Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

Πολυ σωστα φιλε Σαμαινα. Βεβαια τοτε δεν υπηρχε τετοια πιεση για συμμορφωση στη Marpol και τις διαταξεις τις σχετικες με εκπομπες ρυπων. Το Port State Control τοσο στην Ελλαδα, οσο και στο εξωτερικο ζητα πια τα σχετικα πιστοποιητικα απο οσα πλοια προβλεπεται να τα εχουν και καλως πραττει, αλλα θεωρω οξυμωρο το να υπαρχουν πλοια με τετοιες εκπομπες ρυπων που να τα βλεπουμε καθε μερα μεσα στο κεντρικο λιμανι και οι υπευθυνοι να κοιταζουν το ταβανι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λογικό να κοιτάζουν το ταβάνι αφού δεν μπορεί να διορθωθεί (λόγω κόστους) και μετά η άγονη θα μείνει χωρίς πλοίο.

Ναι, όμως με αυτή τη λογική θα μπορούσαν να μας μεταφέρουν με καΐκια και να μην μπορούμε να πούμε κουβέντα, γιατί αν φύγουν και τα καΐκια, τι θα γίνουν οι άγονες. Τι θα πει, είναι μεγάλο το κόστος για να επισκευαστεί. Να κόψουν το λαιμό τους να τα βρούνε. 2,3 εκ ευρώ ετησίως καθαρά πέρνουν για τις άγονες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Το Μυρτιδιωτισσα έχει αλλάξει λίγο τα δρομολόγια του από Πειραιά. Αντί για Δευτέρα & Παρασκευή έχει κάθε Δευτέρα, Τετάρτη & Παρασκευή στις 17:00 για Κύθηρα.

Απλά κάποιοι κατάλαβαν ότι ένα πλοίο με 175 κλίνες και 40 μέλη πληρώματος μπορεί να εχει περισσότερες ελπίδες από δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων όπως ο Πειραιάς έναντι της Νεάπολης. Καιρός δεν ήταν?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αρχισαν τα οργανα. Απο τη Ναυτεμπορικη η αγωνια του Νομαρχη Πειραια Γιαννη Μιχα για τη συνδεση Κυθηρων-Πειραια

ΣΗΜΑ κινδύνου προς την κυβέρνηση εκπέμπει ο νομάρχης Πειραιά, Γιάννης Μίχας, καθώς το ακριτικό νησί των Αντικυθήρων παραμένει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση από τις 5 Νοεμβρίου, με αποτέλεσμα ήδη να παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις σε τρόφιμα και φάρμακα στο νησί.

«Τακτικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης στερούνται και τα Κύθηρα, καθώς η έκτακτη δρομολόγηση άλλου πλοίου την περασμένη Τετάρτη έδωσε προσωρινή μόνο λύση στο πρόβλημα», τονίζει η Νομαρχία.

Ο νομάρχης, με επιστολή του από την περασμένη Τετάρτη, καλούσε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας να δώσει οριστική λύση στην επικοινωνία των δύο νησιών με την ηπειρωτική χώρα, καθώς όπως είναι γνωστό, το μοναδικό πλοίο που συνδέει ακτοπλοϊκά τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα με τον Πειραιά, το «Μυρτιδιώτισσα» της εταιρείας ΑΝΕΝ, σταμάτησε το καθιερωμένα δρομολόγιά του λόγω της επίσχεσης εργασίας που πραγματοποιούν σε αυτό εργαζόμενοι, διεκδικώντας την καταβολή των δεδουλευμένων τους.

«Χωρίς σύνδεση με τον Πειραιά, χωρίς σύνδεση με την Πελοπόννησο και με ισχνά αεροπορικά δρομολόγια, τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα απειλούνται με έναν πρωτοφανή, εν έτει, 2007 ιδιότυπο αποκλεισμό. Η Πολιτεία είναι υποχρεωμένη εδώ και τώρα να μεριμνήσει και να βρει λύση για την απρόσκοπτη ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυθήρων και των Αντικυθήρων.

Οποιαδήποτε χρονοτριβή στην επίλυση του προβλήματος θα επιβαρύνει σημαντικά την ομαλή κοινωνική, εμπορική και οικονομική ζωή των τοπικών κοινωνιών και για το λόγο ζητάμε την εντός της ημέρας αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσής τους» δήλωσε σχετικά ο νομάρχης Πειραιά, Γιάννης Μίχας, και συμπλήρωσε «επειδή θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός μη καταβολής δεδουλευμένων από την ιδιοκτήτρια εταιρεία στους εργαζομένους, εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας στα δίκαια αιτήματά τους και ζητάμε την παρέμβαση της πολιτείας προς την ιδιοκτήτρια εταιρεία, προκειμένου να τους καταβληθούν οι μισθοί που τους οφείλονται».

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το βαπόρι σήμερα αντί να φύγει κανόνικά στο δρομολόγιό του που ήταν προγραμματισμένο για τις 5 παρέμεινε δεμένο στον Πειραιά.Η φόρτωση είχε αρχίσει αλλά πρωτού ολοκληρωθεί κάποιοι επιβάτες αποχωρούσαν από το βαπόρι.

