Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σεμινάριο πρώτων βοηθειών πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο Πρωτευς  από εθελοντή της Λέσχης εθελοντών Βόλου. Πιο συγκεκριμένα ο εθελοντής κ.Πέτρος Γαβαλάς έδειξε στα 30 μέλη του πληρώματος του Πρωτεα πως να αντιμετωπίσουν σωστά ένα πιθανό περιστατικό πρώτων βοηθειών. Το μεσημέρι της Πέμπτης 27/7 αντίστοιχο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί και στα 22 μέλη του πληρώματος ΣΥΜΗ 2. Η κοινοπραξία ΑΝΕΣ ΦΕΡΙΣ βαθιά ευαισθητοποιημένη σε θέματα εκπαίδευσης του προσωπικού, ειδικά κατά την περίοδο της υψηλής τουριστικής κίνησης ,θα συνεχίσει τα σεμινάρια σε τακτικά χρονικά διαστήματα.

Πηγή: Skiathos TV

20292626_677433522464047_4035825902123191263_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΠΡΟΣΦΟΡΆ ΤΗΣ Κ/Ξ  ΑNES  FERRIES 

Λεωφορείο Αθήνα - Αγ. Κωνσταντίνο με 11 €.

Από 18/08/17 έως 30/09/2017 θα ισχύει ειδική τιμή στα εισιτήρια των Λεωφορείων από Αθήνα προς Αγ. Κων/νο και αντιστρόφως από 16€  μόνο 11€ ανά διαδρομή.

 Τα εισιτήρια εκδίδονται μόνο ως συνδυασμένη μεταφορά πλοίου και λεωφορείου ΑΘΗΝΑ ΑΓ. ΚΩΝ/ΝΟ-ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Η ΑΝΕΣ και η Ελληνική Σημαία στις Σποράδες.

Quote

H πρώτη Ελληνική σημαία με τον λευκό Σταυρό σε γαλανό φόντο, σχεδιάστηκε, υφάνθηκε, ευλογήθηκε και υψώθηκε στην Μονή Ευαγγελίστριας στην Σκιάθο το 1807. Αποτελούσε δε την επίσημη Ελληνική Σημαία έως το 1978 και καθιερώθηκε με νόμο στις 21-12-1978, οπότε και υιοθετήθηκε η ναυτική, με τις οριζόντιες λευκές και γαλάζιες γραμμές. Το ριγωτό πρότυπο επιλέχτηκε λόγω της ομοιότητάς του με την κυματιστή θάλασσα, που περιβάλλει τις ακτές της Ελλάδας και με τον σταυρό πάνω αριστερά. Τα χρώματα γαλάζιο και λευκό συμβολίζουν το Γαλάζιο της Ελληνικής θάλασσας και το Λευκό των αφρισμένων κυμάτων. 
Η Α.Ν.Ε.Σ. δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία στην παρουσία της Ελληνικής Σημαίας στους ιστούς των λιμανιών και των φαναριών των νησιών που δραστηριοποιείται ακτοπλοϊκά. Αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα καθώς συντηρεί τα σχοινιά προσδέσεως στους ιστούς αλλά και αντικαθιστά τις σημαίες με καινούριες όπου χρειαστεί. Εκτός από το πλήρωμα του Πρωτεύς που συμβάλλει εθελοντικά στην συντήρηση και σωστή παρουσία των σημαιών στους ιστούς , προσφέρει τα μέγιστα και ο ίδιος ο Πλοίαρχος κ. Αντωνίου Γεώργιος ο οποίος προσωπικά για την χειμερινή περίοδο μετέβη και τοποθέτησε μια καινούργια Ελληνική σημαία στον ιστό του όμορφου Φαναριού στον κάβο Γουρούνι αφού η παλιά είχε αλλοιωθεί σημαντικά από τις αντίξοες καιρικές συνθήκες που συχνά επικρατούν στη περιοχή.
Είναι χαρά όλων μας να καμαρώνουμε την γαλανόλευκη στο πέρασμά μας . Το ενδιαφέρον αυτό της εν λόγω Ναυτιλιακής Εταιρείας ,του Πλοιάρχου και του πληρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ Πρωτεύς αποτελεί μια λεπτή πράξη εθελοντισμού και παραδειγματισμού ως ελάχιστη αναγνώριση της προσφοράς των Ελλήνων αγωνιστών μας.

