Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αραγε που θα το δούμε του χρόνου ; Στο κλασικό από Ραφήνα μέχρι Σαντορίνη;;

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/4/2019 at 9:54 PM, Superfast VI said:

Κανένα βαπόρι θα φέρει κανείς; 

Υπομονή και όλο και κάποιος θα επαναδραστηριοποιηθει

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, pie said:

Αραγε που θα το δούμε του χρόνου ; Στο κλασικό από Ραφήνα μέχρι Σαντορίνη;;

Εάν και είναι πολύ νωρίς για πρόβλεψη πιστεύω ότι το αρχικό δρομολόγιο του Super Express (που έκανε τελικά το Super Speed) από Ραφήνα μέχρι την Αμοργό, μιας και αυτό ήταν ιδέα της Fast Ferries. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλορίζικο, πάντως θα μπορούσαν να βρουν ένα καλύτερο όνομα!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλορίζικο όντως, και σε σχέση με τα ονόματα ταχυπλόων γενικά δεν με χαλάει καθόλου. Σίγουρα καλύτερο από τα Cat-something, Jet-something, Super-something. Έχω δε να κάνω και μια πρόταση στην εταιρεία, πιστεύω να δώσει funky αέρα στο πλοίο και μια διαφορετική πινελιά.

 

Σαν εισαγωγή στην ανακοίνωση-καλωσόρισμα που βγαίνει συνήθως στον απόπλου από τα διάφορα λιμάνια, του στύλ "Η Fast Ferries σας καλωσορίζει" κλπ, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ένα τραγούδι που παραπέμπει καρφί στο όνομα το πλοίου. Είναι η εισαγωγή από το Thunderstruck των AC DC, εκεί που με υπόκρουση το σόλο της κιθάρας το chorus τραγουδάει "Thunder! - Thunder!". Πάμε λίγο:

  

Οι προσκυνητές της Τήνου:D δεν θα το εκτιμήσουν στα σίγουρα αλλά γενικά για μένα θα ήταν πολύ προχώ και θα έκανε διαφορά. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)


αν παρει και γατακια να τα ονομασουν ThunderCats 

και να ανοιγει ετσι  :)

 

καλοριζικο!

Edited by wysiwid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα θα γίνουν. Ο Παναγιωτάκης σε ό,τι παίρνει πάντα το ξηλώνει όλο το εσωτερικό και το φτιάχνει απ'την αρχή. Εδώ είχε κάνει το ίδιο και στο ήδη δικό του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ όταν το κατέβασε στο Αιγαίο. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και γω πιατευω οτι θα γινουν αλλαγες

Το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ βεβαια για μενα δεν ειναι το καλυτερο παραδειγμα.Ετσι οπως ηταν εσωτερικα οσο δουλευ στην Κερκυρα,ηταν αναγκαια η ανακαινηση του οταν κατεβηκε ατο Αιγαιο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά όλα αυτά αλλά το να φέρνεις 21 στα 22 χρόνων βαπόρι μόνο ανανέωση δε το λες.. 

Κατά τη γνώμη μου καλά τα ταχύπλοα αλλά όχι για την Ελλάδα.. Ειδικά για τις γραμμές του Αιγαίου. 

Με το ρυθμό που πάμε ο Μάριος και οι λοιποί θα κάνουν το Αιγαίο μουσείο ταχύπλοων των Austal και Incat. 

Το Αιγαίο θέλει βαπόρια τύπου Μύκονος, Δηλος

Που έχουν και τη ταχύτητα, τους χώρους  αλλά και τη δυνατότητα να ανταπεξελθουν στο απαιτητικό περιβάλλον της Ελλάδας. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εάν και είναι πολύ νωρίς για πρόβλεψη πιστεύω ότι το αρχικό δρομολόγιο του Super Express (που έκανε τελικά το Super Speed) από Ραφήνα μέχρι την Αμοργό, μιας και αυτό ήταν ιδέα της Fast Ferries. 

Λίγο δύσκολο πιστεύω, διότι όσο ήταν Τ superspeed δεν είχε επιτυχία.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Nereus said:

Καλά όλα αυτά αλλά το να φέρνεις 21 στα 22 χρόνων βαπόρι μόνο ανανέωση δε το λες.. 

Κατά τη γνώμη μου καλά τα ταχύπλοα αλλά όχι για την Ελλάδα.. Ειδικά για τις γραμμές του Αιγαίου. 

Με το ρυθμό που πάμε ο Μάριος και οι λοιποί θα κάνουν το Αιγαίο μουσείο ταχύπλοων των Austal και Incat. 

Το Αιγαίο θέλει βαπόρια τύπου Μύκονος, Δηλος

Που έχουν και τη ταχύτητα, τους χώρους  αλλά και τη δυνατότητα να ανταπεξελθουν στο απαιτητικό περιβάλλον της Ελλάδας. 

