Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2016 Posted December 21, 2016 (edited) Οι κακές καιρικές συνθήκες και ο κυματισμός στη θάλασσα προκάλεσε ζημιά στο καθρέπτη του Martin I Soler κατά το δρομολόγιο του από την Alcudia προ τη Βαρκελώνη. Edited October 5, 2019 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted December 21, 2016 Posted December 21, 2016 Κι εγώ βλέπω πως το συγκεκριμένο πλοίο δεν το έχουμε στην γκάλλερί μας. Και κάτι πρέπει να γίνει γι αυτό. Τα περί δρομολογίων, τα είπε ο .voyager παραπάνω. Τα τελευταία 4 χρόνια, το συγκεκριμένο πλοίο είναι κάτι σαν το Κνωσός Παλλάς της Βαρκελώνης από άποψη σταθερής και αδιάλειπτης παρουσίας. Άφιξη κατά τις 7 το απόγευμα (upstairs-downstairs) και ο ήλιος που κατεβαίνει σιγά-σιγά πίσω από το λόφο του Montjuic, το λούζει καθώς αυτό εισέρχεται στο λιμάνι. Κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα είναι και το τελείωμα της πρύμης, βλέπουμε εδώ και την πρυμνιά όψη. Τα σύγχρονα designs δε μας έχουν συνηθίσει σε κάτι τέτοιες ομορφιές. Οι 2 παραπάνω φωτό από το καλοκαίρι του 2014. Για το τέλος, μια όψη από ψηλά και μάλιστα τη νύχτα. Στο βάθος το Mirador de Colom(άγαλμα αφιερωμένο στον Κολόμβο), πίσω του η διάσημη Rambla και η περιοχή της Ciutat Vella. Visca Barca! Η τελευταία φωτό από το 2015, το Σαββατοκύριακο που κέρδισε το Ναι. Δηλαδή το Όχι. Ή τέλος πάντων το Όχι που έγινε Ναι. Ουφ, μπερδεύτηκα. Ελπίζω τουλάχιστον να αρέσει η φωτό. Αναχωρήσεις καθ' εκάστην στις 2200 ή 2300 το βράδυ.
.voyager Posted December 28, 2016 Posted December 28, 2016 (edited) Mετά τις πολύ όμορφες φωτογραφίες του Nick the Greek, πάμε στα ενδότερα. Σε αυτόν τον σύνδεσμο, λοιπόν, μπορεί να δει κανείς εικόνες από τους ιδιαίτερα καλαίσθητους κοινόχρηστους χώρους του Martin i Soler, από τις καμπίνες του, τα εξωτερικά καταστρώματα και τη γέφυρα. Edited December 28, 2016 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2016 Author Posted December 28, 2016 Αρκετά ωραίο δείχνει εσωτερικά!!
.voyager Posted December 28, 2016 Posted December 28, 2016 Πράγματι, P100! Nα συμπληρώσουμε στο πρώτο post πως τη διαμόρφωση και τη διακόσμηση των καταστρωμάτων με μοντέρνα στοιχεία και υψηλής ποιότητας έπιπλα είχε αναλάβει η εταιρεία Oliver Design και o διακοσμητής εσωτερικών χώρων Jorge Belloch από τη Βαλένθια, δίνοντας σε αυτά ένα avant-garde ύφος. Οι εσωτερικοί χώροι είναι ιδιαίτερα άνετοι κι ευρύχωροι, έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να επιτρέπουν τη διάχυση του φωτός. Ο Ramón Pérez Carrió, καλλιτέχνης από το Αλικάντε, συνέβαλε στην τελειοποίηση του εσωτερικού διάκοσμου με μια συλλογή από πίνακες, συλλογή που αποτελείται από εννέα πολύπτυχα και δύο μεγάλες τοιχογραφίες που απεικονίζουν τη ζωή και το έργο του συνθέτη Martín i Soler, του οποίου όπως αναφέραμε το όνομα φέρει το βαπόρι. Το Martin I Soler είχε λάβει ως νεοπαραδοθέν το βραβείο του ευρωπαϊκού πλοίου με την καλύτερη εσωτερική διακόσμηση από τις εκδόσεις ShipPax Information σε ναυτιλιακό συνέδριο που διοργάνωσε το 2010 και που κάθε έτος η εταιρεία διοργανώνει. Αυτό που χαρακτηρίζει τα εσωτερικά καταστρώματα του Martin i Soler είναι η ύπαρξη δηλαδή χώρων διπλού ύψους (double height spaces). Οι τρεις από τις βασικότερες αίθουσες του πλοίου (πλωριό σαλόνι, σαλόνη πρύμνης, atrium της υποδοχής) εκτείνονται σε δύο επίπεδα, επιτυγχάνοντας κατά συνέπεια το στόχο των σχεδιαστών, να δίνει δηλαδή το accommodation την αίσθηση του απλόχωρου, του άνετου, του ανοιχτού.
