Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση του ΕΓ/ΟΓ Φαιστός Παλάς, στο λιμάνι του Ηρακλείου || 22.12.2019


Recommended Posts

Πρέπει να αντιμετώπισε πρόβλημα με τον πολύ δυνατό αέρα κατα την άφιξη του και 'κόλησε' στο βόρειο λιμενοβραχίονα. Παλεύει ακόμα για να πάει στη θέση του με τη βοήθεια ρυμουλκών. Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ περιμένει κόβοντας βόλτες έξω από το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω για ακόμα μια φορά μια ερώτηση, που παρόμοια έκανα και πέρυσι σε ανάλογο περιστατικό με πλοίο των Μινωικών.... Ποιός ο λόγος να φύγει από τη Σούδα με τέτοιο καιρό και να κινδυνέψει να πάθει ζημιά μέσα στο λιμάνι του Ηρακλείου? Δεν ...κρατιόταν λόγω καιρού σε ένα από τα ασφαλέστερα λιμάνια της Μεσογείου? Να μην πω για το ΠΡΕΒΕΛΗΣ που ακόμα δεν κατάφερε να καταπλεύσει στο Ηράκλειο, γιατί δεν το κράτησαν στη Σητεία? Ούτε αυτό κρατιόταν στο λιμάνι??

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Σωστά αλλά στο Ηράκλειο μας "έπαιρνε" ο αέρας ώρες πριν τις 16.00. Η εταιρεία το γνώριζε, τα λιμεναρχεία το γνώριζαν ...

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Δεν πειραζει καλυτερα να ταλαιπωρηθει το πλοιο παρα οι χιλιαδες ταξιδιωτες που διακινουνται αυτες τις μερες και πιθανον πολλοι απ αυτους να μην ειχαν που να περασουν τη νυχτα.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Μηλιος said:

Λόγω του αέρα φαίνεται να εχει δέσει στο λιμενοβραχίονα του Ηρακλείου ενω Κρήτη ΙΙ αντέχει 

O αέρας το πήγε τελικά εκεί....

H ανακοίνωση του Λ.Σ.

Quote
Προσέκρουσε βραδινές ώρες σήμερα, το Ε/Γ-Ο/Γ “ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ” Ν.Η. 33  κατά τη διαδικασία κατάπλου και ενώ πραγματοποιούσε ελιγμούς πρόσδεσης με τη συνδρομή του Ρ/Κ «ΜΕΝΤΟΡΑΣ» Ν.Η. 155,  στο βόρειο λιμενοβραχίονα λιμένα Ηρακλείου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. 
Ανωτέρω πλοίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Σούδα για Ηράκλειο - Πειραιά  με 270 επιβάτες, 31 Ι/Χ, 10 Φ/Γ και 5 Δ/Κ οχήματα.
Από την πρόσκρουση προκλήθηκε στρέβλωση στη δεξιά μάσκα του πλοίου με μικρό ρήγμα μήκους περίπου είκοσι (20) εκατοστών και ύψους πέντε (5) εκατοστών και απόσταση πλέον του ενός (01) μέτρου πάνω από την ίσαλο γραμμή.
Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός, ούτε διαπιστώθηκε ρύπανση.
Το πλοίο προσέδεσε με ασφάλεια δυτικά του προβλήτα 2 με την συνδρομή τριών (03) Ρ/Κ πλοίων.
Άμεσα στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων διενήργησαν επιθεώρηση ενώ από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου απαγορεύτηκε  ο απόπλους του  “ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ”  μέχρι αποκατάστασης της ζημιάς και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης  από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.
*****

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

On 12/22/2019 at 9:54 PM, MILTIADIS said:

Δεν πειραζει καλυτερα να ταλαιπωρηθει το πλοιο παρα οι χιλιαδες ταξιδιωτες που διακινουνται αυτες τις μερες και πιθανον πολλοι απ αυτους να μην ειχαν που να περασουν τη νυχτα.

Η απάντησή σας πραγματικά με ξεπερνάει! Τόσο έμπειρο μέλος του forum και να λέει τέτοια πράγματα. Ενώ εγώ ήδη γνώριζα για την πρόσκρουση του πλοίου, αλλά δεν ήθελα να το αναφέρω πρώτος. Ας σπάσουμε τα πλοία λοιπόν, για να έχει κάπου να μείνει ο κόσμος που περίμενε στο Ηράκλειο, επειδή ο Grimaldi δεν φρόντισε να αντικαταστήσει στη γραμμή της Κρήτης το ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ.... Μικρό στόλο έχει, δεν υπήρχε βλέπετε άλλο πλοίο!

