Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts


MIRTIDIOTISSA Main Particulars / ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Mirtidiotissa
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Anemos(1989-1999),Express Anemos(1999-2000)
IMO Number: 7419626
LOA / Μέγιστο Μήκος: 101.20 m
Breadth / Πλάτος: 18.00 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 3484 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1975
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Kochi Juko,JAPAN
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Daihatsu 5885KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 16 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1989

Operator/Διαχειριστής: ANEN Lines
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Nomikos Lines,Hellas Ferries

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Piraeus-Neapoli-Kithira-Antikithira-Kasteli

(1975, ex-Ferry Muroto, Kurushima Maru, Άνεμος, Εξπρές Άνεμος, Aqua Maria)

 

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μου είπαν ότι το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ, δεν διαθέτει πλαϊνά προπελάκια. Γνωρίζει κάποιος αν αληθεύει και αν αληθεύει πως κάνει τις μανούβρες στα Αντικύθηρα που το λιμάνι είναι σαν τούνελ? Ακόμη αν κάποιος ξέρει θα ήθελα να μου πει με πόση ταχύτητα ταξιδεύει.

Link to comment
Share on other sites

Για τα προπελάκια δυστυχώς φίλε Αλέξανδρε δεν μπορώ να σε βοηθήσω αν και αυτό που είπες μου κάνει ομολογουμένως εντύπωση και θα ήθελα να το μάθω κι εγώ. Από κει και πέρα η μέση ταχύτητα του πλοίου κυμαίνεται από 15,8 έως 16,5 (κάτι σαν τη ΡΟΜΙΛΝΤΑ δηλαδή B) ) ενώ η μέγιστη που έχει δηλωθεί είναι 18 κόμβοι στρογγυλοί.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο σε μετρηση με το ARPA του Αφροδιτη το καλοκαιρι εκανε 15,3 κομβους.

Απο κει και περα εχει μπαταριστες μηχανες και ενα προπελακι στην πλωρη το οποιο δε βοηθαει και παρα πολυ. Αλλα γενικα σαν βαπορι ειναι αξιοπιστο στη μανουβρα αν το μαθεις

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ο πλοιαρχος του μυρτιδιωτισσα, Ν.Τριμιτζιος, μιλησε στην τηλεοραση του ΑΝΤ1 για το σεισμο. το βαπορι επλεε μεταξυ κυθηρων και αντικυθηρων (πολυ κοντα στο επικεντρο) και παρατηρησε ελαφρα εξαρση του κυματισμου και εντονο κραδασμο. υπεθεσαν οτι καποιο υποβρυχιο περασε κοντα τους. ολα ειναι οκ στο βαπορι και 16.00 φτανει κυθηρα. δεν παρατηρηθηκε δημιουργια κυματων τσουναμι οπως καποιοι φωστηρες εσπευσαν να πουν.

Link to comment
Share on other sites

To μυρτιδιωτισσα εχει 4 μηχανες νομιζω daihatsu και μειωση με ρεβερσα (οχι μπαταριστες). Στη μανουβρα ειναι ιδοτροπο οχι λογω ρεβερσας αλλα λογω γαστρας ελικων κ.λ.π. Επισης του τη χλαει πολυ το κοθτι στην ππρυμη που πιανει αερα και το ενα τιμονι κυριως.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Πάντως χτες αργά το βράδυ ήταν φωταγωγημένο στον νέο μόλο Δραπετσώνας βάφανε καταπέλτη και συμαζεύανε το γκαράζ.

Αν βάλουμε και ότι το ΑΘΗΝΑ έδεσε και το ΑΓΙΟΣ ΕΝΔΡΕΑΣ ΙΙ είναι κι αυτό δεμένο αποκλείεται να μείνουν χωρίς βαπόρι τα Κύθηρα.

