Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

φιλε εξπρες σκιαθος.. απο οτι φαινεται και στο marinetraffic.com το πλοιο ανοιξε το πολυ μεχρι 14.7!

πολυ κατω. Σκοπελο εφτασε 14:07 απο τις 9 το πρωι με εκτιμώμενη ωρα (επιασε και Γλωσσα) 13:05 , δηλαδη 5 ωρες και 7 λεπτα απο ΒΟΛΟ για περιπου 60 και κατι ναυτικα μιλια..

για να δουμε τις επομενες μερες..

και κατι ακομα ... για αλονησο προγραμματισμενο δρομολογιο αναχωρηση 09 αφιξη 13:50...

η ωρα κοντευει 3 και το πλοιο τωρα φτανει... 6 ωρες για Κρητη .. 6 ωρες για Αλοννησο διαλεχτε και παρτε...

ας ελπισουμε να ειναι λογω της βλαβης και οχι μια ακομη νεα πολιτικη της εταιρειας για εξοικονομιση απο τα καυσιμα...

Edited by polmyt
2 σε 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στον Αγνώντα αντι για την Σκόπελο θα δέσει το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ, για να μην ταλαιπωρηθεί τόσο το πλοίο όσο και οι επιβάτες περνώντας από το Καβο Γουρούνι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δυνατοι οι ανεμοι σημερα απο ΒΑ Α διευθύνσεις γεμάτο 7αρι και αρκετο κυματισμό.

το πλοιο εδεσε οντως αγνωντα και εφυγε γυρω στις 15:40 απο Σκοπελο. (λιγα λεπτα πριν ειχε φυγει και το τζεφερυ στο τελευταιο του δρομολογιο προς βολο δηλαδη σημερα 2 πλοια με διαφορα λιγων λεπτων προς Βολο!)

χθες το τζετφερυ ηταν αγκυροβολημενο στα ανοιχτα απο το χωριο Νεο Κλημα Σκοπελου.

σημερα συνεβη το εξης περιστατικο στην προσπαθεια του το Εξπρες Σκιαθος να προσεγγισει το λιμανι της Αλοννησου την ονομαζομενη ΔΕΞΑΜΕΝΗ που πραγματικα η σχεδιαση του ειναι εντελως αστοχη... αντιμετωπισε μεγαλο προβλημα καθως υπηρχε εντονος κυματισμος με αποτελεσμα το πλοιο να παρει μεγαλη κλιση , αναποδογυρισαν και καποια ψυγεια στο εσωτερικο του πλοιου.. και επεσαν αντικειμενα.. και μηχανακια στο γκαραζ.. αλλα ευτυχως ο εμπειρος καπετανιος καταφερε και βγηκε αμεσα στα ανοιχτα διχως να υπαρξει καποιο ατυχημα...

οσος κοσμος ηταν για αλοννησο επεστρεψε Σκοπελο και προωθηθηκαν 3 ωρες αργοτερα με ιπταμενο δελφινι.

το τζετφερυ ειδοποιηθηκε για την κατασταση στο λιμανι της αλοννησου και δεν επιχειρησε καν να παει εκει.

ηρωες οι καπετανιοι μας σε ανυπαρκτα λιμανια...

αυτα... και για την ταχυτητα θα επανελθει συντομα στα κανονικα του μιλια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρακολουθωντας το πλοιο βλεπω οτι εχει πεσει λιγο σε επιδοσεις. Ειναι επειδη ετοιμαζεται για επισκευη η τοσο χρειαζεται για τα δρομολογια του;

Ρωταω επειδη εχω πληρη αγνοια της γραμμης εκει :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Εξπρές Σκιάθος λογικά τη Δευτέρα το βραδύ (εάν όχι τότε τη Τρίτη πρωί) θα ξεκινήσει από το Βόλο για τα μέρη μας. Να μείνει δεμένο για την ετήσια συντήρηση μέχρι τις αρχές Απρίλιου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκίνησε απόψε το βράδυ από Βόλο και αύριο πρωί θα είναι Πειραιά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο πλήρωμά του για την άψογη εξυπηρέτηση που μας προσέφερε όλο τον χειμώνα και καλή ξεκούραση εν όψει της νέας σαιζόν που έρχεται.

