Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

14 hours ago, Takisg said:

Δεν ξέρω εάν πάει στο Γούτο ή παραμείνει στην kerkyra seaways το μόνο που βλέπω είναι ότι η μετασκευή είναι πολύ λιτή μέχρι ώρας & πιστεύω ότι πλοίο τέτοιας ηλικίας κ ταχύτητας άξιζε πολλά περισσότερα!!!

 

Λιτή μπορεί να είναι, και μπορεί και το πλοίο να αξίζει καλύτερη. Σε μια γραμμή όμως που το επιβατικό ψηφίζει παντόφλα μέχρι covid :D, δε μου φαίνεται παράλογο αυτό που κάνουν. Κάτι ανάλογο έχουμε δεί και στο Κέρκυρα Εξπρές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

έχει το πλοίο γκαράζ στο πάνω ντέκ? Προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται😂 ,ειδικά στο πίσω μέρος, έχει ένα κιγκλίδωμα στο μέσο του καταστρώματος τύπου φφ Ανδρος 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει άνω γκαράζ όχι. Απο τη μέση και πίσω υπήρχε ένας υπαίθριος διάδρομος,προστατευμένος από μουσαμά, που οδηγούσε είτε στην έξοδο των επιβατών από φυσούνα,είτε στις σκάλες για το γκαράζ. Επί Ιαπωνίας όλα αυτά,πλέον δε ξέρω τι επικρατεί και θα ήθελα μία ενημέρωση από κάποιον που γνωρίζει

Link to comment
Share on other sites

Το visor από τις όμορφες φωτογραφίες του @margaritis24 φαίνεται πως δεν έχει σφραγιστεί ενώ και η μετασκευή του ήταν μικρής έκτασης.Όλα αυτά ίσως οδηγούν στο συμπέρασμα πως το βαπόρι προορίζεται όντως για τη Κέρκυρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Στα θέματα του αυριανού ΣΑΣ, βλέπουμε ότι το Ερμής έκανε την έξτρα ακινησία των 45 ημερών, από την 18/11/20 έως την 01/01/21.

On 12/26/2020 at 6:10 PM, Kerkyra Express said:

Σε σελίδα του fb γράφτηκε ότι από 25/1/2021 ξεκινάει δρομολόγια Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.. 

Σίγουρα μέχρι τέλος Ιανουαρίου δεν πρόκειται να ξεκινήσει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Το Ερμής συνεχίζει να βρίσκεται δεμένο στο Ν.Μ. Δραπετσώνας.   

On 11/14/2020 at 2:18 PM, George...f said:

Κοκκινίσει λέγοντας Γουτός ας πούμε;;

Είχε ακουστεί μια φήμη για ενδιαφέρον από τον Γούτο, αλλά δεν προχώρησε τίποτα. Νομίζω ότι η κόκκινη επιλογή χρώματος στην εξωτερική εμφάνιση του, μπορεί να έχει σχέση με πιθανή αλλαγή στο χρωματισμό των πλοίων της Kerkyra Seaways.

Link to comment
Share on other sites

 Στο ύψος τις τσιμινιέρας διακρίνονται αριστερά δεξια δυο τανκια συγκοινωνούντα μάλιστα .

Υποθετω οτι ίσως ειναι antirolling η Heeling Tank. Παρόλα αυτά ξέρει κανείς να μας πει με σιγουριά ;;;

Link to comment
Share on other sites

Antirolling ειναι. Ακριβως το ιδιο συστημα εχει και το Rigel 7. 

Υπάρχει μια διάταξη με αντλία με μεγάλο capacity που αναλογα την ταση του βαποριου μεταφερει νερο απο το ενα τανκι στο αλλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

17,5 knts πρέπει να είναι η ταχύτητα του πλοίου για να μπορεί να κάνει το δρομολόγιό του σε 1 ώρα και 10 λεπτά,την αναμενόμενη διάρκεια από τον πλοιοκτήτη του δηλαδή. Για να δούμε! 

Από τα λίγα πλάνα που είδα στο βίντεο του Vranikas Vangelis στο facebook,έχουμε τις εξής μετασκευές/ανακαινίσεις στο πλοίο:

Ξεκινώντας απο πρύμα,δημιουργήθηκε καταπέλτης και είσοδος επιβατών που μέσω του προστατευμένου πλέον,και όχι με μουσαμά,διαδρόμου,καταλήγει στο εξωτερικό κατάστρωμα με τα πλαστικά καθίσματα που είχε επί Ιαπωνίας. Εντύπωση μου προκάλεσε η παρουσία των anime κοριτσιών δεξία και αριστερά από τη πόρτα που οδηγεί στο σαλόνι! Δεν έχουν λόγο ύπαρξης εδώ θεωρώ. Είναι καθαρά must στην Ιαπωνία μόνο.

