Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η ΑΝΕΣ έβγαλε μια ανακοίνωση μετά την κήρυξη της ως έκπτωτη από την άγονη γραμμή του Πρωτευς

Έτσι μετά από αυτό το γεγονός το Πρωτευς θα κάνει καθημερινά δρομολόγια μεταξύ Ρόδο Σύμης και Πανορμιτη. Αυτά θα είναι ελευθέρα δρομολόγια και θα κάνει ουσιαστικά την εκδρομή που έκανε μέχρι πέρυσι το Σύμη ΙΙ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τι ελέχθησαν στη έκτακτη γενική συνέλευση της ΑΝΕΣ

Πηγη: SYMIGREECE

35 άτομα έλαβαν μέρος στην έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΑΝΕΣ που έγινε την Κυριακή 22 Μαΐου στο Πανορμίτειο Συνεδρειακό Κέντρο. Η Γ.Σ. ξεκίνησε στη 1:10 το μεσημέρι, ολοκληρώθηκε στις 4:15 το απόγευμα και προήρδευσε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μιχάλης Τσαβαρής, ενώ Γραμματέας ήταν η εκπαιδευτικός κ. Μαρία Τσαβαρή.

Στη αρχή της συνεδρίασης ο πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Αντώνης Χατζημάρκος εισηγήθηκε το θέμα της ημερήσιας διάταξης («ενημέρωση των μετόχων για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας και για τους λόγους που οδήγησαν το Δ.Σ. να λάβει την απόφαση για την ένταξη της στις διατάξεις του άρθρου 99 του νόμου 3588/2007») και έκανε μια αναδρομή στην οικονομική κατάσταση της ΑΝΕΣ από το 2002 όταν, όπως ανέφερε, λόγω του ανταγωνισμού που ξεκινούσε τότε έπρεπε να παρθούν μέτρα για το μέλλον της εταιρείας. Αναφέρθηκε επίσης στα οικονομικά προβλήματα του τελευταίου έτους και το πρόβλημα ρευστότητας που αντιμετωπίζει η εταιρεία λόγω της οικονομικής κρίσης με επακόλουθο τη μη προεξόφληση των τιμολογίων από τις τράπεζες.

Ο διευθυντής, κ. Βασίλης Παπακαλοδούκας, ενημέρωσε τους μετόχους για τη θετική εξέλιξη του δικαρτηρίου στις 5 Μαΐου, το οποίο ανέστειλε τις ατομικές και συλλογικές διώξεις σε βάρος της εταιρείας και απαγόρευσε τα μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της από τους πιστωτές της μέχρι να βγει η απόφαση για την υπαγωγή της εταιρείας στο άρθρο 99. Ακόμη αναφέρθηκε στην απόφαση του Εφετείου Πειραιά με την οποία αναστέλλεται η απόφαση του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων και Αλιείας (που είχε κηρύξει την ΑΝΕΣ έκπτωτη), και μέχρι την τελική εκδίκαση της υπόθεσης η εταιρεία συνεχίζει κανονικά την πολιτική δρομολογίων που έχει αποφασίσει και μάλιστα αν το επιθυμεί θα μπορεί να λάβει μέρος σε διαγωνισμούς του υπουργείου.

Ακολούθησε εκτεταμένος διάλογος με μετόχους. Ορισμένοι εξέφρασαν τη διαφωνία τους με χειρισμούς της εταιρείας (όπως ο τρόπος που έγιναν επενδύσεις – αγορά πλοίων), ενώ εμμέσως πλην σαφώς κάποιος έθεσε και το θέμα απολαβών των μελών του Δ.Σ. και των υπαλλήλων της εταιρείας.

Σε ότι αφορά τους χειρισμούς για τις επενδύσεις, το Δ.Σ. ενημέρωσε ότι ότι έγινε, έγινε για το συμφέρον της εταιρείας. Δεν θα μπορούσαν να γίνουν αυτές οι ενέργειες, όπως τονίστηκε, αν δεν υπήρχε η έγκριση των Γ.Σ. όπως ορίζει ο νόμος. Σε ότι αφορά τις απολαβές, αναφέρθηκε ότι τα μέλη του Δ.Σ. ουδέποτε πληρώνονταν και πληρώνονται, ο δε μισθός του διευθυντή ανέρχεται στα 3.000 Ευρώ το μήνα για εργασία 24 ωρών το 24ωρο, όπως τονίστηκε.

