Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

επειδη εγινε μια μικρη αναφορα σε αλλο τοπικ, λεω να ξεκινουσαμε μια συζητηση εδω για μαρινες και γενικα για λιμενικες υποδoμες οσον αφορα το yachting

ως γνωστον το κρατος λεφτα για μαρινες δεν εχει να δωσει αλλα οουε και τους ιδιωτες θελει να προσελκυσει

Link to comment
Share on other sites

ε τοτε να ρωτησω τι ακριβως παιζει με ολες αυτες τις μεγαλες κοινοπραξιες που αναλαμανουν και φτιαχνουν μαρινες? ποιοι ειναι αυτοι και με τι ειδους συμφωνιες γινοντε τετοια εργα? που εχουν γινει μεχρι τωρα και υπο ποιες προυποθεσεις ενας ιδιωτης θα μπορουσε να τους ανταγωνιστει σε εναν διαγωνισμο?

Link to comment
Share on other sites

Βασικά όταν πέρσυ ξεκίνησα μια έρευνα για τις Μαρίνες, βρέθηκα μπροστά στην δυσάρεστη θέση να μην μπορώ να βρώ θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας... τουλάχιστον συγκροτημένο, ο νόμος για τα Ολυμπιακά έργα, περιείχε αρκετά πράγματα για Μαρίνες, αλλά ουσιαστικά είχε φτιαχτεί για μελλοντική μεταβίβαση Ολυμπιακών Μαρινών και Ολυμπιακών Λιμανιών σε ιδιωτικό managment ή παραχώρηση σε ιδιωτές. Από την άλλη για να δημιουργηθεί λιμένας με σοβαρές προβλήτες κτλ κτλ, πρέπει να τον φτιάξει το κράτος, γιατί αλλιώς θεωρήται καταπάτηση Αιγιαλού και μπορεί ο οποιοσδήποτε προσφύγει στο συμβούλιο επικρατείας να ακυρώσει μια πιθανή επένδυση. Γενικά πολύ μπλεγμένο ήταν και καθότι δεν είμαι νομικός επέλεξα άλλο θέμα εργασίας... :S

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

.

Παραπολιτικό από την Ελευθεροτυπία. 9/6/2005

<< Μαρίνες φρίκης

Μέχρι τα βράχια της Πειραϊκής ακούστηκαν, λένε, οι φωνές που έβαλε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σε αυτούς που κουμαντάρουν τις μαρίνες του Αλίμου και της Βουλιαγμένης.

Ο έλεγχος, που αποφάσισε να κάνει αιφνιδιαστικά και αυτοπροσώπως, καβαλώντας ένα μικρό φουσκωτό, με καπελάκι και γυαλιά ηλίου για παραλλαγή, στις δύο αυτές μαρίνες που ανήκουν στη δύναμη της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης (ΕΤΑ), όχι μόνο δεν καθησύχασε του φόβους του αλλά, αντίθετα, του ανέβασε το αίμα στο κεφάλι από την απαράδεκτη εικόνα που αντίκρισε.

Βρώμα και σκουπίδια παντού, αλαλούμ στην είσοδο και την έξοδο των σκαφών, φύλαξη μηδέν, νερά για σκάφη που χύνονταν άσκοπα στη θάλασσα, ενώ μια κοινότητα ...αθιγγάνων που είχε κατασκηνώσει εντός της μαρίνας Αλίμου με όλη την μπουγάδα απλωμένη έδειχνε μάλλον αμήχανη και εκνευρισμένη από την υπουργική παρενόχληση.

Ποιος είδε τον «Αβραμό» και δεν τον φοβήθηκε;

«Αν μέσα σε έναν μήνα δεν μου έχετε κάνει τις μαρίνες σαν το Μόντε Κάρλο, τότε θα πέσουν κεφάλια», παρήγγειλε στους επικεφαλής των μαρινών και τους πολιτικούς προϊσταμένους τους, συγκαλώντας για την ερχόμενη Δευτέρα σύσκεψη αποκλειστικά με το θέμα αυτό. Αντε, να δούμε τι θα αποφασίσουν.

