Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με τόσα πλοία που έχει η γραμμή πώς να στεριώσει ο Ερμής που θα έπρεπε να φύγουν κάποια στυλ Μενεκρατης που δεν χωράνε τίποτα. Από την άλλη βέβαια έφταιξε ότι το έβαλαν και σε ψιλό άκυρο ωράριο με αποτέλεσμα ο κόσμος να μην το προτιμά τόσο .

Ας είναι καλοταξιδο εις την δαλματική

Link to comment
Share on other sites

Τι το πολύ αξιόλογο έχει? Αδιάφορο πλοίο που θα ξεχαστεί σύντομα....

Ακόμη και ο Φοίβος και το Ιονις καλύτερα πλοία είναι....

Ίσως μόνο η ταχύτητα! Κατά τ αλλα έμεινε με τα antirolling tanks όπως ήρθε.... Επίσης γενικά είναι ακομη γεμάτο πινακίδες στα γιαπωνέζικα, οι πολύ απαραίτητες αλλαγές έγιναν και στο ξενοδοχείο επί της ουσίας. Σαρωνικό η άλλες απαιτητικές γραμμές όπως είναι τώρα χωρίς μετασκευή δεν πάει ούτε για αστείο!

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, giorgos_249 said:

Τι το πολύ αξιόλογο έχει? Αδιάφορο πλοίο που θα ξεχαστεί σύντομα...

Μεγάλο γκαράζ, χώρους, σωστή ταχύτητα άνω των 10 κόμβων που κάποιοι όπως φαίνεται πάνε να επαναφέρουν στη γραμμή 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, giorgos_249 said:

Τι το πολύ αξιόλογο έχει? Αδιάφορο πλοίο που θα ξεχαστεί σύντομα....

Ακόμη και ο Φοίβος και το Ιονις καλύτερα πλοία είναι....

Ίσως μόνο η ταχύτητα! Κατά τ αλλα έμεινε με τα antirolling tanks όπως ήρθε.... Επίσης γενικά είναι ακομη γεμάτο πινακίδες στα γιαπωνέζικα, οι πολύ απαραίτητες αλλαγές έγιναν και στο ξενοδοχείο επί της ουσίας. Σαρωνικό η άλλες απαιτητικές γραμμές όπως είναι τώρα χωρίς μετασκευή δεν πάει ούτε για αστείο!

Όχι κ καλύτερα Φοίβος κ Ιονίς! Το τι έμεινε δεν έχει να κάνει με την ποιότητα Σίγουρα γιά άλλες γραμμές θα ήθελε αλλαγές

Link to comment
Share on other sites

Ο φιλος @sarantatrio ειχε πει πριν λιγο καιρο δυο λογια για το βαπορι .

Ηρθε η ωρα να πω και γω δυο λογια για το πλοιο με το οποιο ταξιδεψα αρχες Ιουνιου και να δουμε και με φωτογραφιες του καποια αλλα σημεια 

Καταρχας να εχουμε και το deck plan του πλοιου για να υπαρχει μια εικονα και για την κατανομη των χωρων.

Το πλοιο εχει ξεχωριστους καταπελτες για αυτοκινητα και επιβατες.Το περιεργο ειναι οτι και οι δυο καταληγουν στο ιδιο σημειο μεσα στο γκαραζ.Δεν υπαρχει δηλαδη κατευθειαν εισοδος για τους επιβατες στο κλιμακοστασιο αλλα απλως διασφαλιζεται να μην μπλεκονται στον ιδιο καταπελτη οχηματα και επιβατες.Μπορουμε να δουμε το γκαραζ του πλοιου ,το οποιο ειναι αρκετα ανετο,χωρις κολονακια.Οι επιβατες απο τον καταπελτη επιβατων μπαινουν στο γκαραζ ,στο χωρο που ειναι μπορστα απο την νταλικα που φαινεται στην προηγουμενη φωτογραφια και αφου περπατησουν περιπου 10 μετρα μεσα στο γκαραζ ,μπαινου στο κλιμακοστασιο του πλοιου,το οποιο εχει και κυλιομενες σκαλες.Εδω εχουμε και το δευτερο περιεργο του πλοιου ,καθως αντι να βγουμε σε καποιο εσωτερικο σαλονι ,βγαινουμε σε ενα διαδρομο στο εξωτερικο καταστρωμα προστατευμενος με ανεμοθωρακες.Εκει υπαρχουν μπλε καρεκλες.Οπως εχει ηδη ειπωθει ο χωρος εχει αρκετη ζεση και δεν ειναι και οτι πιο ανετο για να κατσει καποιος εκει καλοκαιρι.Πρυμα υπαρχει αρκετος ελευθερος χωρος με μερικα παγκακια καθως και ο χωρος που βρισκονται οι καβοι και οι εργατες για τους καβους. Πρυμα υπαρχει και αλλη μια σχετικα κρυφη σκαλα που σε βγαζει στο γκαραζ(ειναι η πορτα που διακρινεται αριστερα).Πλωρα υπαρχει η πορτα που σε βαζει στους εσωτερικους χωρους του πλοιου.Αριστερα και δεξια υπαρχουν σε αυτοκολλητα δυο κοπελες απο γιαπωνεζικα anime.Αν και αρκετα ξενο στην ευρωπαϊκη κουλτουρα ,νομιζω οτι ειναι αρκετα ευχαριστο στο ματι

