Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Είναι γνωστό αυτό από τον Φεβρουάριο, η μεταδρολογηση του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στις Σποράδες, χωρίς να υπάρχει αντικατάσταση του στο Σαρωνικό.

Ουτε καν η περσινη παντοφλα;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και τους συμφερει να αφησουν χωρο στους ανταγωνιστες; Οταν αφηνεις μια γραμμη κενη μετα μπορεις ευκολα να ξαναμπεις;

Link to comment
Share on other sites

Δεν αποδρομολογηθηκε το πλοίο αλλά μεταδρομολογηθηκε για το δίμηνο Ιούλιος Αύγουστος στις Σποράδες. Το Σεπτέμβριο θα επιστρέψει κανονικά στα δρομολόγια του στο Σαρωνικό. 

Και να βρουν κάποια παντόφλα θα πρέπει να ζητήσουν έκτακτη δρομολόγηση οπότε δεν είναι το ίδιο σκηνικό με πέρυσι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από που και ως που η ΑΝΕΣ κάνει αρπαχτή τη στιγμή που έχει εξυπηρετήσει τη γραμμή Χειμώνες και Χειμώνες.

Προφανώς άλλοι κάνουν αρπαχτή στη γραμμή φέτος.

Η ΑΝΕΣ αναμφισβήτητα έχει δώσει πολλά στις Σποραδες.Η δρομολόγηση του Αγιος Νεκτάριος απο Βόλο ήταν μονόδρομος για την εταιρεία.Αν ήθελε φέτος να είναι ανταγωνιστική.

Εγώ αν ήμουν ΑΝΕΣ θα εξέταζα τη ναύλωση κάποιου Εγ-Ογ.Ιδανικό θα ήταν το Ιονίς ή ακόμα και το Πανόραμα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα πουλησε τον κοσμο που τοσα χρονια τον στηριξε στην Αιγινα. Και θα ερθει τον χειμωνα και θα πει γεια σας ηρθα;

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, nomikos said:

Από που και ως που η ΑΝΕΣ κάνει αρπαχτή τη στιγμή που έχει εξυπηρετήσει τη γραμμή Χειμώνες και Χειμώνες.

Προφανώς άλλοι κάνουν αρπαχτή στη γραμμή φέτος.

Η ΑΝΕΣ αναμφισβήτητα έχει δώσει πολλά στις Σποραδες.Η δρομολόγηση του Αγιος Νεκτάριος απο Βόλο ήταν μονόδρομος για την εταιρεία.Αν ήθελε φέτος να είναι ανταγωνιστική.

Εγώ αν ήμουν ΑΝΕΣ θα εξέταζα τη ναύλωση κάποιου Εγ-Ογ.Ιδανικό θα ήταν το Ιονίς ή ακόμα και το Πανόραμα.

δεν ειναι αρπαχη οταν το καλοκαιρι αφηνει την γραμμη τελειως για να πάει κάπου που έχει περισσότερο χρήμακαι μετα τον χειμώνα που δεν εχει τίποτα να γυρνα κανα πίσω ; 

 

12 hours ago, sv1kyk said:

Ναι αλλα πουλησε τον κοσμο που τοσα χρονια τον στηριξε στην Αιγινα. Και θα ερθει τον χειμωνα και θα πει γεια σας ηρθα;

 Και εντάξει πέρσι είχε ναυλώσει μια παντόφλα και μια χαρά δεν άφησε τον κόσμο .. φέτος τίποτα .. και καποιος μπορεί να πεί αυτό που ακούγεται οτι δεν βρίκε κανενα ελεύθερο .. το ακούω και το δέχομαι αλλα και παλι αυτο δεν αναιρεί οτι αφησε σύξυλη την γραμμή

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι έφερε τη παντόφλα Ελένη για να αντικαταστήσει το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας που πήγε να αντικαταστήσει το Σύμη στον Άγιο Κωνσταντίνο. Φέτος είναι η επιλογή της ΑΝΕΣ να αφήσει τη γραμμή της Αίγινας για δυο μήνες. Οπότε δεν μπορούσε να αντικαταστήσει το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στη γραμμή της Αίγινας, μιας και δεν είχε δρομολόγια το δίμηνο Ιούλιο Αύγουστο και όχι ότι δεν έβρισκε κάποια παντόφλα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όταν λέτε ότι άφησε ξεκρεμαστη τη γραμμη έχετε λάβει υπόψην ότι υπάρχουν άλλα 5 συμβατικά και δεν ξερω ποσα ταχύπλοα που την εξυπηρετούν ε ;

Link to comment
Share on other sites

Ξεκρέμαστους άφησε τους τακτικούς πελάτες του, δηλαδή κάποια φορτηγά και επιβάτες που ταξίδευαν αποκλειστικά με τον Άγιο Νεκτάριο Αίγινας λόγω του φθηνότερης τιμής εισιτηρίου.

