Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  

On 8/2/2019 at 4:47 AM, MILTIADIS said:

Τον επομενο μηνα θα μαθουμε ποια ναυπηγεια θα κληθουν να χτισουν τα νεα ro/pax του ομιλου καθως ανακοινωθηκε,μαζι με τα οικονομικα αποτελεσματα 6μηνου της Finnlines,οτι το Σεπτεμβρη θα πεσουν οι υπογραφες για τα 2 πρωτα τα οποια θα εχουν 5.800 γραμμικα μετρα γκαραζ παρακαλω,δηλαδη 2 φορες σαν τα Cruise της Αδριατικης.:ph34r:

Πιστευω οτι τα Fincantieri παιζουν και αυτη τη φορα σοβαρα σαν πιθανοι κατασκευαστες των νεων πλοιων.

 

On 10/10/2019 at 12:33 AM, MILTIADIS said:

Μιλησε και για τα νεοτευκτα λοιπον..

Μεσα σ ενα μηνα θα πεσουν οι υπογραφες για τα 2 πρωτα Ro/Pax,τα οποια θα πανε στη Finnlines και συνεχιζεται οπως ειπε ο σχεδιασμος των Ferries που θα ερθουν μελλοντικα στη Μεσογειο(3 εως 5 στον αριθμο).

Τα υποψηφια ναυπηγεια ειναι τα Hyundai Mipo στη Νοτια Κορεα και τα Κινεζικα Guangzhou και Jinling διοτι κατα δηλωση του Εμανουελ δεν υπηρξε συμφωνια σ αυτη τη φαση καταρχην με τα Fincantieri λογω πληροτητας τους,αλλα ουτε και με καποιο αλλο Ευρωπαικο ναυπηγειο.

Η τελική επιλογή του ναυπηγείου της AVIC νομίζω ότι έχει να κάνει καθαρά με τη διαφορά στη τιμή σε σχέση με διαφορά Ευρωπαϊκά ναυπηγεία (σχεδόν διπλάσια τιμή, οι προσφορές από την Ευρωπαϊκά ναυπηγεία)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τούμπανα! Να δούμε πως θα διαφοροποιούνται αυτά που θα παραγγείλει για Μεσόγειο. Λογικά στο μεγαλύτερο accommodation, τα περιμένω πιο «χτισμένα» πρύμα σαν τις σχέδια που είδαμε στο περσινό συνέδριο του ομίλου. 

Link to comment
Share on other sites

Τούμπανα ως προς τη χωρητικότητα ελπίζω πως εννοείς @.voyager , γιατί νομίζω ότι φέρνουν σε αποτυχημένο Αίολο (σχεδιαστικά μιλώντας, αφού γενικώς οι Αίολοι αποτελούν μια αποτυχία), μην πω σε zeppelin και δεν εννοώ τους led.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Μη τρελαθούμε τώρα.. Ποιος είπε ποτέ ότι οι Αίολοι ήταν αποτυχημένοι σχεδιαστικά? Από τα πιο όμορφα ταχύπλοα βαπόρια που πέρασαν είναι.. Αποτυχία ήταν ο οικονομικός και εμπορικος σχεδιασμός της εταιρείας που τα παρήγγειλε.. 

Οι Κινέζοι όντως είναι τούμπανα και οπτικά και σε χαρακτηριστικά 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, .voyager said:

Τούμπανα!

1 hour ago, Nereus said:

Οι Κινέζοι όντως είναι τούμπανα και οπτικά και σε χαρακτηριστικά 

@Nereus, με πρόλαβες. Ακριβώς τα αυτό εννοούσα για τους... Δανούς :D και αυτά που έγραψες για τους Αιόλους θα συμπλήρωνα, εστιάζοντας στην περίοδο μετά την αλλαγή των μηχανών τους. Επειδή τέθηκε και θέμα design, η μόνη ένστασή μου αφορά στο Κεντέρης και την απουσία αξιοπρεπούς φουγάρου (Τζέλα Δέλτα lol). Όση σημασία μπορεί να έχουν το design, οι γραμμές, η εμφάνιση ενός πλοίου για κάποιον. Για μένα έχουν και το δίδυμο της Finnlines σχεδιαστικά το βρίσκω φουτουριστικο "τόσο-όσο", με πλωράκλα και καθρεφτάρα. Ο @Villandry προφανώς εννοούσε ότι μοιάζουν με κακή σχεδιαστικά εκδοχή των Αιόλων, όχι ότι ήταν "άσχημοι" οι ίδιοι.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και επαυξάνω.. 

Είτε μας αρέσει είτε όχι οι Κινέζοι θα κυριαρχήσουν και στα επιβατικά σιγά σιγά.. Το know how το έχουν πια και η ποιότητα είναι πολύ καλή.. 

