Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλό, πολύ καλό που λέει κι ο Θαναηλακης στο Λουμπεν.

Κουφέτο για δεύτερο πλοίο στις Δυτικές Κυκλάδες το καλοκαίρι.

Ακόμα καλύτερα, για βασικό πλοίο στις Σποράδες.

Ή άγονη γραμμή Βορείου Αιγαίου από το Λαύριο.

Ή για Λαύριο-Κεα-Κυθνο.

Η, η, η...

Πολλές οι επιλογές, ένα πλοίο ενδιαφέρον για το δεδομένα μας.

Περνάει απαρατήρητο, γιατί δεν έχει το φανταχτερό των Μπλου Σταρ, αλλά είναι σύγχρονο και μπορεί να προσφέρει πολλά.

Πιστεύω ότι κάποιος θα αντιληφθεί τις δυνατότητές του.

Αα και ξέχασα...

Με ένα εξαιρετικό όνομα.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο θα ήταν να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή για την οποία και ήρθε όπου το επίπεδο υπηρεσιών πέφτει σταδιακά!Στις γραμμές του Αιγαίου δε θα αποτελούσε μεγάλη αναβάθμιση,πέρα από ελάχιστες εξαιρέσεις. Γνώμη μου...

Link to comment
Share on other sites

Φαινεται να ειναι ενα βαπορι που εχει το κατι παραπανω απο αλλα γιαπωνεζικα των 100 μετρων.
Δειχνει μελετημενο βαπορι, σε σωστο μεγεθος, με αρκετη ισχυ, πολυ καλη ταχυτητα και δυνατη μανουβρα. Μαλιστα στη μανουβρα δεν το στηριζω στα thrusters, οσο στο οτι δειχνει να εχει δυνατο προσαναποδα και ισως τιμονια σε μεγαλυτερη αποσταση απο το συνηθισμενο για γιαπωνεζικο.

Οποτε αν δεν εχει θεμα με τα διπυθμενα, θα μπορουσε με μια ωραια και λογικη μετασκευη να κανει τη διαφορα στις Δυτικες Κυκλαδες ταξιδευοντας με 3 κομβους περισσοτερους απο τα παροντα βαπορια το καλοκαιρι, χωρις να εχει τεραστια καταναλωση, ενω θα κερδιζει ακομα περισσοτερο χρονο στα λιμανια, κυριως απο το Σολωμος, που δεν εχει κακη μανουβρα αλλα δε γυρναει και σβουρα.

Επισης ακομα και για Ραφηνα ως επιπλεον επιλογη ή σε αντικατασταση του Αικατερινη. Εχει λιγο μικροτερη χωρητικοτητα αλλα θα εκανε τη διαφορα σε ταχυτητα και μανουβρα. Δε θα χρειαζεται να πηγαινει στα κοκκινα για να βγαλει 19.5 - 20 κομβους, οπως εκανε το Αικατερινη.
Αλλωστε ο Παναγιωτακης οπως και οι Στεφανου εχουν δειξει οτι τα προσεχουν τα συμβατικα τους, οποτε αν επεφτε σε αυτα τα χερια ειναι σιγουρο οτι θα ειχαν περιθωρια να το πιεσουν και ακομα περισσοτερο,

Τωρα στο Ιονιο ειναι βαπορι που θα μπορουσε να ξαναφερει το Πατρα-Σαμη-Ιθακη ,που ειναι σεβαστη αποσταση, στα χρονικα στανταρ της Ζωζως αν υπηρχε η βουληση, που δυστυχως δεν το βλεπω.

Για τη γραμμη της Κερκυρας σαφως και θα ειναι το κατι παραπανω, καμια αντιρρηση, αλλα νομιζω πως εχει δυνατοτητες που θα τις "σπαταλα" σε τοσο κοντινη αποσταση και μαλιστα χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις στη μανουβρα σε αυτα τα λιμανια.