Να σται καλά παιδιά, καλή ξεκούραση καπτα Σάκη και σας ευχαριστούμε πολύ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι ακριβώς Express Skiathos, εργασία και χαρά από τη πρώτη ημέρα.B)

Τις δυο πρώτες ήμερες που ήταν στη γωνία στα λεμονάδικα εκτός από τα βαρελάκια που κατέβασε, είχε κατεβάσει τις βάρκες (στη δεξιά πλευρά είχε ακουμπήσει στο ντοκο), για να βάψουν και να γρασάρουν τους μηχανισμούς των βαρκών. Όπως μπορείτε να διακρίνετε μέχρι και το όνομα σβήστηκε από τη πρύμη δεξιά από τα βαψίματα.;)

Πρωινη μεθορμισουλα για το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ που απο τα Λεμοναδικα μετακομισε στην ακτη Τζελεπη

Για να δούμε και τη μεθόρμιση του Εξπρές Σκιάθος, με τη βοήθεια ενός ρυμουλκού. Πάντως μου έκανε εντύπωση γιατί έδειχνε να έχει μηχανές επειδή έβλεπα να κάνουν λίγα απόνερα οι προπέλες του. :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και δύο φωτογραφίες του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ , τότε ΕΞΠΡΕΣ ΧΑΡΟΥΛΑ μιας και δεν έχουμε την τύχη να το βλέπουμε δεξαμενισμένο συχνά σε προσβάσιμα μέρη για shipfriends.

Στην πρυμνιά φώτο η οποία είναι σκοτεινή λόγω κόντρα ήλιου:mad: ίσια που διακρίνονται οι προπέλες μπουμερανγκ που διαθέτει.

Στην πλωριά φώτο διακρίνονται και οι τορπίλες στην αριστερή μεριά, στα ύφαλα,που είχαν μπει πρόσθετες λίγο μετά την κατασκευή του ώστε να αυξηθεί η άνωση και να πατάει λιγότερο βύθισμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο αναχώρησε το απόγευμα από την Δραπετσώνα για τον Βόλο. Από την Τετάρτη ξανά στα γνωστά του δρομολόγια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξίδεψα πριν λίγες ημέρες με το πλοίο από τον Βόλο για την Σκόπελο, με ενδιάμεσες προσεγγίσεις στην Σκιάθο και στην Γλώσσα.

Ήταν η πρώτη φορά που είδα το πλοίο εκ των "έσω", μιας και δεν είχα ξαναταξιδέψει με αυτό. Και ομολογώ ότι μου άφησε τις καλύτερες των εντυπώσεων. Δεν μιλάω βέβαια για τους εσωτερικούς του χώρους, τα σαλόνια των επιβατών ή τους χώρους του γκαράζ. Ελάχιστα με ενδιαφέρουν όλα τα παραπάνω σε ένα πλοίο, πολύ δε περισσότερο όταν είναι καλοκαιράκι και ταξιδεύεις στο Αιγαίο.

Το ΕΞ. ΣΚΙΑΘΟΣ είναι κατά την ταπεινή μου άποψη "η χαρά του καραβολάτρη". Με πάρα πολλούς -και για όλα τα γούστα- εξωτερικούς χώρους, με τις ατέλειωτες σε δύο ντεκ περατζάδες του πρύμα - πλώρα, τον χώρο για τους επιβάτες στην πρύμη, το πάνω ανοιχτό του ντεκ με τους πάγκους, τις τέντες και το ...υπαίθριο μπαράκι, μα πάνω-πάνω απ' όλα με την υπέροχη κόντρα γέφυρα του με τα πολλά παγκάκια για τους επιβάτες και την ατέλειωτη θέα στην πλώρη και την ανοιχτή θάλασσα.

Ακόμα μεγάλη εντύπωση μου έκανε η καθαριότητα που υπήρχε σε όλο το πλοίο. Τα καταστρώματα κυριολεκτικά αστράφτανε -παραμονές 15Αύγουστου-, και άνθρωποι του πληρώματος -μέχρι και αξιωματικούς είδα !!!- γυρίζανε όλη την ώρα στο πλοίο, μαζεύανε και το παραμικρό σκουπιδάκι και αδειάζανε τους κάδους των αποριμμάτων.

Ένα πολύ ωραίο ταξίδι, με ένα πολύ προσεγμένο πλοίο, που αξίζει κανείς να το κάνει ακόμα και σαν "ημερήσια κρουαζιέρα", no stop, μιας και μην ξεχνάμε και τα πανέμορφα νησιά που προσεγγίζει. Σκιάθο - Γλώσσα (Σκοπέλου) - Σκόπελο - Αλόννησο.

