Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με αφορμή με ένα δημοσίευμα στην ΕΞΠΡΕΣ του Σαββάτου, ανοίγω το topic για την ΑΝΕΣ.

Έλεγε ότι η εταιρεία ενδιαφέρετε να αγοράσει ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο για τις γραμμές που ήδη εξυπηρετεί!! Όποτε θα εννοεί κάποιο μικρό σε μέγεθος!! Επειδή είναι ικανοποιημένοι με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα του Σύμη (ex ΕΥΤΥΧΙΑ)!!
Το πρώτο που θα μπορούσα να σκεφτώ είναι το Παναγία Ψαριανη!

Καθώς και ότι τη Κυριακή που μας πέρασε είχαν γενική συνέλευση για να αυξήσουν το μετοχικό κεφαλαίο τους!!

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλά βαπόρια με μέγεθος που να ικανοποιεί την εταιρία είναι διαθέσιμα προς πώληση με το κατάλληλο αντιτιμο.

Και το ΨΑΡΙΑΝΗ και ο ΠΡΩΤΕΑΣ που θα ήταν η ιδανικότερη λύση είναι προς πώληση ενώ κι από το εξωτερικό δεν λείπουν οι ευκαιρίες.

Παρεπιπτώντος ξέρει κανείς με το ΕΥΤΥΧΙΑ πόσο κάνει το ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟΣ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει καμία πληροφορία ότι συζητήτε πώληση του Ψαριανή ή επειδή λόγω μεγέθους κάνει για τη γραμμή το αναφέρετε? Γιατί πλοία του αυτού μεγέθους υπάρχουν και άλλα και μάλιστα στην Ελλάδα που θα μπορούσαν να κάνουν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκινούν στις 18 Ιανουαρίου(??) τα επιδοτούμενα δρομολόγια για τα Δωδεκάνησα, με χρηματοδότηση από το υπουργείο Αιγαίου, βάσει του διαγωνισμού που προκηρύχθηκε στο τέλος Δεκεμβρίου. Πρόκειται όπως έγραψε το «PORTNET» για την γραμμή Ρόδος - Καστελόριζο και Ρόδος-Σύμη-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Σύμη-Ρόδος. Η εταιρεία που θα πραγματοποιεί πλέον τα δρομολόγια είναι η Ναυτιλιακή Εταιρία Σύμης η ΑΝΕΣ η όποια απέκτησε το επιβατηγό πλοίο «Πρωτεύς».

Όπως έγινε γνωστό για την κυκλική δρομολογιακή γραμμή που θα εξυπηρετεί τα νησιά Κω - Νίσυρο - Τήλο - Σύμη το «Πρωτεύς» θα πραγματοποιεί σε εβδομαδιαία βάση δύο δρομολόγια από Δευτέρα-Παρασκευή τα οποία θα είναι σε άμεση ανταπόκριση με ακτοπλοϊκά πλοία από και προς την Ηπειρωτική Ελλάδα και κυρίως το Λιμάνι του Πειραιά από το λιμάνι της Κω. Παράλληλα από τον Απρίλιο μέχρι και το τέλος του Οκτωβρίου ο «Πρωτεύς» εκτελεί και ένα μη επιδοτούμενο δρομολόγιο στη γραμμή Ρόδος - Τήλος - Νίσυρος και επιστροφή. Βάσει της σύμβασης που υπέγραψε ο υπουργός Αιγαίου Αριστοτέλης Παυλίδης η Συμιακή πλοιοκτήτρια εταιρεία για κάθε ένα δρομολόγιο που θα εκτελεί ο θα εισπράττει επιδότηση ύψους 15.000 ευρώ.

Σε ότι αφορά πλέον την κάλυψη της κυκλικής δρομολογιακής γραμμής Ρόδος-Καστελόριζο το πλοίο θα εκτελεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα με 6.500 ευρώ επιδότηση για κάθε δρομολόγιο. Τα δρομολόγια του «Πρωτεύς» ισχύσουν μέχρι 31 Οκτωβρίου 2006.