Μήπως ο λόγος είναι αυτός και το έβγαλαν ανεκτέλεστο από τώρα για να μην βολοδέρνει σαν την άδικη κατάρα σε λιμάνια που δεν είναι ασφαλή?:eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

"Την Δευτέρα 31/12/2007

το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ

δεν θα αναχωρήσει από τον λιμένα Πειραιώς

λόγω προβλεπόμενων εργασιών συμμόρφωσης

με το άρθρο 10 της 98/18/ΕΚ"

Ερώτηση : Μήπως ξέρει κάποιος τι εργασίες είναι αυτές και πόσο καιρό μπορεί να χρειαστεί περίπου για να γίνουν?

Link to comment
Share on other sites

Στο καραβι θα τοποθετηθουν 2 πορτες στο γκαραζ για να γινει συμβατο με το Stockholm Agreement καθως και μερικες αλλες τροποποιησεις. Επισης εθεαθη και escalator για την σκαλα επιβιβασης αριστερα πρυμα για ατομα με ειδικες αναγκες.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ? Όταν σταμάτησε τη προηγούμενη Δευτέρα, είπαν ότι θα ήταν για 3 μέρες, προκειμένου να κάνει κάποιες εργασίες που δεν μπορούσαν να γίνουν εν πλω. Πέρασαν δύο εβδομάδες και δεν έχει ακουστεί τίποτα ακόμη. Αν κάποιος ξέρει κάτι περισσότερο ας κάνει το κόπο να ενημερώσει. Σε τι στάδιο βρίσκονται αυτές οι εργασίες και πότε προβλέπεται να επιστρέψει στα καθήκοντά του.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα συμφωνα με γνωστο θαμωνα του λιμανιου το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ μεθορμισε στο κεντρικο λιμανι και φευγει σημερα στις 10 για Κυθηρα-Αντικυθηρα

Link to comment
Share on other sites

Μια αλλαγή που παρατήρησα είναι οι πόρτες που έβαλε στο γκαράζ, περίπου στη μέση του γκαράζ. Για να αυξήσει το A/Amax

Όντως μπήκαν αυτές οι πόρτες που λες, οι οποίες ανοίγουν χειροκίνητα αφού πρώτα αδειάσει το υπόλοιπο πλοίο. Επειδή επέστρεψα σήμερα το πρωί από τα Κύθηρα και το αμάξι μου βρισκόταν πίσω από τις πόρτες, περίμενα πάνω από 20 λεπτά για να βγω. Το ερώτημά μου είναι σε τι χρησιμεύουν. Γιατί χωρίς να θέλω να γίνω μάντης κακών, αν σήμερα πέρασαν 20 λεπτά για να τις ανοίξουν με το υπόλοιπο γκαράζ σχεδόν άδειο, το καλοκαίρι πόση ώρα θα περιμένουν οι επιβάτες στα οχήματά τους? Αν γνωρίζει λοιπόν κάποιος με απλά ελληνικά σε τι χρησιμεύουν ας μας πει, να δούμε και εμείς εάν θα ταλαιπωρούμαστε τσάμπα ή όχι. Εκτός και αν ισχύει το δημοσίευμα στον εφοπλιστή, το οποίο έχει τοιχοκολλήσει το πλήρωμα στην υποδοχή περί άμεσης αντικατάστασής του πλοίου. Γιατί απ' όσο ξέρω το 2006 έκλεισε με χρέη ύψους 3,6 εκ ευρώ για την εταιρεία και ο θεός ξέρει πότε θα βγει ο ισολογισμός του 2007 για να δούμε που θα έχει φθάσει. Με δεδομένο ότι το πλοίο αυτό σήμερα δεν αξίζει πάνω από 2 εκ ευρώ, πως η εταιρεία θα το αντικαταστήσει και άμεσα κιόλας???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ή έχει βλάβη ή έχουμε πάλι τα ίδια με τα προ καιρού. Ώρα 21.40 το γκαράζ ήταν άδειο ενώ Φ/Γ και ΙΧ ήταν απ΄ έξω μαζί με αρκετό κόσμο που είχε συγκεντρωθεί ή στον καταπέλτη ή στα εκδοτήρια-για επιστροφή χρημάτων άραγε?

Σημειωτέον ότι η τσιμινιέρα συνεχίζει να συμβάλλει αποφασιστικά στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και ευτυχώς που ήταν βράδυ γιατί αλλιώς στο λιμάνι θα είχε σκοτεινιάσει νωρίς :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Νέος κάτοικος του ΝΜΔ το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ.

Το Μυρτιδιωτισσα έφυγε από το Κεντρικό Λιμάνι γύρω στις 16:30 (ξεκίνησε και πέρασε τα φανάρια στις 16:45), για να πάει στο Ν.Μ Δραπετσώνας, για να συνεχίσει την επισκευή του.

Link to comment
Share on other sites

Ενα πράγμα θέλω μόνο να επισημάνω. Επι Νομικού το Ανεμος ηταν παρα πολυ περιποιημένο, καθαρό, οι τουαλέτες μοσχομύριζαν. Τι γίνεται τώρα ?. Ενας Θεός ξέρει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...