Ας δούμε και δύο - τρεις φωτογραφίες του πλοίου, αν και θα πρέπει να υπογραμμίσω ότι η εξωτερική του εμφάνιση το ...αδικεί :D. Στην Σκόπελο λοιπόν, μπαίνοντας στο λιμάνι, ρεμετζάροντας, και στην αναχώρηση του.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4) Σποραδες (φευγει το Σκιαθος)

Περίπου ένα χρόνο πίσω είχα γράψει ότι το Εξπρές Σκιάθος χρειάζεται μετασκευή για να συνεχίσει να ταξιδεύει στα Ελληνικά ύδατα.

Σύμφωνα με τη νέα διακυβέρνηση το Εξπρές Σκιάθος πήρε παράταση για να προσαρμοστεί κάποια χρόνια ακόμα.:confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οριστε? Ποτε προλαβε κιολας να παρει αποφασεις η νεα διακυβερνηση? :confused:

Και ας μας πουν επιτελους τι ισχυει στην ακτοπλοια. Με βαση ποιο κριτηριο δρομολογουνται και κοβονται τα βαπορια. Γιατι να μη συνεχισει το Χοζοβιωτισσα ταξιδια ας πουμε? Γιατι να μην παρει κι αυτο παραταση?

Τι ισχυει? Τι μετραει? To AΜax η Στοκχολμη (αναθεμα την ωρα),η Eurosolas, o IMO, η ελληνικη νομοθεσια, ο νηογνωμωνας, η σημαια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

μαλλον ο π100 αναφερεται στην προηγουμενη κυβερνηση που αυτοαποκαλειτο Νεα Διακυβερνηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eτσι ειχε ακουστει..

προσωπικα και οχι μονο πιστευουμε οτι το πλοιο ειναι μια χαρα για την γραμμη...

αν φυγει τι θα γινει? εχετε καποια πληροφορια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την Τετάρτη 27/1ου τελευταίο δρομολόγιο από Βόλο γιά τις Σποράδες για το πλοίο που σταματάει για την ετήσια συντήρηση του.

Θα αντικατασταθεί εντέλει από το ΣANTOΡINH ??? Προς το παρόν πάντως στα δρομολόγια που δίνει το OPENSEAS, από 28/1ου εμφανίζονται δρομολόγια μόνο με FLYING DOLPHIN ενώ από τις 6 Φεβρουαρίου επανακάμπτει το FLYINGCAT 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοιτώντας το πρόγραμμα δεξαμενισμού του ΟΛΠ δείχνει το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ να είναι στην δεξαμενή μέχρι τις 25. Οπότε αν όλα πάνε καλά 26 ανεβαίνει Βόλο και αποδεσμεύεται το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι Δευτέρα πέφτει από τη μεγάλη του Βασιλειάδη το ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΚΙ. Ετοιμαστείτε στις Σποράδες να το απολαύσετε. Σας ζηλεύουν οι Κυκλάδες μας που δυστηχώς το έχουν χάσει οριστικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά τί ακριβώς ισχύει? Ένα σκαρί μόλις 14 ετών όπως το ΕΞ.ΣΚΙΑΘΟΣ θα φύγει οριστικά από τη χώρα μας ή θα πέσουν τα λεφτά από την HSW ώστε να γίνει η μετασκευή και να το κρατήσουμε κοντά μας? Πάντως μέσα στο Σ/Κ θα γίνει η προσωρινή αντικατάστασή του με το ΣΑΝΤΟΡΙΝάκι για να κάνει την ετήσιά του. Το ταξίδεψα πριν χρόνια και το θεωρώ πολύ καλό για τη γραμμή που έχει, αν και το καλοκαίρι το βαπόρι κρίνεται λίγο για να σηκώνει μόνο του τις ανάγκες των νησιών σε οχήματα. Μακάρι να μείνει στις θάλασσές μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το όλο θέμα με το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ από όσα έχω ακούσει είναι ότι πρέπει να κάνει κάποιες εργασίες για το a/max οι οποίες θα κόψουν πολύ από την χωρητικότητα του γκαράζ.το κόστος δεν είναι απαγορευτικό αλλά το θέμα είναι ότι αν περιοριστεί η΄ήδη μικρή του χωρητικότητα σε οχήματα τότε ίσως να μην σμφέρει να το εκμεταλλευτείς πλέον.

Χωρίς να ξέρω κάτι πιστεύω ότι το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ εκτός του ότι θα ανέβει Σποράδες ενδεχομένως να αντικαταστήσει οριστικά του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ αν τελικά δεν γίνουν οι εργασίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε νομίζω ότι η χωρητικότητα του σε ΙΧ είναι άσχημη για το μέγεθος του πλοίου.

Ενώ όπως έχoυμε αναφέρει το πλοίο πήρε παράταση για να προσαρμοστεί μέχρι ο 2012

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...