Jump to content
Shipfriends

Το Φ/Γ πλοίο AEOLOS πλέει ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης || 06.01.2020


Recommended Posts

Σύμφωνα με την κρατική τηλεόραση φορτηγό πλοιο φορτωμένο με σιδηρομετάλλευμα και επανδρωμένο απο 22 μέλη πληρώματος απωλεσε το πηδάλιο του και πλέει ακυβέρνητο ανατολικα της Μονεμβασιάς.

ηδη ο θάλαμος εχει δεσμεύσει τα παραπλέοντα πλοία οπως φαίνεται στο marinetraffic 

Το Φ/Γ πλοιο λέγεται AEOLOS . 
 

το protothema κανει λόγο για βλαβη στο πηδάλιο κι όχι για απωλεια .

https://www.protothema.gr/greece/article/961778/alert-akuvernito-ploio-sto-murtoo-pelagos/

Τα Ναυτικά χρονικά κανουν κι αυτα λόγο για απωλεια κι οτι στο πλοιο βρίσκονται 22 ναυτικοί !!!

https://www.naftikachronika.gr/2020/01/06/akyvernito-fortigo-ploio-logo-apoleias-pidaliou/
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Το Φ/Γ πλοίο AEOLOS πλέει ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης || 06.01.2020

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την ακυβερνησία του Φ/Γ Aeolos στο Μυρτώο Πέλαγος

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής για περιστατικό ακυβερνησίας, λόγω απώλειας πηδαλίου, του Φ/Γ “AEOLOS” σημαίας Marshall Islands, με 22 αλλοδαπούς μέλη πληρώματος, στη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά ακρωτηρίου Μαλέα. Το εν λόγω πλοίο είχε αποπλεύσει από λιμένα Diliskelesi Τουρκίας με προορισμό τον λιμένα San Nicolas Αργεντινής έμφορτο με 19.273,42 μ.τ. σιδηρομεταλλεύματος

Με την άμεση κινητοποίηση του ΕΚΣΕΔ/ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ενημερώθηκαν δύο παραπλέοντα πλοία τα οποία έσπευσαν στην περιοχή, ενώ σημειώνεται ότι οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην εν λόγω θαλάσσια περιοχή είναι εξαιρετικά δυσμενείς (άνεμοι βόρειοι εντάσεως 10 bf).

Το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής που παρακολουθεί στενά το περιστατικό, βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τον Πλοίαρχο του ως άνω Φ/Γ πλοίου και τους Πλοιάρχους των παραπλεόντων, ενώ Ρ/Κ πλοίο απέπλευσε, μεσημβρινές ώρες σήμερα από τον λιμένα Πειραιά προκειμένου να προσεγγίσει στην περιοχή και να εκκινήσουν οι διαδικασίες ρυμούλκησης.

Εξελίξεις για το περιστατικό θα γνωστοποιηθούν με νεότερο Δελτίο Τύπου.

Το ρυμουλκό Βερνίκος Σίφνος έχει πάει για βοήθεια στο Aeolos

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είναι ακόμα ανοιχτά των Κυθήρων αφού λόγω της χτεσινής κακοκαιρίας δεν μπόρεσε να ρυμουλκηθεί στη Νεάπολη. Το marine traffic δίνει ETA στη Νεάπολη αύριο το μεσημέρι (20/01 στις 12.00)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το παπόρο τελικά κατέληξε στην Κυνόσουρα αναμένοντας επισκευές και όντας έμφορτο. Έχει ΙΜΟ 9228382 και είναι χτισμένο το 2001 στα Saiki Heavy Industries(1103) με μηχανή τιτανομέγιστη, Akasaka Tekkosho KK. Είναι ένα 31άρι handy και μοναδικό του προηγούμενο όνομα είναι το Eduard Oldendorff. Ανήκει στην ελληνική εταιρεία Alexandria Shipping της οποίας χαρακτηριστικό είναι πως η έδρα της είναι στην Πλατεία Ομονοίας! Δεν γνωρίζω τον πλοιοκτήτη.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nick the Greek said:

Το παπόρο τελικά κατέληξε στην Κυνόσουρα αναμένοντας επισκευές και όντας έμφορτο. Έχει ΙΜΟ 9228382 και είναι χτισμένο το 2001 στα Saiki Heavy Industries(1103) με μηχανή τιτανομέγιστη, Akasaka Tekkosho KK. Είναι ένα 31άρι handy και μοναδικό του προηγούμενο όνομα είναι το Eduard Oldendorff. Ανήκει στην ελληνική εταιρεία Alexandria Shipping της οποίας χαρακτηριστικό είναι πως η έδρα της είναι στην Πλατεία Ομονοίας! Δεν γνωρίζω τον πλοιοκτήτη.

Πλοιοκτητρια.. Βογιατζιδη Αλεξάνδρα 

Το πλοίο πάει εκεί για επισκευές στο τιμόνι που σε όλη αυτή τη πόρταδα είναι προβληματικό.. 

Αλλαγή του plate και του rudder stop μαζί με κάτι άλλα. 

Κόστος 700k από Γερμανία μόνο τα ανταλλακτικά. 

Η τιμή που πήρε από τους εδώ ήταν 280k και 400k.. Αλλά για διάφορους λόγους επέλεξαν τη προσφορά από τους Γερμανούς. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Η μεταφόρτωση του φορτίου ολοκληρώθηκε στις 23 Αυγούστου και την άλλη μέρα το Kota Bakat απέπλευσε από την Ελευσίνα. Να το δούμε το πλοίο όπως πέρναγε τα φανάρια του Πειραιά, το ΙΜΟ του είναι 9593684 και έχει χτιστεί το 2012 στο Dalian International Shipyard(MC240-2). Πλοιοκτήτης του είναι η γνωστή στην Ασία, Pacific International Lines. Το dwt του είναι στους 25 χιλιάδες τόνους περίπου ενώ η χωρητικότητα σε TEU είναι περίπου στα 1500 και η μηχανή του είναι Dalian Marine Diesel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...