Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες στο Ευδοκία αλλά μάλλον θα ξεκινήσουν σύντομα οι εργασίες της μετασκευής του, έτσι ώστε να είναι έτοιμο τον Ιούνιο. Επειδή φέτος δεν μπορεί να πάρει τη γραμμή των Διαπόντιων νησιών ή τη διασύνδεση των Ιονιων νήσων, θα μπορούσαμε να το δούμε στη γραμμή Κέρκυρα Αγίους Σαράντα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Το Ευδοκία έχει τελειώσει με τις εργασίες του δεξαμενισμού, όπου έκανε πλαστικοποίηση στα ύφαλα και είχε βγάλει τους άξονες. Το πλοίο υπολογίζω ότι θα παραμείνει ακόμα δυο εβδομάδες στο ναυπηγείο και μετά θα φύγει για τη Κέρκυρα.

Link to comment
Share on other sites

Από φωτογραφία που είδα στο fb στο πλοίο έχει κλείσει το γκαράζ πρύμα κατά τη διάρκεια της μετασκευής του.Η μετασκευή του θυμίζει πολύ αυτή του Μεγαλόχαρη και αισθητικά ομολογώ πως είναι πολύ άσχημη.Το πλοίο όταν ήρθε είχε πολύ ωραίες γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το ΕΥΔΟΚΙΑ είναι το νέο πλοίο των Διαποντίων Νήσων

 

Σήμερα 19/11/2020 από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού των άγονων επιδοτούμενων γραμμών. Από Κέρκυρα / Διαπόντια το πλοίο “ΕΥΔΟΚΙΑ” της εταιρείας ΝΑΥΣΙΝΟΟΣ Ν.Ε.
Από Άγιο Στέφανο / Διαπόντια το πλοίο “ΠΗΓΑΣΟΣ” της εταιρείας ΑΣΠΙΩΤΡΗΣ ΛΑΙΝΣ Σύμφωνα με το kerkyralines.gr, το ΕΥΔΟΚΙΑ ναυπηγήθηκε το 1995 και μπορεί να μεταφέρει 300 επιβάτες και 20 ΙΧ. Εχει μήκος 44,24 m και 8,60m πλάτος και 3,39 m βύθισμα και ταχύτητα 13,8 κόμβους. Τις επόμενες μέρες θα βρίσκεται για πρώτη φορά στη Κέρκυρα.

 

diapontia.gr

 

https://www.kerkyrasimera.gr/archives/55668

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Ευδοκία (ΙΜΟ 9118977)
  • 3 months later...

Περίεργα πράγματα, καταγγελίες, Ρίνα και δικαστική έρευνα

 

Quote

ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ: Περίεργες καταστάσεις καταγράφονται στην εσχατιά της χώρας και συγκεκριμένα στην ακτοπλοϊκή γραμμή από/προς Κέρκυρα για Διαπόντια Νησιά που εξυπηρετείται από το πλοίο "Evdokia".

Το συγκεκριμένο επιβατηγό οχηματωγό πλοίο πήρε την άγονη γραμμή σε διαγωνισμό του Υπουργείου Ναυτιλίας προσκομίζοντας χαρτιά αξιοπλοΐας από αναγνωρισμένο νηογνώμονα (RINA), ως η νομοθεσία ορίζει. Ωστόσο ακολούθησαν καταγγελίες από ανταγωνίστρια εταιρεία αναφορικά με το κατά πόσο έχει συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις της κοινοτικής οδηγίας ΕΕ 2017/2108/ΕΚ και τα οριζόμενα στα Π.Δ. 95/2019 και 103/99 ως προς τα θέματα του εξοπλισμού του και τους τομείς ασφαλείας του, όπως πιστοποιείται από τη Διεύθυνση Μελετών και Κατασκευών Πλοίων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρξει εισαγγελική παραγγελία για την υπόθεση.

Το εν λόγω πλοίο, όπως υποστηρίζεται στην καταγγελία, δεν έχει πραγματοποιήσει τις απαιτούμενες εργασίες μετασκευής σύμφωνα με την ανωτέρω κοινοτική οδηγία και παρόλο που έχει ήδη διαταχθεί από την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Πειραιά έκτακτη επιθεώρηση του πλοίου και προκαταρκτική έρευνα, η οποία είναι σε εξέλιξη για την πιστοποίηση των παραβάσεων του εν λόγω πλοίου, αυτό συνεχίζει να εκτελεί πλόες.

Το Euro2day.gr επικοινώνησε με αρμόδιους παράγοντες του Υπουργείου Ναυτιλίας, οι οποίοι ήταν σε γνώση του θέματος. Όπως ανέφεραν, εφόσον υπάρχει σε εξέλιξη εισαγγελική έρευνα, δεν μπορούν να ειπωθούν λεπτομέρειες.

Ωστόσο μας είπαν ότι το πλοίο φέρει νόμιμα πιστοποιητικά από αναγνωρισμένο νηογνώμονα (RINA), γι' αυτό και πραγματοποιεί κανονικά τα δρομολόγιά του, ενόσω λόγω της εισαγγελικής παραγγελίας, το όλο θέμα διερευνάται και από τον Κλάδο Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων και έως ότου εκδοθεί το σχετικό πόρισμα.

