Jump to content
Shipfriends
Petros P

Ιωσήφ Κ (IMO 7724265)

Recommended Posts

Βλέπω αυτό να έρχεται εδώ στα μέρη μας...άραγε φορτίο (δε φαίνεται στο car terminal) ή καινούρια αγορά? Κολλάει πολύ στα στοιχεία που ψάχνουν οι παίκτες της Ελληνικής αγοράς.Bέβαια μπορεί να έρχεται και για απλή επισκευή.

(1979, ex- Bekaa Dream, Norwegian Challenger, Jolly Bruno, Merchant Brilliant, Zoya)

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό εν Πειραιεί αδελφέ, είναι Λιβανέζικο ρορό και τον τελευταίο καιρό τριγυρνούσε στη Δυτική Μεσόγειο, πέρασε και από τη Λιβύη αν θυμάμαι καλά. Πρίν από αυτό και τα τελευταία 2-3 χρόνια έκανε δρομολόγια από την Τρίπολη του Λιβάνου και για την Μερσίνη της Τουρκίας αλλά και για το Port Tewfik της Αιγύπτου. Μπορεί απλά να έρχεται για καύσιμα, δεν ξέρω.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι,γιατι "open Piraeus end Nov" κατα τας γραφάς.

Edited by Petros P

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ονομα του παραπεμπει στην κοιλαδα Bekaa του Λιβανου, την πιο ευφορη περιοχη της χωρας, που στη 10ετια του '80 ηταν θεατρο εχθροπραξιων του εμφυλιου

Edited by proud_ionian
Walid Jumblatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας δούμε το BEKAA DREAM στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, στο οποίο είχε φτάσει σήμερα τα ξημερώματα. 

 

Edited by proud_ionian
bekaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έπειτα από την ολιγοήμερη παραμονή του στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, το BEKAA DREAM βρίσκεται πλέον δεμένο στο μόλο ΔΕΗ από χθες το μεσημέρι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Bekaa Dream έχει συμπληρώσει 1,5 μήνα παραμονή στο μωλο της ΔΕΗ και δεν το βλέπω να φεύγει πριν το τέλος του χρόνου. Το Bekaa Dream δούλευε ναυλωμένο στη Suardiaz μεταξύ Μασσαλίας, Βαρκελώνης και Τυνησίας, αλλά τελείωσε η ναύλωση του και ήρθε στο Πειραιά για επισκευή. Με το που ήρθε στο Πειραιά ξεκίνησαν οι φήμες ότι ήρθε στην Ελλάδα για λογαριασμό Ελληνικής εταιρείας, μιας και το μέγεθος του είναι καλό για τα Ελληνικά λιμάνια. Το Bekaa Dream έχει δυο ξεχωριστούς καταπέλτες όπου ο αριστερός οδηγεί στο ανοικτό γκαράζ και ο δεξιά καταπέλτης στο κυρίως γκαράζ για φορτηγά και σε ένα υπόγειο γκαράζ για ΙΧ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοιο ειναι ακομα στο Κερατσινι

Ξερει κανεις αν γινονται ακομα εργασιες και αν αληθευουν οι φημες για την αγορα του

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια και δεν εχουν αναφερθει: Διαστάσεις 133×21.65. Χτισμένο το 1979 στα Vaagen Verft A / S, Kyrksaeterora της Νορβηγίας ως norwegian challenger. Δύο αδελφά Norwegian conqueror και Norwegian crusade. Το πρώτο μας άφησε το 2013 για άλλους τόπους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και το 2οειναι το Otto που μαs άφησε και αυτο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτός απροόπτου σήμερα θα μεθορμίσει στα ναυπηγεία Σπανόπουλου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτη η κατασκευη της πλωρης τι ειναι??η που χρησιμευει-χρησιμευε στο παρελθον...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν αναφέρεσαι στην κατασκευή με σχήμα Π, μάλλον πρόκειται για δεξαμενή έρματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ψηλά δεν είναι για δεξαμενή έρματος? Μήπως κανένα σύστημα anti-heeling ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Για την ακρίβεια λέγεται Flume Tanks (αλλιώς Antiroll tanks). Το ρόλο αυτής της δεξαμενής την είχαμε ξανά συζητήσει πριν κάποια χρόνια στο θέμα του Aegean Fantasy.

On 12/21/2006 at 11:13 AM, Apostolos said:

Χμ... Αυτό είναι δεξαμένη ballast!!!Ονομάζετε flume tank και την ίδια κατασκευή έχουν όλα της σειράς Αρχάγγελος, Σταρ, Ακακία κλπ κλπ, όπως και αρκετά Ro/Ro στη Βόρια Ευρώπη (Δείτε πχ πλοία της DFDS) Αυτό χρησιμέυεί στο να μειώνετε τεχνιτά η ευστάθια του πλοίου μιάς που γνωρίζουμε ότι τα Ro/Ro κατασκευαστικά έχουν φοβερή ευστάθια. Γεμίζοντας την δεξαμενή αυτή καταφέρνεις να ελλατώσεις τους γρήγορους διατηχεισμούς όπου μπορούν να μετατωπίσουν το φορτίο όπου σε αυτά τα πλοία είναι ιδιαίτερα ασταθές. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως το περιγράφετε είναι, έρμα βάζουν μέσα, γι αυτό κι εγώ το χαρακτήρισα έτσι.

 

On 2/3/2020 at 6:32 PM, Shippihs said:

Μια και δεν εχουν αναφερθει: Διαστάσεις 133×21.65. Χτισμένο το 1979 στα Vaagen Verft A / S, Kyrksaeterora της Νορβηγίας ως norwegian challenger. Δύο αδελφά Norwegian conqueror και Norwegian crusade. Το πρώτο μας άφησε το 2013 για άλλους τόπους

Έτσι για την συμπλήρωση της ιστορίας, το Norwegian Crusader/Otto έχει χτιστεί στο Nylands Verksted(792) του Oslo. Στο Vaagen(43) έχει χτιστεί εξ' ολοκλήρου το δεύτερο πλοίο(Norwegian Challenger/Iosif K) ενώ το τρίτο αδελφό Norwegian Conqueror έχει χτιστεί μερικώς στο Bergen Mekaniske(796) και αποπερατώθηκε στο Vaagen(44). Σε παρένθεση οι αριθμοί των ναυπηγείων.

 

Όπως και να έχει, το πλοίο είναι 41 ετών και με ιστορία δραστηριοποίησης εδώ και αρκετά χρόνια, σε χώρες με πολύ χαμηλά ποιοτικά κριτήρια. Οπότε είναι στοίχημα το να επανέλθει σε μια σωστή κατάσταση. Θα χρειαστεί χρόνος και χρήμα, υποπτεύομαι δε πως οι επισκευές του θα είναι πολύ κοντά στο κόστος κτήσης του. Πλήν όμως βλέποντας τη δουλειά που έγινε στον Τάλω και στο Νέαρχο, πιστεύω πως θα το σουλουπώσουν. Και θα ελπίζουν να μην τους βγεί Αλεξάνδρα Τ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Ιωσήφ Κ έχουν ξηλωθεί από τη πρυμα κάτι κουτιά που υπήρχε στο ανοικτό κατάστρωμα ενώ γίνονται εργασίες στο μηχανοστάσιο και στους κοινοχρήστους χώρους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...