Jump to content
Shipfriends

Ποιο θεωρώ το καλύτερο νεότευκτο ξένο ferry, που έχει δουλέψει ποτέ στην Ελλάδα.


Tο καλύτερο νεότευκτο ξένο ferry, που έχει δουλέψει ποτέ στην Ελλάδα.  

82 members have voted

  1. 1. Ποιο θεωρώ το καλύτερο νεότευκτο ξένο ferry, που έχει δουλέψει ποτέ στην Ελλάδα;

    • Blue Star 1
    • Ολύμπικ Τσάμπιον
    • Blue Star Delos
    • Superfast XI
    • Highspeed 5 (νυν Σαντορίνη Παλάς)

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 11/17/2019 at 09:59 PM

Recommended Posts

Blue Star 1 :)

Δύσκολη απόφαση μεταξύ αυτού, του ΣΦ ΧΙ και του ΟΤ, αλλά τελικά επικράτησε το συναίσθημα συν ό,τι προτιμώ λίγο το ΣΦ VI και το ΟΤ δε μου κάθεται καλά όσον αφορά την εσωτερική διαρύθμιση (πολύ ανεκμετάλλευτοι εσωτερικοί χώροι).

Link to comment
Share on other sites

Olympic Champion με διαφορά!!!.Γιατί όλα αυτά τα 20 χρόνια έχει αποδείξει την αξία του και ακόμα βρίσκεται στην κορυφή.Από τα τελευταία fossen που ήρθαν και σίγουρα το πιο επιβλητικό και πιο ολοκληρωμένο.Σε όλους τους τομείς υπερέχει από όλα της κατηγορίας του.Θέλεις σε ταχύτητα,θέλεις σε αριθμό κλινών θέλεις σε γκαράζ το Olympic Champion ήταν και είναι ο πρωταθλητης. Σχεδιασμένο για να ταιριάζει απόλυτα στη γραμμή της Ανκόνας με πολλά κρεβάτια και μεγάλο self service χωρίς συνωστισμούς και με πολυυύ φωτεινούς χώρους.Ιδιαίτερα το πλωριό σαλόνι είναι το καλύτερο στο είδος του με τρομερή θέα ενώ το πρυμνιό δεν υστερεί με την τεράστια τζαμαρία και το επιβλητικό κλιμακοστάσιο.Με υπηρεσιακή 29 κόμβους(trials 31,8) αναμφισβήτητα είναι το ταχύτερο της Αδριατικής.To Bs 1 είναι απλά κατώτερο(αργό χωρίς εξ καταστρώματα και με πολύ vibration μέχρι και στις καμπίνες),το  XI πιο αργό,το BS Delos θα το δούμε στο χρόνο(κατασκευή αμφίβολης ποιότητας),ενώ το HS5 ταξιδεύει 5 μήνες(και αν) το χρόνο.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Όταν μετά από πιέσεις :D που δέχθηκα για να προτείνω δεκάδα έκατσα και το ξανασκέφτηκα, μάλλον προέβλεψα την θέση που βρέθηκαν αρκετοί συνφορουμίτες.

Διότι τι να θεωρήσεις ως το καλύτερο; Δε ποιόν τομέα; Ως προς τι; Ως προς τα δεδομένα της εποχής; Ως προς τα δεδομένα των υπολοίπων πλοιων; 

Στην ίδια δύσκολη θέση είμαστε και τώρα.

Ψήφος στο Highspeed 5 που αναγεννήθηκε απο τις στάχτες του κι απο το ταχύτερο που ήταν, έχασε την πραγματική του αίγλη την ταχύτητα;

Ψήφος στο Olympic Champion που είναι το πρωτο νεότευκτο της ανεκ και μέχρι και σήμερα διατηρεί αναλλοίωτο το στίγμα της εταιρείας, εκείνης που δοξαζότανε τα προηγούμενα χρόνια;

Ψήφος στο Blue Star 1 που πρέπει να είναι το πιο ευέλικτο πλοίου του στόλου Αττικα; πάει παντού όπως η σιλικόνη και η γυψοσανίδα, και ακόμα κρατιέται, τουλάχιστον μηχανικά, αρκετά καλά.

Ψήφος στο ομόσταυλο Blue Star Delos; Καινούριο βαπόρι, πραγματικά κουμπωμένο με την γραμμή για την οποία χτίστηκε, βαδίζει στα χνάρια του Ιθάκη:wub: 

Ψήφος στο Superfast XI; Τον τελευταίο των Μοικανών; Έμεινε να θυμίζει πως γιγαντώθηκε στις παρεχόμενες υπηρεσίες η Αδριατική, ταξιδεύει αθόρυβα, χωρίς προβλήματα, κι ας πλησιάζει σιγά σιγά τα 20 έτη.