Link to comment
Share on other sites

Το περιμένουμε πως και πως από τον Γενάρη.Μακάρι να έρθει, ποιος ξέρει με τον ιό όλα είναι πιθανά και φοβάμαι τα χειρότερα🙁

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Captain_Nionios said:
Οποτε αν δεν εχει θεμα με τα διπυθμενα, θα μπορουσε με μια ωραια και λογικη μετασκευη 

Σε γενικότερο πλαίσιο πάντως οι απαιτήσεις για την προσαρμογή του πλοίου με ευρωπαικούς κανονισμούς για κατηγορία πλοων Γ (πορθμείο ) σε σχέση με την κατηγορία πλοων Β και Α, πέραν από τα double bottom , υπάρχουν μεγάλες  διάφορες σε σωστικό και πυροσβεστικό εξοπλισμό , σε ναυπηγικα θέματα ,στις μονώσεις , στην επάρκεια ηλεκτρικής ενέργειας κλπ. Τουτεστιν αν θέλεις πχ 5ευρω για να το φτιάξεις για κατηγορία Γ μπορει να απατηθούν ακομη και τα διπλα χρήματα η και παράπανω (ανάλογα με τον εξοπλισμό που ήδη έχει) για να το κάνεις κατηγορία Β. 
Σιγουρα πάντως , από τα χαρακτηριστικά του φαίνεται εξαιρετικό βαποράκι και θα ήταν κρίμα να περιοριστούν οι δυνατότητες του στο πορθμείο αλλα αυτό εξαρτάται κι από το μπατζετ που έχουν διαθέσιμο οι νέοι του πλοιοκτήτες.

 

Link to comment
Share on other sites

Παντως με προχειρους υπολογισμους, δεδομενης της μεγιστης ταχυτητας του και της ισχυος του, για να ταξιδευει με 19 κομβους υπηρεσιακη πρεπει να απαιτει περιπου 1.1 τονους την ωρα, μπορει και λιγο παραπανω, δυσκολα ομως πανω απο 1.2 .

Νομιζω πως με τις διαστασεις που εχει και αν το παραπανω ισχυει καλο θα ηταν να το κοιτουσαν και αλλοι μνηστηρες της χωρας μας.

Link to comment
Share on other sites

Εάν υπολογίσουμε οτι γιαπωνέζικα πλοία μεγαλύτερου μεγέθους οπως θεολόγος και Superferry με 13500 άλογα μηχανές καίνε κάτι λιγότερο από 1,3t/h τότε αυτο με τα 10800 άλογα μπορει να παίζει και στο τόνο την ωρα χωρις τσιτες.

Τα χαρακτηριστικά του , όπως το οτι είναι ιαπωνεζικο πλοίο το οποίο διαθέτει shaft generators , bow & Stern Thruster , Nigata μηχανές , ταυτίζονται με τα αντίστοιχα του Superferry στο αμέσως μικρότερο size.

Το πλοιο με τα χαρακτηριστικά που διαθέτει σίγουρα θα μπορούσε να παίξει μπάλα τόσο στις γραμμές Νοτίου Ιονίου όσο και σε κάποιες του Αιγαίου , οπως πχ στα Κυθηρα, στις Σποραδες , στα ενδοκυκλαδικα η στη γραμμή Λαύριο Κεα Κυθνο . 

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα είναι γιατί να μην πάει κάτι να αναβαθμίσει το Ηγουμενίτσα Κέρκυρα που ακόμα ζει σε εποχές δεκαετίας 1960 και τώρα με το κορονοϊό βλέπω να συνεχίσει να λειτουργεί με παντόφλες. Δεν είναι δυνατόν να είναι μικρότερη διαδρομή από το Κυλλήνη Πόρος και να κάνει σχεδόν το διπλό χρόνο. 

