Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Παμε να δουμε μια καλοκαιρινη μερα στην Κωνσταντινουπολη και το Βοσπορο.

Πραγματικα οργασμος.

Μεγαλα πλοια, φορτηγα και tankers καθε τυπου, ανεβοκατεβαινουν τον βοσπορο, ενω μικρα ferries κυριως επιβατηγα, διασχιζουν καθετα το καναλι

βετερανοι οπως το besiktas και το sehit sami akbulut

νεοτερα ferries οπως το ŞH-GÖKSU

πυροσβεστικα οπως το nene hatun

μικρα feeders οπως το vera rose

μαγεια και συγκινηση η Πολη;), οπως μου μετεφερε συγγενικο μου προσωπο, που μπηκε και στον κοπο να βγαλει φωτογραφιες για μας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Σήμερα ανακοίνωσαν οι Τούρκοι πως λόγω του Covid, οι πλοηγήσεις σε Δαρδανέλλια και Βόσπορο αντί για συχνότητα 5 λεπτών πάνε στα 20 λεπτά. Οπότε θα έχουμε καθυστερήσεις μεγάλες όσο μαζεύονται τα βαπόρια. Κοίτα να δείς φίλε μου όμως, κι εγώ που νόμιζα πως δεν έχουν πρόβλημα με τον ιό εκεί και τους προστατεύει ο Αλλάχ:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξεκινώντας να γράψω για το τι βλέπουμε στην Tuzla, σκέφτηκα να γράψω την έκφραση "έχουμε και λέμε". Εν προκειμένω όμως, μάλλον η σωστότερη έκφραση θα ήταν "δεν έχουμε και κλαίμε". Κι αυτό γιατί στη ράδα της Tuzla υπάρχει η ακόλουθη λίστα παροπλισμένων πλοίων:

 

Assos Seaways

Artemis Seaways

Fadiq

Paqize

Pergamon Seaways

UND Atilim

 

Επιπλέον στα ναυπηγεία είναι το Gallipoli Seaways.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
On 11/25/2019 at 5:03 PM, Nick the Greek said:

Πρόκειται για το σχετικά πρόσφατα μετονομασθέν Don Candido (IMO 7901734). Έχει χτιστεί σαν Bahia de Malaga το 1980 από τα ναυπηγεία Astander(150) και δούλευε για την Balearia από τότε εώς το 2009 οπότε και πουλήθηκε στην Τουρκία με το όνομα Med Dream. Το 2014 έγινε Lady Su και με σημαία Sierra Leone έκανε δρομολόγια από το Tasucu της Τουρκίας στα Κατεχόμενα και πιο συγκεκριμένα στην Αμμόχωστο. Τον Απρίλιο πουλήθηκε σε εταιρεία με έδρα την Ισημερινή Γουινέα και έκτοτε ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της ιστορίας του. 

Στο ναυπηγειο της tuzla το πήρε το μάτι μου σε κάποιες φωτο,βαμμένο και απαστράπτον στα πρότυπα Φοίβου, κόκκινο και με μαύρες γραμμές στα παράθυρα 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 5/21/2019 at 2:07 PM, Nick the Greek said:

Για την ακρίβεια θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε από τα Kaunas, Vilnius, Greifswald. Και τα 3 βρίσκονται στη Μαύρη Θάλασσα και μάλιστα είναι ενεργά νομίζω.

Ενδιαφέρον όμως έχει η ιδέα για τη ναυπήγησή τους, όπως μου την είχε διηγηθεί κάποτε ένας συνασθενής. Θα δείτε πως όλα ήταν χτισμένα στην Ανατολική Γερμανία στα τέλη της δεκαετίας του 80, αρχές 90. Και υπήρχε λόγος γι αυτό. Θυμηθείτε λίγο το χάρτη της εποχής οι παλαιότεροι, γνωρίστε τον οι νεότεροι. Όπως βλέπετε η τότε DDR / Ανατολική Γερμανία ήταν περιτριγυρισμένη από κράτη είτε Δυτικά(με την πολιτική έννοια του όρου), είτε από κράτη με την ίδια ιδεολογία μεν, που για κάποιον όμως περίεργο λόγο:rolleyes: έχουν προηγούμενα με τους Γερμανούς, δε(Τσεχοσλοβακία, Πολωνία). Με λίγα λόγια σε περίπτωση ένοπλης σύρραξης με τη Δύση, οι Ανατολικογερμανοί δεν αισθάνονταν ασφαλείς ως πρός το ότι η σύμμαχός τους ΕΣΣΔ θα μπορούσε να τους υποστηρίξει επαρκώς με πολεμικό υλικό.