Καμία ψήφος δεν θα είναι αρκετή για εμένα. Και όχι τίποτα άλλο. Έχω ταξιδέψει με όλα. Τιμητικά στο νεότερο πλοίο, απο τα τελευταία νεότευκτα που ήρθαν στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Superfast VI said:

Τέλος το Blue Star Delos, το ποιο νέο από τα τρία, με τους πιο άνετους χώρους, γρήγορο, καλοτάξιδο ένα πλοίο που μυρίζει Κυκλάδες.

Επειδή τα αντικειμενικά κριτήρια δε με βοηθάνε πολύ θα μιλήσει και το συναίσθημα. Η ψήφος η δική μου λοιπόν πάει στο Blue Star Delos. 

Θα αδικήσω, δεδομένου ότι με ότι ταξιδεύει Ιόνιο δεν έχω ταξιδέψει, συνεπώς, η μη προτίμησή μου δικαιολογείται για εμένα, όχι όμως για τα πλοία. Θα προσέθετα στα κουοταρισμένα ότι το Δήλος και το Πάτμος, σε αντίθεση με το ένα είναι πιο φιλικά στον επιβάτη, ειδικά του τύπου μου, που φωλιάζει στα καταστρώματα.

Link to comment
Share on other sites

Η πεντάδα έχει εξαιρετικά πλοία. Να σταθώ στο Blue Star 1 που παρήγγειλε ο Στρίνζτης και παρέλαβε με παρεμβάσεις κι επίβλεψη Παναγόπουλων, το οποίο σήμερα δίνει λόγους στα νησιά που εξυπηρετεί να καμαρώνουν κι άλλα να λένε «μακάρι να είχαμε ένα τέτοιο κι εμείς»; Το Δήλος που μέσα στην κρίση ήταν ελπίδα στην ύφεση των παραγγελιών και προσθήκη υψηλής αισθητικής και υπηρεσίας στην ακτοπλοΐα μας; Το Olympic Champion που εντυπωσιάζει με τις απίστευτες γραμμές του, έτσι στα λευκά; Θυμάμαι μάλιστα πως το συγκεκριμένο ανυπομονούσα στο γυμναστήριο (ένα που είχε θέα Πατραϊκό όταν εμένα στην Αχαϊκή πρωτεύουσα) να καταπλεύσει για να πεταχτώ απέναντι στο καρνάγιο για να θαυμάσω την είσοδό του στο παλιό λιμάνι! Ή το Highspeed 7 που σε ταξιδεύει με ταχύτητα σε ένα εξαιρετικό αισθητικά accommodation; Αλλά σε ψηφοφορία που συμμετάσχει Superfast, παιδιά, δεν μπορεί παρά να είναι η πρώτη επιλογή (για μένα σίγουρα), για ό,τι κι αν αποτελεί, σε κάθε τομέα που ανήκει. Γνωρίζουν την ανωτερότητά τους και οι εταιρείες που απέκτησαν κάποια από αυτά μετά την πώλησή τους (κάποιες μάλιστα απέκτησαν και άλλα «δικά» μας πλοία και έχουν τα πρώην Superfast ξεκάθαρα πιο «ψηλά»). Ξεκάθαρη λοιπόν και η ψήφος μου, Superfast ΧΙ από μένα!

Είναι πολύ όμορφο και ενδιαφέρον να διαβάζουμε διαφορετικές απόψεις και λόγους για τους οποίους ο καθένας επιλέγει το αγαπημένο του πλοίο σε αυτό το poll. Αλλά για θέματα ποιότητα κατασκευής καλύτερα γνωρίζουν οι άνθρωποι που σχετίστηκαν με αυτά σε συγκεκριμένα πόστα. Ψήφισε το πλοίο που αγαπάς επειδή πουλά σουβλάκια και σου θυμίζει Ελλαδάρα ή επειδή τα κιτς σαλόνια τους σου θυμίζουν το σκρίνιο της γιαγιάς και συγκινείσαι, μια χαρά φαν, ευχαρίστηση αιτιολογία θα είναι 😂

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Superfast XI γιατι πολλους λογους.

Ειναι ωραιο να βλεπεις τη διαφορετικη οπτικη που εχουμε, ειδικα με το φιλο Νομικο.

Μου αρεσει αρκετα εως πολυ το Τσαμπιον, αλλα θεωρω οτι τα XI και XII ειναι τα κορυφαια μεγαλα και γρηγορα νεοτευκτα ξενα ΕΓ/ΟΓ που ηρθαν στη χωρα μας.

 

- Μου αρεσει πολυ η σαφηνεια της διαρρυθμισης, η εξυπνη και πληρης εκμεταλλευση του βασικου ντεκ των εσωτερικων χωρων.
Ειδικα στο Τσαμπιον θεωρω οτι οι χωροι αν και ομορφοι, ειναι σχετικα λιγοι, καπως διασπαρτοι στα ντεκ και μαλλον αρκετοι χωροι ειναι ανεκμεταλλευτοι.