27067581_753935788125610_7290586328898286760_n.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στο Radio Marconi 96,1 F.M. και στην εκπομπή του Γιώργου Κουμιώτη “Όλα στη φόρα” μίλησε ο πλοίαρχος του Ε/Γ-Ο/Γ Πρωτεύς Γιώργος Αντωνίου, με αφορμή τα έκτακτα δρομολόγια που προέκυψαν. Μάλιστα ο κ. Αντωνίου έβγαλε μια είδηση, ότι η ΑΝΕΣ ξεκίνησε να κατασκευάζει στο Κορωπί νέο σκάφος και μάλιστα ταχύπλοο, 33ων μέτρων και ταχύτητας 25 – 26 ναυτικών μιλίων (πλοίο ανάλογο με το Σαμοθράκη και Ζέφυρος)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συλλυπητήριο μήνυμα από την ΑΝΕΣ για το θάνατο του cpt Γιάννη Καράδη.

Quote

Την βαθύτατη θλίψη εκφράζουμε για την απώλεια του Πλοιάρχου Ε.Ν. Καράδη Ιωάννη. Ενός ξεχωριστού καπετάνιου , με σπουδαία παρουσία και προσφορά στην Ελληνική ακτοπλοϊα. Με τον θάνατό του πραγματικά οι θάλασσες των Σποράδων έγιναν φτωχότερες. Οι Διοίκηση, οι πλοίαρχοι , οι αξιωματικοί και τα πληρώματα της ΑΝΕΣ εκφράζουμε τα θερμά συλλυπητήριά μας προς όλα τα μέλη της οικογένειας του εκλιπόντος . Στις καρδιές όλων μας είναι χαραγμένο το πέρασμά του. Τώρα πλοιαρχεί επάξια σε ατέλευτο ταξίδι στο τιμόνι της αιωνιότητας. Η θύμησή του παντοτινή.

 

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια εντύπωση ότι το Ε/Γ-Ταχ σκάφος που κατασκευάζεται για την ΑΝΕΣ πρόκειται για το δεύτερο πλοίο που θα κατασκευαζόταν για την Saos Ferries (δηλαδή το Όστρια)!!! Και από ότι καταλαβαίνω προορίζεται για τη γραμμή Ρόδο Σύμη!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η διοίκηση της ΑΝΕΣ μέσω του Ε/Γ-Ο/Γ Πρωτεύς στηρίζει θετικά κάθε προσπάθεια τοπικών φορέων διοργάνωσης πολλών πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων στα νησιά των Σποράδων. H ΑΝΕΣ με σεβασμό στο κάλεσμα του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Σκιάθου συνετέλεσε για ακόμη μια φορά ως χορηγός μεταφοράς σκαφών και συντελεστών στην διοργάνωση του 3ου Skiathos Palace Cup Ιστιοπλοίας.

Link to comment
Share on other sites

On 4/26/2018 at 5:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Έχω μια εντύπωση ότι το Ε/Γ-Ταχ σκάφος που κατασκευάζεται για την ΑΝΕΣ πρόκειται για το δεύτερο πλοίο που θα κατασκευαζόταν για την Saos Ferries (δηλαδή το Όστρια)!!! Και από ότι καταλαβαίνω προορίζεται για τη γραμμή Ρόδο Σύμη!!!