Γ.ΜΕΡ.-9/6/2005.>>

Επειδή είναι κομματάκι δύσκολο να γίνουμε Μόντε Κάρλο -και μάλιστα σε 1 μήνα- και επειδή εν Ελλάδι σπανίως πέφτουν κεφάλια,

μάλλον αρχίζει η διαδικασία ιδιωτικοποίησης των μαρινών.

.

Link to comment
Share on other sites

OUAO!

τουλάχιστον το είπε έξω από τα δόντια και δεν το υποθέσαμε ότι θα γίνει και αυτό!

Και ιδιωτικές marines υπάρχουν αλλα οι συγκεκριμένες θα ήταν μια πολύ καλή μίζα να γίνουν :D

(το παραπάνω σχόλιο αφορά οποιαδήποτε κυβέρνηση)

περιμενουμε νεα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Το Σεπτέμβριο σε ιδιώτες η μαρίνα του Αγ. Κοσμά

Το επιχειρηματικό ενδιαφέρον μετατοπίζεται το επόμενο διάστημα στη μαρίνα του Αγ. Κοσμά, που θεωρείται η πλέον σύγχρονη της Μεσογείου και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα «φιλέτα» της ολυμπιακής προίκας της Αθήνας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην πρώτη φάση του διαγωνισμού εκδήλωσαν ενδιαφέρον 13 επιχειρηματικά σχήματα στα οποία μετείχαν περί τις 40 ελληνικές και ξένες εταιρείες. Μεταξύ των εταιρειών συγκαταλέγονται οι J&P Αβαξ, ΓΕΚ, ΒΙΟΤΕΡ, η Marfin Bank, η Pegasus Aviation (υδροπλάνα), Παζαρόπουλος, Mamidoil - Jetoil, Lamda Development, Εμπορική Ακίνητης Περιουσίας, Προμηθέας Gas, Αθηνά και Κυριακούλης.

Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση της ολυμπιακής εγκατάστασης σε ιδιώτες βρίσκεται, ήδη, στη δεύτερη φάση και εκτιμάται ότι τον επόμενο μήνα θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές έξι από τα σχήματα τα οποία έχουν προεπιλεγεί.

απο την Κυριακατικη Ελευθεροτυπια της 25/6

για να δουμε, θα γινει το αλμα; μεχρι ωρας οι πιο πολλες ολυμπιακες εγκαταστασεις ειναι στο ψυγειο

Link to comment
Share on other sites

«Πειρατές» στο Φάληρο

Σε τριτοκοσμικές καταστάσεις αλλά και γελοιοποίηση του κρατικού μηχανισμού οδηγεί η πολύμηνη εγκατάλειψη των ολυμπιακών εγκαταστάσεων. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της μαρίνας Φαλήρου, η οποία κόστισε περίπου 90 εκατ. ευρώ στους έλληνες φορολογούμενους αλλά τελεί υπό... «πειρατική» κατοχή, καθώς δεκάδες -επώνυμοι και μη- ιδιώτες την έχουν καταλάβει παράνομα προκειμένου να ελλιμενίσουν και μάλιστα δωρεάν, τα σκάφη τους.

Το Λιμενικό δηλώνει αδυναμία να απομακρύνει τους «καταληψίες», επικαλούμενο το γεγονός ότι η μαρίνα δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας, οπότε δεν μπορεί να προχωρήσει σε διοικητικές ποινές!

Ετσι, αξιοποιώντας το «θεσμικό κενό», οι ιδιώτες ιδιοκτήτες των σκαφών αρνούνται να αποχωρήσουν αλλά και να πληρώσουν.

Οι ολυμπιακές μαρίνες Φαλήρου και Αγ. Κοσμά ανήκουν στην εταιρεία Ολυμπιακά Ακίνητα η οποία θέλησε να τις περιφράξει αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Ενώ, όμως, αυτό έγινε στην περίπτωση του Αγ. Κοσμά, στη μαρίνα του Φαλήρου ο χώρος έμεινε αφύλακτος, καθώς -σύμφωνα με τη διοίκηση της Ολυμπιακά Ακίνητα- ο δήμος Καλλιθέας επέμενε να έχουν ελεύθερη πρόσβαση οι επισκέπτες.