Σε ερώτημα σχετικά με τα μισθώματα των γραφείων της ΑΝΕΣ, αναφέρθηκε ότι το μίσθωμα του γραφείου της Ρόδου είναι 1.050 Ευρώ το μήνα και όχι 2.700 και ότι αυτό συγκριτικά με το γραφείο της Σύμης που εκμισθώνει η ΑΝΕΣ από την Ιερά Μονή Πανορμίτου (και που είναι 1.000 Ευρώ το μήνα) είναι φτηνότερο.

Στη σύντομη παρέμβασή του ο Δήμαρχος κ. Λευτέρης Παπακαλοδούκας τόνισε ότι πρέπει να τοποθετηθεί κάποιος που να βοηθά τον διευθυντή στην τρέχουσα κρίσιμη για την εταιρεία περίοδο και δεν παρέλειψε να τονίσει ότι η όλη επίθεση που γίνεται προς την ΑΝΕΣ γίνεται εξ’ αιτίας του από πολιτικούς του αντιπάλους, αφού ο διευθυντής της ΑΝΕΣ τυχαίνει να είναι αδερφός του, όπως επισήμανε. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε, τόνισε, ότι όταν ο Βασίλης Παπακαλοδούκας έγινε διευθυντής της ΑΝΕΣ εκείνος ούτε καν σκεφτόταν αν κατέβει για Δήμαρχος.

Επίσης, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε σε συγκεκριμένη κυρία απ’ την Αθήνα ή οποία όπως είπε παραπληροφορεί συστηματικά μέσα απ’ το ιστολόγιό της με ψευδή στοιχεία σχετικά με την ΑΝΕΣ. Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στο ύψος της οφειλής της ΑΝΕΣ προς τον ΟΛΠ που δεν είναι 500.000 Ευρώ, αλλά μόλις 80.000.

Στο τέλος της Γ.Σ. ο διευθυντής της ΑΝΕΣ ζήτησε τη στήριξη όχι μόνο του Δ.Σ. αλλά και των μετόχων, την οποία και έλαβε. Όπως τόνισαν παλιά και νέα μέλη του Δ.Σ. και μέτοχοι που έλαβαν το λόγο, την ευθύνη για τους χειρισμούς και την πολιτική της εταιρείας την έχει το Δ.Σ. και όχι ο διευθυντής ή κάποιο άλλο στέλεχος/υπάλληλος της εταιρείας. Σε σχετική παρέμβαση που έγινε από μέτοχο, ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας κ. Μιχάλης Μαραβέλιας ανέφερε ότι σε ότι τον αφορά και επειδή πολλά ακούγονται, καλεί τον οποιονδήποτε μέτοχο που αμφισβητεί την εντιμότητα του να ανοιχθούν οι τραπεζικοί λογαριασμοί τόσο οι δικοί του όσο και της οικογένειάς του ώστε να αποδειχθεί κατά πόσο ωφελήθηκε από την ΑΝΕΣ. Μαζί του συντάχθηκε και ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας κ. Δημήτρης Χρυσοχόος. Σε παρέμβασή του ο μέτοχος κ. Κακκάς εξήρε το έργο του διευθυντή και αναφέρθηκε σε λάθη χειρισμών των Δ.Σ., κατά τη γνώμη του, τονίζοντας ότι όποιος παίρνει αποφάσεις είναι αδύνατον να μην κάνει λάθη.

Κάποια μέλη του Δ.Σ. και μέτοχοι έθεσαν θέμα για το κατά πόσο θα πρέπει να γίνουν (πρόωρες) εκλογές νέου Δ.Σ. στην τακτική Γενική Συνέλευση που προγραμματίζεται για τον τέλος Ιουνίου, αλλά οι απόψεις ήταν διχασμένες με κάποιους να συμφωνούν ενώ οι περισσότεροι έλεγαν ότι κάτι τέτοιο δεν θα είναι προς όφελος της εταιρείας τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Η απόφαση πάντως για εκλογές ή όχι θα ληφθεί από την τακτική Γενική Συνέλευση τον Ιούνιο.

Τέλος, να προσθέσουμε ότι το Δ.Σ. ενημέρωσε τους μετόχους και για άλλα θέματα οικονομικού ενδιαφέροντος με συγκεκριμένα στοιχεία, τα οποία λόγω δεοντολογίας δεν μπορούμε να δημοσιεύσουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η ΑΝΕΣ εντάχθηκε στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα

Πηγη: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Με την υπ΄αριθμ. 41/2011 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ρόδου (διαδικασία εκούσιας δικαιοδοσίας) έγινε δεκτή η αίτηση της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρείας Σύμης, με το διακριτικό τίτλο "ΑΝΕΣ ΑΕ" για την υπαγωγή της στη διαδικασία της συνδιαλλαγής που ορίζει το άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα.