Έτσι αποφασίστηκε η ναυπήγηση αυτής της σειράς των πλοίων, έτσι εξηγείται η βαριά και στιβαρή κατασκευή τους που παραπέμπει περισσότερο σε αρματαγωγά. Διότι αυτή ήταν βασική παράμετρος της κατασκευής τους. Σε καιρό ειρήνης, θα λειτουργούσαν ως ferries όπως όλα τα άλλα. Εν καιρώ πολέμου όμως θα μπορούσαν να μεταβληθουν εν μία νυκτί σε αρματαγωγά και να μεταφέρουν όλα τα βαρέα άρματα και οπλισμό της εποχής από την ΕΣΣΔ πρός την Ανατολική Γερμανία. Οι πολιτικές εξελίξεις πρόλαβαν το σχεδιασμό τελικά και τα πλοία αυτά έμειναν άχρηστα ως πρός το στρατιωτικό τους καθήκον, ευτυχώς για όλους μας.

 

Τα 3 αυτά πλοία επλήγησαν από τον πόλεμο στην Ουκρανία, ας δούμε που κατέληξαν.

Το Greifswald είναι εδώ και καιρό στην ράδα του Karasu, χωρίς δουλειά

Το Kaunas σε δρομολόγια ανάμεσα στο Karasu και την Varna της Βουλγαρίας, υποθέτω πως η Varna αντικαθιστά το Chornomorsk και το φορτίο που μεταφέρεται έχει σύνδεση με την Ουκρανία.

Το Vilnius βρήκε δουλειά στο Algeciras - Tanger Med

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πολλοι λογοι, αναμονη για φορτωση αναμονη για orders,αναμονη για περασμα στη μαυρη και απέναντι για  ειναι η Yalova με ναυπηγεια   

Πικ εντ τσουζ

Link to comment
Share on other sites

Αυτα που ειναι να περασουν Μαυρη Θαλασσα πανε στη ραδα που ειναι νοτιοδυτικα της Κωνσταντινουπολης διπλα στο στενο του Βοσπορου.

Επειδη η συγκεκριμενη ραδα, που φαινεται στη φωτο, ειναι κοντα στη Tuzla, θεωρω οτι προκειται για πλοια που περιμενουν να μπουν στα ναυπηγεια ή μολις βγηκαν 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

... πλωτό ξενοδοχείο ή ξενώνας για εργάτες ....... είχαν περάσει πριν μερικά χρόνια από την διώρυγα και από Κορινθιακό προς Σαρωνικό με προορισμό Ρωσία. Ουκρανία ή κάπου εκεί. Συγγνώμη για τις ασάφειες,

Edited by gioannis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενα μικρο ταχυπλοο της BUDA θα δουμε σημερα

Προκειται για το HUDAVENDIGAR (IMO 9154880) ,το οποιο βλεπουμε δεμενο στην Κωνσταντινουπολη

Χτισμενο το 1997 ,εχει μηκος 40 μετρα και πλατος 10.

Το ονομα του το εχει παρει απο μια συνοικια της Προυσας ,εων εχει αλλαξει αρκετα ονοματα στην καριερα του ,με τα προηγουμενα να ειναι τα ANGEL OF FREEDOM, HARBURLINX ,ISLAND SEALINK ,FLYING VIKING III και ARAN PRINCESS

Αυτη την εποχη πραγματοποιει δρομολογια αναμεσα στη Κωνσταντινουπολη και τα Μουδανια

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...