Jump to content
Shipfriends

Thunder (IMO 9188867)


Ssiap21

Recommended Posts

3 hours ago, Villandry said:

Μου το επιβεβαιωσες.

 

Η περίπτωση να έχουν κάτι αλλάξει σε μια η σε περισσότερες μηχανές και στο πρώτο/πρωτα δρομολόγιο/α να πηγαίνουν με λίγο χαμηλότερες στροφές , δεν παίζει ;;;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συμφωνοι, όμως έστω κ έτσι, δεν θα πρεπε να γίνεται το στρωσιμο της μηχανής στο δρομολόγιο εφόσον κάθεται από το Σεπτέμβριο.

Edit: Έξω από τη Μυκονο πλέει με 35 μίλια

Edited by togias_k
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο δεν ταξίδευε με χαμηλότερη ταχύτητα ούτε λόγω κάποιου προβλήματος του, ούτε λόγω στρώσιματος των μηχανών. Το έχουμε πει πολλές φορές ότι ένα ταχύπλοο που είναι φορτωμένο φουλ στο γκαράζ χάνει αρκετή ταχύτητα στο ταξιδεμα.

Screenshot_2022-06-10-16-47-38-866_com.marinetraffic.android.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Annivas said:

Η περίπτωση να έχουν κάτι αλλάξει σε μια η σε περισσότερες μηχανές και στο πρώτο/πρωτα δρομολόγιο/α να πηγαίνουν με λίγο χαμηλότερες στροφές , δεν παίζει ;;;

Είναι λογικό?

Οι δοκιμές γίνονται στα δοκιμαστικά ή στα εμπορικά δρομολόγια?

Ρωτώ εσάς γιατί έχετε μια σχετική εμπειρία.😉

Link to comment
Share on other sites

Όντως..στην πρώτη φωτογραφία το πλοίο φαίνεται έμπλωρο. Λογικά λόγω φορτίου (Ι.Χ.) να ήταν καθισμένη η πλώρη, εξού και η μειωμένη ταχύτητα. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Villandry said:

Είναι λογικό?

Οι δοκιμές γίνονται στα δοκιμαστικά ή στα εμπορικά δρομολόγια?

Ρωτώ εσάς γιατί έχετε μια σχετική εμπειρία.😉

Το στρώσιμο για να πάρουν ανοχές οποιαδήποτε μέταλλα είναι καινουρια στις μηχανές , δεν εμπίπτει στις δοκιμές , ούτε γίνεται σε μια , δυο η τρεις ώρες 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Οκ.

Αυτό δεν το γνώριζα γι αυτό κι επικαλέστηκα την πείρα σας.

Μου φαίνεται παράξενο πάντως να γίνονται όλες αυτές οι ρυθμίσεις σε εμπορικό δρομολόγιο.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή το πλοίο ανοικτά του Σαρωνικού με 34,3kn οπότε μια χαρά πάει και η εταιρία του δεν έχει πολύ σφιχτά δρομολόγια που πιστεύω θα κάνει το πλοίο συνεπές στα ωράρια του!!!

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι όμως να πηγαίνει γεμάτο στα νησιά του δρομολογίου του και ας πηγαίνει και με 30 κόμβους.Με το πετρέλαιο στο 1.4 το τόνο για τις 10 ώρες που δουλεύει και 5.5 τόνους κατανάλωση χρειάζεται καθημερινά 77 χιλιάρικα πετρέλαιο.Σήμερα που είναι το μισό γεμάτο με μια μέση τιμή εισιτηρίου στα 40 ευρώ έχοντας αφαιρέσει φόρους κλπ αν έχει στο κυκλικό 800 άτομα όπως σήμερα βγάζει μόνο 32 χιλιάρικα και άντε ακόμα 4 χιλιάρικα τα ΙΧ...Επομένως σήμερα μπαίνει μέσα 41 χιλιάρικα ,και αυτό ένα από τα τριήμερα με τον περισσότερο κόσμο...Αν δεν αυξηθεί γρήγορα η κίνηση στη γραμμή προβλέπω να ξεκινάει περικοπές δρομολογίων...Δηλαδή το πλοίο πρέπει να ταξιδεύει με 800 επιβάτες και στις δύο διαδρομές μαζί με το μισό γκαράζ ΙΧ για να βγάλει έστω κάποιο κέρδος...