Το δικαστήριο ανέστειλε με την απόφασή του τις ατομικές και συλλογικές διώξεις κατά της εταιρείας και απαγόρευσε τα μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της από τους πιστωτές της. Με την απόφαση που εκδόθηκε έγιναν δεκτές οι πρόσθετες παρεμβάσεις υπέρ του αιτήματος της εταιρείας 11 υπαλλήλων και του Δήμου Σύμης ενώ απορρίφθηκε η κύρια παρέμβαση της τράπεζας Αττικής.

Το δικαστήριο αποδέχεται ουσιαστικά με την απόφασή του και το σχέδιο βιωσιμότητας και εξόδου από την κρίση που έχει υποβάλει η εταιρεία στην αίτηση υπαγωγής της που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τα εξής:

-Αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 2.097.616€ με συμμετοχή όλων των πιστωτών και τραπεζών, εκτός των οφειλών του προσωπικού, με συμψηφισμό του 30% του ποσού που τους οφείλει η ΑΝΕΣ.

-Διακανονισμός με τους Πιστωτές: Προμηθευτές, λοιποί πιστωτές και Δημόσιο για την αποπληρωμή του υπολοίπου των απαιτήσεών τους με χρονοδιάγραμμα 4ετίας. Η αποπληρωμή των υπολοίπων προς τις τράπεζες θα γίνει σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που ισχύουν στις υφιστάμενες συμβάσεις με συνολικό ετήσιο χρεολύσιο ποσό 220.000€ περίπου.

- Αποπληρωμή του υφισταμένου υπολοίπου οφειλών του προσωπικού με χρονοδιάγραμμα 4ετίας.

-Διαπραγμάτευση με τις συνεργαζόμενες τράπεζες για την προεξόφληση των δεδουλευμένων τιμολογίων των επιδοτούμενων γραμμών για να μπορεί η Εταιρεία την επόμενη τριετία να ανταποκριθεί στα λειτουργικά έξοδα του πλοίου στους 4 μήνες που χρειάζεται η αποπληρωμή των τιμολογίων. Από τις υφιστάμενες απαιτήσεις ποσού 810.361€ θεωροεί ότι ποσό 300.000€ θα εισπραχθεί το 2011, ποσό 200.000€ το 2012 το δε υπόλοιπο 310.381€ θα παραμείνει ως μέσο ετήσιο ανακυκλούμενο υπόλοιπο.

- Συμμετοχή στον διαγωνισμό της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής που θα διεξαχθεί τον Μάρτιο του 2011 για την εξυπηρέτηση των επιδοτούμενων δρομολογιακών γραμμών που μέχρι σήμερα εξυπηρετεί το πλοίο της εταιρείας ΠΡΩΤΕΥΣ με το ίδιο πλοίο αλλά με αυξημένο κατά 500.000€ μίσθωμα ετησίως όπως προβλέπει η προκήρυξη.

-Τροποποίηση στην σειρά προσέγγισης των νησιών στην επιδοτούμενη δρομολογιακή γραμμή Ρόδο - Σύμη - Τήλο - Νίσυρο -Κω και επιστροφή ως ακολούθως: Ρόδο - Τήλο - Νίσυρο - Κω και επιστροφή δύο φορές την εβδομάδα με υποχρέωση εκτέλεσης τεσσάρων (4) μη επιδοτούμενων δρομολογίων Ρόδο - Σύμη - Ρόδο. Με την τροποποίηση αυτή θα βελτιωθεί το οικονομικό αποτέλεσμα κατά 500.000€ με 400.000€ από την αύξηση του ναυλολογίου Ρόδου - Σύμης λόγω του ό,τι ως μη επιδοτούμενο πλέον δεν θα υπάρχει η υποχρεωτική έκπτωση 40% περίπου στο ναύλο και με 100.000€ από την αύξηση της επιβατικής κίνησης προς τα νησιά Τήλο και Νίσυρο λόγω της μείωσης κατά 1 ώρα και 30' της διάρκειας του ταξιδιού (χωρίς την ενδιάμεση στάση στην Σύμη).

-Μείωση του προσωπικού των γραφείων κατά 2 άτομα με εξοικονόμηση περίπου 50.000€.