Σε προηγούμενη συνέντευξη του ο κ. Μανουσης είχε δηλώσει ότι η κατασκευή του Όστρια συνεχίζεται κανονικά απλώς θα χρησιμοποιηθούν διαφορετικές μηχανές από αυτές του Ζέφυρος καθώς δεν απεδοσαν τα αναμενόμενα με αποτέλεσμα την απόσυρση του ώστε να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Ακύρωση των δρομολογίων της ΑΝΕΣ Ferries λόγω της απεργίας της ΠΝΟ στις 30/05/2018

Quote

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τετάρτη 30 Μαΐου 2018, τα δρομολόγια των πλοίων μας 1. Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΩΤΕΥΣ γραμμή Βόλου - Β.Σποράδων - Μαντουδίου, 2. Ε/Γ- Ο/Γ ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ 3. Ε/Γ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΑΙΓΙΝΗΣ, γραμμή Πειραιά - Αίγινας θα παραμείνουν ανεκτέλεστα λόγω απεργίας της Π.Ν.Ο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Στο προφίλ της εταιρείας λέει ότι δραστηριοποιείται με 6 πλοία, αλλά τα ιδιόκτητα πλοία της είναι τέσσερα, δηλαδή το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας, το Πρωτεύς, το Σεμπεκο και το Σύμη ΙΙ. Εμφανίζει στη λίστα των πλοίων της το Σύμη και το Αγία Μαρίνα Αιγίνης, ενώ το Σύμη ΙΙ δεν το αναφέρει στη λίστα των πλοίων της

Link to comment
Share on other sites

Ανανεώθηκε το site της Ανες, πιο πρακτικό και καλαίσθητο αλλά κάποιες παρατηρήσεις είναι ... οτι το μενού πρέπει να μην καλύπτει την Αγγλική Γλωσσά δεξιά στην renponsive εκδοση, επίσης θέλει προσοχή το scroll στα δρομολόγια προς τα αριστερά καθώς εμφανίζει το πλαινο μενού και όχι όλες τις ήμερες, επιπρόσθετα το online είναι προσβάσιμο μόνο από την κεντρική (και όχι και από το μενού) και λείπουν οι πληροφορίες για το λεωφορείο για το Σύμη.  Επίσης καλό θα ήταν σε κάθε ανανέωση να κρατάνε τις προηγούμενες διευθύνσεις -δομη πχ /menou/dromologia κτλ γιατί κάθε φορά τα τελευταία χρόνια τα αλλάζουν με αποτέλεσμα να χρειάζεται update στις άλλες σελίδες που παρέχουν συνδέσμους προς την ιστοσελίδα της Ανες.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

και γω θελω να μοιασω του Ρασπουτιν :rolleyes:

15% αποδοση ειναι πολυ μεγαλο ποσοστο.

το ποσο που ζητουν ειναι περιπου ισο με τις ζημιες τους, συμφωνα με τις οικονομικες καταστασεις.

πες μας αν θελεις και για την τραμπα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Ανοικτή Επιστολή της ΑΝΕΣ ΦΕΡΡΙΣ προς Υπουργούς Οικονομικών και Ναυτιλίας

Quote

ΘΕΜΑ:  ΛΗΨΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ

Αξιότιμοι κ.κ. Υπουργοί των Οικονομικών και της Ναυτιλίας,

Η Κυβέρνηση έχει επιτάξει λόγω της πανδημίας, την Ελληνική Ακτοπλοΐα και υποχρεούται να την στηρίξει.

Η ΑΝΕS FERRIES ως μία μικρή ακτοπλοϊκή εταιρεία ίσως θα ήταν η τελευταία που θα μπορούσε να προτείνει λύσεις, προκειμένου να αποφευχθεί η κατάρρευση της Ελληνικής Ακτοπλοΐας από τις συνέπειες της πανδημίας.