Μετά την «κατάληψη» της μαρίνας ο χώρος θυμίζει ξέφραγο αμπέλι και, παρ' ότι διαθέτει συνολικά 415 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών, σ' αυτήν «δένουν» σήμερα αρκετά λιγότερα σκάφη, αφού ο καθένας «παρκάρει» όπως θέλει και δεν αξιοποιείται ο χώρος. Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτόπτης μάρτυρας της κατάστασης που επικρατεί έγινε πριν από αρκετούς μήνες η τότε αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, την οποία παραλίγο να χτυπήσει με το αυτοκίνητό του ιδιοκτήτης σκάφους, ενώ εκείνη πραγματοποιούσε ανεπίσημη επίσκεψη στον χώρο.

Το πρόβλημα επιχειρείται τώρα να λυθεί με το νόμο για την αξιοποίηση των ολυμπιακών ακινήτων. Με αυτόν η μαρίνα Φαλήρου χαρακτηρίστηκε «ναυταθλητική», αποφασίστηκε δηλαδή να «δένουν» σ' αυτήν μόνο τα αγωνιστικά σκάφη των συλλόγων-μελών της ελληνικής ομοσπονδίας ιστιοπλοΐας- αν και αρμόδια κυβερνητικά στελέχη είχαν την άποψη ότι έπρεπε να χαρακτηριστεί «τουριστική» μαρίνα ώστε να φιλοξενεί σκάφη ξένων που θέλουν να επισκεφθούν την Αττική.

Χρειάστηκε δηλαδή να περάσουν δύο χρόνια από τους Ολυμπιακούς Αγώνες για να αποκτήσει νόμιμη άδεια λειτουργίας η μαρίνα Φαλήρου ώστε να ανοίξει ο δρόμος για την «έξωση» των καταληψιών. Αυτό θα συμβεί τις επόμενες μέρες με την έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης (ΥΠΕΧΩΔΕ και υπ. Πολιτισμού), η οποία θα έχει την ισχύ άδειας λειτουργίας.

Ανοιχτό, όμως, παραμένει το θέμα της διαχείρισης της μαρίνας. Η Ολυμπιακά Ακίνητα (Ο.Α.) φέρεται να προτείνει στην ομοσπονδία ιστιοπλοΐας δύο τρόπους: είτε να αναλάβει εκείνη τη διαχείρισή της αποδίδοντας στα Ο.Α. ποσοστό 20% των εσόδων, είτε να παραμείνει η διαχείριση στα Ολυμπιακά Ακίνητα. Και στις δύο περιπτώσεις, ωστόσο, αρμόδιο κυβερνητικό στέλεχος επισημαίνει ότι πρέπει να προσδιοριστεί η έννοια του αγωνιστικού σκάφους. Κι αυτό, σύμφωνα με την ίδια πηγή, καθώς ενδέχεται αρκετοί να διατηρούν τα σκάφη τους «τζάμπα» στη μαρίνα με το πρόσχημα ότι είναι «αγωνιστικά».

το απολαυστικο αρθρο απο την κυριακατικη ελευθεροτυπια

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

υπαρχουν αισιοδοξοι που πιστευουν οτι θα ξεπεραστουν τα προβληματα και θα γινουμε ΜΕΚΚΑ του υψηλη ποιοτητας και ρευστοτητας μεσογειακου yachting.

περαν της πλακας το αρθρο ειναι ενδιαφερον γιατι εκθετει ολα τα προβληματα υποδομων στις μαρινες, αλλα εστιαζει και στη δυναμικη της αγορας. οποιος γνωριζει το θεμα και δεν συμφωνει με το αρθρο ας μας πει δυο κουβεντες να εχουμε μια πιο σφαιρικη εικονα.

Θαλασσο- δερνόμαστε στον θαλάσσιο τουρισμό

Μέκκα του μεσογειακού γιότινγκ θα μπορούσε να γίνει η Ελλάδα, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, προσελκύοντας εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου αλλά και επενδύσεις για τη δημιουργία ειδικών υποδομών (μαρίνες, αγκυροβόλια κ.λπ.).

Παράλληλα, η χώρα μας έχει τις δυνατότητες να μετεξελιχθεί σε μεγάλο ευρωπαϊκό ναυταθλητικό κέντρο αναλαμβάνοντας τη διοργάνωση δεκάδων μεγάλων ιστιοπλοϊκών αγώνων κάθε είδους (όπως κάνουν οι Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία) μέσω των οποίων ο ελληνικός τουρισμός θα εξασφάλιζε τεράστια διεθνή προβολή.

