proud_ionian Posted September 21, 2019 Share Posted September 21, 2019 Παμε να δουμε μια καλοκαιρινη μερα στην Κωνσταντινουπολη και το Βοσπορο. Πραγματικα οργασμος. Μεγαλα πλοια, φορτηγα και tankers καθε τυπου, ανεβοκατεβαινουν τον βοσπορο, ενω μικρα ferries κυριως επιβατηγα, διασχιζουν καθετα το καναλι βετερανοι οπως το besiktas και το sehit sami akbulut νεοτερα ferries οπως το ŞH-GÖKSU πυροσβεστικα οπως το nene hatun μικρα feeders οπως το vera rose μαγεια και συγκινηση η Πολη, οπως μου μετεφερε συγγενικο μου προσωπο, που μπηκε και στον κοπο να βγαλει φωτογραφιες για μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 15, 2020 Share Posted April 15, 2020 Σήμερα ανακοίνωσαν οι Τούρκοι πως λόγω του Covid, οι πλοηγήσεις σε Δαρδανέλλια και Βόσπορο αντί για συχνότητα 5 λεπτών πάνε στα 20 λεπτά. Οπότε θα έχουμε καθυστερήσεις μεγάλες όσο μαζεύονται τα βαπόρια. Κοίτα να δείς φίλε μου όμως, κι εγώ που νόμιζα πως δεν έχουν πρόβλημα με τον ιό εκεί και τους προστατεύει ο Αλλάχ Link to comment Share on other sites More sharing options...
japetus Posted April 15, 2020 Share Posted April 15, 2020 Προχθές κατέβηκε το Βόσπορο το scarabeo 9, σταματώντας όλη την κίνηση όσο διάστημα διάρκησε η διέλευσή του. https://www.dailysabah.com/turkey/giant-oil-rigs-passage-through-bosporus-halts-istanbuls-maritime-traffic/news Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 29, 2020 Share Posted April 29, 2020 Ξεκινώντας να γράψω για το τι βλέπουμε στην Tuzla, σκέφτηκα να γράψω την έκφραση "έχουμε και λέμε". Εν προκειμένω όμως, μάλλον η σωστότερη έκφραση θα ήταν "δεν έχουμε και κλαίμε". Κι αυτό γιατί στη ράδα της Tuzla υπάρχει η ακόλουθη λίστα παροπλισμένων πλοίων: Assos Seaways Artemis Seaways Fadiq Paqize Pergamon Seaways UND Atilim Επιπλέον στα ναυπηγεία είναι το Gallipoli Seaways. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 On 11/25/2019 at 5:03 PM, Nick the Greek said: Πρόκειται για το σχετικά πρόσφατα μετονομασθέν Don Candido (IMO 7901734). Έχει χτιστεί σαν Bahia de Malaga το 1980 από τα ναυπηγεία Astander(150) και δούλευε για την Balearia από τότε εώς το 2009 οπότε και πουλήθηκε στην Τουρκία με το όνομα Med Dream. Το 2014 έγινε Lady Su και με σημαία Sierra Leone έκανε δρομολόγια από το Tasucu της Τουρκίας στα Κατεχόμενα και πιο συγκεκριμένα στην Αμμόχωστο. Τον Απρίλιο πουλήθηκε σε εταιρεία με έδρα την Ισημερινή Γουινέα και έκτοτε ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της ιστορίας του. Στο ναυπηγειο της tuzla το πήρε το μάτι μου σε κάποιες φωτο,βαμμένο και απαστράπτον στα πρότυπα Φοίβου, κόκκινο και με μαύρες γραμμές στα παράθυρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 8, 2022 Share Posted October 8, 2022 On 5/21/2019 at 2:07 PM, Nick the Greek said: Για την ακρίβεια θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε από τα Kaunas, Vilnius, Greifswald. Και τα 3 βρίσκονται στη Μαύρη Θάλασσα και μάλιστα είναι ενεργά νομίζω. Ενδιαφέρον όμως έχει η ιδέα για τη ναυπήγησή τους, όπως μου την είχε διηγηθεί κάποτε