Προσυπογράφω. Όταν ρώτησα πιο πάνω αν θα φέρει κανείς βαπόρι εννοούσα κανονικό βαπόρι και όχι κονσερβοκούτι. Καμία ανανέωση και καμιά πρωτοτυπία. Όλοι πουλάνε τον προορισμό και το πόσο γρήγορα θα φτάσει κάποιος (λέμε τώρα) και όχι τη διαδρομή αυτή καθεαυτή. Το ταξίδι στο αρχιπέλαγος των Κυκλάδων είναι από μόνο του προορισμός. Όχι να είσαι κλεισμένος σε ένα κουτί και να καβαλάς τον ώμο του διπλανού για να δεις τη θάλασσα. Θα μπορούσε κάποιος να διαφημίσει τη διαδρομή. 

Το μόνο παρήγορο είναι το καλό προφίλ που έχει η εταιρεία η οποία παρότι βρέθηκε με ταχύπλοο για πρώτη φορά φέτος έδειξε πολύ καλά δείγματα. Όπως και να έχει καλοτάξιδο βέβαια να είναι. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλα το κονσερβοκουτι πουλαει ομως κ γεμιζει κοσμο!δες τα seajet δες το runner που δεν πεφτει καρφιτσα!η fast ferries εχει κλειδωσει τη γραμμη στα φορτηγα κ στα ι.χ. τα νουμερα μιλανε απο μονα τους κ μπαινει κ στο τρυπακι του γρηγορου για το κατι εξτρα κ σε επιβατες!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Superfast VI said:

Προσυπογράφω. Όταν ρώτησα πιο πάνω αν θα φέρει κανείς βαπόρι εννοούσα κανονικό βαπόρι και όχι κονσερβοκούτι. Καμία ανανέωση και καμιά πρωτοτυπία. Όλοι πουλάνε τον προορισμό και το πόσο γρήγορα θα φτάσει κάποιος (λέμε τώρα) και όχι τη διαδρομή αυτή καθεαυτή. Το ταξίδι στο αρχιπέλαγος των Κυκλάδων είναι από μόνο του προορισμός. Όχι να είσαι κλεισμένος σε ένα κουτί και να καβαλάς τον ώμο του διπλανού για να δεις τη θάλασσα. Θα μπορούσε κάποιος να διαφημίσει τη διαδρομή. 

Το μόνο παρήγορο είναι το καλό προφίλ που έχει η εταιρεία η οποία παρότι βρέθηκε με ταχύπλοο για πρώτη φορά φέτος έδειξε πολύ καλά δείγματα. Όπως και να έχει καλοτάξιδο βέβαια να είναι. 

Δεν νομίζω ότι οι τουρίστες (κυρίως δε οι ξένοι) κλείνουν εισητηρια επειδή τους αρέσει να αρμενίζουν στα πέλαγα όπως ίσως σε κάποιους από εμάς. Τι ακριβώς θα μπορούσε κάποιος να πουλήσει ώστε να στέκει εμπορικά αυτό το επιχείρημα ; την ομορφιά και τα αξιοθέατα που θα μπορούσαν να υπάρχουν σε μια σιδηροδρομικη γραμμή ας πούμε; 

 

Σημασία έχει η κίνηση αυτή να αποδειχθεί εμπορικά σωστή γισ την εταιρεία. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν το βαπόρι γεμίζει κόσμο. Και κόσμο γεμίζει όταν ο υποψήφιος επιβάτης ξέρει ότι θα φτάσει γρήγορα και λογικό κόστος στον προορισμό του 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το νεο αποκτημα της Fast ferries δεμενο στη προβλητα περαματος

20190901_120321-01.thumb.jpeg.a658f4aa98229af9463d0179e436baaf.jpeg

Edited by margaritis24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nα το δούμε και σε μερικές απογευματινές φωτογραφίες από μένα. Εντυπωσιακό, μεγάλο και με ωραίο όνομα που είχε ακουστεί και για αλλού παλιότερα. Καλοτάξιδο να είναι κι αναμένουμε να το δούμε με τα σινιάλα της Fast Ferries, τα οποία το συγκεκριμένο πλοίο της θα τα επαληθεύει κιόλας!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Thunder εσωτερικά στο γκαράζ του μοιάζει με το Highspeed 4 (έχει πλατεία στη πλώρη) σε αντίθεση με το αδελφό του Worldchampion Jet. Σίγουρα θα δούμε τη προέκταση του καταπέλτη των οχημάτων γιατί είναι κοντός για τα Ελληνικά λιμάνια. Εσωτερικά το πλοίο έχει τρία σαλόνια (ένα μπαρ στο πρυμνιό σαλόνι και ένα στο πλωριό σαλόνι) στο πρώτο κατάστρωμα (γύρω στις 800 θέσεις) και ένα σαλόνι Α θέσης στο κατάστρωμα της γέφυρας (130 θέσεων) με το μπαρ του. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τις αλλαγές θα κάνει η Fast Ferries στη διάρκεια της επισκευής του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως μου φαίνεται περίεργο που ο Παναγιωτάκης δεν αγόρασε το helenic highspeed που πήγε τόσο καλά φέτος και πήρε το Thunder!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...