Ονειρο θερινής νυκτός; Κορυφαία στελέχη του θαλάσσιου τουρισμού πιστεύουν ότι μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Αρκεί η πολιτεία να αντιληφθεί τα πολλαπλά οφέλη για τον τουρισμό και την εθνική οικονομία και να πάψουν να χαρίζουν τις ευκαιρίες σε ανταγωνιστές μας, όπως η Τουρκία, η οποία εξελίσσεται σε ηγετική δύναμη του μεσογειακού γιότινγκ, αξιοποιώντας τη θάλασσα του Αιγαίου και τα δικά μας λάθη.

Η Αττική από μόνη της, υποστηρίζουν γνωστοί τουριστικοί επιχειρηματίες, θα μπορούσε να γίνει το απόλυτο «ορμητήριο» για σκάφη κάθε είδους που θα εξορμούν προς τον Σαρωνικό και το Αιγαίο, καθώς διαθέτει, ούτε λίγο ούτε πολύ, τις 9 από τις 18 μαρίνες που λειτουργούν σήμερα στη χώρα.

Η Αθήνα

Επιπλέον, λένε, η Αθήνα διαθέτει σήμερα -χάρη στους Ολυμπιακούς Αγώνες- την πλέον σύγχρονη ξενοδοχειακή υποδομή της Ευρώπης, ένα πολυβραβευμένο αν και ακριβό αεροδρόμιο και θα μπορούσε να αποτελέσει πόλο έλξης για δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες που θέλουν να κάνουν διακοπές με το δικό τους είτε ενοικιασμένο σκάφος.

Οι μαρίνες, όμως, μένουν αναξιοποίητες, ενώ -σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς- ούτε μια από αυτές δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ευθέως τις αντίστοιχες τουρκικές, οι οποίες προσφέρουν στους πελάτες τους τα πάντα: από εγκαταστάσεις φύλαξης τον χειμώνα και «γλίστρες» μέχρι πλήρη τεχνική υποστήριξη, ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα κ.λπ.

Στην Αττική τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι για να γίνει δυνατό να οργανωθεί ο διεθνής ιστιοπλοϊκός αγώνας Athens Trophy χρειάστηκε γνωστός επιχειρηματίας να παραχωρήσει στους οργανωτές την προβλήτα που νοικιάζει ο ίδιος στη μαρίνα του Φαλήρου (ΣΕΦ) αφού δεν μπορούσε να βρεθεί επαρκής χώρος για τα 15 πανάκριβα αγωνιστικά σκάφη που θα λάβουν μέρος στον αγώνα.

Ταυτόχρονα παραμένει κλειστή η ολυμπιακή μαρίνα του Αγ. Κοσμά, που θεωρείται η πιο σύγχρονη μαρίνα της Μεσογείου (η παραχώρηση σε ιδιώτες αναμένεται να γίνει το φθινόπωρο), ενώ η δεύτερη ολυμπιακή μαρίνα (Δέλτα Φαλήρου) δεν έχει ακόμα παραχωρηθεί στους ναυτικούς ομίλους για να γίνει ναυταθλητική μαρίνα.

Αναξιοποίητες παραμένουν και οι τέσσερις μαρίνες που ανήκουν στην Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης (ΕΤΑ) στον Αλιμο, τη Βουλιαγμένη, τη Ζέα και το Φάληρο (ΣΕΦ).

Στις μαρίνες Φλοίσβου (το μάνατζμεντ έχει αναλάβει η Lamda TechnOL Flisvos Marina S.A.) και Ζέας (Κυριακούλης) τα έργα έχουν σταματήσει επανειλημμένως, ύστερα από προσφυγές πολιτών ενώ η μαρίνα Αλίμου έχει αποτελέσει αγαπημένο θέμα των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων για την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

Ακόμα μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα στα νησιά, καθώς οι μαρίνες -όπου υπάρχουν- είναι σε χειρότερη κατάσταση και οι «σκαφάτοι» δύσκολα διακινδυνεύουν να φέρουν σκάφη αξίας 2 και 3 εκατ. ευρώ.

