Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για τα υπό Ελληνική Σημαία ,πλοία που έχουν συμπληρώσει 30 έτη από το έτος καθελκυσης του και πρόκειται να δραστηριοποιηθούν σε ενδομεταφορές, έχει τεθεί σε εφαρμογή το Π.Δ 104/2016 το οποίο αφορά πρόσθετους ελέγχους προκειμένου συμμορφωθούν με αυτό το αργότερο μέχρι τον πρώτο δεξαμενισμό έκαστου ενδιαφερόμενου πλοίου μετά την 1η Ιανουαρίου 2020.

Με απλά λόγια τα πλοία που υποχρεούται σε πρόσθετους ελέγχους θα πρέπει να περάσουν κάτι σαν special survey και ενδελεχείς ελέγχους στα safety. Θα πρέπει να αφαιρέσουν άξονες , να επιθεωρηθούν bow thrusters, τα HUB των προπέλων , να γίνουν τεστ αντοχής στα βίντζια και στις δέστρες , να γίνουν αναλυτικές παχυμέτρήσεις, να επιθεωρηθούν όλες οι δεξαμενές έρματος και πολλά άλλα που περιγράφονται στο Π.Δ . Επιπλέον θα πρέπει να περνούν επιθεώρηση κάθε χρόνο για SMC (Αντί για μία αρχική μία ενδιάμεση και μία στα 5 χρόνια).

Ένα από τα πρώτα που συμμορφώνεται με το ΠΔ είναι το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ , ακολουθεί το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ, το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ, το ΠΡΕΒΕΛΗΣ, κ.ο.κ.

Link to comment
Share on other sites

Μπορει νομικα η Ελλαδα, σαν port state να ζητησει την εφαρμογη των παραπανω μετρων και σε πλοια με κοινοτικες σημαιες που δραστηριοποιουνται σε ενδομεταφορες;

Link to comment
Share on other sites

επανέρχομαι.

sorry δεν καταλαβα καλα εξ´ αρχης.;)

ειχα μεινει με την εντυπωση (και μετα την απαντηση του @Nikos_Chania) οτι το Π.Δ περιορίζει την εφαρμογή των διατάξεων μονο σε πλοια με ελληνικη σημαια.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 10/4/2020 at 1:18 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Γιατί το Δωριευς είναι 30 χρονών και πρέπει να συμμορφωθεί με το κανονισμό ΠΔ 104/2016

 

On 10/4/2020 at 1:44 AM, proud_ionian said:

δεν θα μπορουσε να συμμορφωθει πριν βγει;

 

11 hours ago, Nikos_Chania said:

Δεν έπρεπε απαραίτητα να συμμορφωθεί μέσα στο 2020. Η καταληκτική ημερομηνία είναι ο πρώτος δεξαμενισμός μετά την 1.1.2020[...] 

Τώρα αναγκαστικά θα βιαστεί γιατί θα πρέπει να έχει λάβει το πιστοποιητικό έως τις 20.10.2020, από τη στιγμή που έχει δήλωση δρομολόγησης από 1.11.2020.

 

11 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Η καταληκτική ημερομηνία είναι όπως σωστά αναφέρεις ο πρώτος δεξαμενισμός μετά την 1/1/20.

Ρωτω ξανα ή καλυτερα να πω τι πιστευα εγω και αναλογως οποιος ξερει μου απαντα τι ισχυει (χωρις εντασεις και σπαραγμο^_^)

ειχα την εντυπωση λοιπον, οτι οποιο πλοιο 01.01.20 ηταν 30 ετων, πρεπει στον πρωτο δεξαμενισμο του μετα την 01.01.20, να κανει τους ελεγχους. Ανεξαρτητα απο το ποτε εγινε 30 ετων, ανεξαρτητα απο αν ειχε κανει τις εργασιες αυτες προσφατα, ανεξαρτητα του ποτε θα γινει ο πρωτος δεξαμενισμος μετα την 01.01.2020. Για να πω και δυο παραδειγματα. Πλοια σαν το Δωριευς που ηταν δεμενα, θα επρεπε να το κανουν πριν ξαναβγουν. Πλοια οπως το Κεφαλονια, που το 2019 εκαναν ολες αυτες τις εργασιες/ελεγχους, θα πρεπει να τα ξανακανουν, πλοια που ταξιδεουν συνεχως το 2020 και θα κανουν ακινησια και δεξαμενισμο αργοτερα, πχ ανοιξη του 2021, θα κανουν τους ελεγχους τοτεε.

 

Your witness:D, που λενε και στα αμερικανικα δικαστηρια

Link to comment
Share on other sites

Σωστα υποθέτεις ανεξάρτητα απο το ποτε έγινε 30 ετών πρεπει να γινει η συμμόρφωση στο πρώτο δεξαμενισμο μετα την 1/1/2020. Τωρα αν είχε κανει πχ δεξαμενισμο και είχε πέσει στις 31/12/2019 τότε δυνητικά θα μπορει να βγει δεξαμενη στις 31/12/2021 (31/12/2020 βιντεοσκόπηση υφάλων) και να γινει η αρχική συμμόρφωση .
Το Κεφαλονιά μιας και ανεφερες παράδειγμα , το οποίο έκανε όλες αυτές τις εργασίες το 2019 λογικα θα εχει συμμορφωθεί με το ΠΔ 104 ( κι οτι έξτρα προβλέπει αυτο απο αυτα ήθελαν να κανει) του οποίου η ύπαρξη υφίσταται απο το 2016, οποτε δεν θα χρειάζεται να ξανακάνει επιθεωρήσεις αρχικής συμμόρφωσης.

Link to comment
Share on other sites

Ισχύουν και οι δύο συνθήκες, όχι μόνο η μία.

Ορίζει το ΠΔ οτι οσα πλοία ανήκουν στην κατηγορία των δηλώσεων δρομολόγησης, θα πρέπει να έχουν επιθεωρηθει έως τις 20.10 του ετους έναρξης της ετησιας δρομολογησης τους, δηλαδη 10 μέρες πριν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
3 hours ago, Annivas said:

Βάση του ΠΔ 104/2016 όλα τα υπό Ελληνική σημαία επιβατηγά που εκτελούν ενδονεταφορες και έχουν συμπληρώσει το 30ο έτος της ηλικίας είχαν την υποχρέωση να δεξαμενιζονται κάθε χρόνο  απο το 2020 στα πλαίσια της ετήσιας συμμόρφωσης με το ανωτέρω διάταγμα .

Ομως τον περασμένο Οκτώβρη ήρθε το ΠΔ 78/2021 όπου με το άρθρο 1 ακυρώνεται η παραπάνω υποχρέωση για τα εν λόγω πλοία και πλέον ισχύει ότι στην ετήσια γεννεθλια ημερομηνία θα πρέπει είτε να βγαίνει δεξαμενή είτε να επιθεωρείται υποβρύχια  με συνδρομή επαγγελματία δυτη και ετσι π δεξαμενισμος να παρατείνεται για έναν επιπλέον χρόνο . Με απλά λόγια η υποχρέωση για ετήσιο δεξαμενισμο μετατρέπεται σε 1+1 χρόνια .  
 

https://www.nomotelia.gr/photos/File/191a-21.pdf

να το παραθεσουμε και εδω στο topic του ΠΔ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...