Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 616
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Προσωπικα πιστευω οτι δεν εχει μεγαλο κυματισμο και απλα το 'πλοιο' :rolleyes: παει ετσι επειδη ειναι καταμαρανοειδες :P Στην στροφη με το χειροφρενο :D ,εκει που πηρε μια μικρη κλιση,οι επιβατες πρεπει να αισθανθηκαν 'καπως' :blink:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

οταν κατασκευαστηκε αντιμετωπισε καποια προβληματα ευσταθειας, τα οποια αντιμετωπιστηκαν με την προσθηκη "τορπιλομορφων" sponsons, χαμηλα στις δυο γαστρες του. αν δεν απατωμαι εχει καποια θεματακια με τους νεους κανονισμους ευσταθειας και εχει παρει παραταση για να εναρμονιστει (αν τελικα συμφερει κατι τετοιο).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Έκτακτος δεξαμενισμός ίσως;

Δεν νομίζω ότι ήταν κάτι «έκτακτο» γιατί εδώ καμία 10αρια ημέρες, ο Express Skiathos μας είχε πει ότι δε θα έκανε για 3 ημέρες δρομολόγια

26, 27 και 28 Ιουλίου ανεκτέλεστα τα δρομολόγια του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ από τον Βόλο.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τι να πω γι' αυτο το κατασκευασμα,ηδη οταν ηξερα οτι θα το ταξιδεψω,δεν κρατιομουν απο τον ενθουσιασμο :lol:

Δρομολογιο των 16.45 απο Βολο για Σκοπελο,αφιξη στα εκδοτηρια κατα τις 16.00, 26ευρω για ντεκ(55μιλια/26ευρω,150μιλια/31ευρω,πως γινεται αυτο τωρα,μονο στο ΥΕΝ το ξερουν)και αυξων αριθμος στο εισητηριο 500 και κατι.Στον ντοκο περιμεναν γυρω στα 15 φορτηγα και πανω απο 30 ΙΧ.

Η επιβιβαση(αναλογα με τον προορισμο)γινεται απο τις δυο πλευρικες εισοδους επιβατων οπου αφηνεις τα πραγματα σου σε χωρο του γκαραζ,κι ανεβαινοντας 2 σκαλες βγαινεις στον χωρο της ρεσεψιον(deck 5),που παραδοξως για το μεγεθος του πλοιου,ειναι σχετικα μεγαλος.Προχωροντας μπροστα βρισκεις το πρωτο σαλονι με το μπαρ.Πολυ προσεγμενο θα ελεγα,δεν ξερω αν εχει γινει καποια ανακαινιση επι HSW αλλα τα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει δειχνουν καλα στο ματι.Φουλ απο καναπεδες(ημικυκλικους και μη)και 2 διαδρομοι δεξια/αριστερα που οδηγουν πιο πλωρα,στις λιγοστες καμπινες και τους χωρους του πληρωματος.(στην δεξια πλευρα υπηρχε η κουζινα,οπου ο εξαερισμος της βγαινει κατευθειαν στο εξωτερικο deck,κι επειδη εψηναν σουβλακια εκεινη την ωρα,μυριζε ολος ο τοπος :D).

Παμε στο deck 6 που ειναι μια απο τα ιδια με το απο κατω,δηλαδη φουλ στον καναπε.Το μπαρ εδω ειναι πρυμα και οσοι πληρωσαν το VIP θα πανε πιο μπροστα,οπου το χρωμα αλλαζει σε φυστικοπρασινο απο κοκκινο.Δεν μπορεις να πεις οτι η VIP ηταν κατι το φοβερο,ισα ισα φαινονταν και λιγο ρετρο το σκηνικο με τα ψευτικα φυτα και το γυαλιστερο ταβανι.Απο θεα παλι,ναι μεν εχει πολλα παραθυρα αλλα οταν καθεσαι δεν μπορεις να δεις εξω.

Σαν γενικη εντυπωση για το εσωτερικο,μπορω να πω οτι εμεινα ευχαριστημενος.Φαινεται οτι το πλοιο ειναι παλιο αλλα οχι τοσο για να το βαλεις σε κατηγορια ΜΥΤΙΛΗΝΗ ας πουμε.Οι τουαλετες ηταν σχετικα καθαρες αλλα τα υλικα υγειινης και ο γυρω χωρος,περιορισμενης ποιοτητας.