Αναγκαζόμαστε να τοποθετηθούμε επί του θέματος, γιατί διαπιστώσαμε ότι ο Σ.Ε.Ε.Ν.  δεν τολμά να πει τα πράγματα με το όνομά τους, με αποτέλεσμα εσείς ως κατεξοχήν αρμόδιοι να μην έχετε  καθαρή εικόνα για  το μέγεθος της καταστροφής που έρχεται και στην οποία ο χρόνος δεν είναι με το μέρος μας.

Το ότι αυτή την στιγμή προέχει το θέμα της υγείας, δεν σημαίνει ότι το καλοκαίρι πρέπει να μας βρει με αποδεκατισμένες οικονομικά ακτοπλοϊκές, με εξαθλιωμένα τα πληρώματα, τους εργαζόμενους, καθώς και τις οικογένειες τους, που βιοπορίζονται από την ακτοπλοΐα και τα νησιά χωρίς πλοία.

Η απώλεια του τζίρου των μηνών Φεβρουαρίου, Μαρτίου, Απριλίου, Μαΐου και το πιο σημαντικό, η απώλεια των εσόδων από προκρατήσεις για το καλοκαίρι, είναι σίγουρο ότι θα επιφέρουν την κατάρρευση των ακτοπλοϊκών  εταιρειών.

Κατά την  άποψη μας, καμία από τις λύσεις που έχουν προταθεί για μείωση δρομολογίων, παρατάσεις ακινησιών, αποδρομολογήσεις, μειώσεις τελών, κλπ, δεν είναι αρκετές για να καλύψουν τις απώλειες εσόδων.

Ο αναγκαστικός περιορισμός από την πολιτεία του μεταφορικού έργου αποτελεί μία de facto  επίταξη των πλοίων, καθώς δεν παρέχεται η δυνατότητα αποδρομολόγησής τους, λόγω της υφιστάμενης νομοθεσίας.

Επομένως,  η πολιτεία πρέπει να αντιληφθεί ότι όλα τα δρομολογημένα πλοία, στην παρούσα κατάσταση, εκτελούν δημόσια υπηρεσία και πρέπει άμεσα να αναλάβει την αποζημίωση των ακτοπλοϊκών εταιρειών,  για όσο διάστημα αυτή εκτελείται.

Εδώ έγκειται και η διαφορετική προσέγγιση μας στο θέμα σε σχέση με τον Σ.Ε.Ε.Ν.

Όλοι πρέπει να συμβάλλουμε στο ξεπέρασμα αυτής της υγειονομικής κρίσης, που δυστυχώς εξελίχτηκε και σε οικονομική. Διεκδικούμε τα αυτονόητα, να αναλάβει η Πολιτεία από την πλευρά της να στηρίξει έμπρακτα την προσπάθεια των ακτοπλοϊκών εταιρειών για απρόσκοπτη σύνδεση της ηπειρωτικής με τη νησιωτική Ελλάδα.

Δυστυχώς δεν μπορούμε πλέον μόνοι μας να αντέξουμε το οικονομικό βάρος της αναγκαίας μεν, δυσβάσταχτης δε, δημόσιας αυτής Υπηρεσίας .    

Με εκτίμηση, 

ΑΝΕΣ ΦΕΡΡΙΣ

 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Έχει ρωτήσει για κόστος κατασκευής για αλουμινένιο καταμαράν σε ευρωπαϊκά ναυπηγία για να εκμεταλευτεί και τα ανάλογα κονδύλια.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Επιπλέον παρατηρώ οτι προστέθηκε στεγαστρο στο πρυμνιο ανοιχτό καταστρωμα. 

3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το ΚΚ είναι αρχικά γράμματα των μεγαλομέτοχων της ΑΝΕΣ. Δηλαδή Κοντός Ανάργυρος και Καρογιάννης Βασίλειος, που ήταν βασικοί μέτοχοι της εταιρείας «ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΥΒΟΪΚΟΥ

Τον κ. Κοντό τον ξέραμε ότι είχε μπει στην ΑΝΕΣ. Ο κ. Παπακαλοδουκας παραμένει σε κάποια θέση; 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...