- Δεν ειμαι υπερ των αχανων και μεγαλων σελφ σερβις που συνηθως δεν διδονται στoυς επιβατες ως επιπελον χωρος οταν δε σερβιρουν.
Ακριβως γι' αυτο μου αρεσει το σελφ σερβις των Xi - XII που ειναι λειτουργικο αλλα οχι αχανες και που μετα το σερβιρισμα συνηθως διδεται σαν επιπλεον χωρος για του επιβατες.

- Υπεροχο πλωριο σαλονι, πιο ωραιο απο του Τσαμπιον και των μεγαλων Μπλου Σταρ γιατι:
Ειναι πολυ μεγαλο.
Εχει εξαιρετικα ποιοτικα υλικα-επενδυσεις, ομορφα ζεστα χρωματα και αποφευγει τις υπερβολες ή τη μουνταδα.
Ειναι στο πρωτο ντεκ επιβατων και σε συνδιασμο με το οτι το βαπορι εχει αρκετα μεγαλη πλωρη για τα μοντερνα δεδομενα, νιωθεις οτι εισαι σε βαπορι.
Δε απολαμβανεις μονο τη θαλασσα και τον οριζοντα λες και εισαι σε εξωστη αλλα και την πλωρη, την ιδια την οντοτητα του βαποριου.

- Πρυμιο σαλονι που μπορει να ειναι λιγο στριμωγμενο αλλα και παλι ειναι εξαιρετικα ποιοτικο, καλα διακοσμημενο και με παρα πολυ ωραια θεα προς τα απονερα και το τελειωμα του ανω γκαραζ. Παλι καταλαβαινεις οτι εισαι σε βαπορι και οχι σε εξωστη.

- Η συνολικη ποιοτητα κατασκευης του ειναι σε αλλο επιπεδο.
Κανενα vibration, σχεδον πληρης απουσια τριξιματων σε καμπινες και κοινοχρηστους χωρους, εξαιρετικη ηχομονωση.

- Σε συνεχεια του παραπανω. Πιο μικρες μεν, εχετε απολυτο δικιο, αλλα πολυ προσεγμενες, ποιοτικες, καθαρες και ξεκουραστες καμπινες.

- Αρκετα, εξωτερικα καταστρωματα με ωραιες καραβολατρικες γωνι(τσ)ες.

- Πολυ γρηγορο και πολυ κοντα στο Τσαμπιον σε ταχυτητα.

- Εξαιρετικα αξιοπιστο και αγεραστο.

- Το πιο ομορφο μεγαλο νεοτευκτο, πιο ομορφο απο το επισης ομορφο Τσαμπιον γιατι εχει πιο επιβλητικο καθρεφτη και πλωρη.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Ψηφισα και γω το Σουπερφαστ ΧΙ, γιατι νομιζω ειναι ενα κλικ καλυτερο απο τα υπολοιπα, οχι μονο στους τομεις που βλεπει ο επιβατης η εμεις, αλλα ακομα και σ αυτα που δεν βλεπει ο περισσοτερος κοσμος. Ειναι βαπορια μελετημενα, που πριν κατασκευαστουν εχουν περασει πολλες ωρες μελετων πανω τους, και γι αυτο τελικα ειναι και τοσο πετυχημενα. Τσιγγουνιες δεν εγιναν πουθενα στην κατασκευη τους και ειναι κατι που φαινεται μεχρι και σημερα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα αιτολογήσω την ψήφο μου με έναν ολίγον τι ανορθόδοξο τρόπο. Δεδομένου ότι τα πλοία αυτά διαθέτουν μεγάλο αριθμό πλεονεκτημάτων, θα επιχειρήσω να ψηφίσω βάσει των πιο λίγων αλλά και ασήμαντων μειονεκτημάτων.

HIGHSPEED 5:  Δε γνωρίζω τι ρόλο διαδραμάτισε η επισκευή - μετασκευή του, αλλά έχασε μέρος της ταχύτητάς του. Σύγχρονα χρώματα στο εσωτερικό, αλλά ποτέ δεν ήμουν φαν πλοιών που τα σαλόνια τους αποτελούνται μόνο από -έστω και υψηλής ποιότητας και αισθητικής- αεροπορικού τύπου καθίσματα. Ανεκμετάλευτο το μισό χρόνο.

BLUE STAR DELOS: Όσο τέλειο είναι για τη γραμμή του, τόσο ακατάλληλο για αρκετές άλλες γραμμές επί μονίμου δρομολογήσεως κι όχι φυσικά για μικρό διάστημα. Κατανάλωση διόλου ευκαταφρόνητη. Υποκειμενικό, αλλά ταξιδεύεις στις Κυκλάδες κι έχεις ελάχιστα σημεία για να σε χτυπήσει λίγο ο αέρας.

