Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γνωμοδότηση Τεχνικής Επιτροπής για το Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΕΥΔΟΚΙΑ’’ Ν.Π. 12662

Quote

α) Δεν εντοπίζεται αντένδειξη στον χαρακτηρισμό από τον Α.Ο. RINA του πλοίου ‘’ΕΥΔΟΚΙΑ’’ ως Ε/Γ-Ο/Γ, κατόπιν της έγγραφης τοποθέτησης της Ιαπωνικής Αρχής, των στοιχείων που παρουσίασε ο Α.Ο. RINA και των αποτελεσμάτων των επιτόπιων ελέγχων/επιθεωρήσεων που διεξήγαγε μετά τον κατάπλου του πλοίου σε Ελληνικούς λιμένες.

β) Όσον αφορά στην μετατροπή του ανοιχτού χώρου οχημάτων σε κλειστό χώρο οχημάτων, απαιτείται η συμμόρφωση του πλοίου με την Οδηγία 2009/45/ΕΚ, όπως ισχύει, περί «νέων» πλοίων για το αντικείμενο της μετασκευής και μόνον και όχι για όλο το πλοίο. Συναφώς και ειδικότερα δεν απαιτείται συμμόρφωση του υπόψη πλοίου ως «νέου» με τον Κανονισμό 6.2(β) «Περί γραμμής φόρτωσης», τον Κανονισμό 7 «Περί απαιτήσεων ευστάθειας και σταδιακό παροπλισμό των επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων (ro-ro)» της Οδηγίας 2003/25/ΕΚ, όπως ισχύει, τον Κανονισμό 8 «Περί ευστάθειας πλοίων σε περίπτωση βλάβης», τον Κανονισμό 10 «Περί διπύθμενων» του Κεφ.ΙΙ-1 του Μέρους Β και λοιπούς τομείς ασφαλείας σχετιζόμενους με την μετασκευή, των Κεφ.ΙΙ-1 και Κεφ.ΙΙ-2 των Μερών Α και Β του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΣΟΣ Ι της εν λόγω Οδηγίας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Επιστρέφει στην Κέρκυρα... Ανοιχτά του Πόρου Κεφαλληνίας τώρα. Ας ελπίσουμε να επιστρέψει και στα δρομολόγια σύντομα γιατί έχουν μείνει τα Διαπόντια χωρίς σύνδεση με την πόλη της Κέρκυρας μέρες τώρα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Ούτε ξέρω πως ταξιδεύει, ούτε τις μπλεξίματα είχε με τον RINA ή όχι, αλλά από κοντά είναι συμπαθέστατο. Ταπεινώνομαι σε αυτούς που το έφεραν αυτοδυνάμως από την Ιαπωνία.

 

Evdokia @Corfu 04062022.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ηρθε η ωρα (οχι του Γιαννη Βαλαωρα :D ) για να δουμε το πλοιο στην gallery μας

Πολυ συμπαθητικο απο κοντα ,νομιζω οτι δειχνει και λιγο μεγαλυτερο απο το πραγματικο του μεγεθος. Τα ΣΚ δεν εχει δρομολογια για τα Διαποντια νησια και ετσι μεις το απολαμβανουμε δεμενο στη γωνια του ανατολικου λιμανιου της Κερκυρας.

Η μετασκευη στην πρυμη ειναι λιγο καπως ,αλλα μαλλον απαραιτητη .Λιγο περιεργο δειχνει και το ονομα γραμμενο τοσο ψηλα ,αλλα αυτα ειναι φυσικα λεπτομεριες

Σε καθε περιπτωση ειναι αναβαθμιση για τη γραμμη και πολυ καλυτερο απο τους προκατοχους του.Θα το εβρισκα επισης και μια καλη επιλογη για αντικατασταση καποτε του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

On 6/13/2023 at 9:16 PM, polmyt said:

 

Η μετασκευη στην πρυμη ειναι λιγο καπως ,αλλα μαλλον απαραιτητη .Λιγο περιεργο δειχνει και το ονομα γραμμενο τοσο ψηλα ,αλλα αυτα ειναι φυσικα λεπτομεριες

Σε καθε περιπτωση ειναι αναβαθμιση για τη γραμμη και πολυ καλυτερο απο τους προκατοχους του.Θα το εβρισκα επισης και μια καλη επιλογη για αντικατασταση καποτε του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ.

Πολύ όμορφη φωτο γιά το γιαπωνεζάκι
Το κλειστό γκαράζ έτσι όπως αναγκαστικά έγινε,το χάλασε σε εμφάνιση Προσωπικά  μου αρέσει από τα φουγάρα κ μπρος
Όσο γιά το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ η Ιαπωνία βρίθει από καραβάκια που κάνουν γιά πολλές τοπικές γραμμές στην Ελλάδα Τι να κάνουμε αφού τα ναυπηγεία μας έτσι όπως έχουν καταντήσει δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες της ακτοπλοϊας της οποίας υπό άλλες συνθήκες κάλυπταν;; Συμβατικά πλοία μέχρι 100 μ ήταν κάποτε εφικτό,έστω κ με καθυστέρηση παράδοσης.

Link to comment
Share on other sites

Το "αναγκαστικά " νομίζω είναι μια απλή δικαιολογία... απλώς δεν ήθελαν να ξοδεύουν χρήματα πάρα μόνο για τα απολύτως απαραίτητα και έκαναν μια πολύ πρακτική αλλά χωρίς φαντασία και έμπνευση μετασκευή... το αποτέλεσμα το βλέπουμε...

Link to comment
Share on other sites

Ή ήταν άσκοπα έξοδα για μια γραμμή σίγουρα με πολύ μικρή κίνηση του 9 μήνες το χρόνο!! Σκεφτείτε ότι το πλοίο έχει πρωτόκολλο επιβατών μόλις 150 ατόμων, (νομίζω λιγότερο πρωτόκολλο από το Joy Star, που έκανε πριν από αυτό τη γραμμή)

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, marioskef said:

Το "αναγκαστικά " νομίζω είναι μια απλή δικαιολογία... απλώς δεν ήθελαν να ξοδεύουν χρήματα πάρα μόνο για τα απολύτως απαραίτητα και έκαναν μια πολύ πρακτική αλλά χωρίς φαντασία και έμπνευση μετασκευή... το αποτέλεσμα το βλέπουμε...

Αναπόφευκτα η πρόσθεση  του κουτιού σε συνέχεια αυτού του όμορφου ακομοδέσιου "χαλάει" το καραβάκι Πολύ δε περισσότερο όταν κατάπρυμα παίρνει την ανιούσα.
Κ δεν νομίζω ότι παίρνει οτιδήποτε καλλωπισμούς.

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Μα αν αντί για ένα εσωτερικό κουτί σήκωσαν τα πλαϊνά σε συνέχεια των εξωτερικών νομεων... τότε σίγουρα θα φαινόταν πιο φυσικό στο μάτι...

Νομίζω είναι το μόνο πλοίο από τις πρόσφατες προσθήκες που μετασκευαστηκε έτσι άγαρμπα...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...