Κι όμως, όλοι οι οιωνοί εμφανίζονται θετικοί, με την ηγεσία του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης να αισιοδοξεί ότι οι ξένοι τουρίστες θα φθάσουν φέτος τα 16 εκατ., ενώ την ίδια στιγμή Αμερικανοί και Ευρωπαίοι κάνουν σαν «τρελοί» για διακοπές με σκάφος στα ελληνικά νησιά και η ζήτηση επανήλθε φέτος στα «χρυσοφόρα» επίπεδα-ρεκόρ του 1999-2000, ύστερα από μια τριετή καθίζηση.

«Μπεστ σέλερ» αποτελούν σήμερα οι πολυτελείς θαλαμηγοί που μπορούν να φιλοξενήσουν 25-49 άτομα, οι οποίες είχαν χάσει σχεδόν το σύνολο της πελατείας τους (κυρίως Αμερικανούς) μετά την 11η Σεπτεμβρίου. Πέρυσι, η κατηγορία αυτών των σκαφών εμφάνισε άνοδο κρατήσεων 200% σε σχέση με το 2004 και επιπλέον αύξηση 80-100% φέτος,.

Η συγκεκριμένη κατηγορία αποτελεί την ελληνική απάντηση στην παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας, καθώς δημιουργήθηκε αποκλειστικά και μόνο από έλληνες επιχειρηματίες, οι οποίοι και κυριαρχούν στον χώρο.

Θετικοί οιωνοί

Τα 25 ελληνικά πολυτελή σκάφη αυτού του τύπου συγκροτούν μια ιδιαίτερη κατηγορία, μοναδική σε όλο τον κόσμο. Στη συγκεκριμένη κατηγορία δραστηριοποιούνται επιχειρηματίες όπως οι Λιβέρας, Δ. Βασιλάκης και Τρ. Βενετόπουλος.

Οι εταιρείες αυτές, μάλιστα, κατάφεραν να επιβιώσουν σε πολύ δύκολες εποχές κι επιπλέον διατήρησαν την ελληνική σημαία, ελαχιστοποιώντας τα λειτουργικά τους κόστη, ενώ διατήρησαν κορυφαίο επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών.

Τα πλοία αυτά όπως και τα μικρότερα πολυτελή yacht (μέχρι 12 ατόμων), διαδραματίζουν ένα ποιο σύνθετο «ρόλο», καθώς πελάτες τους είναι κορυφαία στελέχη των μεγαλύτερων πολυεθνικών, μέλη πανίσχυρων ενώσεων αμερικανικών πανεπιστημίων και κορυφαίων ιδρυμάτων. Φέρνουν στη χώρα μας, συνήθως «ινγκόγκνιτο», ανθρώπους που βρίσκονται σε κρίσιμα κέντρα λήψεως αποφάσεων (decicion makers) ή που από τη θέση τους επηρεάζουν την κοινή γνώμη (opinion leaders).

Μεγάλο πρόβλημα, ωστόσο, αντιμετωπίζουν τα πολυτελή επαγγελματικά γιοτ με πλήρωμα, τα οποία φιλοξενούν μέχρι 12 άτομα, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ενωσης Πλοιοκτητών Επαγγελματικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ), Δ. Βασιλάκη. Τα σκάφη αυτά δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα μετά την 11η Σεπτεμβρίου, αλλά ανακάμπτουν με αργό ρυθμό (+10% πέρυσι και άλλο τόσο φέτος), καθώς έχουν, ήδη, ηττηθεί σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας από τα τουρκικά της ίδιας κατηγορίας, ενώ αυξάνει ο ανταγωνισμός και από χώρες όπως η Κροατία.

Στα περυσινά επίπεδα, με μικρή άνοδο, κινούνται, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΠΕΣΤ, οι κρατήσεις για τα ιστιοπλοϊκά σκάφη (bare boats). Πέρυσι η κατηγορία αυτή εμφάνισε αύξηση 20%.

