Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

EXPRESS SKIATHOS Main Particulars / ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Express Skiathos
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): SUPERCAT HAROULA(1996-2000),EXPRESS HAROULA(2000-2005)
IMO Number: 9064803
LOA / Μέγιστο Μήκος: 77.80 m
Breadth / Πλάτος: 22.00 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 1996 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1996
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Vernicos Perama,GREECE
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Mirrlees 8973KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:
Operator/Διαχειριστής: Hellenic Seaways
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Goutos Lines
Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Volos-Skiathos-Skopelos-Alonissos
Other information / Άλλες πληροφορίες:

________________________________________________________________

(1996, ex-Super Cat Haroula, Express Haroula)

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 539
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μέχρι της 8 Ιανουαρίου απ' ότι έμαθα θα εκτελεί δρομολόγια από Βόλο και μετά πάει για την ετήσιά του με αντικαταστάτη ττο ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ. Πιθανή επιστροφή δεν γνωρίζω, πάντως το Πάσχα θα είναι στην γραμμή ξανά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

φημολογείτε οτι ο κ. Γούτος βρίσκεται στα δικαστήρια και πιθανοτατα θα πάρει πίσω το πλοίο απο την hellenic seaways άμεσα... ειναι αλήθεια αυτό η ανακρίβεια.

Link to comment
Share on other sites

΄Το τόπικ εξπρες σκιάθος που άνοιξε ο χρήστης wysiwid συγχωνεύτηκε με αυτό που προυπήρχε.Παρακαλούνται τα μέλη πρωτού ανοίξουν νέο τόπικ και ιδιαίτερα στα πλοία όπου τα ήδη θέματα καλύπτουν την συντριπτική πληοψηφία των πλοίων να βεβαιώνονται ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο τόπικ είτε οπτικά σε όλες τις σελίδες είτε πιο εύκολα με την επιλογή της αναζήτησης. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε wysiwid δεν το πολυπιστεύω και να σου εξηγήσω γιατί.

Μετά το ναυάγιο του ΣΑΜΙΝΑ πολλοί εφοπλιστές οι οποίοι είχαν δώσει τα καράβια τους στο νέο σχήμα ακουγονταν πάμπολες φήμες ότι έχουν καταφύγει στα δικαστηρία και διεκδικούν τα βαπόρια τους πίσω.Αυτούς που ξέρω ήταν ο Μουλόπουλος ο οποίος ήθελε να πάρει πίσω το ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ και ο Μίμης ο Αγούδημος το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ.

Δεν ξέρω αν κατέφυγαν τελικά στα δικαστήρια άλλά και να κατέφυγαν σίγουρα θα έχασαν μιας και δεν πήραν ποτέ τίποτα πίσω.

Ακόμα κι ο Μίμης ο Αγούδημος ο οποίος μετά από χρόνια ξαναπήρε το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α το πλήρωσε για να το πάρει.

Οπότε πιστεύω ότι κι αυτή η φήμη θα είναι αναλογης υπόστασης με τις προηγούμενες. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: Σωστός ο Ηλίας! Μετά από μια πενταετία το θυμήθηκε ο Γούτος; Αν όλα είχαν γίνει νόμιμα τω καιρώ εκείνω και τα πλοία ανήκαν στην τότε MFD τώρα τι ζητάει; Δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση η hsw να αφήσει το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ. Αν ήταν κανένα άλλο μεγαλύτερης ηλικίας μπορεί...
Link to comment
Share on other sites

Στις σποράδες είναι μία γραμμή που του ταιριάζει το βαπόρι όπως λέει και ο ομώνυμος χρήστης είναι σχεδόν καινούριο οπότε δεν νομίζω να τείθεται θέμα πώλησης ή παραχώρησης στον Γούτο.

Επειδή δεν κατάφερε κανείς να πάρει τα βαπόρια του πίσω (δεν ξέρω αν και τελικά προσπάθησαν) θα είχαν γίνει σωστές δουλειές. :)

Link to comment
Share on other sites

αυτο που ξεχασα να αναφερω και που ακουγεται επισης ειναι οτι πολυ απλα ο κ. γουτος ουσιαστικα λεγεται οτι ειχε μισθώσει το πλοιο στην hellenic seaways δεν το ειχε παραχωρησει ή πωλήσει ... βεβαια αυτα ειναι φημες.. αλλα πιστεψε με γινεται μεγαλος ντόρος εδώ

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που ασχολούμαι με τα της γραμμής δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Και στον Πειραιά που είμαι συνέχεια υπάρχει άγνοια επί του θέματος. Το εδώ που αναφέρεις μήπως μπορεί να γίνει λίγο πιο συγκεκριμένο;

Link to comment
Share on other sites

Άμα υπήρχε πιθανότητα ναύλωσης και να παρέμενε στην ιδιοκτησία του Γούτου θα δεχόταν ο ίδιος να αλλάξει το όνομα κι από ΕΞΠΡΕΣ ΧΑΡΟΥΛΑ να γίνει ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ? :)

Η μετονομασία έγινε με σαφή σκοπό να μην θυμίζει το βαπόρι την παλιά του ιδιοκτησία.