Οπότε μάλλον ξεκινάει σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι ξεκίνησε Παρασκευή 22:00 από Πειραιά για Κύθηρα. Απ' ότι μου είπαν, ξηλώθηκε όλο το σαλόνι Α θέσης και φτιάχτηκε από την αρχή, το έβαψαν για μια ακόμη φορά, ενώ έκανε 6 ώρες και 40 λεπτά για Κύθηρα αντί 7 ώρες και 30 λεπτά που έκανε πριν την επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καινούργιο σαλόνι, καινούργιες τουαλέτες, σταμάτησε το ντουπ ντουπ, που έκανε η μηχανή ενώ το Πειραιά με τα Κύθηρα το κάνει σε 6 ώρες και 30 λεπτά όπως παλιά. Φαίνεται ότι η ΑΝΕΝ, έσπρωξε λεφτά στο πλοίο. Μήπως προσπαθούν να μας πουν κάτι?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Ξέρει κάνει το Μυρτιδιωτισα ποτέ θα δέσει?? Πέρυσι είχε δέσει τέλος Φεβρουαρίου. Λογικά πάλι το Μάρτιο θα κάνει την επισκευή του, αλλά από ποιο θα αντικατασταθει από το Πειραιά. Το κενό στα τοπικά δρομολόγια προς τα Κύθηρα θα το καλύψει το Ανδρέας ΙΙ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κατα πασα πιθανοτητα δενει τη Δευτερα 5 Μαρτη. Ξαναβγαινει τη Μ. Εβδομαδα. Δε φαινεται να αντικαθισταται με καποιο αλλο απο Πειραια. Το Τσιριγο θα εξυπηρετειται με ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΙ απο γυθειο κ Νεαπολη λακωνιας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όπως με ενημέρωσαν, στο δρομολόγιο Πειραιάς - Κύθηρα τη Μ. Δευτέρα, λιποθύμησε επιβάτης. Παρ' όλο που υπήρχε γιατρός ανάμεσα στους επιβάτες που είχε δηλώσει τη παρουσία της στην είσοδο δεν ειδοποιήθηκε. Φθάνοντας το πλοίο στα Κύθηρα, η ασθενής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου μετά από εξετάσεις που της έγιναν, οι γιατροί συμπέραναν ότι το περιστατικό συνέβη εξαιτίας των αναθυμιάσεων. Σημείωση : Οι εισόδοι των κλιματιστικών του πλοίου βρίσκονται κάτω από τη τζιμινιέρα με αποτέλεσμα να απορροφούν όλο το καυσαέριο στο εσωτερικό του.

Link to comment
Share on other sites

...οι γιατροί συμπέραναν ότι το περιστατικό συνέβη εξαιτίας των αναθυμιάσεων. Σημείωση : Οι εισόδοι των κλιματιστικών του πλοίου βρίσκονται κάτω από τη τζιμινιέρα με αποτέλεσμα να απορροφούν όλο το καυσαέριο στο εσωτερικό του...

Ήταν ο/η μοναδικός/ή επιβάτης του πλοίου; Κανέναν άλλον επιβάτη δεν επηρέασαν οι αναθυμιάσεις/καυσαέρια; Αναμφισβήτητα η έξοδος των καυσαερίων δεν είναι η καλύτερη θέση για τα κλιματιστικά, αλλά λογικά, θα έπρεπε να πέφτουν οι επιβάτες κάτω ομαδικά σαν τα κοτόπουλα, σε κάθε ταξίδι, εδώ και δεκαετίες που το καράβι ταξιδεύει στα νερά μας.

Link to comment
Share on other sites

Ήταν ο/η μοναδικός/ή επιβάτης του πλοίου; Κανέναν άλλον επιβάτη δεν επηρέασαν οι αναθυμιάσεις/καυσαέρια; Αναμφισβήτητα η έξοδος των καυσαερίων δεν είναι η καλύτερη θέση για τα κλιματιστικά, αλλά λογικά, θα έπρεπε να πέφτουν οι επιβάτες κάτω ομαδικά σαν τα κοτόπουλα, σε κάθε ταξίδι, εδώ και δεκαετίες που το καράβι ταξιδεύει στα νερά μας.

