Jump to content
Shipfriends

Martin i Soler (IMO 9390367)


Recommended Posts

Οι κακές καιρικές συνθήκες και ο κυματισμός στη θάλασσα προκάλεσε ζημιά στο καθρέπτη του Martin I Soler κατά το δρομολόγιο του από την Alcudia προ τη Βαρκελώνη.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ βλέπω πως το συγκεκριμένο πλοίο δεν το έχουμε στην γκάλλερί μας. Και κάτι πρέπει να γίνει γι αυτό. Τα περί δρομολογίων, τα είπε ο .voyager παραπάνω. Τα τελευταία 4 χρόνια, το συγκεκριμένο πλοίο είναι κάτι σαν το Κνωσός Παλλάς της Βαρκελώνης από άποψη σταθερής και αδιάλειπτης παρουσίας. Άφιξη κατά τις 7 το απόγευμα (upstairs-downstairs:P) και ο ήλιος που κατεβαίνει σιγά-σιγά πίσω από το λόφο του Montjuic, το λούζει καθώς αυτό εισέρχεται στο λιμάνι. Κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα είναι και το τελείωμα της πρύμης, βλέπουμε εδώ και την πρυμνιά όψη. Τα σύγχρονα designs δε μας έχουν συνηθίσει σε κάτι τέτοιες ομορφιές. Οι 2 παραπάνω φωτό από το καλοκαίρι του 2014.

 

Για το τέλος, μια όψη από ψηλά και μάλιστα τη νύχτα. Στο βάθος το Mirador de Colom(άγαλμα αφιερωμένο στον Κολόμβο), πίσω του η διάσημη Rambla και η περιοχή της Ciutat Vella. Visca Barca! Η τελευταία φωτό από το 2015, το Σαββατοκύριακο που κέρδισε το Ναι. Δηλαδή το Όχι. Ή τέλος πάντων το Όχι που έγινε Ναι. Ουφ, μπερδεύτηκα:rolleyes:. Ελπίζω τουλάχιστον να αρέσει η φωτό. Αναχωρήσεις καθ' εκάστην στις 2200 ή 2300 το βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Mετά τις πολύ όμορφες φωτογραφίες του Nick the Greek, πάμε στα ενδότερα. Σε αυτόν τον σύνδεσμο, λοιπόν, μπορεί να δει κανείς εικόνες από τους ιδιαίτερα καλαίσθητους κοινόχρηστους χώρους του Martin i Soler, από τις καμπίνες του, τα εξωτερικά καταστρώματα και τη γέφυρα.

55cf964832eab54974db38f1d96e6a15

3ca3039fc9481c560ea8924d62d25e40

2c5964632a4267a2b4f2bd3457c3e153

9dd9c8ec1112ecd5fda451b840837fae

5b8cba7161e7a091e30dbfc36ca54739

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, P100! Nα συμπληρώσουμε στο πρώτο post πως τη διαμόρφωση και τη διακόσμηση των καταστρωμάτων με μοντέρνα στοιχεία και υψηλής ποιότητας έπιπλα είχε αναλάβει η εταιρεία Oliver Design και o διακοσμητής εσωτερικών χώρων Jorge Belloch από τη Βαλένθια, δίνοντας σε αυτά ένα avant-garde ύφος. Οι εσωτερικοί χώροι είναι ιδιαίτερα άνετοι κι ευρύχωροι, έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να επιτρέπουν τη διάχυση του φωτός. Ο Ramón Pérez Carrió, καλλιτέχνης από το Αλικάντε, συνέβαλε στην τελειοποίηση του εσωτερικού διάκοσμου με μια συλλογή από πίνακες, συλλογή που αποτελείται από εννέα πολύπτυχα και δύο μεγάλες τοιχογραφίες που απεικονίζουν τη ζωή και το έργο του συνθέτη Martín i Soler, του οποίου όπως αναφέραμε το όνομα φέρει το βαπόρι. Το Martin I Soler είχε λάβει ως νεοπαραδοθέν το βραβείο του ευρωπαϊκού πλοίου με την καλύτερη εσωτερική διακόσμηση από τις εκδόσεις ShipPax Information σε ναυτιλιακό συνέδριο που διοργάνωσε το 2010 και που κάθε έτος η εταιρεία διοργανώνει. Αυτό που χαρακτηρίζει τα εσωτερικά καταστρώματα του Martin i Soler είναι η ύπαρξη δηλαδή χώρων διπλού ύψους (double height spaces). Οι τρεις από τις βασικότερες αίθουσες του πλοίου (πλωριό σαλόνι, σαλόνη πρύμνης, atrium της υποδοχής) εκτείνονται σε δύο επίπεδα, επιτυγχάνοντας κατά συνέπεια το στόχο των σχεδιαστών, να δίνει δηλαδή το accommodation την αίσθηση του απλόχωρου, του άνετου, του ανοιχτού.

bd7ab0d65d9b620486f17dae25186572

Link to comment
Share on other sites

Άρα σε χωρητικότητα 1,200 επιβάτες έχει 168 κλίνες + 4 για ΑΜΕΑ. Στη γραμμή αυτή κάνει overnight ταξίδια στο κατέβασμα, και η επιστροφή είναι ημερήσια. Νομίζω θα περίμενα παραπάνω κλίνες. Πάντως και εξωτερικά και εσωτερικά, είναι αρκετά καλό. Από ποιότητα υλικών πως ήταν? Ρωτάω γιατί η Trasmediterranea που έχω δοκιμάσει εγώ και είναι και απ' ευθείας ανταγωνιστής, τα υλικά ήταν φτήνια στα νεότευκτά τους.

