Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με το nautilia.gr το FERRY TSURUGI φέρεται να αγόρασε η Kerkyra Seaways. Σαν σουλούπι φέρνει το στο Kerkyra Express.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με δημοσιεύματα σε νέα αγορά Ιαπωνικού πλοίου από την ΝΑΝΚΑΙ FERRY  προχώρησαν οι πλοιοκτήτες Σουλιώτης – Λαϊνάς (Kerkyra Seaways) από την Κέρκυρα.
Το πλοίο το οποίο εξυπηρετεί ακόμη στη γραμμή WAKAYAMA – TOKYHIMA και θα έρθει στην Ελλάδα γύρω στον Ιανουάριο έχει το όνομα FERRY TSURUGI και είναι κατασκευασμένο το 1997.

Είναι κατηγορίας Β’ με ΙΜΟ 9168518 και οι διαστάσεις του είναι 108 μέτρα μήκος και 17,5 μέτρα πλάτος.
 

ferry_tsuragi-1068x710.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις 15 Δεκεμβρίου πρόκειται να παραλάβει η ΝΑΝΚΑΙ FERRY το νεότευκτο FERRY I και θα αντικαταστήσει το FERRY TSURUGΙ

που θα έρθει στην Ελλάδα για λογαριασμό της εταιρείας KERKYRA SEAWAYS να πούμε πως

το πλοίο είναι του 1997 και οι διαστάσεις του είναι 108 μέτρα μήκος και 17,5 μέτρα πλάτος

20191102_204858.thumb.jpg.056a3f24411cce228243933047141f41.jpg

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να προσθέσω και το imo του 9168518

Και να αναφέρω πως συνεχίζει μια παράδοση να έχουν ορισμένα ιαπωνικά φερρυ με μόνο ένα φουγαρο στη μια πλευρά του πλοιου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαντάζομαι θα δεχθεί μετασκευή στους εσωτερικούς χώρους για αυξημένο πρωτόκολλο μιας και το τωρινό (427) νομίζω δεν είναι ικανοποιητικό για τη γραμμή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τον Ιανουάριο πρέπει να περιμένουμε το πλοίο να είναι στην Ελλάδα και θα υποστεί κάποια μετασκευή στο Πέραμα, έτσι ώστε να είναι έτοιμο μέχρι το Πάσχα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ferry Tsurugi έχει σταματήσει τα δρομολόγια του στην Ιαπωνία και βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Mizushima, για να γίνει η παραλαβή του πλοίου από τη Kerkyra Seaways. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άντε με το καλό να έρθει.Το πλοίο θα αποτελέσει σίγουρα αναβάθμιση της γραμμής η οποία ταλαιπωρείται τα τελευταία χρόνια.Μένει να μάθουμε με τι ταχύτητα θα πηγαίνει αλλά κρατώ μικρό καλάθι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο έχει άνετα μια ταχύτητα πάνω από 15 κόμβους, αλλά με τι ταχύτητα θα ταξιδεύει στη Κέρκυρα, θα το δούμε όταν ξεκινήσει δρομολόγια. Το Ερμής ξεκίνησε σήμερα το ταξίδι του από την Ιαπωνία προς το Πειραιά

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζουμε που βρίσκεται περίπου;έχει κλειστό 3 μέρες τώρα το ais του!

Edited by sarantatrio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και 2 ημέρες είναι στη ράδα της Τζέντα, στη Σαουδική Αραβία. Καύσιμα είναι η προφανής εξήγηση αλλά πάλι 2 μέρες? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι παραπάνω φωτογραφίες ήταν από το κινητό μου και ο Polmyt τις ανέβασε χάριν αμεσότητας μια και δεν ήμουν σε θέση να τις ανεβάσω σε εύθετο χρόνο. Ανεβάζω άλλες τρείς φωτογραφίες από τη φωτογραφική μηχανή, για όσους φίλους θέλουν να δούν το πλοίο σε καλή ανάλυση ή/και να τις κατεβάσουν για τη συλλογή τους. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα αξιοσημείωτο με το συγκεκριμένο πλοίο, είναι πως με μια πρόχειρη ματιά δεν πρέπει να έχει ξαναέρθει πλοίο από την Ιαπωνία από το συγκεκριμένο ναυπηγείο στην Ελλάδα, λέγεται Usuki Shipyard(1647). Παρεπιπτόντως οι 2 μηχανές του είναι Niigata και σύμφωνα με αυτά που βλέπω έχει(ή τέλος πάντων είχε κάποτε) μέγιστη ταχύτητα 18.5 κόμβους με κατανάλωση 25 τόνων το 24ωρο. Οπότε καίει κάτι σε 1 τόνο την ώρα, χοντρικά ή και λιγότερο σε χαμηλότερες στροφές. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζουμε αν και τι εργασίες γίνονται στο πλοίο;

Επίσης,θεωρώ πως πρέπει να κρατήσουν το visor. Και το στενό γενικά δεν έχει θέμα με κακοκαιρίες,θάλασσες κλπ. αλλά και ο χρόνος φορτοεκφόρτωσης θα είναι συντομότερος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στον Ερμή δεν φαίνεται να έχουν ξεκινήσει οι εργασίες και δεν ξέρω εάν θα ξεκινήσουν κιόλας. Γιατί ακούστηκε μια φήμη ότι διατίθεται προς πώληση