Αρμόδιος συντάκτης του Euro2day.gr επικοινώνησε με την πλευρά της πλοιοκτησίας του πλοίου, από την οποία υποστηρίζεται ότι ο Νηογνώμονας ελέγχει το πλοίο, το οποίο και φέρει τα νόμιμα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας.

Κατόπιν αυτής της επικοινωνίας, ωστόσο, ο αρμόδιος συντάκτης του Euro2day.gr έλαβε το ακόλουθο απειλητικό και προσβλητικό email από την ίδια πλευρά:

«Σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, κατά την οποία διαπιστώθηκε η μονόπλευρη πληροφόρησή σας, καθώς και η ανεπάρκειά σας για τα νομικά και τεχνικά θέματα της υπόθεσης, σας καλούμε να μην προβείτε σε παράνομες ενέργειες, δημοσιεύοντας άρθρα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, με σκοπό να βλάψετε την εταιρεία μας.

Για τη ΝΑΥΣΙΝΟΟΣ Ν.Ε.»

Επειδή δεν έχουμε αντιληφθεί να είναι παράνομο το δημοσιογραφικό ρεπορτάζ, εμείς θα αναφέρουμε πάντως ότι ο «μίτος» της Αριάδνης στη συγκεκριμένη υπόθεση φαίνεται να βρίσκεται στο αν το πλοίο τηρεί τις προδιαγραφές (και σε τομείς ασφαλείας) που προβλέπει η κοινοτική οδηγία για τα νέα πλοία που μπαίνουν στις γραμμές, καθώς οι μεγάλες μετασκευές παλαιών πλοίων από ένα όριο και πάνω, πρέπει να εναρμονίζονται με το νέο καθεστώς.

Προφανώς όταν ολοκληρωθεί η έρευνα θα βγει και το «πόρισμα», για το αν το πλοίο τηρεί αυτές τις προδιαγραφές.

https://www.euro2day.gr/chameleon/article-blog-chameleon/2068537/aktoploia-apeiles-kai-prosvolestrofeio-kai-anadrom.html

 

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι ειχα διαβάσει και όταν γινόντουσαν οι δηλώσεις δρομολόγησης υπήρξαν ενστσεις και καταγγελίες για το πλοιο (στο αμαζονιος.νετ που έχει μια αγάπη για το ζαναντου :Dείχα διαβάσει πως ευθύνεται ο πλοικτητης του για τα εμπόδια όπως η καταγγελία της προηγούμενης βδομαδας,τώρα κατά πόσο στέκει θα φανεί στη πορεια) 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια μεγάλη κόντρα εκεί που τελειωμό δεν έχει... Αν κατάλαβα καλά από το άρθρο η καταγγελία αφορά ότι δεν τηρήθηκε η οδηγία και δεν έχει  συμμορφωθεί με τις διατάξεις του νέου πλοίου... όμως αν θυμάμαι καλά , εάν η μετασκευή εκτείνεται σε ένα κύριο κατάστρωμα (και δεν είναι καθολική) πάει με τις διατάξεις του υπάρχοντος πλοίου και μόνο το κατάστρωμα στο οποίο εκτείνεται εντάσσεται στις περί νέου πλοίου.

Εδώ αν θυμάμαι καλά ήταν ένα βαπόρι εσωτερικών πλόων της Ιαπωνίας του 1995 (japanese government ) , ο βασικός λόγος μετασκευής ήταν το κλείσιμο του γκαράζ... οπότε αν δεν προκύπτει κάτι άλλο , το πλοίο πιστοποιήθηκε από τον Rina για λογαριασμό της Ελληνικής σημαίας σαν υπάρχον πλοίο και η μετασκευή η οποία εκτέθηκε σε ένα κύριο κατάστρωμα , to κατάστρωμα οχημάτων το οποίο  έκλεισε , ενδεχομένως να τηρήθηκαν οι προδιαγραφές περί νέου πλοίου. 

Αντικειμενικά λοιπόν ένα πλοίο το οποίο διαθέτει χώρο οχημάτων και μετατρέπεται από ανοιχτό σε κλειστό δεν μπορεί να εμπίπτει συνολικά στις διατάξεις περί νέου πλοίου . Αν δεν είχε καθόλου χώρο οχημάτων τότε ναι συνολικά θα έπρεπε να ενταχθεί στις διατάξεις περί νέου πλοίου.

Άρα το προφανές είναι ότι καλώς έχει πιστοποιητικά από τον Rina , ο οποίος με την έκδοση άδειας μετασκευής κατά πάγια τακτική ενημέρωσε την Ελληνική Σημαία για τις εργασίες και την διαδικασία πιστοποίησης και προφανώς η Ελληνική Σημαία θα ήταν σύμφωνη.

Τώρα αν υπάρχει κάτι άλλο από τα προφανή θα το μάθουμε με την εξέλιξη της αντιδικίας.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...