Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν καταλαβαινω το σκεπτικό τους καθολου 

 

απο οτι βλεπω ξανα αλλαξαν τον πινακα δρομολογιων και προσθέτουν και τον Βολο

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

On 8/28/2022 at 12:03 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μηπως δεν πήρε τη μειωμένη σύνθεση που ζήτησε, γι'αυτο ξαναβάζει τον Βόλο;

Γενικώς εταιρική συμπεριφορά του... Βόλου ;) 

Link to comment
Share on other sites

Εε καλά έχουμε δει αρκετές κωλοτουμπες, δεν είναι οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι.

Ο Βόλος φιλοξενεί πολλές συμπεριφορές εταιριών.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ο ισολογισμός και τα αποτελέσματα χρήσεως 2020 είναι εντελώς διαφορετικοί στον δημοσιευμένο ισολογισμό 31.12.2020 και στον αντίστοιχο 31.12.2021

www.anes.gr

Πως γίνεται αυτό;

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
8 hours ago, JTEDimandix said:

Νομίζω ότι είναι το λιγότερο γκάφα από πλευράς της ΑΝΕΣ. 

Πάντως, καλώς ή κακώς, πάνω χέρι στην εν λόγω γραμμή το έχουν τα ferries. Νομίζω υπάρχουν και water taxis αλλά οι τιμές είναι στο Άλφα Κενταύρου. Από έρευνα (Ας ενημερώσει κάποιος που έχει κάνει το δρομολόγιο με ΑΝΕΣ), τα πλοία της έχουν 2-3 ανέσεις, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον έχει καθιερωθεί καλά ως εταιρεία.  

Γενικοτερα τα πλοια της ΑΝΕΣ προσφερουν τα βασικα σε ολες τις γραμμες και οχι μονο στο Πειραιας -Αιγινα.Με εξαιρεση τον ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΑΙΓΙΝΑΣ τα υπολοιπα ειναι παλια βαπορια και αργα με ταχυτητα περιπου 12-13 μιλια με το ζορι.Ο ΠΡΩΤΕΑΣ παει λιγο παραπανω αλλα και αυτος οχι τρομερα.Με τις λιγο χαμηλοτερες τιμες που εχει κατορθωνει και εχει λιγο κοσμο αλλα σε σχεση με τον ανταγωνισμο ειναι αρκετα πισω.

Δεν βρισκω λοιπον καποια γκαφα με ΝΗΣΟΣ ΑΙΓΙΝΑ. Ειναι ενα βαπορι που ειναι πανω κατω στα στανταρ της εταιριας με εξαιρεση το γκαραζ του που λογικα δεν μπορει να παρει φορτηγα.Για περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με τα πλοια της ,μπορεις να δεις και στα αντιστοιχα θεματα των πλοιων  

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν είναι γκάφα, τότε εάν είναι όπως τα λες σίγουρα το ότι δεν παίρνει φορτηγά, κάτι που το απομακρύνει από τα στάνταρ της, το φαιρνει κοντά στα όρια της γκάφας.

Για τιμές δεν μπορώ να κρίνω αντικειμενικά, πάντως, εκτός καθυστερήσεων:

HSW: 40'

AFD: 45'

Saronic: 1ω 10'

ΑΝΕΣ: 1ω 15' 

Με άλλα λόγια, τρώγεται λάχανο από τρεις εταιρείες. Πάντως, εγώ προσωπικά, εάν ποτέ πήγαινα από Πειραιά για Αίγινα με HSW θα πήγαινα, ειδικά με την συχνότητα που έχει και τον χρόνο νομίζω ότι έχει φάει όλους λάχανο (Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τους άλλους, κι οι άλλες εταιρείες πλην της ΑΝΕΣ δεν έχουν και χρέπια για πλοία. (Πάντως η κάθε εταιρεία έχει την δική της φιλοσοφία κι αυτό την κάνει ξεχωριστή)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα σε όλους! Έχω μια απορία εδώ και χρόνια... Πως δεν έχει σκεφτεί η εταιρεία να δρομολογήσει τον Πρωτέα στην γραμμή της Αίγινας και πειραματίζεται με Σύμη και Νήσος Αίγινα?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν ξέρω αλλά φέτος βλέπω τα πράγματα στην ΑΝΕΣ δεν πάνε και πολύ καλά!! Το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας έχει σταματήσει από το τέλος Δεκεμβρίου και κοντεύει να μπει ο Μάιος και ακόμα δεν έχει επιστρέψει στα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιά Αίγινα. Το Πρωτεύς ζητάει να μείνει δεμένο μέχρι τέλος Μαΐου στη γραμμή Βόλο Σποράδες, παίρνοντας ημέρες ακινησίας από το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας, που στα αποτελέσματα του ΣΑΣ, δεν εγκρίθηκε γιατί πρέπει να επιστρέψει στα δρομολόγια το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας. Το Σύμη δύσκολα βλέπω να ξεκινάει το καλοκαίρι μιας και στον Άγιο Κωνσταντίνο θα μπει το Cat I και από το Μαντούδι τώρα πήρε έγκριση το Σαονησος. Ενώ και τα τρία πλοία ακόμα δεν έχουν καταφέρει να αλλάξουν νηογνώμονα, για να μπορέσουν να ταξιδέψουν.

Link to comment
Share on other sites

Μας κούρασαν στην ΑΝΕΣ διέλυσαν πέρσι τον Σεπτέμβρη τωρα διαλύουν τον Μαιο και να δούμε ποσο ακόμη... 