Μπαίνοντας στο σαλόνι,αριστερά έχουμε τα ιαπωνικά αεροπορικά καθίσματα και δεξιά τα ελληνικά σε μπλε και γκρι αποχρώσεις αντίστοιχα.Tις τουαλέτες πίσω από αυτά και μπροστά από αυτά το όμορφο μπαρ του πλοίου. Προχωρώντας συναντάμε το κυρίως σαλόνι του πλοίου,αποτελούμενο από καναπέδες και τραπεζοκαθίσματα,πάλι χρώματος μπλε και γκρι.Σε αυτό το χώρο,επί Ιαπωνίας υπήρχαν μόνο tatami (καλά τα λέω;) και αυτόματοι πωλητές.Τέλος,πλώρα συναντάμε ένα μικρό σαλόνι ακόμα με λίγους καναπέδες και τραπεζοκαθίσματα,και 16 ακόμα ιαπωνικά αεροπορικά,που δείχνουν να είναι καλύτερης ποιότητας από τα προηγούμενα πρύμα. Και αυτά σε μπλε και γκρι απόχρωση. Πλάνα από το επάνω ανοιχτό κατάστρωμα δεν έχω πετύχει,θεωρώ όμως πως θα έχει μείνει ίδιο. Σημειωτέον το πάτωμα είναι επενδυμένο με το κλασσικό τύπου laminate.

Σαν shipfriend τώρα,για τη γραμμή που θα εξυπηρετήσει έχει γίνει υπεραρκετή δουλειά. Τα απαραίτητα για μένα ήταν μία σωστή είσοδος επιβατών και η αύξηση πρωτοκόλλου του πλοίου,τα οποία και έγιναν! Από κει και πέρα έγινε και μία ανακαίνιση που πιστεύω άλλα πλοία της γραμμής χρειάζονται χρόνια τώρα! Η διαρρύθμιση του πλοίου μου αρέσει πολύ! Θες αεροπορικά για ύπνο;θες καναπέ για τη παρέα σου;θες private σαλόνι;θες να σε χτυπάει το δροσερό αεράκι του δίαυλου;από όλα έχει ο Ερμής! :D Με το καλό να ξεκινήσει δρομολόγια,να φέρνει έσοδα στην εταιρεία του!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε Sarantatrio για την αναλυτική περιγραφή. Επειδή τυχαίνει να ξέρω την πραγματικότητα στο Κέρκυρα Ηγουμενίτσα πραγματικά εύχομαι το Ερμής να μείνει χρόνια και να δουλέψει καλά στην γραμμή και ιδανικά να προσελκύσει και άλλα ανάλογα πλοία ..αλλά δυστυχώς έχω τις αμφιβολίες μου. Όσο οι Ταξιδιώτες επιλέγουν πλοία αργά,  50 ετών για τα ταξίδια τους λογω του λιγο χαμηλότερου κόστους η γραμμή θα μένει πίσω.. πραγματικά σε καιρούς κρίσης και κορονοιου ξαφνιάστηκα με το εγχείρημα της Kerkyra SEAWAYS να φέρει αυτό το πλοίο ενώ με τα ίδια λεφτά θα μπορούσε να πάρει 3 παντόφλες και να απαιτήσει περισσότερα δρομολογια . Η εν λόγω εταιρία πάλι είχε προσπαθήσει να αναβαθμίσει την γραμμή με το ΑΡΗΤΗ αλλά ούτε αυτό στέριωσε σε μια γραμμή όπου λόγω των καραβιών που δουλεύουν ο ανταγωνισμός μπορεί να γίνει αδίστακτος για νέα καλύτερα πλοία. Μακάρι να στηριχθεί το πλοίο και η εταιρία του γενικότερα ...μην ξεχνάμε ότι πρεπει κάποια στιγμή να φέρουμε τους τουρίστες της Κέρκυρας και στην αντίπερα όχθη!

Link to comment
Share on other sites

Είχε αναφερθεί νομίζω παλαιότερα πως τα άλλα του στόλου στις μελλοντικές τους ακινησίες θα ακολουθήσον το χρωματισμό του Ερμή.

Είδα το βίντεο και έχω να σημειώσω τα εξής.

Εξωτερικά το πλοίο είναι πανέμορφο το μόνο που με χαλάει είναι αυτό το κουτί ευστάθιας στην αριστερή μεριά.Αν θέλουν να το κρατήσουν καλό είναι να φτιάξουν μία ψεύτικη τσιμινιέρα (ψεύτικες τσιμινιέρες έχουν τοποθετηθεί σε πολλά made in japan πλοία στην Ελλαδα) από την ίδια μεριά.Και το βαπόρι θα είναι ομοιόμορφο και αυτό το κουτί θα χαθεί οπτικά όπως ακριβώς είναι από τη δεξιά μεριά που υπάρχει η τσιμινιέρα.

Εσωτερικά τώρα και στο κυρίως κατάστρωμα.Έχει τοποθετηθεί κυλιόμενη που σε βγάζει πρύμα στον εξωτερικό διάδρομο ο οποίος σε οδηγεί πιο πλώρα σε μια πόρτα από όπου μπαίνεις στο εσωτερικό.Με χάλασε παρα πολύ που στο διάδρομο αυτό έχει τοποθετηθεί μια γεννήτρια η οποία φαίνεται.Άσχημη εικόνα.Ας τοποθετούσαν τη γεννητρια σε σημείο που να μη φαίνεται στον επιβάτη.Τα σαλόνια είναι πολύ όμορφα όμως ο μισός χώρος καταλαμβάνεται από πολλά αεροπορικά.Ποιος θα κάτσει σε αεροπορικό κάθισμα στριμωγμένος σε συνθήκες πρωτοκόλλου για ένα ταξίδι μιας ώρας;Τα ημερόπλοια χρειάζονται τραπέζια και καναπέδες.Έτσι πιστεύω.

Τέλος το γκαράζ αν κατάλαβα καλά είναι τόσο στενό που έχει 3 λωρίδες μόνο για φορτηγα;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...