-Αλλαγή γραφείων στον Πειραιά και διαπραγμάτευση με ιδιοκτήτες των γραφείων της εταιρείας στην Σύμη και στην Ρόδο για μείωση των μισθωμάτων με εκτιμούμενη συνολική ετήσια εξοικονόμηση περίπου 15.000€.

- Περικοπή των ετήσιων λειτουργικών δαπανών κατά 50.000€.

Θυμίζουμε ότι έδρα της ΑΝΕΣ είναι ο Δήμος Σύμης, βάσει δε του καταστατικού της, το κεφάλαιό της ανέρχεται σήμερα στο ποσό των 1.200.222€.

Την εταιρεία εκπροσωπούν σήμερα ο Χατζημάρκος Αντώνιος του Γεωργίου, ως πρόεδρος και ο Παπακαλοδούκας Βασίλειος, ως γενικός διευθυντής.

Οι βασικοί μέτοχοι της εταιρείας είναι ο Δήμος Σύμης με ποσοστό 19,87%, η εταιρεία «ΛΟΥΞΟΤΕΛ ΑΕ» με ποσοστό 6,25%, η εταιρεία «ΡΟΔΙΑΚΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΡΕΤΕ Α.Ε.» με ποσοστό 6,25%, ο Χατζηλιαμής Ιωάννης με ποσοστό 4,66%, ο Γερονικόλας Ιάκωβος με ποσοστό 4,64%, η Οικογ. Κακά Παρασκευά με ποσοστό 3,81%, η Οικογ. Καλοδούκα Γεωργίου με ποσοστό 2,72%, η Κακογιάννη Ελένη με ποσοστό 2,00%, ο Διακομιχάλης Ανδρέας με ποσοστό 1,65%, η Οικογ. Χούλλη Γεωργίου με ποσοστό 1,26% και ο Χατζηστρατής Θεόδωρος με ποσοστό 1,04%.

Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 1979 από μία ομάδα ανθρώπων που είτε καταγόταν από την νήσο Σύμη είτε διέμενε σ' αυτήν και είχε ως κοινό παρονομαστή την επιθυμία τους να βγάλουν το νησί της Σύμης από την απομόνωση, συνδέοντάς την με την Ρόδο τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες που υπήρχε, αλλά και υπάρχει η μεγαλύτερη ανάγκη δρομολογίων.

Κατ' αυτόν τον τρόπο μια εταιρεία λαϊκής βάσης, με 1300 περίπου μετόχους, Συμιούς κατά πλειοψηφία τους, κατάφερε στα 32 χρόνια λειτουργίας της, αναπληρώνοντας πολλές φορές την ίδια την Πολιτεία, να τονώσει την εμπορευματική, επιβατική και τουριστική κίνηση του νησιού, επιτρέποντας έτσι στους Συμιούς να παραμείνουν στον τόπο τους και να μην στρέφονται στην εσωτερική μετανάστευση - αστυφιλία.

Εξάλλου, η εταιρεία με την πάροδο των χρόνων επεκτάθηκε και σε άλλα δρομολόγια της άγονης γραμμής, συνδέοντας παραμελημένα νησιά των Δωδεκανήσων με την πρωτεύουσα Ρόδο, όπως την Τήλο, τη Νίσυρο και το Καστελόριζο.

Επίσης, μέσα στα πλαίσια της ανάπτυξής της επεκτάθηκε και στις δρομολογιακές γραμμές του Αργοσαρωνικού, προκειμένου να βελτιώσει την οικονομική της κατάσταση και εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Αίγινα - Πειραιάς.

Κατά τη διάρκεια του 2008 και του 2009 η επιχειρηματική της δραστηριότητα σημείωσε σημαντική πτώση, με αποτέλεσμα το έτος 2008 να κλείσει με κύκλο εργασιών της τάξης των 4.589.346,20 ευρώ και το έτος 2009 με κύκλο εργασιών 4.075.265,50 ευρώ.

Επίσης το 2009, το καθαρό λογιστικό αποτέλεσμα της χρήσης εμφάνισε ζημία της τάξεως των 80.401,39 ευρώ.

Την ίδια εικόνα παρουσίασε η εταιρεία και το έτος 2010 και δεν κατόρθωσε να ανακάμψει ουσιωδώς, ώστε βάσιμα εκτιμάται ότι ο κύκλος εργασιών της θα κυμανθεί στα επίπεδα του προηγούμενου έτους.

