Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

αυτό πρέπει να είναι το σχετικό βίντεο:

http://www.youtube.com/watch?v=lMeVl70E4KU

πρόλαβα να μετρήσω στο βίντεο 15 φαντάρια, από τον πολύ σύντομο χρόνο αποβίβασης τα κόβω και για μάχημα..

Oyδέν σχόλιο για αυτό τον κύριο που ακούγεται στο βίντεο στο 2:53 να βρίζει τους κατοίκους της λήμνου όποιος κι αν είναι αυτός <_<
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

τους βλέπω πολύ αποφασισμένους τους λημνιούς και δεν το βλέπω να ξαναδενει το μαρία εκεί..δεν τους αδικώ γιατί το νησί τους είναι διαχρονικά ριγμένο από άποψη ποιότητας πλοίων..και μιλάμε για νησί με 17.000 κόσμο..άλλωστε απ οτι είδαμε ήταν κόσμιες οι αντιδράσεις (σε αντίθεση με τις πρόσφατες στην ικαρία που στο κάτω κάτω το ιεράπετρα είναι κλάσεις ανώτερο της νερομαρίας).

πάντως η νελ έχει θέμα γιατί έδωσε ένα ποσό για να επισκευάσει το βαπόρι και 10 μήνες μετά τη δρομολόγιση τής μένει στο χέρι..ίσως μια τράμπα με το jewel να ήταν λύση..αλλά έχω αμφιβολίες για το αν αντέχουν οι μηχανές του μαρία τα συνεχή stand by των ενδοκυκλαδικών και βέβαια το jewel υστερεί σε κρεβάτια..

Link to comment
Share on other sites

γνωρίζει κανείς αν το άφησαν να δεσει στη μυρινα σημερα?αν κρινω απο το ais, μαλλον οχι..ειχε αποπλου στις 8.00 το πρωί και στις 07.41 είναι ήδη αρκετά βορειότερα..τί νόημα έχει το να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

...τί νόημα έχει το να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση..

To νόημα της συνέχισης είσπραξης της επιδότησης της άγονης, σίγουρα για τις προσεγγίσεις στην Kαβάλα, αλλά δεν γνωρίζω αν εισπράττεται από την NEL και το ποσοστό επιδότησης για την Lήμνο, από την στιγμή που δεν ευθύνεται η εταιρεία και το πλοίο για την μη προσέγγιση σε αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω κάτι, ίσως δεν έΧει σημασία αν ευθύνεται η εταιρεία ή το πλοίο, αλλά το γεγονός ότι δεν παρέΧονται οι συγκεκριμένες υπηρεσίες. οπότε για μένα το δίκαιο θα ήταν να μην εισπράτεται η επιδότηση στο κομμάτι της λήμνου και να κλείσει το θέμα. πάντω συμφωνώ ότι αυτό το πράγμα δεν ξέρω αν βγάζει πουθενα, ας τα βάλουν κάτω στην τελική να τα βρούν...

Link to comment
Share on other sites

απτόητη και απόψε η νερομαρία ξεκίνησε το επιδοτούμενο δρομολόγιο που συνδεει το λαύριο με την καβάλα..η απορία μου είναι αν παίρνει επιβάτες και οχήματα για λήμνο και τί τους κανει καθε φορα που δεν δενει..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ταξίδεψα με την Ακουα Μαρία τη νύχτα Πέμπτη προς Παρασκευή 9προς10/2 από Μεστά προς Λαύριο. Μέχρι τέλη Μαρτίου θα κάνει εκτός από τα δρομολόγια της Λήμνου και 3 δρομολόγια Λαύριο - Ψαρά - Μεστά (ακινησία Παναγίας Θαλασσινής). Σύμφωνα με τον πράκτορα ερχόταν πρώτη φορά στα Μεστά.

Ανέβαινε προς Ψαρά με 13 περίπου μίλια, όπως έβλεπα στο ΑΙΣ. Λίγο πριν τα Ψαρά σταμάτησε να δίνει σήμα. Προγραμματισμένη ώρα άφιξης στα Μεστά 21.15 και αναχώρησης 22.00. Έδεσε στις 23.10 και έφυγε σχεδόν αμέσως.