6 hours ago, Blue Star Delos said:

Γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη δυσκολία στο να αλλάξουν νηογνώμονα;

πέρασε η προθεσμία μεχρι 08/04 ειχαν δικαίωμα

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, wysiwid said:

Την παρουσιάζουν φήμες αγοραστή της ΑΝΕΣ… τι να πρωτοσχολιάσει καποιος 

On 4/30/2023 at 11:21 AM, Cpt johngrp said:

Ισχύει η φήμη περί πώλησης του;

On 4/30/2023 at 11:16 AM, RipeDust19 said:

Ισχύει ότι η Α.Ν.Ε.Σ πουλήθηκε σε άλλη εταιρεία?

Τελικά τι παίζει με την ΑΝΕΣ;

  • Πωλείται μόνο ο Πρωτέας;
  • Πωλούνται τα πλοία της σαν μονάδες;
  • Πωλείται η εταιρία σε άλλη εταιρία (πχ SeaSpeed)?
  • Μπαίνουν άλλοι στο μετοχικό της κεφάλαιο, συμπληρωματικά στους υπάρχοντες εταίρους;

 

Να θυμήσω τι συζητούσαμε πριν λίγους μήνες

 

On 9/3/2022 at 3:00 PM, proud_ionian said:

 το ουσιωδες ερωτημα ειναι αν εχει λογο υπαρξης η ΑΝΕΣ και οχι πως παει στο σαρωνικο ή τις σποραδες.

Μιλαμε για μια εταιρια, που εχει ηδη μια πτωχευση στο ενεργητικο της, εκτος και αν η υπαγωγη στο πτωχευτικο δικαιο, δεν ειναι πτωχευση. Τα πλοια της ειναι χρονοκαψουλες και απο χρηματα πεφτουν τα απαραιτητα. Οποιος μπει μεσα, μεταφερεται στις δεκαετιες 70 ή 80, αναλογως ποιο πλοιο θα επιλεξει.

Εχει φτασει στην κοψη του ξυραφιου πολλες φορες και επιβιωνει χαρη στο θρασος των διοικουντων, τη μεγαθυμια οσων κατα καιρους ειχαν λαμβανειν, αλλα και χαρη στην τακτικη οπισθοφυλακης, να μπαινει σαν τσοντα σε γραμμες που υποεξυπηρετουνται, οπως πχ οι σποραδες.

On 9/15/2022 at 2:11 PM, proud_ionian said:

Σχεδόν μισό εκατομμύριο ζημιές 

Link to comment
Share on other sites

Κατανοώ τα όσα λέτε οι προλαλήσαντες αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγω αγοράς από κάποιον άλλο παίκτη της αγοράς της εταιρείας ή των πλοίων, πλοία μικρά,αργά και πολύ παλιά!!! Ισως εξαιρείται ο Άγιος Νεκτάριος Αίγινας, όμως κι αυτό και τα υπόλοιπα εντελώς παροχειμένα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Υπάρχει άνθρωπος που θα βάλει λεφτά, χωρίς να έχει λόγο στη διοίκηση της εταιρίας; 

Ισχύει ότι το στο Νήσος Αίγινα η ΑΝΕΣ είναι απλά φερετζές του Λεβεντάκη, γι' αυτό δεν ετοιμάζουν τον Άγιο;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μαθαίνω για 2 μέρη μέσα στην ΑΝΕΣ , το νέο που τώρα έχει αναλάβει απο πέρσι το τιμόνι της Εταιρείας ( άρα κάνει κουμάντο ) ... και το δεύτερο που δεν ξέρω αν εχει κρατήσει κάτι η όχι στην ΑΝΕΣ πάντως υποστηρίζει - βαδίζει προς την ΣΑΟΣ 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. Οι μέτοχοι φατριάζουν, τα πλοία της εταιρίας δεμένα, με άγνωστο μέλλον, αιτήσεις αποδρομολόγησης από γραμμές που στήριξαν την εταιρία και το μόνο πλοίο που ταξιδεύει, είναι ναυλωμένο από τον επίδοξο ανταγωνιστή.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα δρομολόγια του Άγιος Νεκτάριος για Αίγινα τέλη Ιουνίου θα γίνουν 100%; Γιατί θέλω να κλείσω αλλά δεν την εμπιστεύομαι την εταιρία (οι ώρες με βολεύουν για ανες και οχι για SF)

Link to comment
Share on other sites

Ναι, είναι ήδη σε λειτουργία ο Άγιος Νεκτάριος από το Σάββατο. Δεν βρίσκω κάποιο λόγο να μην γίνουν πλέον δρομολόγια.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

ειναι απίθανο να υπάρχει δρομολογιο του Αγιος Νεκτάριος σε ώρα που είτε πριν είτε μετά (μιλάμε για διαφορά 15-20 λεπτών το πολύ) δεν έχει δρομολόγιο και η κοινοπραξία. Η ΑΝΕΣ αν τα έχω δει σωστά κάνει 3 δρομολογια τη μέρα ενώ η κοινοπραξία τουλάχιστον 6 (τις καθημερινές) και περισσότερα τα ΣΚ 

Απλά απ'οτι έχω δει στο site της κοινοπραξίας δεν έχουν ανέβει τα δρομολόγια ακόμη για όλες τις ημέρες του ιουλίου. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...