Χθες το βράδυ στο Ηράκλειο (από το zarpanews.gr).

faistos.jpg

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Ποιό είναι αυτό στο βάθος, το Horizon? Η τρόϊκα που βρίσκεται στο Ηράκλειο είναι Φαιστός-Κρήτη-Πρέβελης. Δε μου φαίνεται να είναι χθεσινή φώτο.
Κατά τ'άλλα συμφωνώ απόλυτα με τα όσα γράφεις.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Molmed said:

Χθες το βράδυ στο Ηράκλειο (από το zarpanews.gr).

faistos.jpg

Βλέποντας το φουγάρο που έχει την μορφή προ scrubbers δεν είναι χθεσινή φωτογραφία.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Επιβάτες του Φαιστός Πάλας καταγγέλλουν την απαράδεκτη στάση της MINOAN LINES στις 22 Δεκεμβρίου

Quote

Ως επιβάτες του πλοίου FESTOS PALACE της εταιρείας MINOANLINES της γραμμής Χανιά-Ηράκλειο-Πειραιάς που ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί στις 22 Δεκεμβρίου 2019 δηλώνουμε την δυσαρέσκεια μας απέναντι στην εταιρεία και στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιήθηκε η διαχείριση των επιβατών κατά την καθυστέρηση του απόπλου από το λιμάνι του Ηρακλείου.

Συγκεκριμένα το καράβι δεν μπόρεσε να δέσει στο λιμάνι την προβλεπόμενη ώρα λόγω καιρικών συνθηκών που είχαν και σαν συνέπεια βλάβη στο σκάφος (η οποία στη συνέχεια επισκευάστηκε).

Παρόλα αυτά δεν έγινε ποτέ η επίσημη ενημέρωση από την πλοιοκτήτρια εταιρεία προς τους επιβάτες. Μετά την καθυστερημένη επιβίβαση από Ηράκλειο, ανακοινώθηκε η ύπαρξη απαγορευτικού λόγω καιρικών συνθηκών με απόφαση του λιμεναρχείου.

Τα ξημερώματα της 23ης Δεκεμβρίου, αν και υπήρχε πρόβλεψη για απαγορευτικό λόγω καιρού έως το βράδυ της ίδιας μέρας, η εταιρεία δεν ενημέρωσε για την ώρα απόπλου, ενώ ταυτόχρονα ανακοίνωνε ότι “όποιος κατέβει το κάνει με δική του ευθύνη διότι το πλοίο μπορεί να φύγει ανά πάσα στιγμή”.

Έτσι από τις 6π.μ. έως τις 4μ.μ., που ανακοινώθηκε η ώρα αναχώρησης για τις 10:30 μ.μ., οι επιβάτες βρίσκονταν ουσιαστικά σε “ομηρία”. 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ανάμεσα τους βρίσκονταν οικογένειες με μικρά παιδιά, έγκυες γυναίκες, ασθενείς, αλλά και κόσμος που δεν μπορούσε να φύγει, καθώς τα οχήματά τους ήταν εγκλωβισμένα στο γκαράζ.

Παρά τους τεράστιους τζίρους που εμφανίζει η συγκεκριμένη εταιρεία κάθε χρόνο, δεν παρείχε ούτε τα αναγκαία στον κόσμο που ήταν σε “ομηρία” στο πλοίο (μικρά γεύματα, νερό, αναψυκτικά, ξεκούραση σε έγκυες κλπ, όπως προβλέπεται από το νόμο 4487/2017 άρθρο 42, ακόμα και σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών συνθηκών και μη υπαιτιότητας της εταιρείας).

Η στάση της εταιρείας ήταν απαράδεκτη και για τη μη ενημέρωση αλλά και για τη μη παροχή των προβλεπόμενων. Μάλιστα ιδιαίτερα εριστική ήταν η στάση του Ύπαρχου, ο οποίος όχι μόνο απέρριψε τα αιτήματα μας (ως εκπρόσωπος της εταιρείας), αλλά έφτασε στο σημείο να απειλεί τους αγανακτισμένους επιβάτες με αποκλεισμό από το ταξίδι.

Διεκδικούμε:

1) Επίσημη απάντηση της εταιρείας για τα παραπάνω.

2) Αποζημίωση για τον κόσμο που δεν του προσφέρθηκαν τα προβλεπόμενα.

3) Δέσμευση της εταιρείας ότι σε αντίστοιχη περίπτωση στο μέλλον θα τηρήσει τις υποχρεώσεις της απέναντι στους επιβάτες.

Τέλος, σημαντική ήταν η συμβολή των εργαζομένων στο πλοίο καθ’ όλη τη διάρκεια της καθυστέρησης και του ταξιδιού παρά τις αντιξοότητες για τους ίδιους και για τους επιβάτες.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...