Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Α, οκ! Σ'ευχαριστώ πολύ, Skiathos! Δεν ήξερα τι είχε γίνει στα λιμάνια αυτά για το πλοίο, ούτε ότι δούλεψε Σποράδες και με τους 5 καταπέλτες. Νόμιζα πως μόλις το πήρε η HELLENIC τους ενοποίησε. Άρα σχεδόν 10 χρόνια μετά έγινε αυτή η επέμβαση, αφού η κατασκευή του ήταν το 1996. :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 539
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γενικά η HF φημίζεται για τις μετασκευές μικρής εμβέλειας σε πλοία που παρέλαβε την 5ετία 2000-2005 (Παναγία 100Π,Σαμίνα,Ναιάς 2)κλπ κλπ.Απορώ πώς και σε αυτό δεν έκανε τίποτα προτού "μαύρίσει"😋

Link to comment
Share on other sites

Εδώ μπορούμε να το δούμε ακόμη πιο ξεκάθαρα, πρίν την αλλαγή. Προσέξτε πως οι 5 καταπέλτες είναι συνολικά σε 3 διαφορετικά επίπεδα ύψους, απορώ πραγματικά πως το σκέφτηκαν. Και επιβίβαση επιβατών ανάμεσα στα ΙΧ. Κι εδώ να πως στρώνουν οι καταπέλτες στη Σκόπελο, δυστυχώς δεν το έχω και με τους 3 ανοιχτούς αλλά έστω κι έτσι μπορεί να δεί κανείς τη διαφορά στην κλίση, οι πλαινοί είναι σχεδόν κατηφορικοί. Βλέπουμε επίσης πως τα ανοίγματα των επιβατών παρέμειναν εσωτερικά.

Link to comment
Share on other sites

Εδω στη Γλωσσα Σκοπελου, αναλογα με το αν εχει νοτια η βορια τα νερα στα νησια ανεβοκατεβαινουν αρκετα.

Οποτε υπαρχουν περιπτωσεις που οι δυο πλαινοι ειναι στο ιδιο υψος με τον προβλητα,  αλλα και ανηφορικη η κατηφορικη κλιση...

ολα τα καθοριζει ο Βοριας και ο Νοτιας, στον βορια τα νερα ειναι κατω ενω στον Νοτια ειναι ψηλα.

glossa - 1.jpg

Οι Καταπελτες του πλοιου

glossa - 1 (1).jpg

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Εξπρές Σκιάθος στην Τήνο 

Quote

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Τήνου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “EXPRESS SKIATHOS” Ν.Π. 9937, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μήλο για Κίμωλο – Σιφνο – Σέριφο – Σύρο – Τήνο – Άνδρο, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του στο λιμένα Τήνου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνέχιζε το δρομολόγιό του για το λιμένα Άνδρου.

Στο ανωτέρω πλοίο ανέμεναν προς αποβίβαση οχτώ (08) επιβάτες και ένα (01) Ι.Χ.Ε. ενώ ανέμεναν προς επιβίβαση σαράντα τρεις (43) επιβάτες και ένα (01) Ε.Ι.Χ. με προορισμό τον λιμένα Γαυρίου, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρίας.

Επιπλέον χθες στο πρωινό δρομολόγιο του Εξπρές Σκιάθος δεν συνέχισε πέρα από τη Σέριφο (για Σίφνο Κίμωλο Μήλο) και οι επιβάτες συνέχισαν το ταξίδι τους με το Διονύσιος Σολωμός. Ενω εάν προσέξετε τις πορείες του πλοίου φαίνεται ότι ταλαιπωρείται πολύ στο ταξίδέμα του!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Συνάντηση με τη Χαρούλα (έτσι τη μάθαμε, έτσι την αγαπήσαμε 😎😎😎) μετά από πολλά χρόνια στο λιμάνι της Νάξου. Την Παρασκευή 22/2 η συνάντηση μας ήταν τυχαία, και την πρόλαβα κατά τον απόπλου. Το Σάββατο 23/2 όμως, δεν υπήρχε περίπτωση να μου τη γλιτώσει (παρά τη βροχή). Φωτορεπορτάζ λοιπόν, του Σαββατοκύριακου από τη Νάξο (παρότι οι φωτογραφίες δε διεκδικούν δάφνες ποιότητος).