Από τη www.portnet.gr, δε ξέρω κατά πόσο θα ξεκινήσει το πλοίο στις 18-01 όπως λέει το δημοσίευμα??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και η απάντηση της ΑΝΕΣ για όλα τα «κακόβουλα» δημοσιεύματα για το νέο απόκτημα της αλλά για την επικύρωση μιας επιδοτούμενης γραμμής σε αυτήν!!

Από τη σημερινή ΡΟΔΙΑΚΗ

Άδικες και κακόβουλες θεωρεί το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας ΑΝΕΣ τις επικρίσεις που διατυπώθηκαν το τελευταίο χρονικό διάστημα εναντίον της εταιρείας, επειδή κατόπιν διαγωνισμού του υπουργείου Αιγαίου, ανέλαβε με το πλοίο «Πρωτεύς» επιδοτούμενα ενδοδωδεκανησιακά δρομολόγια. Το «Πρωτεύς» που ήδη βρίσκεται στο λιμάνι της Ρόδου, θα ξεκινήσει από αύριο τα δρομολόγιά του. Θα εκτελεί συγκεκριμένα το δρομολόγιο Ρόδο-Σύμη-Κω-Νίσυρο-Τήλο-Σύμη και Ρόδο-Καστελλόριζο. Το πλοίο έχει μήκος 86 μέτρα, πλάτος 13,40, βύθισμα 4,90, ταχύτητα 16 knuts, και επανδρώνεται από 25 άτομα. Αναφορικά με τις επικρίσεις η ΑΝΕΣ αναφέρει τα εξής: «Με αφορμή δημοσιεύματα του τοπικού αλλά και αθηναϊκού Τύπου σε σχέση με εισαγγελικές παρεμβάσεις στον διαγωνισμό του υπουργείου Αιγαίου για τις άγονες γραμμές, στα κείμενα των οποίων εμπλέκεται και το όνομα της εταιρείας μας με την ιδιότητα της ως μειοδότριας στον διαγωνισμό αυτό, προς αποκατάσταση της αλήθειας και προς ενημέρωση του κοινού το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας συνεδρίασε άμεσα για το λόγο αυτό και απαντά ως παρακάτω: Η ΑΝΕΣ με 26 και πλέον χρόνια προσφοράς στην τοπική κοινωνία και ναυτιλία έχει αποδείξει ότι μέσα από απόλυτη διαφάνεια μακριά από ιδιότυπα ιδιωτικά συμφέροντα, μικροπολιτικές και μικροκομματισμούς. Καθιερώθηκε στην συνείδηση του απλού ταξιδιώτη και έχει καταφέρει υποκαθιστώντας πάρα πολλές φορές το κράτος να εμπνεύσει την σιγουριά εκεί όπου δυστυχώς άλλοι δεν τα κατάφεραν. Θεωρούμε άδικο αλλά απολύτως εξηγήσιμο για εμάς ότι μια εταιρεία η οποία στα πέτρινα χρόνια της ακτοπλοΐας κατάφερε με μεγάλο κόστος να κρατήσει ζωντανούς ξεχασμένους και απομονωμένους ανθρώπους να βάλλεται από όσους προσφέρθηκαν να σώσουν τον δωδεκανησιακό λαό. Κρίμα, γιατί ενώ η προσφορά της ΑΝΕΣ αναγνωρίζεται από την συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων των νησιών μας, οι ελάχιστοι επικριτές μας φαίνεται σκοπίμως να αγνοούν ότι η ΑΝΕΣ σε σχέση με άλλους έχει δώσει στον τόπο και στον πολίτη της δωδεκανήσου πολύ περισσότερα από ότι έχει πάρει. Πρέπει να γνωρίζουν αυτοί οι κακόβουλοι επικριτές που θέλουν να μας εμπλέξουν σε δήθεν παράνομες συναλλαγές με κρατικούς φορείς ότι από εδώ και μπρος θα μας βρουν μπροστά τους όχι προς εκδίκηση αλλά για να αποδειχθεί και να καταδειχθεί με τον πιο νόμιμο και πανηγυρικό τρόπο ότι εξυπηρετούμε διαφορετικούς στόχους και συμφέροντα. Με εκτίμηση το δ.σ. της ΑΝΕΣ».