Τα Κινεζακια της Finn στα χαρτιά είναι άπιαστα και το ναυπηγείο που ανέλαβε τη κατασκευή πολύ καλό.. 

Χωριά που δεν νομίζω να τα αφήσουν στη τύχη τους κατά τη κατασκευή από άποψη επίβλεψης.

 

Φερτε πίσω τους Αίολους!! 😁

Link to comment
Share on other sites

Εμένα να πω την αλήθεια, η μουτσούνα μου θυμίζει αυτό, δηλαδή μυρμηγκοφάγο :D

aardvark-dinner.jpg?_t=1469038705

 

Αλλά ας μην βιάζομαι, να το δούμε και στη θάλασσα πως θα δείχνει.

 

Το θέμα είναι πως οι Φινλανδοί μπορούν να ασχολούνται με το αν τους αρέσει η πλώρη του νεότευκτου, εμείς αναρωτιόμαστε αν θα ξαναταξιδέψει ο Θεόφιλος :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • Nick the Greek changed the title to Grimaldi - Finnlines Newbuilding 1 (IMO 9902419)
  • 1 month later...

Σαν κλάση αναφέρονται όντως Superstar class ενώ και ο φίλος μας ο Σουηδός τα αναφέρει ήδη ως Finnlines Superstar 1 και 2. Παράλληλα μια αναζήτηση με αυτό το όνομα μας οδηγεί σε ένα αρχείο στο site της εταιρείας με το όνομα Superstar Ropax 1

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια δεν έχω δεί καμία από τις 3 πηγές σου, είδα το database του IHS. Μέχρι τώρα ήταν κατηγοριοποιημένο με τον αριθμό της γιάρδας και τώρα πια εμφανίζεται με το παραπάνω όνομα. Αλλά η συγκεκριμένη πηγή δεν είναι πάντα ακριβής με τα ferry, γι αυτό και ψάχνω επιβεβαίωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/19/2021 at 10:19 PM, Nick the Greek said:

Να είναι το πρώτο του όνομα Finnlines Superstar 1?

Το Finnlines Superstar 1 θα είναι προσωρινό όνομα στη ναυπήγηση, μιας και το όνομα του θα είναι Finncanopus και θα δρομολογηθεί στη γραμμη Kapellskär-Långnäs-Naantali.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Finnlines Superstar 1 (IMO 9902419)
  • 6 months later...
  • proud_ionian changed the title to Finncanopus (IMO 9902419)
  • proud_ionian changed the title to Finncanopus (IMO 9902421)
30 minutes ago, margaritis24 said:

Καθελκυστηκε το πρωτο θηριακι κ ειναι κ πανερμοφο μπορω να πω

FB_IMG_1661975553203.jpg

Εχω την εντυπωση οτι το Finncanopus εχει IMO 9902421 και θα ερθει δευτερο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Finncanopus (IMO 9902421)
On 1/10/2020 at 11:39 PM, Nick the Greek said:

Εμένα να πω την αλήθεια, η μουτσούνα μου θυμίζει αυτό, δηλαδή μυρμηγκοφάγο :D

Αλλά ας μην βιάζομαι, να το δούμε και στη θάλασσα πως θα δείχνει.

Βλεπωντας τη μακετα του πλοιου κ το τελικο αποτελεσμα δεν νομιζω οτι συμπιπτει ο καθρεπτης της πλωρης!μαλλον θα ειδαν οτι δεν ταιριαζε  κ το αφαιρεσαν

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 8 months later...
7 hours ago, proud_ionian said:

Από τους αγγλόφωνους συνασθενείς μαθαίνουμε ότι έγινε η θέση της τρόπιδας.

https://www.niferry.co.uk/brittany-ferries-bretagne-replacement-launched/?fbclid=IwAR25gkS-Z2edjkPDX-Yzk3rDTPEYieTxJr-a2SwtdfhKlyHN6Zd4P1T9Scs

 

Just now, proud_ionian said:

Στο ίδιο δημοσίευμα, (δεξιά στον κυματοθραύστη) βλέπουμε σε φάση fitting out το καμάρι του Καναδά, μαζί με το Finncanopus

Αριστερά στον κυματοθραύστη ο Φινλανδός.

saint-malo-float-out-2_brittany-ferries-1200x676.thumb.jpg.3f90697f4aae3ce45d1d4bdf818b46b8.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το εργαλείο έρχεται και πρίν από μία εβδομάδα ήταν στο Durban της νοτίου Αφρικής. Φαίνεται όμως πως δεν έρχεται κενό φορτίου μια και το επόμενο λιμάνι στο AIS του είναι το Djen-Djen της Αλγερίας, όσο κι αν φαίνεται απίστευτο.

Link to comment
Share on other sites

Η προσέγγιση στο Djen-Djen πρέπει να ναι μπλόφα, από το απόγευμα είναι πλαγιοδετημένο στο Las Palmas και παίρνει πετρέλαια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...