 

Υ.Γ.: Ο ντόκος στη Νάξο είναι πιο ψηλός σε σχέση με τα πλαϊνά γκαράζ του πλοίου, ενώ το κεντρικό γκαράζ είναι σχεδόν στην ίδια ευθεία. Έτσι οι καταπέλτες του πλοίου δε στρώνουν καλά, με αποτέλεσμα το φορτηγό που αποβιβάστηκε και τα ΙΧ που επιβιβάστηκαν να δυσκολευτούν αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

On 1/19/2019 at 6:48 PM, rafina-lines said:

 

όμως μπορεί να χρησιμοποιήσει κι άλλες ήδη υπάρχουσες προβλήτες συνηθισμένου τύπου οπουδήποτε, αρκεί αυτές να είναι χαμηλές. Το μειονέκτημα είναι ότι δε μπορεί να πέσει σε ψηλές. :)

 

6 hours ago, GiorgosVitz said:

Υ.Γ.: Ο ντόκος στη Νάξο είναι πιο ψηλός σε σχέση με τα πλαϊνά γκαράζ του πλοίου, ενώ το κεντρικό γκαράζ είναι σχεδόν στην ίδια ευθεία. Έτσι οι καταπέλτες του πλοίου δε στρώνουν καλά, με αποτέλεσμα το φορτηγό που αποβιβάστηκε και τα ΙΧ που επιβιβάστηκαν να δυσκολευτούν αρκετά.

Αυτό που έγραφα πριν ένα μήνα...  Δε μπορεί να πέσει σε ψηλές προβλήτες, αυτό είναι το μειονέκτημά του μ' αυτούς του καταπέλτες που έχει.  Στο κεφάλι έπεσε??  Γιατί δεν το βάζανε στην κάθετη προβλήτα αφού είχε και φορτηγό??  Αυτή νομίζω είναι χαμηλή...  Δεν τα θυμάμαι και καλά τα ύψη της Νάξου...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Μάλλον η αιτία της καθυστέρησης ήταν η επαφή με αγκυροβολημένο ιστιοφόρο μέσα στο λιμάνι της Γλωσσάς

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για το περιστατικό του Ε/Γ-Ο/Γ Εξπρές Σκιάθος με το Ε/Π-Α/Ψ Timostenes στη Γλώσσα

Quote

 

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Σκοπέλου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ” Ν.Π. 9937 ότι στο εν λόγω πλοίο, κατά τον κατάπλου του στο λιμένα Λουτρακίου Γλώσσας Σκοπέλου, η δεξιά βαρδιόλα του ήρθε σε επαφή με τον επίτονο (πρυμναίο συρματόσχοινο ιστίου) του Ε/Π-Α/Ψ “TIMOSTENES” σημαίας Γαλλίας, με επτά (07) αλλοδαπούς επιβαίνοντες, το οποίο ήταν αγκυροβολημένο εντός του λιμένα.

Το “ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ” που εκτελούσε δρομολόγιο Βόλο-Σκιάθο-Γλώσσα με επιστροφή, αποβίβασε με ασφάλεια 199 επιβάτες, 5 φορτηγά, 60 οχήματα και 2 δίκυκλα.

Ακολούθησε έκτακτη επιθεώρηση από στελέχη του τοπικού κλιμακίου ΤΚΕΠ/Σκιάθου, κατά την οποία δεν διαπιστώθηκε ουδεμία ζημιά και το ανωτέρω Ε/Γ-Ο/Γ αναχώρησε προς εκτέλεση του δρομολογίου του με 74 επιβάτες, 3 φορτηγά, 11 οχήματα και 4 δίκυκλα, ενώ από το συμβάν δεν αναφέρθηκε τραυματισμός.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ακουγεται φιλε μου καλε, οτι παει για ριζικη ανακαίνιση των σαλονιών. επίσης ενδεχομένως να δουμε και κυλιόμενες κτλ

 

αραγε θα αλλαξει και χρωματα?

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...