Η εταιρεία έχοντας υποστεί σημαντικά πλήγματα οφειλόμενα σε εξωγενείς παράγοντες και έχοντας βρεθεί ενώπιον απρόβλεπτων εμποδίων στην ομαλή εξέλιξη των επιχειρηματικών της σχεδίων, απέκτησε σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας τους τελευταίους μήνες. Η αποπληρωμή των ανοικτών υπολοίπων της εταιρείας σε προμηθευτές έχει δυσχερανθεί σημαντικά λόγω της μειωμένης ρευστότητας που αντιμετωπίζει. Το σύνολο των οφειλών της σε προμηθευτές είναι 3.542.964,87 ευρώ ενώ έχουν εκδοθεί επιταγές ύψους 940.873,64 ευρώ. Οι οφειλές της σε πιστωτικά ιδρύματα ανέρχονται στο ποσό των 2.190.925,93 ευρώ και τα ληξιπρόθεσμα χρέη της είναι 224.497,93 ευρώ. Υφίστανται ανοικτά υπόλοιπα προς διαφόρους πιστωτές, συνολικού ύψους 415.187,47 ευρώ. Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της προς το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχονται στο συνολικό ποσό των 647.144,17 ευρώ. Η εταιρεία έχει σειρά καθυστερούμενων απαιτήσεων κατά τρίτων συνολικού ύψους τουλάχιστον 810.381,65 ευρώ.

Σημειώνεται ότι η ΑΝΕΣ απασχολεί μόνιμο τακτικό προσωπικό 62 ατόμων.

Την ΑΝΕΣ εκπροσώπησαν οι δικηγόροι κκ Στυλιανή Ρουμπέτη και Ασημάκης Ασημακόπουλος, τους εργαζόμενους η δικηγόρος κ. Νατάσσα Παπανικολάου και το Δήμο Σύμης ο δικηγόρος κ. Λ. Πάσσος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η ΑΝΕ Σύμης κατά Μ. Χρυσοχοίδη

Πηγη: MEDIASHIPPING

Είμαστε μια πολυμετοχική Ναυτιλιακή Εταιρεία που επί 30 χρόνια επιτελούμε έργο κοινωνικό αντικαθιστώντας το κράτος που εσείς εκπροσωπείτε.Σίγουρα το έργο μας δεν το γνωρίζετε ίσως ούτε και την ύπαρξή μας. Αυτό δεν είναι κατακριτέο.Επιτρέψτε μας όμως να κρίνουμε την δήλωσή σας ότι η απόφαση σας για ακινητοποίηση των πλοίων που υπάγονται στο Ρωσικό Νηογνώμονα υπαγορεύθηκε από ένα και μόνο κριτήριο «την ασφάλεια των πολιτών στις θαλάσσιες μετακινήσεις». Γνωρίζετε κύριε Υπουργέ ότι όλα αυτά τα πλοία που ακινητοποιήσατε είναι επιθεωρημένα σε όλους τους τομείς από την ελληνική επιθεώρηση και είναι εφοδιασμένα με όλα τα πιστοποιητικά αξιοπλοίας; Είναι άραγε οι επιθεωρητές των ξένων νηογνωμόνων πιο αξιόπιστοι από τους Έλληνες επιθεωρητές του Υπουργείου σας;

Γνωρίζετε κύριε Υπουργέ ότι το πιστοποιητικό κλάσης Νηογνώμονα είναι ένα από τα σαράντα έξι (46) συνολικά πιστοποιητικά που πρέπει να έχει σε ισχύ ένα πλοίο; Αν ναι τότε γιατί δεν το διευκρινίσατε και αφήσατε να εννοηθεί ότι τα πλοία αυτά έχουν πλαστά πιστοποιητικά; Η εντύπωση που έμεινε στους Έλληνες και ξένους πολίτες είναι ότι αυτά τα πλοία δεν επιθεωρήθηκαν ποτέ!

