Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τα ανερχομενα ναυπηγεια Besiktas, ανοιξαν γραφειο στην Αθηνα και εχουν εκτενεστατο φωτορεπορταζ στη σελιδα τους στο facebook.

Εχουν και μια αεροφωτογραφια των ναυπηγειων, οπου μας τρολαρουν εχοντας για λεζαντα τη φραση: not only shiprepairs, it is... filotimo.

Θυμιζει λιγο απο Ελενα Ναθαναηλ, που εξηγουσε τη λεξη Κεφι.:P

Mπορει να κοκορευομαστε οτι ο ελληνοκτητος στολος ειναι ο μεγαλυτερος στον κοσμο, μπορει για δεκαετιες να κοροϊδευαμε τους τουρκους οτι ειναι αναυτοι και να κυκλοφορουμε διαφορα ανεκδοτα, αλλα στη ναυπηγικη βιομηχανια μας εχουν παρει τα σωβρακα. οχι μονο εκει βεβαια, αλλα και στις μαρινες και στα ξυλινα σκαφη κλπ, για να περιοριστω στο ναυτιλιακο κομματι.

εννοειται οτι στο αζμπετε :rolleyes: των εγκαινιων, πηγαν διαφοροι δικοι μας, συν γυναιξι και τεκνοις και χορευαν ζεϊμπεκικα κλπ, μιας και ως γνωστον, για να κυριαρχησει ο νεοοθωμανισμος, πρεπει πρωτα να εμπεδοθει ο νεοραγιαδισμοςB)

ΥΓ: ενα τραγουδακι που θα ακουγεται πολυ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's not personal.. It's just business.. 

Κατά τη γνώμη μου καλά κάνουν και κοιτούν την ανάπτυξη.. Εμείς να δούμε τι θα κάνουμε και να παίρνουμε παράδειγμα.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

στους Τουρκους αναφερεσαι; προσωπικα τους θαυμαζω. η Τουρκια  ειναι υποδειγματικη στο πως υποστηριζει διαχρονικα τα συμφεροντα της σε καθε τομεα.

απο την αλλη, δεν μπορει να μην θλιβομαι με την απαξιωση της ναυπηγοεπισκευαστικης βιομηχανιας στην Ελλαδα. (βυθισμενες δεξαμενες, κλειστα ναυπηγεια και πολλα αλλα που τα εχουμε συζητησει πολλες φορες).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η 1η πρόταση στην αλλοδαπή πήγαινε για τους δικούς μας που βαραγαν τις ζεμπεκιες.. 

Κατα τα άλλα και εγώ τους θαυμάζω και θεωρώ ότι στο μισό να στηριζαμε τα ναυπηγεια και γενικά τις επιχειρήσεις μας θα ήμασταν κορυφή.. Αλλά βλέπεις εδω η κατσίκα του γείτονα αξίζει περισσότερο τη προσοχή μας από ότι η δικιά μας.. 

ΠΑΣΟΚ κατά ρυπας που λέγαμε.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγνοώ αν έχει αναφερθεί άλλη φορά, αλλά παρόν στην Ελλάδα άνω της πενταετίας με γραφείο (σεμνό, όχι fancy) στην Λ. Ποσειδώνος στο Π. Φάληρο, δηλώνει και το Ναυπηγείο Desan του Group Kaptanoglu, που πρέπει να είναι τεράστιο. Σχόλια δεν επιθυμώ να προσθέσω διότι θα πρόκειται για απλή επανάληψη των αυτονόητων.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η συγκεκριμένη γιαρδα έχει μεγάλη τεχνογνωσία.. Αυτή τη στιγμή φτιάχνει για τη Havila Kystruten  δύο αδελφά LNG powered cruise ferries.. 