Link to comment
Share on other sites

Όταν όμως το world έχει περιληπτικές 3000 άτομα τη μέρα μην πω και παραπάνω με μέσο όρο εισιτηρίου 60 ευρώ αν αφαιρέσεις φόρους κλπ βγάζει 180.000 καθαρά, χωρίς ΙΧ.Τα καύσιμα είναι για 11 ώρες τη μέρα με 9 τόνους την ώρα και 1.4 το τόνο = 139.000.Άρα αφήνει καθημερινά 40.000 κέρδος στην εταιρεία του και δε μπαίνει μέσα 40 χιλιάρικα...Έχει μια διαφορά...

υ.γ:Αν είναι off topic παρακαλώ να μεταφερθεί στο αντίστοιχο thread

Link to comment
Share on other sites

Καλα κέρδος δεν είναι….Το κόστος καυσίμων ειναι ο μεγάλος βραχνάς αλλα σε αυτο  πρόσθεσε μισθοδοσίες πληρώματος ,επισκευές & ανταλλακτικά , ασφάλειες (P&I , HM) , λάδια , χημικά , Απορρίμματα , λιμανιατικα &καβοδετες , διαφορά εφόδια , ακόμη κι έτσι το περιθώριο κέρδους συρρικνώνεται πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία και κέρδος να μην είναι , δεν σε βάζει τουλάχιστον μέσα 40 χιλιάρικα + αυτά που ανέφερες...To world εντομεταξύ κάτω από 700-800 άτομα σε αναχώρηση του δε πέφτει από κανένα νησί.Και σε αυτό το νούμερο που ανέφερα δεν έχω βάλει ΙΧ,ενώ έχω βγάλει τα ενδοκυκλαδικά από Σαντορίνη-Μύκονο για Σύρο-Νάξο-Ίο...

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό που λέει ο κύριος Αννίβας, δεν είναι μόνο έξοδο τα πετρέλαια αλλά και άλλα.

Ξέχασε βέβαια την εφορία.

Αλλά οκ.

Αντιστοίχως και τα κέρδη.

Μετρούν και οι ενδιάμεσες μετακινήσεις.

Μετρούν και τα καταστήματα επί του πλοίου.

Γιατί κι από εκεί προκύπτει έσοδο.

Και σημαντικό μάλιστα.

Κι αυτή είναι η ικανή και αναγκαία συνθήκη για την επιτυχία των πλοίων.

Δε μπορούν να κοντραρουν το αεροπλάνο, στις τιμές και τους χρόνους.

Σε επίπεδο παροχών όμως αλλάζουν τα πράγματα.

Εκεί πρέπει να εστιάσουν οι καθ'ύλην αρμόδιοι.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και ευχαριστω για την αποδοχή ! Θα ηθελα να μοιραστώ μαζι σας μια πληροφορία που έμαθα και έχει να κάνει με το Thunder από όσο έμαθα η κίνηση του Thunder δεν είναι η αναμενόμενη τα νούμερα είναι απογοητευτικά παρόλα αυτα η Fast Ferries τουλάχιστον φέτος θα το κρατήσει στην γραμμή του Πειραιά τώρα όσον αναφορά την επόμενη χρόνια όπως μου είπαν είναι πολύ μακριά αλλά σκέφτονται σε περίπτωση που το Αικατερίνη αποχωρήσει από την εταιρία μιας και υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για αυτο πιθανόν να το δούμε στην θέση του (βέβαια όπως ανέφερα τα παραπάνω σχετικά με το Αικατερίνη δεν είναι επιβεβαιωμένα από την εταιρία απλώς ακούγονται   )

Ευχαριστω Πολύ και Καλή Συνέχεια σε όλους !