Γνωρίζετε κύριε Υπουργέ ότι το πιστοποιητικό κλάσης δεν αποτελεί πιστοποιητικό αξιοπλοίας σύμφωνα με την SOLAS;

Γνωρίζετε κύριε Υπουργέ ότι οι πλοιοκτήτριες εταιρείες αυτών των πλοίων μετά το κλείσιμο του Ελληνικού Νηογνώμονα στον οποίο ήταν ενταγμένα απευθύνθηκαν σε όλους τους αναγνωρισμένους από την Ελλάδα νηογνώμονες για την έκδοση πιστοποιητικού κλάσης και κανείς δεν τους δέχθηκε;

Γνωρίζετε κύριε Υπουργέ ότι όλα τα επιβατηγά πλοία κάτω από 1.500 κόρους μέχρι πριν από 5 χρόνια δεν ήταν υποχρεωμένα στην έκδοση πιστοποιητικού κλάσης και ότι χωρίς καμία υποχρέωση από τις διεθνείς συνθήκες έγινε τροποποίηση του Π.Δ. και τα υποχρεώνει; Μέχρι πριν από 5 χρόνια που τα πλοία ταξίδευαν μόνο με πιστοποιητικά της ελληνικής επιθεώρησης ήταν αναξιόπλοα και είχαν πλαστά πιστοποιητικά;

Το μόνο που καταφέρατε κύριε Υπουργέ με το δέσιμο των πλοίων αυτών είναι να ταξιδεύουν οι πολίτες για των οποίων την ασφάλεια κόπτεσθε με βάρκες, καΐκια και με πλαστικά σκάφη που δεν τηρούν τους διεθνείς κανονισμούς ασφαλείας γιατί όλα τα πλοία κάτω από 24 μέτρα καθώς και τα ξύλινα και πλαστικά σκάφη εξαιρούνται από την εφαρμογή των διεθνών κανονισμών ασφαλείας όπως και από την υποχρέωση αναγνώρισης από Νηογνώμονα ενώ τα πλοία που δέσατε κύριε Υπουργέ ήταν αυτά που λόγω μεγέθους (πάνω από 24 μέτρα) και υλικού κατασκευής (από χάλυβα) είναι προσαρμοσμένα με όλες τις διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας.

Ρωτήστε κύριε Υπουργέ την Λιμενική αρχή Ρόδου που υπάγεται στο Υπουργείο σας ποια πλοία αντικατέστησαν τα τέσσερα ημερόπλοια που έδεσαν στην περιοχή της Ρόδου και με τα οποία γινόταν καθημερινά η μεταφορά 1.500 περιηγητών – επιβατών από Ρόδο για Σύμη (στην πλειοψηφία τους ευρωπαίοι πολίτες) και πόσα από αυτά έχουν έστω και σωσίβιες λέμβους!!!

Τι θα πείτε στους πολίτες αυτής της χώρας κύριε Υπουργέ όταν γίνει ένα ναυτικό ατύχημα;

Θα τους πείτε ότι για την «ασφάλειά τους» δέσατε τα πλοία με διεθνή πρότυπα ασφαλείας και αφήσατε να γίνετε η διακίνηση των επιβατών με σαφώς υποδεέστερα από θέμα ασφάλειας πλοία τα οποία δεν διαθέτουν ούτε τα βασικά σωστικά μέσα ;

Είστε ο αρμόδιος Υπουργός, μπορείτε και πρέπει να αποφασίσετε!!

Οι διεθνείς κανονισμοί επιτρέπουν στο ίδιο το κράτος να εκδώσει πιστοποιητικά κλάσης εφόσον λάβει ισοδύναμα μέτρα.

Για όσα πλοία έχουν εκδοθεί κυβερνητικά πιστοποιητικά από την Ελληνική Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων υπάρχουν ήδη ισοδύναμα μέτρα δεδομένου ότι όλες οι επιθεωρήσεις έχουν γίνει σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς και επομένως καλύπτουν τα πρότυπα των αναγνωρισμένων Νηογνωμόνων.

Εκτός και αν δεν σας ενδιαφέρει καθόλου εάν διαλυθούν όλες οι μικρές ακτοπλοϊκές εταιρείες της Ελλάδας!

Ίσως είναι και αυτό μια λύση

Σας υποβάλλουμε πίνακα με τα 45 σε ισχύ (από τα 46 που απαιτούνται) πιστοποιητικά των πλοίων μας.

Με εκτίμηση

Για την Α.Ν.Ε.Σ.

Αντώνιος Χατζημάρκος

Πρόεδρος Δ.Σ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

μια ανακοίνωση εξέδωσε το δ.σ. της ANES στις 22/11/11, με την ευκαιρία της επαναδρομολόγησης του πλοίου πρωτεας στη γραμμή σύμη-ρόδος ζητώντας τη στήριξη του κόσμου ώστε το πλοίο να μπορέσει να είναι βιώσιμο το χειμώνα.