Link to comment
Share on other sites

Καμια αντιρρηση σε αυτό αλλά αυτό ειναι διαφορετικό από το "άφησε ξεκρέμαστη τη γραμμή" λές κι η Αιγινα πλέον θα εχει σύνδεση με τον Πειραιά μια φορά τη βδομάδα. :)

 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Πελάτες της γραμμής είναι δυνητικά τα 3,5 εκ. κατοίκων Αθηνών- Πειραιώς και περιχώρων και λιγότερο οι μόνιμοι κάτοικοι των νησιών (και για να μην παρεξηγηθώ είναι πολύ μικρό ποσοστό επιβατών και οχημάτων). Λέτε να ξέρουν αυτοί τι παίζει στην γραμμή ή να τους ενδιαφέρει αν είναι το ένα ή το άλλο πλοίο ή εταιρεία? Πολύ απλά κατεβαίνουν στο λιμάνι, πάνε στο εκδοτήριο και βγάζουν με το επόμενο καράβι, όποιο και να είναι αυτό. Οι αποστάσεις, οι χρόνοι και οι τιμές είναι μικρές σε σχέση με το  πάντρεμα πλοίων, εταιρειών και κατοίκων των άλλων νησιών και κυρίως της άγονης γραμμής που αναγκαστικά συμβιώνουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο Άγιος Νεκτάριος Αίγινας θα έρθει κανονικά στην Αίγινα. Η ολοκλήρωση των δρομολογίων του Σύμη και του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας από τις Σποράδες ήταν προγραμματισμένη. Το σταμάτημα του Πρωτεύς δεν ήταν αναμενόμενη εκτός εάν θα σταματήσει να κάνει κάποια επισκευή γιατί θα πρέπει να κάνει και τις ακινησίες των πλοίων της ΑΝΜΕΖ στη Σαμοθράκη. Αλλά πιστεύω ότι θα πάρει παράταση η δρομολόγηση του μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου του Πρωτεύς στις Σποράδες.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση της ΑΝΕΣ σχετικά με τα δρομολόγια της στις Σποράδες. Ουσιαστικά είχε ζητήσει ακινησία του Πρωτεύς από τις 5 Σεπτεμβρίου αλλά φαίνεται ότι θα ζητήσει την ακινησία από την 1η Οκτωβρίου.

IMG_20220828_143729.jpg

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Ferry Himuka said:

Από κίνηση πως πάει μετά την επιστροφή του? Το ρωτάω γιατί στα social media έπεσε πολύ κράξιμο από αιγινιτες όταν έφυγε 

 

On 8/28/2022 at 7:18 PM, proud_ionian said:

@Orestisοταν παλευουν τα βουβαλια, την πληρωνουν τα βατραχια.

Δεν γνωριζω μεριδια κλπ στη γραμμη μεταξυ Attica & Seajets, αλλα απο οτι φαινεται το πρωτο θυμα της κοντρας που αναφερεις ειναι η ΑΝΕΣ. Απο τα τρια πλοια που εχει δρομολογημενα αποσυρει τα δυο (προγραμματισμενα μεν, αλλα με αποτελεσματα κατωτερα των προσδοκιων), ενω το τριτο, ο Πρωτεας, με το οποιο η εταιρια εχει πολυετη παρουσια στα νησια, φευγει τελειως απο το Βολο και θα μεινει απο Μαντουδι, μονο αν πιασουν οι κλαψες προς το ΥΕΝ.

@Ferry Himuka το ουσιωδες ερωτημα ειναι αν εχει λογο υπαρξης η ΑΝΕΣ και οχι πως παει στο σαρωνικο ή τις σποραδες.

Μιλαμε για μια εταιρια, που εχει ηδη μια πτωχευση στο ενεργητικο της, εκτος και αν η υπαγωγη στο πτωχευτικο δικαιο, δεν ειναι πτωχευση. Τα πλοια της ειναι χρονοκαψουλες και απο χρηματα πεφτουν τα απαραιτητα. Οποιος μπει μεσα, μεταφερεται στις δεκαετιες 70 ή 80, αναλογως ποιο πλοιο θα επιλεξει.

Εχει φτασει στην κοψη του ξυραφιου πολλες φορες και επιβιωνει χαρη στο θρασος των διοικουντων, τη μεγαθυμια οσων κατα καιρους ειχαν λαμβανειν, αλλα και χαρη στην τακτικη οπισθοφυλακης, να μπαινει σαν τσοντα σε γραμμες που υποεξυπηρετουνται, οπως πχ οι σποραδες.

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να'χει θετικό είναι να επιβιώσει και ας έχει παλαιά πλοία.Τόσος κόσμος βρίσκει δουλειά και σπάνε τα μονοπώλια.Η ΑΝΕΣ βρήκε χώρο και μπήκε Σποράδες και εξυπηρέτησε τη γραμμή Χειμώνες και Χειμώνες όταν κάποιοι εξαφανίζονταν και θα εξαφανίζονται κάθε Σεπτέμβρη.

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία ΑΝΕΣ συνεχιζει το κακό σερί των αρνητικών ειδήσεων του τελευταίου διαστήματος … πχ ακυρώνει δυο δρομολογια μεσημεριανο και απογευματινό της Κυριακής 11 Σεπ απο Σκοπελο προς Μαντουδι ( απο ΑΓΝΩΝΤΑ … ) και στελνει μηνυμα για νεα ωρα αναχωρησης και νεο λιμανι της Γλώσσας στις 07:30 το πρωι…  με αιτιολογία οτι θα κανει δρομολογιο και Βολο…

εχει χαλάσει το ονομα της σε χρονο ρεκορ αυτο το Σεπτεμβρη.. ειμαι περιεργος για το τι θα ακολουθησει 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...