Nick the Greek Posted December 29, 2016 Posted December 29, 2016 Από καμπίνες/κλίνες τι παίζει voyager? Εννοώ σε αριθμό.
.voyager Posted December 29, 2016 Posted December 29, 2016 Η ιστοσελίδα του ναυπηγείου αναφέρει: Quote 40 x 4 pax cabins, 4 x 2 pax cabins and 2 x 2 pax cabins for disabled people
Nick the Greek Posted December 29, 2016 Posted December 29, 2016 Άρα σε χωρητικότητα 1,200 επιβάτες έχει 168 κλίνες + 4 για ΑΜΕΑ. Στη γραμμή αυτή κάνει overnight ταξίδια στο κατέβασμα, και η επιστροφή είναι ημερήσια. Νομίζω θα περίμενα παραπάνω κλίνες. Πάντως και εξωτερικά και εσωτερικά, είναι αρκετά καλό. Από ποιότητα υλικών πως ήταν? Ρωτάω γιατί η Trasmediterranea που έχω δοκιμάσει εγώ και είναι και απ' ευθείας ανταγωνιστής, τα υλικά ήταν φτήνια στα νεότευκτά τους.
.voyager Posted December 29, 2016 Posted December 29, 2016 (edited) Nick, μου είχε φανεί αρκετά καλό στο θέμα ποιότητας για να είμαι ειλικρινής, δηλαδή καθίσματα αεροπορικού, καρέκλες-τραπέζια, πατώματα. Η γέφυρα μόνο μου φάνηκε "κάπως". Edited December 29, 2016 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2018 Author Posted October 15, 2018 Το Martin I Soler έφυγε χθες από τη Βαρκελώνη με προορισμό το ναυπηγείο Gibdock στο Γιβραλτάρ.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 17, 2018 Author Posted October 17, 2018 On 12/21/2016 at 11:22 PM, Nick the Greek said: Τα τελευταία 4 χρόνια, το συγκεκριμένο πλοίο είναι κάτι σαν το Κνωσός Παλλάς της Βαρκελώνης από άποψη σταθερής και αδιάλειπτης παρουσίας. Πλέον ήρθε η ώρα να αλλάξει γραμμή μιας και θα πάει στη διαδρομή μεταξύ των Καναρίων Νήσων και της Huelva για τη κοινοπραξία μεταξύ της Fred. Olsen Express και της Balearia, δηλαδή της Canary Bridge Seaways (CBS).
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2018 Author Posted November 10, 2018 Το Martin I Soler στη διάρκεια του δεξαμενισμού του φόρεσε τα σινιάλα της κοινοπραξίας Balearia & Fred Olsen Express και χθες ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Huelva- Κανάρια Νησιά, μετά την παρουσίαση της γραμμής από τα στελέχη των εταιρειών πριν την αναχώρηση του πλοίου.
Nick the Greek Posted January 27, 2020 Posted January 27, 2020 Τη γραμμή της Huelva την έκανε μπορεί και 2 μήνες, μετά γύρισε στο κλασσικό του δρομολόγιο από Βαρκελώνη για Alcudia και Ciutadella(στη νήσο Menorca). Φυσικά με τα σινιάλα της Fred Olsen, τα οποία και δεν μπήκαν στον κόπο ποτέ να σβήσουν. Αφού έκανε δρομολόγια μεταξύ της Valencia και της Palma για λίγες ημέρες, επιστρέφει τώρα στη Βαρκελώνη για να γυρίσει στη γνωστή του γραμμή της Menorca. Και η Fred Olsen στο πλάι, Fred Olsen(η Fred Olsen έχει παρουσία μόνο στα Κανάρια, κι όχι στην ηπειρωτική Ισπανία). Είναι πραγματικά να απορεί κανείς με τον προγραμματισμό δρομολογίων και την επιλογή σινιάλων αλλά και χρημάτων που σπαταλούν γι αυτά οι Ισπανοί. Οι δικοί μας θυμίζουν NASA σε οργάνωση, σε σύγκριση με αυτούς.
