Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύντομη ματιά σε ένα από τα ρυμουλκά της Ravenna, εν προκειμένω το Eduardo Junior(ΙΜΟ 9289350), με όνομα που θυμίζει Βραζιλιάνο αμυντικό χάφ :D.

 

Χτισμένο το 2003 στο Union Naval της Valencia με αριθμό 338, στην ιστοσελίδα των πλοιοκτητών του Gesmar Harbour Towage μπορείτε να δείτε όλα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Συνοψίζουμε στο ότι έχει 2 Μηχανές Deutz με πρόωση Voith Schneider και ελκτική δύναμη 55 τόνων.

 

Εδώ επί τω έργω στη Ravenna.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα ρυμουλκό της Emilia Romagna που βλέπουμε εδώ στη Ravenna, πρόκειται για το Francesco Paolo(IMO 9524102). Και αυτό παιδί του Union Naval της Valencia(αριθμός 477) όπως και το αδελφό, τουλάχιστον εξωτερικά, Eduardo Junior. Η διαφορά τους βρίσκεται στο μηχανοστάσιο όπου αντί 2 Deutz, το Francesco Paolo έχει 2 General Electric. Χτισμένο το 2011 και πάντοτε για τον ίδιο πλοιοκτήτη και με το ίδιο όνομα μέχρι τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε λοιπόν και τι τραβούσαν το Eduardo Junior, μαζί με το Francesco Paolo. Πρόκειται για το Τούρκικο bulk carrier, Gulmar(IMO 9146962) της Gulnak Denizcilik με έδρα τη Σμύρνη της γείτονος. Πρόκειται για το τρίτο πλοίο της πλοιοκτησίας τους που παίρνει αυτό το όνομα, που μάλλον το έχουν για γούρικο.

 

Το πλοίο έχει καβαλήσει τα 21 και βρίσκεται με τη συγκεκριμένη εταιρεία από το Φεβρουάριο του 2018, κάτι για το οποίο μας προιδεάζουν και οι προχειροδουλειές επιγραφές που έχουν κάνει στο πλοίο, τις βλέπουμε ενώ το πλοίο προχωράει για μέσα, φορτωμένο στα 10.5m brackish, αν θυμάμαι καλά το ρηστρίξιο της Ravenna. Είναι χτισμένο στο Tsuneishi της Ιαπωνίας με αριθμό γιάρδας 1090 το μακρινό 1997 σε ένα 45άρι dwt design. Μια μηχανή Kawasaki του δίνει έμφορτη ταχύτητα περίπου στα 14 μίλια με κατανάλωση 27 τόνους την ημέρα, βέβαια μετά από 21 χρόνια τι performance έχει, το ξέρει ο Α' Μηχανικός του.

 

Τα προηγούμενα ονόματά του είναι κατά σειράν εμφανίσεως Boron Explorer(2003), Ken Explorer(2005), Golden Wish(2016) και F.F. Wish(2018). Έχει περάσει και απο Ιαπωνική πλοιοκτησία προφανώς(Osaka Asahi) και από ελληνική(Ikaros, Clemko). Κάτω από την πλοιοκτησία της Clemko(Στασινόπουλος) το βλέπουμε σαν Golden Wish πρίν 13 χρόνια να πηγαίνει ρυμουλκούμενο πρός το δίαυλο. Κι εδώ προχειροδουλειά στα γράμματα, νομίζω είναι μόλις έχει αγοραστεί και πάει για δεξαμενισμό/επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το λιμάνι της Ravenna είναι μεγαλύτερο απ' ότι δείχνει ο δίαυλος της εισόδου και έχει διάφορα terminals για πολλά διαφορετικά φορτία. Σε ένα από αυτά φόρτωσε και το μικρό φορτηγό Spanaco Fidelity με IMO 9472024, πλοιοκτησία της Spanaco Shipping της Κύπρου. Έχει dwt 4,192 και είναι μονάμπαρο, χτισμένο το 2009 στο ναυπηγειο Rongcheng της Κίνας με αριθμό 18. Προηγούμενά του ονόματα τα Araldiep(2014) και Lunamar(2014). Εδώ και η πρυμνιά όψη.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...