Παμε τωρα στο δυνατο του σημειο,που ειναι τα εξωτερικα καταστρωματα.Εδω φιλοι μου καραβολατρες,πρεπει να κανετε οτι περναει απο το χερι σας για να σωσετε το πλοιο.Να το κανετε ναυτικο μουσειο/ιδιωτικο γιωτ,να το βγαζετε μια βολτα μεχρι την Μακρονησο κ να σας περναει η καψα με τα ταξιδια του 'τοτε'.

Μπαλκονι πλωρα,μπαλκονια πρυμα,πλαινες περατζαδες,ξυλο στα ρελια και τελος,πλαστικο πορτοκαλι καθισματακι του 1970...τι αλλο να θελετε απο αυτη την ζωη :lol:

Θα σας προειδοποιησω μονο,οτι το μπαλκονι που βλεπει την πλωρη,ειναι αχρηστο μολις ξεκινησει το πλοιο,καθως με τον αερα και το σπρει αν εχει θαλασσα,δεν μπορεις να κατσεις πανω απο 10 λεπτα.Τωρα βεβαια αν το θελετε για τις αφιξοαναχωρησεις στα λιμανια και για να βγαζετε φωτο,ναι σας κανει,αλλα απο την αλλη,δεν βλεπει πουθενα πλωρη καθως το πλοιο δεν διαθετει.

Τελοσπαντων,για να μιλησω κ λιγο σοβαρα,το ταξιδι το εβγαλα εξω αλλα καθισα στα πλαινα καταστρωματα καθως πραγματι το πλωριο μπαλκονι δεν βολευει με τον αερα.Υπαρχουν αρκετοι πλαστικοι καναπεδες(αυτοι που εχουν τα σωσιβια απο κατω νομιζω)και πολλες θεσεις πανω πανω,που και εκει ομως το σημειο ανεμοδερνεται.Τα δυο μπαλκονακια πρυμα ειναι μια χαρα για να αγναντευεις τα απονερα απλα εχουν περισσοτερο θορυβο καθως ειναι κοντα οι τσιμινιερες.

Κατι που θελω να σημειωσω ειναι τα μεγαλα απονερα που δημιουργει το πλοιο και σιγουρα οφειλονται στο οτι ειναι καταμαραν που πηγαινε για ταχυπλοο και βγηκε ferry.Απο κουνημα δεν μπορω να σας πω καθως ο καιρος ηταν καλος και το κυμα ελαχιστο ενω απο ταχυτητα ηταν απο 17.5 μεχρι 18 κ κατι,συνηθως περιοριζονταν στα 17.9.Για μανουβρα δεν το κοβω και για κανα μαιτζεβελο,οπως το παρατηρησα και στην Σκοπελο,απλα με την φορα που εχει,στριβει και στην συνεχεια κανει αναποδα(ελπιζω να καταλαβαινετε τι εννοω).

Συμπερασμα: καλο πλοιο για τις Σποραδες,καλη χωρητικοτητα για το καλοκαιρι αλλα και για τον χειμωνα και μικρο σε μηκος για να χωραει στα δυσκολα λιμανια.Παρολαυτα πιστευω οτι θα ηταν καλο να αντικατασταθει απο καποιο αλλο πλοιο της εταιριας(πχ ΠΗΓΑΣΟΣ)καθως τα τελευταια χρονια βγαζει αρκετες βλαβες αλλα και επισης,θα ηταν μια ενδειξη ανταμοιβης στους επιβατες της γραμμης,που χρυσοπληρωνουν την HSW τοσα χρονια. ;)

ΥΓ.Στις δυο φωτο βλεπετε την αριστερη βαρδιολα και την ανυπαρκτη πλωρη.

post-2049-0-30058200-1315303961_thumb.jp

post-2049-0-56723000-1315303972_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

O καπνός μας πνίγει

Dώρο από την HSW μάσκες οξυγόνου για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα από την αριστερή τσιμινιέρα.

Pρίν κανά δυο χρόνια μιλούσαμε για εναρμόνιση του πλοίου με προσθήκη υδατοστεγών στο γκαράζ, η οποία πήρε παράταση μέχρι το 2012. Mιας και το 2012 είναι προ των πυλών, γνωρίζουμε κάτι επί του θέματος?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...