Μπαινοντας στους εσωτερικου χωρους δεξια υπαρχει ενα μικρο σαλονακι και αριστερα τουαλετες.Μπροστα απο αυτα υπαρχουν τα αεροπορικα καθισματα τα οποια πιανουν ολο το πλατος του πλοιου.Τα καθισματα στη δεξια πλευρα φαινοντα πιο καινουρια και πιθανον να μπηκαν κατα τη διαρκεια της μετασκευης στην Ελλαδα.Στη συνεχεια βρισκουμε το κυριως σαλονι του πλοιου με τραπεζακια και καρεκλες.Εκει βρισκεται και το μπαρ του πλοιου.Πλωρα βρισκουμε ενα μικρο χωρο με αεροπορικα καθισματα λιγο πιο μεγαλα και αναπαυτικα απο τα υπολοιπα.Ισως να τα προοριζαν για να τα πουλησουν σαν διακεκριμενη θεση.Το καλο με αυτο το σαλονακι ειναι πως ο πολυς κοσμος δεν παει εκει ,οποτε δεν μαζευει κοσμο και ειναι αρκετα ησυχο.Αυτοι ειναι ολοι οι εσωτερικοι χωροι του πλοιου.

Ενα ντεκ πιο πανω υπαρχει αλλος ενας εξωτερικος χωρος με καρεκλες ,λιγο πιο ανετος και ευαρος απο αυτον που υπαρχει στο κυριως deck.Εχουμε και πλαϊνους διαδρομους που φτανουν μεχρι τις βαρδιολες.Πρυμα βλεπουμε τα φωτοβολταϊκα πανελ και τον πινακα που υπαρχει στα γιαπωνεζικα.Να πουμε οτι πρεπει να λειτουργουν μιας και ο πινακας ηταν ενεργος.Απο το συγκεκριμενο σημειο μπορουμε να εχουμε μια καλη εικονα και της τσιμινιερας

Υπαρχει ακομα ενα εξωτερικο deck πιο πανω το οποιο δεν εχει καθισματα αλλα προσφερει ομορφη θεα προς τα πρυμα

Οι εντυπωσεις που μου αφησε σε γενικες γραμμες ειναι θετικες.Ομορφοι εσωτερικοι χωροι πολυ πανω απο τα στανταρ των υπολοιπων πλοιων της γραμμης.Μεγαλο προσον του η ταχυτητα μιας και κανει τη διαδρομη περιπου 45 λεπτα λιγοτεροι απο τις παντοφλες και 10-20 λεπτα λιγοτερο απο τα υπολοιπα κλειστου τυπου που υπαρχουν στη γραμμη.Αφηνει ομως και μια αισθηση οτι η μετασκευη εχει μεινει μιση και οτι θα μπορουσαν να γινουν καποια πραγματα ακομα.Σε καθε περιπτωση ειναι ,μεχρι να φυγει ,το καλυτερο πλοιο της γραμμης και ισως το καλυτερο που εχει περασει ολα τα χρονια απο εκει.

Ας το δουμε σε δυο ακομα φωτο απο το λιμανι της Κερκυρας

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Πολύ χαίρομαι που βλέπω περιγραφή γιά το γιαπωνέζικο βαπόρι
Νομίζω ότι στην μετασκευή έγιναν οι αναγκαίες επεμβάσεις γιά προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα Το ξενοδοχειακό ως έχει,σίγουρα είναι πάνω από τον ανταγωνισμό Άλλωστε κ στο ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΞΠΡΕΣ δεν έγιναν σπουδαίες αλλαγές
Το visor παραμένει λειτουργικό λόγω κατηγορίας πλόων αλλά απ' όσο γνωρίζω δεν έχει χρησιμοποιηθεί κ αυτό στη χώρα όπου "ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα" λέγε με έλλειψη υποδομών.
Ας του ευχηθούμε καλή τύχη στη Κροατία.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Nick the Greek changed the title to Vela Luka (IMO 9168518)
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Στα λευκά βάφτηκε το πλοίο, και συνάντησε το πρώην Αρήτη, που είχε και αυτό δουλέψει στην Κέρκυρα για ένα φεγγάρι.

Επίσης στην Κροατία δουλεύει και το αδερφό του Άνω Χώρα ΙΙ, το πρώην Άνω Χώρα Εξπρές.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η άσπρη τσιμινιέρα κάθεται πολύ άσχημα και γενικά όλο το σύνολο αδιάφορο. Όπως και να έχει να το χαίρονται και να το προσέχουν.

Link to comment
Share on other sites

Το σινιάλο της όπως πάντα αχρωμο χωρίς ιδιαίτερη προσωπικότητα.

Ας κάναν καλύτερα σε καρώ στυλ την τσιμινιερα, αυτό θα του έδινε μια ιδιαίτερη χροιά....που είναι και το σήμα κατατεθέν της Κροατιας

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, πολύ όμορφο το τελικό αποτέλεσμα. Ενδιαφέρον που ξαναέβαψαν τις μπλε - κόκκινες γραμμές, μου θυμίζει αρκετά την φορεσιά που είχε ως Ferry Tsurugi. Προσωπικά, δεν με ενοχλεί η απλότητα των σινιάλων της εταιρείας, ειδικά στο συγκεκριμένο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...