Jump to content
Shipfriends

Pride of Kent (IMO 9015266)


Recommended Posts

Η βόρεια Ευρώπη τις τελευταίες ημέρες πλήττεται από έντονα καιρικά φαινόμενα, που κορυφώνονται αυτό το ΣΚ. Σαν αποτέλεσμα αυτών, το Pride of Kent που το βλέπουμε εδώ να βγαίνει από το Calais, κόλλησε στα αβαθή του βορινού κυματοθραύστη του Calais. Στη φωτό που βλέπετε, στα αριστερά διακρίνεται η έξοδος του λιμανιού, φαίνεται πως ο ΝΔ άνεμος το έσπρωξε πρός τον κυματοθραύστη. Το λιμάνι του Calais δεν είναι πια κλειστό αλλά οι κινήσεις γίνονται μάλλον με έξτρα προσοχή. Το Pride of Kent είναι πια δεμένο πίσω στη θέση του, τη γλίτωσε αρκετά φτηνά μάλλον.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Το Pride of Kent χθες ολοκλήρωσε τις εργασίες επισκευής του και έφυγε από τη Δουνκερκη για να πραγματοποιησει πολύωρο δοκιμαστικό στο στενό της Μάχης και να καταλήξει σήμερα το πρωί στο Calais. 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 12/10/2017 at 8:34 PM, Nick the Greek said:

Η βόρεια Ευρώπη τις τελευταίες ημέρες πλήττεται από έντονα καιρικά φαινόμενα, που κορυφώνονται αυτό το ΣΚ. Σαν αποτέλεσμα αυτών, το Pride of Kent που το βλέπουμε εδώ να βγαίνει από το Calais, κόλλησε στα αβαθή του βορινού κυματοθραύστη του Calais. Στη φωτό που βλέπετε, στα αριστερά διακρίνεται η έξοδος του λιμανιού, φαίνεται πως ο ΝΔ άνεμος το έσπρωξε πρός τον κυματοθραύστη. Το λιμάνι του Calais δεν είναι πια κλειστό αλλά οι κινήσεις γίνονται μάλλον με έξτρα προσοχή. Το Pride of Kent είναι πια δεμένο πίσω στη θέση του, τη γλίτωσε αρκετά φτηνά μάλλον.

 

Να και η διερεύνηση του ατυχήματος του Pride of Kent, και ο ανθρώπινος παράγοντας σε πρώτο πλάνο αλλά και τα προβλήματα που πηγάζουν από τη χρησιμοποίηση καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε Θείο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Κι εδώ πέραν από το πως δείχνει το κυρίως γκαράζ του Pride of Kent, μια σπάνια εικόνα του πως ανοίγει εκ των έσω οι πρυμνιές πόρτες στο Dover, και συνδέεται το πλοίο με το linkspan.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Εδώ και περίπου μία εβδομάδα, το Pride of Kent έχει μετακομίσει στο Tilbury και έχω την εντύπωση πως θα παραμείνει εκεί μέχρι να βρεθεί μουστερής να το αγοράσει. Ή μπορεί να το δούμε να πηγαίνει και για κόψιμο(συγγνώμη, ανακύκλωση που λένε και οι politically correct, ελπίζω να μην προσέβαλλα κανέναν γράφοντας περί κοψίματος), ποιός ξέρει. Με τον ερχομό και του δευτέρου Αχαιού της Μάγχης, παρόμοιο δρόμο θα ακολουθήσει και το Pride of Canterbury.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Και με σβησμένα σινιάλα μάλιστα, απ’ ότι μου έστειλε ένας φίλος. Η P&O φέρεται να ζητούσε 6 εκατομμύρια λίρες. Δηλαδή 7.3 εκατομμύρια ευρώ. Μιλάμε σχεδόν 5 εκατομμύρια φθηνότερο από τον Άνεμο, πλοίο νεότερο κατά 12 χρόνια και με μεγαλύτερη χωρητικότητα σε γκαράζ. Μου κάνει εντύπωση που δεν βρέθηκε μουστερής.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, proud_ionian said:

Ή δεν θέλει η P & O να παραμείνει στην ενεργό δράση.

 

Η παλιά η P&O, η ορθόδοξη, η British, τα έκανε αυτά. Θυμάμαι όταν απέσυραν το Canberra ενώ το είχαν επιθεωρήσει 1-2 πιθανοί αγοραστές το πλοίο, επέλεξαν να το στείλουν για κόψιμο μόνο και μόνο για να μην ξαναβγεί στην κυκλοφορία με κάποια άλλη σημαία πλήν του ΗΒ. Τότε βέβαια πρόεδρος ήταν ο Λόρδος Stirling. Τώρα την ελέγχουν κάτι ακαλλιέργητοι, νεόπλουτοι μαντηλαράδες. Οπότε δε νομίζω πως έχουν τέτοιες ανησυχίες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...