Jump to content
Shipfriends

Thunder (IMO 9188867)


Ssiap21
 Share

Recommended Posts

Ας δούμε την αριστερή μπάντα του Thunder με που έχει φορέσει τα σινιάλα της Fast Ferries. Στη δεξιά πλευρά έκαναν τη προετοιμασία για να βαφτούν τα σινιάλα και στη πρύμη έχει τοποθετηθεί ο αναδιπλούμενος καταπέλτης των οχημάτων. Οπότε βλέπουμε τη διαφορά στη πλώρη μεταξύ της βαμμένης και της μη βαμμένης πλευράς.

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται ωραία δουλειά εντός του πλοίου. (Υπάρχουν και κάποιες πρώτες φωτογραφίες στον λογαριασμό του τεχνικού γραφείου που το έχει αναλάβει) 

Ελπίζω και μηχανικά να είναι σε καλή κατάσταση και να μην υπάρχουν προβλήματα αντίστοιχων ταχύπλοων που έχουν έρθει από το εξωτερικό. 

Link to comment
Share on other sites

Το αρχιτεκτονικό γραφείο Δρακάτος έχει αναλάβει το εσωτερικό του πλοίου. Το ίδιο γραφείο έχει κάνει την διαμόρφωση εσωτερικών χωρων και σε άλλα συμβατικά και ταχύπλοα (όπως το hellenic highspeed και το Σαντορίνη Παλάς)

Screenshot_20210605-050521_Instagram.thumb.jpg.20578f5c9ced48baa1096c2623328ab5.jpgfastferries_official_2588528180572001150_StorySaver_image.thumb.jpg.957c9ec0ec62373c72461746a641bb0b.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 5/30/2021 at 4:04 PM, Nick the Greek said:

Με δεδομένο πως το Hellenic Highspeed θα είναι στα δρομολόγια και θα κρατήσει τη θέση του στο δόντι του Τζελέπη, το Thunder σε ποιά θέση το βλέπουμε να καταλήγει σαν αφετηρία από τον Πειραιά?

Μάλλον στου Τζελέπη θα δένει το ταχύπλοο με πιθανότερη θέση αυτή του Hellenic Highspeed.

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρεί κανείς κάτι πολύ δυσάρεστο για τον επιβάτη,τα καθίσματα δεν είναι ανακλινόμενα.

Όταν δεν υπάρχει άνεση,τι να τα κάνεις τα υπόλοιπα...

 

Link to comment
Share on other sites

δεν ειμαι απολύτως βέβαιος ότι δεν ειναι ανακλινόμενα. πάντως δεν με χαλάει. η άνεση του μπροστινού είναι η δυσφορία του πίσω τις περισσότερες φορές

Link to comment
Share on other sites

Φαινονται ιδια με αυτα που εβαλαν στο Blue Galaxy στην τελευταια ανακαινιση οταν το πηραν οι τραπεζες τα οποια ειναι ανακλινομενα.

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι βλεπω τα καθίσματα πιθανότατα είναι του κατασκευαστικού οίκου model mobler, του οποίου όλα τα μοντέλα είναι ανακλινόμενα . 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δίνοντας αυτό το όνομα στο ταχύπλοο πιστεύω βάζουν και το πήχη ψηλά όσο αναφορά τη ταχύτητα του.Για να δικαιολογεί το όνομα του πρέπει να έχει υπηρεσιακή πάνω από 33-35 κόμβους.Είμαι πολύ περίεργος να δω με τι ταχύτητες θα εκτελεί τα δρομολόγια του.

Link to comment
Share on other sites

Καλά αυτό νομίζω δεν έχει σημασία, ας δούμε το Superspeed, ας δούμε το όνομα της εταιρείας του (Fast Ferries), το όνομα δε λέει κάτι.

Ακόμα και ο Ζολώτας έφερε το Εξπρές στο όνομά του...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται για ένα πλοίο στο οποίο έγιναν εκτεταμένες εργασίες επισκευής στο μηχανολογικό τομέα , μετασκευής και προσαρμογής του στην Ελληνική Σημαία. Σίγουρα έχει γίνει εξαιρετική δουλειά, έχει πέσει χρήμα  αλλά θα πρέπει να έχουμε υπομονή για να δούμε τις πραγματικές του δυνατότητες.

Σε γενικότερο πλαίσιο ,  στα ταχύπλοα για να ανοίξεις στροφές πρέπει να έχεις κάνει πρώτα όλες τις ρυθμίσεις των μηχανών που απαιτούνται, να έχουν ξεπεραστεί όλες οι πιθανές παιδικές ασθένειες, να έχεις κάνεις ένα σωστό monitoring  ... κι όταν είσαι σίγουρος ανοίγεις.

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο ταχύπλοο είναι λίγο μεγαλύτερο από το Power Jet και λίγο μικρότερο από το Highspeed 4.Φοράει όμως ίδιες μηχανές με το Power Jet.Θεωρητικά λοιπόν δε πρέπει να έχει μεγαλύτερη ταχύτητα από το Power ενώ για να πιάσει τα 36+ του HS4 θα ζορίζεται αρκετά.Ρεαλιστικά πρέπει να έχει υπηρεσιακή γύρω στους 32 κόμβους,όταν βγει.

Link to comment
Share on other sites

H FAST FERRIES ΔΙΝΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟ SITE THΣ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ:

ΜΗΚΟΣ: 86,60 μέτρα
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 36 κόμβοι
ΕΠΙΒΑΤΕΣ: 1068
ΟΧΗΜΑΤΑ: 210 ΙΧ αυτοκίνητα

ΟΠΟΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 32-33 ΚΟΜΒΟΥΣ

THUNDER_livery_small.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εκείνο που παρατήρησα μόλις είναι ότι η εταιρία επέλεξε να συνεχίσει τον μαύρο  χρωματισμό στο ύψος των παραθύρων σε σημεία που δεν υπάρχουν παράθυρα με συνέπεια κατά την γνώμη μου να φαίνεται νεότερο το πλοίο σε σχέση με την φορεσιά της Ido

20210701_215414.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...