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 3/15/2020 at 11:35 PM, Nick the Greek said:

Ένα αξιοσημείωτο με το συγκεκριμένο πλοίο, είναι πως με μια πρόχειρη ματιά δεν πρέπει να έχει ξαναέρθει πλοίο από την Ιαπωνία από το συγκεκριμένο ναυπηγείο στην Ελλάδα, λέγεται Usuki Shipyard(1647). Παρεπιπτόντως οι 2 μηχανές του είναι Niigata και σύμφωνα με αυτά που βλέπω έχει(ή τέλος πάντων είχε κάποτε) μέγιστη ταχύτητα 18.5 κόμβους με κατανάλωση 25 τόνων το 24ωρο. Οπότε καίει κάτι σε 1 τόνο την ώρα, χοντρικά ή και λιγότερο σε χαμηλότερες στροφές. 



Ψαχνοντας για το συμπαθεστατο και αξιολογο βαπορι επεσα αρχικα στο αρθρο απο το ferryshippingnews , στο οποιο αναφεροταν.

Quote

She has two Niigata diesel engines (10.800 bhp)

Σκεφηκα, αν αληθευει οτι εχει ισχυ 10800 ιππους, με διαστασεις 108 x 17.5 x 4.4 (fully loaded) και με την παραδοση των Ιαπωνων στις αποδοτικες υδροδυναμικα γαστρες, ειναι πολυ πιθανο η μεγιστη ταχυτητα του να ειναι πανω απο 21 κομβους.


Ψαχνοντας λιγο περισσοτερο βρηκα τα τεχνικα χαρακτηριστικα του, σχεδον σιγουρα, αδερφου πλοιου Ferry Katsuragi, απο το επισημο site της Nankai Ferry .
Εκει λοιπον αναφερει.

Quote

Main engine: Niigata 6MG41HX *2 (consecutive max power) 5,400ps/500R.P.M. *2
Speed: (consecutive max power)    21.60 knots

Για να τονιζουν οι Ιαπωνες το consecutive max power, εννοουν την ταχυτητα στο MCR (Maximum Continuous Rating) των μηχανων.

Συνηθως ενα ποσταλι ικανοποιητικα συντηρημενο, μπορει να ταξιδευει στο 75%-80% της ισχυος του MCR, δηλαδη στο NCR (Normal Continuous Rating). Αυτο σημαινει οτι περιπου 19.5 - 20 κομβοι υπηρεσιακη μαλλον ειναι εφικτη.

Μαλιστα υπαρχει σχεδον παντα και ενα περιθωριο overload των μηχανων, για περιορισμενο σχετικα χρονο, στο 105%-110% της ισχυος του MCR, δηλαδη στο NMCR
(Nominal Maximum Continuous Rating). Συνηθως για τα trials, για περιπτωση αναγκης, για κοντρα στα τελη '80 - αρχες '90. Οποτε ειναι πιθανο οτι "σπασμενο" αγγιζει τους 22 κομβους.



Μαλιστα απο brokerαρδικο site, μαθαινουμε, οχι στα σιγουρα βεβαια, οτι.

Quote

MAIN ENGINE: NIIGATA 6MG41HX 5,400PS X 2SETS,TTL 10,800PS
GENERATOR: 6DL-20, 830PS X 700KVA X 2SETS, 
SHIFT GEN: 1000KVA X 2SETS
BOW / STERN THRUSTER: FITTED

Δηλαδη, περαν των δυο ηλεκτρομηχανων εχει και δυο δυνατες shaft γεννητριες, bow και stern thruster.


Ειναι δυσκολοι οι καιροι, κακη συγκυρια να ερθει στη χωρα, αλλα σιγουρα φαινεται να ειναι βαπορι που μπορει να ανταπεξελθει σε πολυ περισσοτερα απο το Ηγουμενιτσα - Κερκυρα. Μακαρι να μπορουσε να μετασκευστει με ομορφο και λειτουργικο τροπο, χωρις υπερβολες και να το ταξιδευαμε ακομα και στο Αιγαιο.

Αν δεν κανω λαθος εχει και πλωριο μπαλκονι.
 

Edited by Captain_Nionios

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Αυτο και το αδερφο του δειχνουν να εχουν ωραια μανουβρα.
Γρηγορος ρυθμος περιστροφης της πρυμης χωρις πολυ δρομο, απλα με καλο προσαναποδα.

Αραγε με τα διπυθμενα τι παιζει;
Εχουν το κλασικο θεμα και χρειαζονται προσαρμογη;
 

 

 

 

 

 

 

Edited by Captain_Nionios

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Γιαπωνέζικο πλοίο αυτού του size και Japanese government φορέα πιστοποίησης , δύσκολο να εχει. Αλλα ακομη κι αν δεν εχει,  αν κανει πορθμείο , κατηγορία πλοων Γ δηλαδή , που ειναι το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα Κέρκυρα η Ηγουμενίτσα Παξοί  , εχω την εντύπωση οτι δεν απαιτούνται απο την Ελληνική σημαία .

Edited by Annivas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...