αγαπητοί συμπατριώτες, επιβάτες, μέτοχοι :

για έναν ακόμη χειμώνα η ANES είναι αυτή που καλείται να καλύψει τις συγκοινωνιακές ανάγκες του νησιού μας χωρίς επιδότηση.

για 30 και πλέον χρόνια η εταιρεία μας από το «περίσσευμα» του καλοκαιριού κάλυπτε το παθητικό του χειμώνα. τώρα πλέον το «περίσσευμα» του καλοκαιριού το καρπώνονται οι επίδοξοι «σωτήρες» της δωδεκανήσου οι οποίοι αφού πήραν το «φιλέτο» άφησαν τον χειμώνα το νησί μας στην μοίρα του.

χωρίς επιδότηση ένα πλοίο όπως το «πρωτεας», με λειτουργικά μηνιαία έξοδα περίπου 80.000 € και έσοδα στην καλύτερη περίπτωση μόνο 60.000 €, έχει ζημιές 20.000 € τον μήνα και μάλιστα σε μια εποχή που η εταιρεία μας παλεύει για την επιβίωσή της.

χρειαζόμαστε την στήριξη απ’ όλους σας για να μπορέσει το πλοίο να είναι βιώσιμο τον χειμώνα. όλοι μαζί μπορούμε και πρέπει να προσαρμόσουμε τις ανάγκες μας πάνω στα δρομολόγια του «πρωτεα». δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάνουμε ούτε ένα ευρώ!!

με εκτίμηση

το διοικητικό συμβούλιο της ANES

πηγή: SYMIGREECE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aπλήρωτα τα πληρώματα απο το καλοκαίρι και στον πρωτέα και στο Aγιος Nεκτάριος. θεμα χρόνου το λουκέτο!

μπράβο σε αυτους που τολμάνε και πατάνε στα πληρώματα (στυλ αλτερ) και ελπίζουν πάλι οτι θα τους λυπηθούμε οι συμιακοί!

πως θα κάνουν Xριστούγεννα οι άνθρωποι ρέ?

Aνίκανοι....για νη μην πω τιποτα αλλο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Mηνυτήρια αναφορά κατά του Eλληνικού δημοσίου, όπως εκπροσωπείται νόμιμα από τον Yπουργό Oικονομικών και κατά παντός άλλου υπευθύνου φυσικού ή νομικού προσώπου αποφάσισε σε γενική της συνέλευση να υποβάλει ενώπιον του Eισαγγελέα πλημμελειοδικών Pόδου, η ναυτιλιακή εταιρεία σύμης με την επωνυμία «ANES A.E.», ζητώντας την άσκηση ποινικών διώξεων για παράβαση καθήκοντος για το "φιάσκο" με το Pωσικό Nηογνώμονα που της προκάλεσε μεγάλη οικονομική ζημία.

πηγή: SYMI GREECE

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Από το κακό στο χειρότερο πρέπει να πηγαίνουν τα πράγματα στην ΑΝΕΣ!! Ο Πρωτευς δένει για 2 μήνες, το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας είναι δεμένος ήδη 1 μήνα δεμένος (χωρίς να γίνεται τίποτα στο πλοίο). Το Σύμη ΙΙ σταματημένο εδώ και παρά πολύ καιρό!! Μια εταιρεία που έχει οικονομικά προβλήματα που δεν έχει και εισοδήματα, αφού δεν ταξιδεύει κανένα πλοίο της!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Συναντηση στο δημαρχειο Συμης εγινε την Παρασκευη με αφορμη τα δρομολογια με την παρουσια και του κ.Σπανου.Φυσικα ακρη δεν βγηκε με το δημαρχο Συμης να τονιζει οτι κυριο μελημα του ειναι να παραμεινει ζωντανη η ΑΝΕΣ και τον κ.Σπανο να αποχωρει.

Περισσοτερα απο το symigreece

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

στο επομενο ΣΑΣ στο θεμα 12 τρεχουσας περιοδου, μιλα για δρομολογηση του πρωτεα στη γραμμη πειραια αιγινας μεθανων. (ειχε κυκλοφορησει και αλλες φορες αυτο), αλλα και τροποποιηση δρομολογιων του αγιου νεκταριου.