 

Link to comment
Share on other sites

Nick, μου είχε φανεί αρκετά καλό στο θέμα ποιότητας για να είμαι ειλικρινής, δηλαδή καθίσματα αεροπορικού, καρέκλες-τραπέζια, πατώματα. Η γέφυρα μόνο μου φάνηκε "κάπως".

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 7 months later...
On 12/21/2016 at 11:22 PM, Nick the Greek said:

Τα τελευταία 4 χρόνια, το συγκεκριμένο πλοίο είναι κάτι σαν το Κνωσός Παλλάς της Βαρκελώνης από άποψη σταθερής και αδιάλειπτης παρουσίας.

Πλέον ήρθε η ώρα να αλλάξει γραμμή μιας και θα πάει στη διαδρομή μεταξύ των Καναρίων Νήσων και της Huelva για τη κοινοπραξία μεταξύ της Fred. Olsen Express και της Balearia, δηλαδή της Canary Bridge Seaways (CBS).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Martin I Soler στη διάρκεια του δεξαμενισμού του φόρεσε τα σινιάλα της κοινοπραξίας Balearia & Fred Olsen Express και χθες ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Huelva- Κανάρια Νησιά, μετά την παρουσίαση της γραμμής από τα στελέχη των εταιρειών πριν την αναχώρηση του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τη γραμμή της Huelva την έκανε μπορεί και 2 μήνες, μετά γύρισε στο κλασσικό του δρομολόγιο από Βαρκελώνη για Alcudia και Ciutadella(στη νήσο Menorca). Φυσικά με τα σινιάλα της Fred Olsen, τα οποία και δεν μπήκαν στον κόπο ποτέ να σβήσουν. Αφού έκανε δρομολόγια μεταξύ της Valencia και της Palma για λίγες ημέρες, επιστρέφει τώρα στη Βαρκελώνη για να γυρίσει στη γνωστή του γραμμή της Menorca. Και η Fred Olsen στο πλάι, Fred Olsen(η Fred Olsen έχει παρουσία μόνο στα Κανάρια, κι όχι στην ηπειρωτική Ισπανία). Είναι πραγματικά να απορεί κανείς με τον προγραμματισμό δρομολογίων και την επιλογή σινιάλων αλλά και χρημάτων που σπαταλούν γι αυτά οι Ισπανοί. Οι δικοί μας θυμίζουν NASA σε οργάνωση, σε σύγκριση με αυτούς. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Είναι μια ζεστή νύχτα, αρχές Ιουλίου του 2015. Κάπου σε μια έκτακτη συνεδρίαση του Eurogroup ο γελωτοποιός Βαρουφάκης δίνει ακόμη μια απολαυστική παράσταση, ενώ η Ελλάδα παρακολουθεί βουτηγμένη στην αβεβαιότητα και την αγωνία. Την ίδια στιγμή, ένα ψώνιο με dry martini ανά χείρας βγάζει βίντεο τα βαπόρια στη Βαρκελώνη :D. Να λοιπόν το Martin-i-Soler σε νυχτερινή αναχώρηση για τις Βαλεαρίδες. Αφήνω τον φυσικό ήχο του πλοίου, μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά. Ελπίζω να αρέσει το βιντεάκι.

 

 

ΥΓ: Για να κάνουμε και περισσότερα κλίκ, θα αρχίσω να βάζω τίτλους του στύλ "μάχη με τα κύματα", "28 μποφώρ αέρας", "'ήρωικό Martin i Soler" κλπ :D

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Ας συμπληρώσουμε τις φορεσιές του Martin i Soler στην gallerie μας με αυτήν που παραπέμπει στην κοινοπραξία με τη Lineas Fred Olsen. Η φωτογραφία είναι από τον Απρίλιο του 2019 στη Βαρκελώνη όπου και το πλοίο εκτελούσε δρομολόγια για τη Menorca. Με τη βοήθεια του τελεφερίκουε το κατάστημα διαθέτει και μια πιο panoramique άποψη, θα έλεγα αξιοσημείωτη και η κατάπλωρή του εμφάνιση από ψηλά. Αυτήν τη στιγμή το πλοίο εκτελεί δρομολόγια ανάμεσα σε Βαρκελώνη και Ιμπίθα.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Μια ακόμη καινούρια φορεσιά για το Martin i Soler, αφού αυτό δεν χρησιμοποιείται πια για τα Κανάρια Νησιά. Μπήκε στο φουγάρο το Β της Balearia μαζί με το logo για το φυσικό αέριο. Το βλέπουμε ενώ αυτό προχωρά στα ενδότερα της Βαρκελώνης. Νωρίτερα σήμερα το πλοίο κατέπλευσε στη Malaga, υποθέτω για σκάντζα στο Sicilia. 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Στο Motril το πλοίο, φαίνεται να έχει αναλάβει τις γραμμές Motril - Melilla και Αlmeria - Melilla. Μέχρι αυτή την εβδομάδα έκανε δρομολόγια το Sicilia στις παραπάνω γραμμες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ολοκλήρωσε τα δρομολόγια στις παραπάνω γραμμες και από σήμερα βρίσκεται στο Cadiz. Λογικά, εκεί θα πραγματοποιήσει την ακινησία και τον δεξαμενισμό του.

Edited by BS CHIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...