Η εικόνα του πλοίου απογοητευτική. Φαίνεται να έχουν γίνει προσπάθειες να φτιαχτούν οι χώροι υποδοχής, κυρίως σαλόνια. Αλλά νομίζω η κατάσταση δεν μπορεί να σωθεί.

Βροχή δεν είχαμε, αλλά σε δύο σημεία έσταζε το σύστημα πυρόσβεσης. Το ένα ήταν καταμεσής στο διάδρομο των καμπινών, όπου είχε τοποθετηθεί ένας κουβάς για να μαζεύει τα νερά. Το άλλο ήταν σε κατάστρωμα. (Για τα νερά υπάρχει και προηγούμενη αναφορά από τον Nils Holgersson)

Έβγαλα καμπίνα που ήταν κρύα, μπορεί και να μην λειτουργούσε καθόλου θέρμανση. Στο πάνω κρεβάτι είχε πέσει το πλαίσιο από το φως και κανείς δεν είχε ενδιαφερθεί να το μαζέψει. Εκτός από τα κρεβάτια το μόνο "έπιπλο" ήταν ένα σκαμπό, από αυτά που κλείνουν. Α, είχε και δύο κραμαστρες στον τοίχο. Τα σεντόνια είχαν ραμμένο ΑΝΕΚ LINES δεν ξέρω από ποιο πλοίο και από ποια εποχή.

Στα περισσότερα μέρη του πλοίου μοίριζε καπνιά, κάτι που μου θύμισε το Αργοστόλι/Παναγία Χοζοβιώτισσα στα τελευταία δρομολόγιά του.Είχα την τύχη να ταξιδέψω σε ένα από αυτά τον Σεπτέμβρη του 2008 από Σύρο για Νάξο. Λέω τύχη, γιατί ήταν πολύ όμορφο καράβι και μια που δεν είχα ταξιδέψει στα νιάτα του, το χάρηκα παρά την παλαιότητα, δυστυχώς όμως δεν μπορώ να πω το ίδιο για την Άκουα Μαρία.

Οι Λημνιοί εχουν δίκιο που διαμαρτύρονται. Είχα ταξιδέψει αρχές του 2007 τέσσερις φορές με το Παναγία Σουμελά και δεν θυμάμαι τέτοιες εικόνες. Τότε οι Λημνιοί λεγανε το Παναγία Σουμελά "σκούνα", "Παναγία Βόηθα" (αυτά είχα ακούσει). Η Λήμνος είναι απομονωμένο νησί και του αξίζει μία καλύτερη σύνδεση με το κέντρο. Για την Καβάλα έχει βέβαια και τον Ταξιάρχη που είναι πολύ ανώτερος.

Στο Λαύριο κατεβήκαμε 30 περίπου επιβάτες, οι περισσότεροι μάλλον στρατιώτες και γυναίκες νομίζω μόνο 3. Κατέβηκαν 9 αυτοκίνητα (τα δύο βανάκια) και κανένα φορτηγό. Από τους επιβάτες των Μεστών σίγουρα εγώ και ο συγκάτοικός μου στην καμπίνα πήγαμε μέσω Μεστών, επειδή δεν έφυγε το Νήσος Χίος από την πόλη της Χίου λόγω της απεργίας. Αλλιώς δεν θα θέλαμε να μπούμε στην περιπέτεια της μετακίνησης από το Λαύριο στην Αθήνα.

Η μετακίνηση από το Λαύριο με το πορτοκαλί λεωφορείο βέβαια ολόκληρη ιστορία. Πέρασε από Πλάκα (κάτι κατσάβραχα στην περιοχή του Λαυρίου), Κερατέα, Καλύβια και σε 1 ώρα ήταν στο Μαρκόπουλο και μετά άλλα 40 λεπτά μέχρι Σταυρό Αγίας Παρασκευής.

Το ταξίδι ήταν εμπειρία, αλλά είμαι ευτυχής που επιστρέφω την Κυριακή με το Μυτιλήνη.