BLUE STAR 1: Κραδασμοί στην πρύμη, ναι μεν δεν είναι Ροδάνθη, αυτό θα έλειπε κιόλας δε. Κι αυτό με ιδιαίτερα περιορισμένους εξωτερικούς χώρους, ξέρω, έγινα κουραστικός.:ph34r:

OLYMPIC CHAMPION: Μεγάλο self service τρώει χώρο που θα βοηθούσε σε συνθήκες ταξιδιού με 1300 + άτομα. H disco του παραπέμπει σε παλαιότερη εποχή. Έχει βγάλει μερικές βλάβες που κουτσουρεύουν την ταχύτητα του και του προκαλούν καθυστερήσεις.

SUPERFAST XI: Έχω αρκετά χρόνια να το ταξιδέψω, αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν η σχετικά δύσκολη δίοδος στο εξωτερικό, όπως και παραφωνία ο αλουές στο πρώτο κατάστρωμα πάνω απ το ανώτερο γκαράζ, αυτό βέβαια είναι ασήμαντη λεπτομέρεια σχετιζόμενη με την ομοιομορφία.

Ψήφος λοιπόν στο τελευταίο.

Φυσικά και μπορούμε να εκφέρουμε άποψη σε θέματα ποιότητας κατασκευής χωρίς να είμαστε ούτε ναυπηγοί, ούτε αρχιτέκτονες. Σ ε θέματα στιβαρότητας του σκάφους, των μηχανών του και των βοηθημάτων του,  δε μπορούμε, εκεί να συμφωνήσω. Αλλά όχι ότι δε μπορούμε να καταλαβουμε αν ένας καναπες ή το πάτωμα είναι χαμηλής ποιότητας ή όχι.. Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται κι από τις βλάβες (εκεί σίγουρα παίζει (όχι το μοναδικό)  ρόλο και η συντήρηση, αλλά άλλο να βλέπεις κάποιο να ταξιδεύει απροβλημάτιστα κι άλλο να πηγαίνει κομμένο με βλάβη. Δε συνεχίζω γιατί θα βγω εκτός θεματολογίας. 

Link to comment
Share on other sites

Superfast XI. Ναυπηγός ή σχετικός δεν είμαι, αλλά η στιβαρότητα της κατασκευής, η καλαισθησία και η αξιοπιστία "φωνάζουν" από μακριά. Delos, Champion, BS1 είναι καλά βαπόρια αλλά δεν μπορούν να ανταγωνισθούν.

Link to comment
Share on other sites

SUPERFAST XI

Από την πεντάδα θεωρώ πως είναι το καλύτερο. Δεν έχω ταξιδέψει με αυτό αλλά με το αδερφό του. Κορυφαία ποιότητα (στα μάτια μου τουλάχιστον) και όμορφοι χώροι. Ας ελπίσουμε να μας μείνει όσο το δυνατόν περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Superfast xi 

Τι αλλο να ψηφισει κανεις!το πιο μελετημενο πλοιο που το καθετι εχει το λογο να ειναι στη θεση του το πλοιο που σεβεται τον επιβατη κ στη ροη του χρονου εχει βγαλει τις λιγοτερες βλαβες!

Link to comment
Share on other sites

η σαμπανια στο Superfast  XI:), μετα απο εναν εντυπωσιακο τερματισμο (a come from behing victory που λεμε και στα χωρια μας:P)

 

On 11/10/2019 at 10:50 PM, proud_ionian said:

Αυτη η δημοσκοπηση πρεπει να ειχε τη μεγαλυτερη συμμετοχη:), οσον αφορα  την πρωτη φαση

και οσον αφορα την τελικη φαση.

μονο μια παλια δημοσκοπηση στο τοπικ της γραμμης των χανιων, το 2007 ειχε φτασει τους 100 (σε καποια αλλαγη λογισμικου... τζασλεψε)

On 11/6/2019 at 6:06 PM, proud_ionian said:

σκοπος μας ειναι να ξαναθυμομαστε κατα καιρους ολα τα πλοια που μας εχουν κεντρισει το ενδιαφερον, ferries κυριως (συμβατικα και μη), μιας και αυτα μαγνητιζουν τους περισσοτερους[...]

ετσι και αλλιως, ουτε ναυπηγικα βραβεια θα απονεμηθουν, ουτε χρηματικο επαθλο σε οσους η ψηφος τους αναδειξει τον νικητη:P.  

αυτο το τελευταιο πρεπει να κραταμε. αφορμη για συζητηση ειναι η ολη φαση καθε φορα.;) 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...