Nick the Greek Posted February 8, 2020 Posted February 8, 2020 Λίγες ημέρες μετά, το Martin i Soler μετακομίζει ξανά στη Valencia και κάνει τα δρομολόγια του Regina Baltica για το Mostaganem της Αλγερίας.
Nick the Greek Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 Είναι μια ζεστή νύχτα, αρχές Ιουλίου του 2015. Κάπου σε μια έκτακτη συνεδρίαση του Eurogroup ο γελωτοποιός Βαρουφάκης δίνει ακόμη μια απολαυστική παράσταση, ενώ η Ελλάδα παρακολουθεί βουτηγμένη στην αβεβαιότητα και την αγωνία. Την ίδια στιγμή, ένα ψώνιο με dry martini ανά χείρας βγάζει βίντεο τα βαπόρια στη Βαρκελώνη . Να λοιπόν το Martin-i-Soler σε νυχτερινή αναχώρηση για τις Βαλεαρίδες. Αφήνω τον φυσικό ήχο του πλοίου, μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά. Ελπίζω να αρέσει το βιντεάκι. ΥΓ: Για να κάνουμε και περισσότερα κλίκ, θα αρχίσω να βάζω τίτλους του στύλ "μάχη με τα κύματα", "28 μποφώρ αέρας", "'ήρωικό Martin i Soler" κλπ
Panagia Ekatontapiliani Posted August 20, 2020 Author Posted August 20, 2020 Η Balearia προγραμματίζει να αντικαταστήσει τις μηχανές του Martin i Soler, έτσι ώστε να καίει LNG
Nick the Greek Posted October 13, 2020 Posted October 13, 2020 Από τις 2 Οκτωβρίου χωρίς δρομολόγια στη Βαρκελώνη.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2020 Author Posted November 2, 2020 Το Martin I Soler έφυγε χθες από τη Huelva με προορισμό το ναυπηγείο Viana Do Castelo στη Πορτογαλία, για να αντικαταστήσει τις μηχανές έτσι ώστε να καίνε καύσιμο LNG.
Nick the Greek Posted March 24, 2022 Posted March 24, 2022 Ας συμπληρώσουμε τις φορεσιές του Martin i Soler στην gallerie μας με αυτήν που παραπέμπει στην κοινοπραξία με τη Lineas Fred Olsen. Η φωτογραφία είναι από τον Απρίλιο του 2019 στη Βαρκελώνη όπου και το πλοίο εκτελούσε δρομολόγια για τη Menorca. Με τη βοήθεια του τελεφερίκουε το κατάστημα διαθέτει και μια πιο panoramique άποψη, θα έλεγα αξιοσημείωτη και η κατάπλωρή του εμφάνιση από ψηλά. Αυτήν τη στιγμή το πλοίο εκτελεί δρομολόγια ανάμεσα σε Βαρκελώνη και Ιμπίθα.
Nick the Greek Posted November 11, 2022 Posted November 11, 2022 Μια ακόμη καινούρια φορεσιά για το Martin i Soler, αφού αυτό δεν χρησιμοποιείται πια για τα Κανάρια Νησιά. Μπήκε στο φουγάρο το Β της Balearia μαζί με το logo για το φυσικό αέριο. Το βλέπουμε ενώ αυτό προχωρά στα ενδότερα της Βαρκελώνης. Νωρίτερα σήμερα το πλοίο κατέπλευσε στη Malaga, υποθέτω για σκάντζα στο Sicilia.
BS CHIOS Posted September 17, 2023 Posted September 17, 2023 Στο Motril το πλοίο, φαίνεται να έχει αναλάβει τις γραμμές Motril - Melilla και Αlmeria - Melilla. Μέχρι αυτή την εβδομάδα έκανε δρομολόγια το Sicilia στις παραπάνω γραμμες.
BS CHIOS Posted November 19, 2023 Posted November 19, 2023 (edited) Ολοκλήρωσε τα δρομολόγια στις παραπάνω γραμμες και από σήμερα βρίσκεται στο Cadiz. Λογικά, εκεί θα πραγματοποιήσει την ακινησία και τον δεξαμενισμό του. Edited November 19, 2023 by BS CHIOS
Diagoras Posted December 18, 2023 Posted December 18, 2023 Ολοκλήρωσε το δεξαμενισμό του στο Cadiz και εδώ και λίγες μέρες είναι αγκυροβολημένο έξω από τη Malaga. Για να δούμε την επόμενη αποστολή του...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now