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου,απλά στο Κέρκυρα Ηγουμενίτσα υπάρχουν πολλά δρομολόγια συμβατικών και κυρίως παντοφλών και το μεταφορικό έργο μοιράζεται.Το Κέρκυρα Εξπρες και το Αγία Θεοδώρα θεωρώ πως δεν δουλεύουν ικανοποιητικά (φαίνεται άλλωστε και από το γεγονός πως το Κέρκυρα σταμάτησε νωρίς λόγω covid) και δε κάνουν τη διαφορά.Το Ερμής είναι μεγάλο για τη γραμμή και κοστοβόρο λόγω κατανάλωσης.Για εμάς από τη μεριά του Αιγαίου ένα τέτοιο πλοίο θα ήταν διακαής πόθος.Ιδανικό για Κυκλάδες,γρήγορο με πλωριό μπαλκόνι διαφορετικό από όλα τα άλλα θα έκανε τη διαφορά.Μακάρι εκεί στη Κέρκυρα να το χαρείτε.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα πρόκειται περί αναβάθμισης δίχως αμφιβολία. Όμως παρατηρώντας το status της γραμμής υπήρχαν χρυσές εποχές, με Αικατερίνη Π και Πλατυτέρα , με Αχαιό, Παντοκράτωρ και Ιώνα και όλα έφυγαν και έμειναν οι παντόφλες με ένα συμβατικό και τα τελευταία δύο χρόνια με δύο. Αυτό έγινε διότι τα πλοία αυτά αντιμετώπισαν εξοντωτικές συνθήκες ανταγωνισμού (κάποιοι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα κάνουν λόγο ακόμη και για αθέμιτο) και αναγκάστηκαν οι πλοιοκτήτες τους είτε να τα πουλήσουν (πλατυτέρα, παντοκράτωρ, ..) είτε να τα μεταδρομολογήσουν σε άλλες γραμμές(Αικατερίνη Π , Αχαιός) και εν τέλει η εξυπηρέτηση της γραμμής να οπισθοδρομήσει δεκαετίες.

Μακάρι όμως οι άνθρωποι που πήραν το πλοίο να τα καταφέρουν γιατί η είσοδος του στην γραμμή Ηγουμενίτσα Κέρκυρα , πράγματι θα φέρει την πολυπόθητη ανανέωση .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Έχετε απόλυτο δίκιο σε αυτά που λέτε. Δυστυχώς έτσι είναι εδώ (Κέρκυρα). Δεν ξεχνώ άλλωστε που επί εποχής Παντοκρατωρ, παλιού Αγίου Σπυρίδων κλπ τα κλειστά κάνανε την γραμμή σε 1.10 και τα ανοιχτά πχ Αγία Ειρήνη, που την θυμάμαι σίγουρα, κάνανε την γραμμή σε 1.30 μετά με τον ανταγωνισμό (ή το λόμπι των ανοιχτών;) διωξανε ότι "καλό" υπήρχε πχ Αικατερίνη Π και ανεβάσανε τους χρόνους ρίχνοντας την ταχύτητα καταδικαζοντας την γραμμή και το νησί. Τέλος πάντων για να μην βγαίνουμε εκτός θέματος μακάρι να το εκμεταλλευτουν σύντομα σε μια γραμμή οποία και αν είναι αυτή που θα ανεβάσει το επίπεδο. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/18/2020 at 8:51 PM, Strofalos said:

 Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Ιμβρο-Λήμνο-ΑϊΣτράτης 

Δεν ξέρω γιατί θα μου άρεσε με μία ωραία μετασκευή  σε αυτή τη γραμμή.Ίσως με προέκταση το Σίγρι...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο γκαράζ φαινόταν ένα κρεμασμένο παλάγκο που σημαίνει μάλλον έχουν ξεκινήσει εργασίες στο μηχανοστάσιο και ακουγόντουσαν εργασίες από σβουράκια. Ο καταπέλτης του Ερμής είναι προς τα αριστερά και είναι αρκετά κοντός.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Ας δούμε το Ερμής στα νέα του χρώματα σε σημερινές φωτογραφίες. Βλέπουμε ότι δημιουργήθηκε ξεχωριστή είσοδος με καταπελτάκι για τους επιβάτες στη δεξιά πλευρά

125948888_186896712965457_5356626039358412179_n.jpg125985965_687145538859993_1309321068992859189_n.jpg126057829_382358879685823_8617299038574327799_n.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Μονο να σε μενα κανει εντυπωση που το βαφουν κοκκινο, ενω ολα τα υπολοιπα πλοια της εταιρειας του ειναι ασπρα και μπλε

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν πάει στο Γούτο ή παραμείνει στην kerkyra seaways το μόνο που βλέπω είναι ότι η μετασκευή είναι πολύ λιτή μέχρι ώρας & πιστεύω ότι πλοίο τέτοιας ηλικίας κ ταχύτητας άξιζε πολλά περισσότερα!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...