ένας συνασθενής. Θα δείτε πως όλα ήταν χτισμένα στην Ανατολική Γερμανία στα τέλη της δεκαετίας του 80, αρχές 90. Και υπήρχε λόγος γι αυτό. Θυμηθείτε λίγο το χάρτη της εποχής οι παλαιότεροι, γνωρίστε τον οι νεότεροι. Όπως βλέπετε η τότε DDR / Ανατολική Γερμανία ήταν περιτριγυρισμένη από κράτη είτε Δυτικά(με την πολιτική έννοια του όρου), είτε από κράτη με την ίδια ιδεολογία μεν, που για κάποιον όμως περίεργο λόγο έχουν προηγούμενα με τους Γερμανούς, δε(Τσεχοσλοβακία, Πολωνία). Με λίγα λόγια σε περίπτωση ένοπλης σύρραξης με τη Δύση, οι Ανατολικογερμανοί δεν αισθάνονταν ασφαλείς ως πρός το ότι η σύμμαχός τους ΕΣΣΔ θα μπορούσε να τους υποστηρίξει επαρκώς με πολεμικό υλικό. Έτσι αποφασίστηκε η ναυπήγηση αυτής της σειράς των πλοίων, έτσι εξηγείται η βαριά και στιβαρή κατασκευή τους που παραπέμπει περισσότερο σε αρματαγωγά. Διότι αυτή ήταν βασική παράμετρος της κατασκευής τους. Σε καιρό ειρήνης, θα λειτουργούσαν ως ferries όπως όλα τα άλλα. Εν καιρώ πολέμου όμως θα μπορούσαν να μεταβληθουν εν μία νυκτί σε αρματαγωγά και να μεταφέρουν όλα τα βαρέα άρματα και οπλισμό της εποχής από την ΕΣΣΔ πρός την Ανατολική Γερμανία. Οι πολιτικές εξελίξεις πρόλαβαν το σχεδιασμό τελικά και τα πλοία αυτά έμειναν άχρηστα ως πρός το στρατιωτικό τους καθήκον, ευτυχώς για όλους μας. Τα 3 αυτά πλοία επλήγησαν από τον πόλεμο στην Ουκρανία, ας δούμε που κατέληξαν. Το Greifswald είναι εδώ και καιρό στην ράδα του Karasu, χωρίς δουλειά Το Kaunas σε δρομολόγια ανάμεσα στο Karasu και την Varna της Βουλγαρίας, υποθέτω πως η Varna αντικαθιστά το Chornomorsk και το φορτίο που μεταφέρεται έχει σύνδεση με την Ουκρανία. Το Vilnius βρήκε δουλειά στο Algeciras - Tanger Med Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 23, 2022 Author Share Posted November 23, 2022 1 hour ago, polmyt said: εν πλω με φοντο τη ραδα του Kartal Γιατι ειναι ολα ξεφορτωτα στη ραδα; Ειναι κοντα σε ναυπηγεια ή καποιο λιμανι φορτωσης; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 Πολλοι λογοι, αναμονη για φορτωση αναμονη για orders,αναμονη για περασμα στη μαυρη και απέναντι για ειναι η Yalova με ναυπηγεια Πικ εντ τσουζ Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 Αυτα που ειναι να περασουν Μαυρη Θαλασσα πανε στη ραδα που ειναι νοτιοδυτικα της Κωνσταντινουπολης διπλα στο στενο του Βοσπορου. Επειδη η συγκεκριμενη ραδα, που φαινεται στη φωτο, ειναι κοντα στη Tuzla, θεωρω οτι προκειται για πλοια που περιμενουν να μπουν στα ναυπηγεια ή μολις βγηκαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 Κ ομως αρκετα περιμενουν κ εκει σε περιοδους αιχμης κ μη Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 Να ριξουμε ενα βλεφαρο και σε ενα ταχυπλοακι της IDO Προκειται για το NUSRET BEY το οποιο και βλεπουμε δεμενο στο Kadikoy Κατασκευασμενο το 1988 ,πρεπει να ειναι απο τα πρωτα ταχυπλοα της εταιριας και απο οτι βλεπω το μοναδικο ονομα που ειχε στο παρελθον ειναι NUSRET.Περνει 449 επιβατες και θεωρητικα εχει ταχυτητα 32 μιλια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now