ΥΓ: Το πρόγραμμα που εχει βγάλει η Νελ έχει συνεχόμενες αφιξοαναχωρήσεις για να προλάβει τα 6 δρομολόγια. Εμφανίζεται να ξεκουράζεται μόνο 4,5 ώρες στο Λαύριο το Σαββατόβραδο. Εκ των πραγμάτων λόγω της ταχύτητας του πλοίου, για την οποία έχει γίνει πολύς λόγος παραπάνω, θα μαζεύει μεγάλες καθυστερήσεις. Γιατί δεν κάνει κυκλικό το δρομολόγιο Ψαρά - Μεστά με μία προσέγγιση στα Ψαρά;

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστουμε για το trip report,εχουμε ακομα μια επιβεβαιωση για αυτα που λεμε εδω και καιρο για το πλοιο.Να κανει ενα ταξιδι μεχρι την Καβαλα ο υπουργος μαζι με τα στελεχη της ΝΕΛ και να αδειαζουν αυτοι τα νερα απο τον κουβα η να φερουν δικη τους σομπα για να ειναι ζεστες οι καμπινες B)

Δυστυχως αυτο το πλοιο το χρυσοπληρωνουμε ολοι εμεις οπως και καθετι σε αυτο το διαλυμενο κρατος :mad:

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι που το είχα ταξιδέψει σίγουρα δεν είχε αυτή την κατάσταση και μπορώ να πω πως μόνο από το εσωτερικό του και την καθαριότητα που υπήρχε σε αυτό είχα μείνει ικανοποιημένος. Από ότι φαίνεται όμως το άφησαν και αυτό εντελώς στην μοίρα του.

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι που το είχα ταξιδέψει σίγουρα δεν είχε αυτή την κατάσταση και μπορώ να πω πως μόνο από το εσωτερικό του και την καθαριότητα που υπήρχε σε αυτό είχα μείνει ικανοποιημένος. Από ότι φαίνεται όμως το άφησαν και αυτό εντελώς στην μοίρα του.

Και σκεφτόμουν να το δοκιμάσω σε ένα ταξίδι προς τα Μεστά. Με βλέπω από Πειραιά πάλι.

Μπορείς να το δοκιμάσεις για την εμπειρία ή αν σου αρέσει η περιπέτεια. Πάντως δεν είναι για οικογένεια. Η χθεσινή επιστροφή με το "Μυτιλήνη" μου φάνηκε κρουαζιέρα πολυτελείας.

Υπάρχουν δύο σοβαρές ενδείξεις ότι το πλοίο είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση (εννοώ εκείνα που δεν βλέπει ο επιβάτης ):

Πρώτον η καπνιά που μοίριζε ακόμα και μέσα στην καμπίνα (επίσης έχουν δημοσιεύτεί εδώ φωτο που δέιχονουν τι ντουμάνια βγάζουν τα φουγάρα στην αναχώρηση του πλοίου), που μαζί με τις ταχύτητες που πιάνει το πλοίο, μάλλον βεβαιώνουν την πολύ κακή κατάσταση των μηχανών.

Δεύτερον, η ανακοίνωση της ίδιας της Νελ για το ρήγμα, που δημιουργεί υπόνοιες για την αξιοπλοία του.

Πολύ πιθανόν η εταιρεία να λυπάται να το αφήσει και για τα χρήματα που έχει δώσει και γιατί έχει τα ιδανικά χαρακτηριστικά για τη γραμμή της Λήμνου. (Μικρό πλοίο, δεν χρειάζεται μεγαλύτερο η γραμμή, με μεγάλο σχετικά γκαράζ, αρκετές καμπίνες, μικρά σαλονάκια.) Αλλά αν το πλοίο αφέθηκε για χρόνια χωρίς συντήρηση, τώρα δεν νομίζω ότι αυτό μπορεί να αναστραφεί και αυτό δεν πρέπει να το πληρώνουν οι Λημνιοί.

Ίσως να πρέπει να επανεξεταστεί και μια σύνδεση της Λήμνου με την Κύμη, με κοινό πλοίο με την Σκύρο ενδεχομένως.