η ΑΝΕΣ αφηνει τα δωδεκανησα :confused:; μετα απο τοση μαχη να μην μπει το σκιαδενη; :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι χτες το ΠΡΩΤΕΥΣ εκανε δρομολογιο προς τον Πανοριμιτη σε αντιθεση με το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ που εξακολουθει να μην δουλευει.Απορω,απο τη στιγμη που το προβλημα ειναι στην φορολογικη ενημεροτητα της εταιριας,το ενα πλοιο να ταξιδευει και το αλλο οχι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • αγ. νεκταριος πειραιας αιγινα & βολος σποραδες
  • πρωτευς πειραιας αιγινα & βολος σποραδες

η τραμπα του ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ με τον ΠΡΩΤΕΑ εχει σχεση με την αλλαγη του πλοιου με νεοτερο λογω της επιδοτησης στα 12νησα

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μπορεί να γίνονται κάποιες εργασίες εξωτερικά στο Σύμη ΙΙ, αλλά έξω από το πλοίο που λειτουργεί το υπαίθριο πρακτορείο της ΑΝΕΣ, έχει μια πινακίδα που διαφημίζει το Σύμη και το King Saron για τις ημερήσιες εκδρομές προς τη Σύμη και Μαρμαριδα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπορεί να γίνονται κάποιες εργασίες εξωτερικά στο Σύμη ΙΙ, αλλά έξω από το πλοίο που λειτουργεί το υπαίθριο πρακτορείο της ΑΝΕΣ, έχει μια πινακίδα που διαφημίζει το Σύμη και το King Saron για τις ημερήσιες εκδρομές προς τη Σύμη και Μαρμαριδα

 

Ως εκ τούτου και βάσει δημοσιευματος της Ροδιακής http://www.rodiaki.gr/article.php?id=255757&catid=9&maincatid=1 άρχισαν τα όργανα στη Ρόδο.

 

Απο οτι έμαθα προχθές καλέσαν απο το Λιμενικό Ταμείο την ΑΝΕΣ να απομακρύνει το Συμη 2 απο το Μανδράκι της Ρόδου, εντός μίας εβδομάδας.

 

Καμία εντύπωση δεν μου κάνει πάντως και απορώ που απο την αρχή της σεζόν δεν έχουν πλακώσει την ΑΝΕΣ στις μηνύσεις όλες οι εταιρείες της γραμμής. Που ξανα ακούστηκε να πουλάς εισιτήρια για πλοίο που δεν έχεις!

Εκδοτήριο απο οτι ξέρω η ΑΝΕΣ έχει στην οδο Αυστραλίας. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν το παροπλισμένο Σύμη ως "κράχτη".

Edited by Proteus
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Έσπευσε η ΑΝΕΣ για το πλοίο της "Πρωτεύς", να εφαρμόσει ατομικές συμβάσεις, σύμφωνα με καταγγελία της ΠΕΝΕΝ, με τις οποίες για παράδειγμα , ο ναύτης λαμβάνει μισθό 1.500 ευρώ, κάτι που η ΠΕΝΕΝ θεωρεί απαράδεκτο και προειδοποιεί ότι θα κινηθεί αναλόγως κατά της εταιρείας του πλοίου!
 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Επιστολή της "ΑΝΕΣ ΧΑΙ ΣΠΙΝΤ" οπου διαμαρτύρεται για αθέμιτο ανταγωνισμό στην ακτοπλοΐα με την κατάσταση των δρομολογίων της νέας περιόδου και τις τακτικές που έχουν ακολουθηθεί σε αυτό το ζήτημα.

 

Πηγή: Aeginaportal

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 7 months later...

υπαρχει μια φωτο στο fb που δειχνει τα δρομολογια των πλοιων της εταιρειας:

 

αγ. νεκταριος : πειραιας - αιγινα

 

πρωτευς : βολος - σκιαθος - σκοπελος - αλοννησος - μαντουδι

 

συμη ΙΙ : γλυφα - σκιαθο - γλωσσα  :eek: 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ευχαριστήρια ανακοίνωση Το διοικητικό συμβούλιο του Γ.Σ. Νίκη Βόλου και του τμήμα ποδοσφαίρου του Συλλόγου, θέλουν να συγχαρούν και να ευχαριστήσουν την ναυτική εταιρία “ΑΝΕΣ ferries” για τις υπηρεσίες που προσφέρει στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της πόλης μας με τα νησιά των βορείων Σποράδων. Ιδιαίτερα, θέλει να ευχαριστήσει τον κ. Πλοίαρχο και το πλήρωμα του Ε/Γ–Ο/Γ πλοίου “Πρωτεύς” για το ασφαλές, άνετο και φιλόξενο ταξίδι που μας παρείχαν.

 

Πηγή: Εφημερίδα Βόρειες Σποράδες

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...