Link to comment
Share on other sites

Πουλάει και πουλάει ακριβά είναι η γνώμη μου το yaghting στην Ελλάδα και δεν θα αλλάξει αυτό. Η μαρίνα είναι τρελα σημαντική για τον ιδιώτη που θα έρθει με το δικό του αλλα όχι και τόσο για αυτόν που νοικιάζει που είναι ραμώ από το 80%. Βεβαια καλά θα κάναν να προσέξουν τους ξένους που πλέουν μέχρι την Ελλάδα γιατί αλλιώς υπάρχουν και οι γείτονες χώρες

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Μπορει να παραδοδηκε το εργο αλλα ουτε φετος θα λειτουργησει η μαρινα στην Μυτιληνη

Απο τα ΑΙΟΛΙΚΑ ΝΕΑ

Ούτε και το φετινό καλοκαίρι θα λειτουργήσει, όπως όλα δείχνουν, το μεγάλο έργο της μαρίνας Μυτιλήνης, που παρʼ ότι έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί, έχει κολλήσει στην ανάδειξη του φορέα που θα την διαχειρίζεται. Ο Δήμος Μυτιλήνης προχώρησε το καλοκαίρι και στις τελευταίες εργασίες που υπολείπονταν για την δημιουργία του κόμβου σύνδεσης και την κατασκευή των δικτύων ύδρευσης και ηλεκτροδότησης, αλλά το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης (που είναι αρμόδιο για την δημοσίευση της προκήρυξης για την παραχώρηση της εκμετάλλευσης του έργου) δεν έχει προχωρήσει σε καμία ενέργεια ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει το καλοκαίρι την λειτουργία του. Ο Βουλευτής, Νίκος Σηφουνάκης επανήλθε χθες στο σημαντικό αυτό θέμα και με ερώτηση που κατέθεσε στον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, Άρ. Σπηλιωτόπουλο, ζητά να ενημερωθεί για τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προχωρήσει για να λειτουργήσει η μαρίνα και να αποκατασταθούν οι φθορές που έχουν παρουσιαστεί το τελευταίο διάστημα τόσο στις υποδομές, όσο και στον περιβάλλοντα χώρο.

Η ερώτηση του Ν. Σηφουνάκη

Ο κ. Σηφουνάκης τονίζει, μεταξύ άλλων, στην ερώτησή του ότι από την περίοδο που είχε την ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού (1995 - 1996) μερίμνησε ο ίδιος για την χωροθέτησή της, την εκπόνηση των μελετών, την εξασφάλιση της χρηματοδότησης, την δημοπράτηση και την έναρξη του έργου. Παράλληλα επισημαίνει ότι ενώ έχουν ολοκληρωθεί τα λιμενικά έργα, οι κτιριακές εγκαταστάσεις, το δίκτυο ηλεκτροδότησης και ύδρευσης και ο Δήμος Μυτιλήνης εκτέλεσε το έργο του κόμβου σύνδεσης, η εγκατάλειψη του χώρου είναι διά γυμνού οφθαλμού ορατή. Το πράσινο έχει καταστραφεί, οι πλωτές δέστρες έχουν υποστεί φθορές και ο περιβάλλων χώρος της μαρίνας, με ευθύνη και του Λιμενικού Ταμείου αλλά και της Περιφέρειας, παρουσιάζει τριτοκοσμική εικόνα.

Καταλήγοντας ο κ. Σηφουνάκης ρωτά τον Υπουργό πότε θα αποκατασταθούν οι φθορές στις υποδομές, αν θα αναπλαστεί ο περιβάλλων χώρος νότια και βόρεια της μαρίνας, αν έχει συνταχθεί η προκήρυξη για την παραχώρηση της εκμετάλλευσής της και πότε προβλέπεται η πλήρης λειτουργία της.

Link to comment
Share on other sites

.

Επειδή είναι κομματάκι δύσκολο να γίνουμε Μόντε Κάρλο -και μάλιστα σε 1 μήνα- και επειδή εν Ελλάδι σπανίως πέφτουν κεφάλια,

μάλλον αρχίζει η διαδικασία ιδιωτικοποίησης των μαρινών.

.

Τελικά, έπεσε κανένα κεφάλι; Έγινε τίποτα; :D Διαμένουμε και μακριά από τις μαρίνες και δεν τις βλέπουμε καθημερινά...

Μ'αρέσει που τα πληρώνουμε και τα φτιάχνουμε και δεν έχουμε προβλέψει κάποιον να τα διαχειριστεί....:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...