο που εχει ερθει στις 0430 με τα Παλατια, προλαβαινει/θελει να ξεφορτωσει μεχρι τις 0730 και να ξαναγυρισει Πειραια με το Θαλασσινη κερδιζοντας μια ολοκληρη μερα? Για μενα ακουγεται ελκυστικο αφου σε μια ακραια περιπτωση θα μπορουσε να ειναι πισω στον Πειραια το μεσημερι

και να ξαναφυγει το ιδιο βραδι με τα Παλατια. Και μην ξεχναμε οτι για αρκετο κοσμο ισως να ειναι ελκυστικο το να φυγει νωρις το μεσημερι απο Πειραια και να ειναι το βραδακι στο Ηρακλειο χωρις να χρειαστει να πληρωσει εξτρα λεφτα για καμπινες οπως με τα βραδινα πλοια...

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς πολλοί δεν θέλουν να ξενυχτούν μέσα στα βαπόρια αν έχουν και μικρά παιδια και έτσι κάποιοι θα το προτιμήσουν.

Εγώ πιστεύω ότι αυτό το δρομολόγιο με την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει θα πάει αρκετά καλα. :D

Link to comment
Share on other sites

Τα φορτηγά ξεχάστετα. Υπάρχουν συμβάσεις και ειδικές συμφωνίες μεταξύ MINOAN και λοιπών εταιρείων με μεταφορείς. Για τους επιβάτες βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα σε επιβάτες και ΙΧ, θα πάνε καλά!! Θα πάρουν κόσμο κυρίως από την ΑΝΕΚ, που δεν φημίζονται πια για τη πολυτέλεια τους!!! Και όχι τόσο από τα Palace, που είναι πολυτελή και πιο γρήγορα!!!

Link to comment
Share on other sites

Kαι στο δρομολόγιο που θα πηγαίνει Ρέθυμνο θα πάει καλα.Προπάντων αν η ΑΝΕΚ τους αφήσει με ένα πλοίο το ΑΠΤΕΡΑ το καλοκαίρι :D .Διότι όπως ακούγεται το καλοκαίρι ΠΕΡΕΒΕΛΗΣ-ΛΙΣΣΟΣ-ΛΑΤΩ θα είναι Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

λογικα αν εχει τιμες νεοτευκτου συμβατικου τοτε θα χτυπησει καλο κομματι της κινησης σε επιβατες και ι.χ. απο φορτηγα συμφωνω με οσα ελεχθησαν. υπαρχουν κλειστα συμβολαια.

ΥΓ λιγο εκτος θεματος: αλλα το λατω μαλλον θα ειναι μαζι με κρητη 1 στο ηρακλειο τα αλλα δυο χανια και ο βενιζελος ναυλωση. το κρητη 2 πατρα βενετια. κλεινω για ναμην ξεφευγουμε.

Link to comment
Share on other sites

Οτι υπαρχουν κλειστα συμβολαια υπαρχουν, δε νομιζω ομως οτι μπορει να υπαρχουν με ολα τα φορτηγα της Κρητης και σε τελικη αναλυση το Θαλασσινη δε νομιζω ουτε να μπορει να παρει αλλα ουτε και να χρειαζεται πανω απο 7-8 σε καθε δρομολογιο δεδομενου οτι μαλλον οι ραμπες θα ειναι κατεβασμενες.

Link to comment
Share on other sites

To ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ μπορεί να πάρει μέχρι δύο πούλμαν ή 4 campers και στην Γαλλία δεν έπαιρνε κανένα φορτηγό δεν ξέρω αν εδώ στον χώρο αυτό πρύμα του βάζουν 2.Παραπάνω δεν παίρνει το υπόλοιπο γκαράζ είναι για ΙΧ.

:(

Link to comment
Share on other sites

Α, μαλιστα. Εγω νομιζα οτι θα ειχε ενα γκαραζ παρομοιο με το Αιολος Εξπρες ΙΙ οπου αν δεν πεσουν οι ραμπες μπαινουν μερικα φορτηγα. Τοτε εκ των πραγματων οτι λεμε για φορτηγα δεν ειναι εφαρμοσιμο στη συγκεκριμενη περιπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Μια διόρθωση: Απ'ότι έμαθα θα έχει τιμές συμβατικού μόνο για Ηράκλειο και Ρέθυμνο. Οι τιμές για Ίο και Σαντορίνη θα είναι κανονικού ταχύπλοου.

Link to comment
Share on other sites

Hello shipfriends! υπάρχει κάτι νεότερο με τα δρομολόγια του Π.ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ?

Πριν κάποιες μέρες, το www.ferries.gr το έδινε από Ηράκλειο για Θήρα-Ίο και επιστροφή αλλά τώρα εξαφανίστηκε και αυτό το δρομολόγιο. Υποτίθεται πως θα ξεκινούσε στις 23-4-05.......

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ για 22/4 ήξερα. Σήμερα πάντως ήταν δεμένο στη γνωστή του θέση στον προλιμένα, απαστράπτον κόκκινο αλλά δεν φαινόταν να κινείται τίποτα (βέβαια ήταν Κυριακή).

Link to comment
Share on other sites

Η έναρξη δρομολογίων του ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ πήρε παράταση για μετά το Πάσχα μάλλον κατα τα τέλη Μαίου με αρχές Ιουνίου θα ξεκινήσει τελικά.Σίγουρα όχι πριν και τις ημέρες του Πάσχα.After... :mad:

Κάτι τα πετρέλαια κάτι η μικρή κίνηση του Μαίου του έδωσαν παράταση. :eek:

Από την άλλη σύμφωνα με πληροφορίες ο Βεντούρης(ο Απόστολος) αγόρασε τελικά και άλλο ταχύπλοο μάλλον το ASCO το οποίο αμέσως και ναύλωσε στην Γαλλία. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

To δρομολόγιο με το εν λόγω πλοίο από Πειραιά προς θήρα, δίνεται ότι διαρκεί 4 ώρες, δηλαδή κατά 45' συντομότερα από το αντίστοιχο του HS1. Mου φαίνεται λίγο άτυπο αφού το HS1 ταξιδεύει με 31-32m/h. Εκτός και αν κατά τον πλου προς Θήρα το πλοίο δεν θα προσεγγίζει Ιο, αλλά και πάλι οι 4 ώρες φαίνονται λίγες. Γνωρίζει κανείς αν το πλοίο θα ταξιδεύει με 8bf όπως το HS4, HS1, ή θα κόβεται στα 7 όπως τα HS2,3 και οι Αίολοι???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...