Πάντως δεν υποστηρίζω να αλλάξει ρόλους με το Aqua Jewel, γιατί δεν είναι για να το δουν ξένοι τουρίστες στα ενδοκυκλαδικά.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν δύο σοβαρές ενδείξεις ότι το πλοίο είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση (εννοώ εκείνα που δεν βλέπει ο επιβάτης ):

Πρώτον η καπνιά που μοίριζε ακόμα και μέσα στην καμπίνα (επίσης έχουν δημοσιεύτεί εδώ φωτο που δέιχονουν τι ντουμάνια βγάζουν τα φουγάρα στην αναχώρηση του πλοίου), που μαζί με τις ταχύτητες που πιάνει το πλοίο, μάλλον βεβαιώνουν την πολύ κακή κατάσταση των μηχανών.

Η μυρωδια στα σαλονια δεν ειναι καινουριο και υπαρχει τουλαχιστον 7-8 χρονια τωρα,απο την εποχη που ταξιδευε στα Κυθηρα.Φιλος που παει χρονια στα Κυθηρα ειχε να το λεει για τη μυρωδια του καπνου στο εσωτερικο του πλοιου.To εiχαμε συζητησει και εδω στις πρωτες σελιδες του θεματος

Δεύτερον, η ανακοίνωση της ίδιας της Νελ για το ρήγμα, που δημιουργεί υπόνοιες για την αξιοπλοία του.

Για ποια ανακοινωση μιλας;Εβγαλε ανακοινωση η εταιρια στους επιβατες που ταξιδευατε οτι το πλοιο ειχε-εχει ρηγμα;

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση της Νελ 7-11-11 μιλάει για ρωγμή σε στεγανή δεξαμενή στο χώρο που ασφαλίζει η άγκυρα και η ανακοίνωση του λιμεναρχείου την ίδια ημέρα για τρύπα 1,8επί0,5 μέτρα. Την τωρίνη αξιοπλοία του πλοίου δεν την αμφισβητώ (αλλιώς δεν θα ταξίδευα), αλλά η τρύπα (αν αυτή είναι η σωστή έκφραση) δεν είναι ένδειξη καταπόνησης;

Όταν μιλάω για "υπόνοιες για την αξιοπλοία", εννοώ ότι στον απλό επιβάτη η λέξεις ρωγμή, (ρήγμα), τρύπα για ένα παλιό και σε κακή κατάσταση πλοίο λογικό είναι να δημιουργούν ένα φόβο.

Στο συγκεκριμένο ταξίδι είχαμε τον καιρό από πίσω, είχε λίγα κουνήματα κοντά στα Ψαρά. (Ανακοίνωση εν πλω για ρήγμα δε γίνεται ποτέ, δεν έγινε ούτε στο Costa Concordia)

Διάβασα τη συζήτηση για τη μυρωδιά στο εσωτερικό του πλοίου. Αν τα κλιματιστικά τραβάνε καυσαέρια, δεν νομίζω ότι είναι ανώδυνο, πάντως σίγουρα δεν είναι ευχάριστο. Νομίζω ότι είναι από αυτά που έπρεπε να είχαν αντιμετωπιστεί στις επισκευές.

Αυτό που θέλω να προσθέσω είναι ότι από εναν εξαερισμό (;) στο άνω γκαράζ στη δεξιά πλευρά έβγαινε πολύς καπνός, χωρίς να ξέρω τι σημαίνει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πολλά ζόρια τραβάει απόψε το καραβάκι στο ταξίδι του προς Ψαρά-Μεστά. Βόρεια της Άνδρου με ταχύτητα με μονοψήφιο αριθμό, όπως δείχνει και το αις. Καλή δύναμη στο πλήρωμα και στους επιβάτες του.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝΕΚΤΕΛΕΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA
Και που οφείλεται αυτή η μεγάλη καθυστέρηση κατάπλου...?
οφείλεται στα 12-13 μίλια με τα οποία ταξιδεύει!! :mad:

βλαβη εχει ; στο track με το ζορι επιανε τα 10

Link to comment
Share on other sites

...και από το track φαίνεται οτι έκανε Μεστά-Λαύριο γύρω στις 12.15 ώρες, ενώ το κανονικό δρομολόγιο προβλέπει διάρκεια μόνο 7.15 ώρες. Πόσοι άραγε να ήταν οι τυχεροί επιβάτες?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...