Jump to content
Shipfriends
Αλέξανδρος Σ.

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)

Recommended Posts


MIRTIDIOTISSA Main Particulars / ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Mirtidiotissa
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Anemos(1989-1999),Express Anemos(1999-2000)
IMO Number: 7419626
LOA / Μέγιστο Μήκος: 101.20 m
Breadth / Πλάτος: 18.00 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 3484 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1975
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Kochi Juko,JAPAN
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Daihatsu 5885KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 16 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1989

Operator/Διαχειριστής: ANEN Lines
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Nomikos Lines,Hellas Ferries

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Piraeus-Neapoli-Kithira-Antikithira-Kasteli

(1975, ex-Ferry Muroto, Kurushima Maru, Άνεμος, Εξπρές Άνεμος, Aqua Maria)

 

 

 

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου είπαν ότι το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ, δεν διαθέτει πλαϊνά προπελάκια. Γνωρίζει κάποιος αν αληθεύει και αν αληθεύει πως κάνει τις μανούβρες στα Αντικύθηρα που το λιμάνι είναι σαν τούνελ? Ακόμη αν κάποιος ξέρει θα ήθελα να μου πει με πόση ταχύτητα ταξιδεύει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τα προπελάκια δυστυχώς φίλε Αλέξανδρε δεν μπορώ να σε βοηθήσω αν και αυτό που είπες μου κάνει ομολογουμένως εντύπωση και θα ήθελα να το μάθω κι εγώ. Από κει και πέρα η μέση ταχύτητα του πλοίου κυμαίνεται από 15,8 έως 16,5 (κάτι σαν τη ΡΟΜΙΛΝΤΑ δηλαδή B) ) ενώ η μέγιστη που έχει δηλωθεί είναι 18 κόμβοι στρογγυλοί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοιο σε μετρηση με το ARPA του Αφροδιτη το καλοκαιρι εκανε 15,3 κομβους.

Απο κει και περα εχει μπαταριστες μηχανες και ενα προπελακι στην πλωρη το οποιο δε βοηθαει και παρα πολυ. Αλλα γενικα σαν βαπορι ειναι αξιοπιστο στη μανουβρα αν το μαθεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ιππους δεν το ξερω αλλα αν θυμαμαι καλα πρεπει να ειναι γυρω στα 300-350kW

Συγκριτικα σε kW το Ιθακη με τα Παρος και Ναξος εχουν 1000kW

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο πλοιαρχος του μυρτιδιωτισσα, Ν.Τριμιτζιος, μιλησε στην τηλεοραση του ΑΝΤ1 για το σεισμο. το βαπορι επλεε μεταξυ κυθηρων και αντικυθηρων (πολυ κοντα στο επικεντρο) και παρατηρησε ελαφρα εξαρση του κυματισμου και εντονο κραδασμο. υπεθεσαν οτι καποιο υποβρυχιο περασε κοντα τους. ολα ειναι οκ στο βαπορι και 16.00 φτανει κυθηρα. δεν παρατηρηθηκε δημιουργια κυματων τσουναμι οπως καποιοι φωστηρες εσπευσαν να πουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To μυρτιδιωτισσα εχει 4 μηχανες νομιζω daihatsu και μειωση με ρεβερσα (οχι μπαταριστες). Στη μανουβρα ειναι ιδοτροπο οχι λογω ρεβερσας αλλα λογω γαστρας ελικων κ.λ.π. Επισης του τη χλαει πολυ το κοθτι στην ππρυμη που πιανει αερα και το ενα τιμονι κυριως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άκουσα, ότι βγαίνει για συντήρηση και έχει αγοράσει η εταιρεία του ανταλλακτικά για να αυξηθεί η ταχύτητα. Το τελευταίο καιρό σερνόταν. Ξέρετε τίποτα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξερω ποτε χτυπησε το ζωναρι αλλα τη Δευτερα εκοβε βολτες στη Ραδα με 15,3 κομβους...

Μετα απο αυτο τα Highspeed τρεμουν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως χτες αργά το βράδυ ήταν φωταγωγημένο στον νέο μόλο Δραπετσώνας βάφανε καταπέλτη και συμαζεύανε το γκαράζ.