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο ξεκινά αύριο τα δρομολόγιά του.Τουλαχιστον το αναφερει στα δρομολογια του το Openseas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπήκα στο site της Α.Ν.Ε.Σ www.anes.gr με σκοπό να πληροφορηθώ αν ξεκίνησε τελικά το ΠΡΩΤΕΥΣ τα δρομολόγια προχτές και αν άλλαξε όνομα αλλά έχουν να κάνουν update στο site και στα δρομολόγια από τα τέλη Δεκέμβρη ενώ στο ιστορικό της εταιρίας που αναφέρονται οι αγορές πλοίων έχουν σταματήσει στο 2001 που αγόρασαν το καταμαράν ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ.

Ούτε καν για το ΣΥΜΗ(πρώην ΕΥΤΥΧΙΑ)που αγόρασαν πέρυσι δεεν λένε.:)

Ενα update θα τολμούσα να πω ότι δεν θα έβλαπτε καθόλου αντιθέτως θα ήταν πολύ οφέλιμο για την εταιρία ώστε να ξέρει ο κόσμος τα δρομολόγια τουλάχιστον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΣΥΜΗ είναι στη μικρή του Βασιλειάδη, άρα για να ανηφόρισε θα αντικαταστάθηκε από τον ΠΡΩΤΕΑ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΑΝΕΣ έβαλε στο site της τον ΠΡΩΤΕΑ ότι τον αγόρασε μόνο που η φωτογραφία που έβαλε είναι με τα χρώματα της προηγούμενης πλοιοκτησίας.:D

Πόσο κοστίζει ένας φωτογραφος να τον βάλουν να βγαλει μια φωτογραφία με τα καινούρια σινιάλα μέσα στο λιμάνι της Σύμης?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εάν θυμάμαι καλά λέγεται ΝΕΑ, και ο Κακάς είναι ο διαχειριστής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΝΑΙ ΝΕΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΕΝ 8ΥΜΟΜΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΑ Ο ΚΑΚΑΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΜΗΠΩΣ ΜΑΘΑΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δύο νέα πλοία αντί του «Πρωτέας», θα δρομολογηθούν από την ΑΝΕΣ

Απο τη ΡΟΔΙΑΚΗ

Δύο νέα πλοία ετοιμάζεται να αποκτήσει το επόμενο διάστημα η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρία Σύμης, τα οποία και θα δρομολογήσει στη γραμμή Ρόδος - Σύμη, καλύπτοντας έτσι και το κενό που άφησε η αποδρομολόγηση του πλοίου «Πρωτέας», μετά την πώληση και την απόσυρσή του στον Πειραιά, προκειμένου να γίνουν τεχνικές εργασίες.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το ένα πλοίο θα είναι επιβατηγό - οχηματαγωγό και το δεύτερο κάποιο ταχύπλοο που θα εξυπηρετεί κυρίως τους τουρίστες.

Σε ότι αφορά το επιβατηγό - οχηματαγωγό, η ΑΝΕΣ είναι πολύ κοντά σε συμφωνία για την αγορά του πλοίου «Άγιος Νεκτάριος». Το μήκος

του είναι 75 μέτρα και έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 120 αυτοκινήτων. Είναι δηλαδή πιο μικρό από το Πρωτέας, αλλά μπορεί να μεταφέρει περισσότερα οχήματα. Το σκάφος είναι ηλικίας μόλις 6 ετών και έχει ταχύτητα 14 μίλια την ώρα, κάτι που σημαίνει ότι θα καλύπτει την απόφαση Ρόδος - Σύμη σε λιγότερο από 2 ώρες. Η αρχική σκέψη είναι, εφόσον το πλοίο κάνει απόσβεση των χρημάτων που θα δαπανηθούν, είναι να τοποθετηθούν μηχανές μεγαλύτερης ιπποδύναμης και να αυξηθεί η ταχύτητά του.

Υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του μήνα, αν δεν υπάρξει κάποιο έκτακτο πρόβλημα, το πλοίο αυτό θα έχει δρομολογηθεί.

Σε ότι αφορά το ταχύπλοο, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο, αλλά η ΑΝΕΣ έχει δώσει εντολή ώστε να ερευνηθεί πλήρως η αγορά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίταζα το site της εταιρείας και δεν αναφέρει πουθενά το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στο στόλο της, αλλά ούτε στα δρομολόγια της:o. Ενώ εδώ και καιρό το πλοίο έχει φορέσει τα σινιάλα της ΑΝΕΣ αλλά και διαφημιστικά με τα δρομολόγια του πλοίου φέρουν το λογότυπο της ΑΝΕΣ.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να υπενθυμίσω ένα post που είχα στείλει τον Αύγουστο μετά από ένα ταξίδι μου με το πλοίο, που ίσως μπορεί να βοηθήσει στην πιό πάνω απορία του Π100.

...Σε ερώτηση μου προς τον πλοίαρχο, αν θα αλλάξει όνομα τώρα που θα κατέβει στην Σύμη, η απάντηση του ήταν ότι ''δεν πρόκειται να πάει

πουθενά το πλοίο (!!!), τουλάχιστον όχι μέχρι και τον Οκτώβρη''. Από τον απότομο τόνο της φωνής του μου φάνηκε όχι και τόσο ...ευτυχής

από την συγκεκριμένη μετάθεση:(...

Μήπως αυτό το ''τουλάχιστον'' ήθελε να υποννοήσει κάτι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ίσως. Ίσως και μονο ότι μέχρι τότε είναι δηλωμένα τα δρομολόγια στο υπουργείο οποτε λογικά μέχρι εκεί μπορεί να σου "δεσμευτεί"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Με πολλα βαπορια βρεθηκε τελικα η ΑΝΕΣ σε μια περιοδο που εταιρειες αυτου του βεληνεκους προσπαθουν να μεινουν με το κατα το δυνατον λιγοτερα!

Ελπιζω μακροπροθεσμα να εχει happy end αυτη η ιστορια!

Όπως αναφέρει η ΠΡΟΟΔΟΣ, η εταιρεία στοχεύει στην αγορά πλοίου για να συνδέσει τη Σύμη με το Πειραιά αλλά και με αλλά νησιά.

Τώρα ο επόμενος στόχος της εταιρείας, είναι η αγορά μεγάλου πλοίου, το οποίο θα συνδέει τη Σύμη με τον Πειραιά και άλλα νησιά.

Η αγορά του πλοίου, αναφέρεται άλλωστε και στη σύμβαση που έχει υπογράψει η ΑΝΕΣ, με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για την κάλυψη των άγονων γραμμών.

Το νέο πλοίο επιδιώκεται, να μην έχει ηλικία μεγαλύτερη των οκτώ ετών. Θα έχει μήκος 100-120 μέτρων και θα αναπτύσσει ταχύτητα 22 μιλίων την ώρα.

Η ΑΝΕΣ θα πρέπει να σημειωθεί, πως πήρε μέρος στο διαγωνισμό που προκήρυξε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, για την κάλυψη των άγονων γραμμών.

Τα επιδοτούμενα αυτά δρομολόγια, θα ξεκινήσουν το Μάρτιο.

Σημειώνεται πως η εταιρεία ΑΝΕΣ κατέθεσε προσφορά και για την κάλυψη της γραμμής, Ρόδος-Μεγίστη και επιστροφή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν μαθει κανεις για πιο πλοιο εχει εκδιλωσει ενδιαφερον ας μας πει

Share this post


Link to post
Share on other sites

εδω η ανακοινωση στην τοπικη εφιμεριδα του δημουattachment.php?attachmentid=5208&stc=1&d=1206400743

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...