Κι αυτός είναι ένας από τους πολλούς λόγους που μπορώ να σκεφτώ γιατ'ότι το βαπόρι δεν ανήκει μετα το 1999 στον Γούτο.

Link to comment
Share on other sites

Και ολα τα registries δειχνουν την Hellenic Seaways σαν head owners. Τελευταια αλλαγη ιδιοκτησιας φαινεται να ειναι η πωληση του πλοιου στην Hellenic Seaways Maritime S.A. απο την Valtetsi(!!) Shipping Co, συμφεροντων Γουτου.

Link to comment
Share on other sites

Ο πρώτος πήγε σε δικαστήριο την HSW για να πάρει πίσω το πλοίο ήταν ο Μουλοπουλος με το Εξπρές Ποσειδών και η απόφαση της δικής ήταν αρνητική, με τελεσίδικη απόφαση ύστερα από τις εφέσεις!! Άμα είχε βγει υπέρ του Μουλοπουλου θα είχαν ακολουθήσει και άλλοι πρώην εφοπλιστές, με πρώτο και καλύτερα τον Κώστα Αγαπητό!! Αλλά μετά την απόφαση αυτή καμία πρώην εταιρεία δε πρόκειται να πάρει κανένα βαπόρι της πίσω!! Άρα ούτε και ο Γούτος θα πάρει το Εξπρές Σκιάθος!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έκανα ένα ταξιδάκι με το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ για Βόλο. Το πλοίο είναι σε καλή κατάσταση εσωτερικά. Βέβαια θέλει ένα σουλούπωμα αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι δουλεύει σα σκυλί απο το Πάσχα ακόμα και τώρα είναι αρχοντοβάπορο. Σήμερα ήταν το τελευταίο δρομολόγιό του. Αύριο κατηφορίζει προς Πειραιά city.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκουράζεται από σήμερα το καμάρι μου στον Βόλο. Αν και είχα ακούσει ότι θα έφευγαν σήμερα για Πειραιά δεν είδα κάτι στο λιμάνι. (Πέρασα βέβαια πολύ βιαστικά) Συνήθως δένει στα λεμονάδικα. Μπορεί να μην έχει φύγει ακόμα ή να αναχώρησε αργά. (Εξάλλου απαιτείται πολύς χρόνος από Βόλο μέχρι Πειραιά)

Link to comment
Share on other sites

To σκιαθος ή εξπρες μοσχαρουλα ηταν εχτες εξω απο την κιτρινη κατα τις 5 και κατι το απογευμα, στον πειραια δεν το πηρε το ματι μου και ουτε στο περαμα δεν το ειδα, μαλλον το νεο μωλο πρεπει να ομορφαινει

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα είναι ιεροσυλία. Δεν θα το επιτρέψω. Αμα πουληθεί ένα σκαρί του 1996, τότε τα υπόλοιπα που είναι παλαιότερα τι πρέπει να γίνουν;; Να εξαυλωθούν;;; Δε νομίζω ότι είναι προβληματικό το καράβι για την εταιρεία. Αντιθέτως πρέπει να αποφέρει κέρδη μιας και στη γραμμή που είναι δεν έχει ανταγωνιστή.

Link to comment
Share on other sites

Ενώ το πλοίο ξεκουράζεται εν Πειραιεί, εγώ θα κάνω μια ανασκόπηση στην φετινή παρουσία του πλοίου στις Σποράδες. Κατ' αρχήν ήταν ο πρώτος χειμώνας που το πλοίο δεν εκτέλεσε κανένα δρομολόγιο προς τον Άγιο Κωνσταντίνο. Πέρυσι και παλαιότερα βέβαια συνήθιζε να εκτελεί ένα δρομολόγιο την βδομάδα προς Άγιο.

Από τη μέρα που γύρισε από την ετήσιά του την άνοιξη του 2005 μέχρι και τις 8 Ιανουαρίου 2006 το πλοίο δεν έχασε κανένα δρομολόγιο λόγω βλάβης. Μόνο 2 παρέμειναν ανεκτέλεστα κατά τη διάρκεια του φετινού χειμώνα, στις 23-11 και στις 28-12, λόγω καιρού. Στα υπόλοιπα ήταν συνεπέστατο (εν αντιθέσει με κάποια άλλα). Το καλοκαίρι μπορεί να καθυστερούσε να έρθει στην ώρα του, αλλά ας αναλογιστούμε ότι ήταν το μόνο που συνέδεε τα νησιά με τον Βόλο.

Από τις αρχές Ιουλίου το πλοίο είχε 2 αναχωρήσεις από Βόλο με εξαίρεση την Τετάρτη (1) στις 08:00 και στις 16:00 (μετά τις 13-08 η απογευματινή αναχώρηση μεταφέρθηκε στις 16:45).

Πάνω απ' όλα αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ προς τον πλοίαρχο, τους αξιωματικούς και το υπόλοιπο πλήρωμα του πλοίου για τον αγώνα που κάνουν ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των Βορείων Σποράδων.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις και οποιοσδήποτε θέλει μπορεί να διαφωνήσει. Απλά, πιστεύω πως αυτοί που προσπαθούν, αξίζει να τους λέμε κι ένα ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...