Αν βάλουμε και ότι το ΑΘΗΝΑ έδεσε και το ΑΓΙΟΣ ΕΝΔΡΕΑΣ ΙΙ είναι κι αυτό δεμένο αποκλείεται να μείνουν χωρίς βαπόρι τα Κύθηρα.

Οπότε μάλλον ξεκινάει σήμερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι ξεκίνησε Παρασκευή 22:00 από Πειραιά για Κύθηρα. Απ' ότι μου είπαν, ξηλώθηκε όλο το σαλόνι Α θέσης και φτιάχτηκε από την αρχή, το έβαψαν για μια ακόμη φορά, ενώ έκανε 6 ώρες και 40 λεπτά για Κύθηρα αντί 7 ώρες και 30 λεπτά που έκανε πριν την επισκευή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καινούργιο σαλόνι, καινούργιες τουαλέτες, σταμάτησε το ντουπ ντουπ, που έκανε η μηχανή ενώ το Πειραιά με τα Κύθηρα το κάνει σε 6 ώρες και 30 λεπτά όπως παλιά. Φαίνεται ότι η ΑΝΕΝ, έσπρωξε λεφτά στο πλοίο. Μήπως προσπαθούν να μας πουν κάτι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλαξαν τα δρομολόγια του Μυρτιδιωτισα, από προχθές. Θα έχει 2 αναχωρήσεις την εβδομάδα από Πειραιά. Τη Παρασκευή στις 17:00 και τη Δευτέρα στις 22:00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξέρει κάνει το Μυρτιδιωτισα ποτέ θα δέσει?? Πέρυσι είχε δέσει τέλος Φεβρουαρίου. Λογικά πάλι το Μάρτιο θα κάνει την επισκευή του, αλλά από ποιο θα αντικατασταθει από το Πειραιά. Το κενό στα τοπικά δρομολόγια προς τα Κύθηρα θα το καλύψει το Ανδρέας ΙΙ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατα πασα πιθανοτητα δενει τη Δευτερα 5 Μαρτη. Ξαναβγαινει τη Μ. Εβδομαδα. Δε φαινεται να αντικαθισταται με καποιο αλλο απο Πειραια. Το Τσιριγο θα εξυπηρετειται με ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΙ απο γυθειο κ Νεαπολη λακωνιας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως με ενημέρωσαν, στο δρομολόγιο Πειραιάς - Κύθηρα τη Μ. Δευτέρα, λιποθύμησε επιβάτης. Παρ' όλο που υπήρχε γιατρός ανάμεσα στους επιβάτες που είχε δηλώσει τη παρουσία της στην είσοδο δεν ειδοποιήθηκε. Φθάνοντας το πλοίο στα Κύθηρα, η ασθενής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου μετά από εξετάσεις που της έγιναν, οι γιατροί συμπέραναν ότι το περιστατικό συνέβη εξαιτίας των αναθυμιάσεων. Σημείωση : Οι εισόδοι των κλιματιστικών του πλοίου βρίσκονται κάτω από τη τζιμινιέρα με αποτέλεσμα να απορροφούν όλο το καυσαέριο στο εσωτερικό του.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...οι γιατροί συμπέραναν ότι το περιστατικό συνέβη εξαιτίας των αναθυμιάσεων. Σημείωση : Οι εισόδοι των κλιματιστικών του πλοίου βρίσκονται κάτω από τη τζιμινιέρα με αποτέλεσμα να απορροφούν όλο το καυσαέριο στο εσωτερικό του...

Ήταν ο/η μοναδικός/ή επιβάτης του πλοίου; Κανέναν άλλον επιβάτη δεν επηρέασαν οι αναθυμιάσεις/καυσαέρια; Αναμφισβήτητα η έξοδος των καυσαερίων δεν είναι η καλύτερη θέση για τα κλιματιστικά, αλλά λογικά, θα έπρεπε να πέφτουν οι επιβάτες κάτω ομαδικά σαν τα κοτόπουλα, σε κάθε ταξίδι, εδώ και δεκαετίες που το καράβι ταξιδεύει στα νερά μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ήταν ο/η μοναδικός/ή επιβάτης του πλοίου; Κανέναν άλλον επιβάτη δεν επηρέασαν οι αναθυμιάσεις/καυσαέρια; Αναμφισβήτητα η έξοδος των καυσαερίων δεν είναι η καλύτερη θέση για τα κλιματιστικά, αλλά λογικά, θα έπρεπε να πέφτουν οι επιβάτες κάτω ομαδικά σαν τα κοτόπουλα, σε κάθε ταξίδι, εδώ και δεκαετίες που το καράβι ταξιδεύει στα νερά μας.