Οι Τούρκοι φτιάχνουν LNG powered πλοία και εμείς γκαζάκια του καφέ.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά, ψυχραιμία..κοιτάξτε και λίγο πίσω από τις κουρτίνες.
1ον: Η Τουρκία, εδώ και 15 περίπου χρόνια, έχει όλα τα οφέλη σαν ένα πλήρες μέλος της Ε.Ε. αλλά καθόλου υποχρεώσεις όντας μη μέλος της Ε.Ε. Αποτέλεσμα να γίνει η βιομηχανική περιοχή της Ευρώπης, η τελευταία να εισάγει σχεδόν τα πάντα από την Τουρκία (εξου και τα τόσα "λουκέτα" σε πάρα πάρα πολλές μικρές&τοπικές Ευρωπαϊκές βιομηχανίες) και να εξάγει τεχνογνωσία στην Τουρκία.
2ον: Επίσης το γεγονός πως δεν είναι μέλος της Ε.Ε. δίνει το δικαίωμα στον σουλτάνο να τροφοδοτεί συνέχεια με χρήματα, projects και παραγγελίες τις εγχώριες βιομηχανίες με συνέπεια να τους ρολάρει συνέχεια η γραμμή παραγωγής, να βγάζουν κέρδος και αυτό να ξαναπέφτει στην παραγωγή για παραιτέρω ανάπτυξη και ψήλωμα του πήχη.
3ον: Τέλος η απουσία οργανωμένου συνδικαλιστικού κινήματος, κουμουνιστικής κουλτούρας και γενικά αριστερού πνεύματος στην Τουρκική κοινωνία δίνει στην παραγωγή μια συνεχή ροή και κανονικότητα ξέροντας (ο εκάστοτε πελάτης) πως η παραγγελία του θα κοστίσει "τόσο", fix τιμή χωρίς σκαμπανευάσματα, θα χρειαστεί "τόσος" χρόνος για να κατασκευαστεί, χωρίς απεργίες και λοιπές καθυστερήσεις, και θα έχει "τόση" ποιότητα. Οι Τούρκοι εργάτες δλδ πιάνουν πρότυπα "ρομπότ" (να μην τους απασχολεί και να μην ασχολούνται με τίποτα δλδ πέρα από την δουλειά τους).

1+2+3= Η σύγχρονη Τουρκική παραγωγική δυναμικότητα.

Η Ελλαδάρα απ'την άλλη, πέρα βρέχει..! Εδώ ακόμα και τα ναυπηγεία Ελευσίνας (δλδ Έλληνες εργαζόμενοι και αφεντικά) χρωστούν στο Ελληνικό κράτος (δλδ στην Ελλάδα), που τις έχει προπληρώσει και έχει κλείσει ο κύκλος χρηματοδότησής τους, 2 ΤΠΚ τύπου Ρουσσέν για την προστασία των Ελληνικών θαλασσίων συνόρων (δλδ του ίδιου μας του σπιτιού που λέγεται Ελλάδα)!!!!

Τι ψάχνεται να βρείτε από'κεί και πέρα αγαπητοί μου συμφορουμήτες....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως και συμπληρώνω όμως ότι την ίδια στήριξη με λεφτά παραγγελίες κλπ την είχαν και εδώ παλαιοτερα αλλά εδώ είχαμε τα καλά της μεταπολιτευσης.. Οπότε δεν μας έλειπε κάτι για αναπτυχθουμε.. Η νοοτροπία μας μας έφαγε και όχι τπτ άλλο.. 

Πέρασαν Γάλλο Λιβανεζοι, HDW και άλλοι με σκοπό να αναπτύξουν τα ναυπηγεια αλλά εμείς εκεί.. Κουμουνοσοσιαλιστες φορ εβερ. 

 

Επίσης ο Ταβουλαρης δεν ήταν που έκλεισε στην ουσία το Σκαραμαγκά με τις αλλεπάλληλες καταγγελίες στην Ε. Ε? Μετα όμως την έφαγε και αυτός και ησύχασε.. Είναι αυτο που είπα ότι στη Ελλάδα ή κατσίκα του γείτονα αξίζει περισσότερο τη προσοχή μας απο τη δικιά μας.. 

Περαστικά μας

Edited by Nereus

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Nereus said:

 

Πέρασαν Γάλλο Λιβανεζοι, HDW και άλλοι με σκοπό να αναπτύξουν τα ναυπηγεια αλλά εμείς εκεί.. Κουμουνοσοσιαλιστες φορ εβερ. 

 

 

Καλά δεν ήταν και όλοι της ... ανάπτυξης. Κάποιοι ήρθαν και έκαναν την αρπαχτή τους σε συνεννόηση βέβαια και με κάποιους δικούς μας. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...