Ταξιδεύω με το πλοίο αυτό τον Απρίλη του 2000 που μπήκε στη γραμμή. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε σταδιακά ενώ μετά τη φωτιά που είχε ξεσπάσει το φετεινό χειμώνα, έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Δεν ξέρω εάν έχουν λιποθυμήσει άλλοι επιβάτες, ωστόσο στο νησί ακούγονται συνέχεια περιστατικά για ανθρώπους με αναπνευστικά προβλήματα που αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα δύσπνοιας κλπ. Το αποτέλεσμα είναι ότι εάν στην Αθήνα ξεσηκώνονται οι υπηρεσίες κάθε φορά που οι τιμές των ρίπων ξεπερνούν τα όρια, σκεφτείται τι επικρατεί στο εσωτερικό ενός πλοίου όταν απορροφάει όλο το καυσαέριο (ειδικά εάν αναλογιστούμε τι πετρέλαια χρησιμοποιούν αυτά τα πλοία) και το τι εισπνέουμε κάθε φορά.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, τα δεδομένα ίσως αλλάζουν έτσι. Να ρωτήσουμε λοιπόν τους γνώστες: Στις επιθεωρήσεις ελέγχονται τέτοιου είδους παράμετροι ή ότι βρέξει ας κατεβάσει?

Οι έλεγχοι που εννοώ είναι της ποιότητας της ατμόσφαιρας (αέρα) στους κλειστούς χώρους του πλοίου. Ψάχνω ψύλλους στ' άχυρα?

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, τα δεδομένα ίσως αλλάζουν έτσι. Να ρωτήσουμε λοιπόν τους γνώστες: Στις επιθεωρήσεις ελέγχονται τέτοιου είδους παράμετροι ή ότι βρέξει ας κατεβάσει?

Ακριβώς αυτή θα ήταν η επόμενη ερώτησή μου. Διότι ένα τέτοιο πρόβλημα εώς έναν βαθμό επηρεάζει δυσμενώς απλά την εικόνα μίας εταιρείας και του πλοίου της. Όταν όμως ξεπερνάει κάποια όρια, δεν πρέπει κάποιος να το ελέγχει?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Δεν ξέρω εάν έχουν λιποθυμήσει άλλοι επιβάτες, ωστόσο στο νησί ακούγονται συνέχεια περιστατικά για ανθρώπους με αναπνευστικά προβλήματα που αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα δύσπνοιας κλπ. Το αποτέλεσμα είναι ότι εάν στην Αθήνα ξεσηκώνονται οι υπηρεσίες κάθε φορά που οι τιμές των ρίπων ξεπερνούν τα όρια, σκεφτείται τι επικρατεί στο εσωτερικό ενός πλοίου όταν απορροφάει όλο το καυσαέριο.

Φιλε Papadiamantis για το εσωτερικο του πλοιου δεν ξερω(αν και μπορω να φανταστω), παντως στο εξωτερικο υπαρχει πληρης συμμορφωση με το Annex VI της Marpol, οπως βλεπεις και στην εικονα(η θολουρα ειναι 100% απο τους ρυπους του πλοιου). Μα επιτελους, τι αλλο πρεπει να γινει για να θυμηθουν καποιοι ενστολοι και μη οτι υπαρχουν καποιοι νομοι που πρεπει να εφαρμοστουν? Αμα πιασουμε κανενα φουκαρα με καμια σακαρακα στο δρομο θα του αλλαξουμε τον αδοξαστο στα προστιμα αλλα βεβαια εκει που πραγματικα μετραει, το κανουμε γαργαρα σαν Κρατος και αρμοδιες Υπηρεσιες.

post-22-128326964426_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το ντουμάνι του πλοίου δεν είναι κάτι το καινούργιο!

Τα ίδια χάλια τα είχε από τότε που ήταν ΑΝΕΜΟΣ του Νομικού. Θυμάμαι το Βαθύ να ντουμανιάζει σε κάθε αναχώρησή τουB)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...