Ταξιδεύω με το πλοίο αυτό τον Απρίλη του 2000 που μπήκε στη γραμμή. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε σταδιακά ενώ μετά τη φωτιά που είχε ξεσπάσει το φετεινό χειμώνα, έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Δεν ξέρω εάν έχουν λιποθυμήσει άλλοι επιβάτες, ωστόσο στο νησί ακούγονται συνέχεια περιστατικά για ανθρώπους με αναπνευστικά προβλήματα που αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα δύσπνοιας κλπ. Το αποτέλεσμα είναι ότι εάν στην Αθήνα ξεσηκώνονται οι υπηρεσίες κάθε φορά που οι τιμές των ρίπων ξεπερνούν τα όρια, σκεφτείται τι επικρατεί στο εσωτερικό ενός πλοίου όταν απορροφάει όλο το καυσαέριο (ειδικά εάν αναλογιστούμε τι πετρέλαια χρησιμοποιούν αυτά τα πλοία) και το τι εισπνέουμε κάθε φορά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλιστα, τα δεδομένα ίσως αλλάζουν έτσι. Να ρωτήσουμε λοιπόν τους γνώστες: Στις επιθεωρήσεις ελέγχονται τέτοιου είδους παράμετροι ή ότι βρέξει ας κατεβάσει?

Οι έλεγχοι που εννοώ είναι της ποιότητας της ατμόσφαιρας (αέρα) στους κλειστούς χώρους του πλοίου. Ψάχνω ψύλλους στ' άχυρα?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μάλιστα, τα δεδομένα ίσως αλλάζουν έτσι. Να ρωτήσουμε λοιπόν τους γνώστες: Στις επιθεωρήσεις ελέγχονται τέτοιου είδους παράμετροι ή ότι βρέξει ας κατεβάσει?

Ακριβώς αυτή θα ήταν η επόμενη ερώτησή μου. Διότι ένα τέτοιο πρόβλημα εώς έναν βαθμό επηρεάζει δυσμενώς απλά την εικόνα μίας εταιρείας και του πλοίου της. Όταν όμως ξεπερνάει κάποια όρια, δεν πρέπει κάποιος να το ελέγχει?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν ξέρω εάν έχουν λιποθυμήσει άλλοι επιβάτες, ωστόσο στο νησί ακούγονται συνέχεια περιστατικά για ανθρώπους με αναπνευστικά προβλήματα που αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα δύσπνοιας κλπ. Το αποτέλεσμα είναι ότι εάν στην Αθήνα ξεσηκώνονται οι υπηρεσίες κάθε φορά που οι τιμές των ρίπων ξεπερνούν τα όρια, σκεφτείται τι επικρατεί στο εσωτερικό ενός πλοίου όταν απορροφάει όλο το καυσαέριο.

Φιλε Papadiamantis για το εσωτερικο του πλοιου δεν ξερω(αν και μπορω να φανταστω), παντως στο εξωτερικο υπαρχει πληρης συμμορφωση με το Annex VI της Marpol, οπως βλεπεις και στην εικονα(η θολουρα ειναι 100% απο τους ρυπους του πλοιου). Μα επιτελους, τι αλλο πρεπει να γινει για να θυμηθουν καποιοι ενστολοι και μη οτι υπαρχουν καποιοι νομοι που πρεπει να εφαρμοστουν? Αμα πιασουμε κανενα φουκαρα με καμια σακαρακα στο δρομο θα του αλλαξουμε τον αδοξαστο στα προστιμα αλλα βεβαια εκει που πραγματικα μετραει, το κανουμε γαργαρα σαν Κρατος και αρμοδιες Υπηρεσιες.

post-22-128326964426_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ντουμάνι του πλοίου δεν είναι κάτι το καινούργιο!

Τα ίδια χάλια τα είχε από τότε που ήταν ΑΝΕΜΟΣ του Νομικού. Θυμάμαι το Βαθύ να ντουμανιάζει σε κάθε αναχώρησή τουB)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...