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Φέτος η γραμμή δεν έχει το Hellenic Highspeed για Μύκονο ενώ το Santorini Palace από 3 φορές έχει 1 φορά τη Σύρο στο δρομολόγιο του.Με τα κριτήρια αυτά η γραμμή θα έπρεπε να πηγαίνει καλύτερα από πέρυσι,πράγμα το οποίο δε φαίνεται να ισχύει.Δε ξέρω που μπορεί να κάνει λάθος η εταιρεία.Ίσως θα πρέπει να ρίξει τις τιμές παρόλο που ακούγεται παράξενο και να τραβήξει κόσμο.Χειρότερες περιληπτικές από τώρα δε πρόκειται να κάνει,ενώ αν υπήρχε και μια διαφήμηση αποκλειστικά για το πλοίο και όχι σποτάκια των 12 δευτερολέπτων θα βοηθούσε πραγματικά τη κίνηση του.Τώρα για του χρόνου είναι νωρίς να δούμε που θα πάει αλλά φαντάζει σωστή μια μετακίνηση του πλοίου στη Ραφήνα.Εκεί το καλοκαίρι του 2019 το Hellenic Highspeed είχε πολύ καλές πληρότητες παρόλο τον ανταγωνισμό.Εγώ πιστεύω οτι θα ανέβει η κίνηση του όσο προχωράει το καλοκαίρι.Πέρυσι μη ξεχνάμε ξεκίνησε 7 Ιουλίου.Ίσως ακόμα να είναι νωρίς

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Όντως ξεκίνησε πιο νωρίς από περυσι, και περυσι ξεκίνησε πολυ μουδιασμενα αλλά σχεδόν μέσα Ιουλίου. 

Εχω την εντύπωση ότι και η Seajets και οι Μινωικές δουλευουν καλύτερα με τους τουρίστες και είναι έμπειροι στο χώρο με τους ξένους. Νομίζω ότι η Fast Ferries με το Thunder <<υπολογίζει>> τους Έλληνες με τις οικονομικές τιμές, οπου ο Έλληνας πλήττεται με την ακρίβεια. 

Εγώ ένα πραγμα θα πω. Για να παει κάποιος στην Ίο (που αν μη τι άλλο χαρακτηρίζεται η 2η Μυκονος) , είτε πρέπει να δώσει το λιγότερο 67,00€ με το Superexpress ή να χάσει τη μέρα με το BS Patmos. Μια σκέψη κάνω... 

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι έχει δρόμο ακόμα..είναι πολύ νωρίς όπως λένε όλοι παραπάνω. Το δρομολόγιο και το πλοίο είναι κάτι το διαφορετικό και με την πάροδο του καλοκαιριού θα πιάσει καλυτερα. 

Link to comment
Share on other sites

Λόγια του αέρα, πάνω σε μία περίοδο καλοκαιριού που, προς το παρών, δεν έχει ξεκινήσει.

Λίγο υπομονή ακόμα και τα τελικά αποτελέσματα τον Αύγουστο.

Edited by CptFourtounas
Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβώς !!! Το βαπόρι έχει ξεκινήσει μόλις 5 ημέρες τα δρομολόγια του … μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα, ο απολογισμός γίνεται πάντα στο τέλος της σεζόν . 

Link to comment
Share on other sites

τα σχόλια πάντως σε αυτό και άλλα θέματα θα μπορούσαν εύκολα να αποτελέσουν και αντικείμενο μελέτης :)

Το πλοίο δεν εχει κλεισει ούτε μια εβδομάδα από την έναρξη των δρομολογίων του και ήδη έχουν βγει διάφορα συμπεράσματα απο διάφορα μέλη. 

Να θυμήσω μόνο ότι όταν κατά το πολύ πρόσφατο παρελθόν κάποια άλλη εταιρεία, έκανε περικοπές δρομολογίων ή αλλαγές λόγω χαμηλής κίνησης στις μολις πρώτες μέρες μιλούσαμε τότε για σπασμωδικές κινήσεις, έλλειψη ψυχραιμίας και διάφορα άλλα. 

Εδώ μιλάμε για μια εταιρεία με εξαιρετική συνέπεια και σταθερότητα επί πολλά χρόνια. Δεν νομίζω πως δεν έχουν πλάνα ή έχουν όρεξη να κάψουν χρήμα. Προφανώς και η Seajets πηγαινοέρχεται γεμάτη απο τα πρώτα κιόλας δρομολογια αλλά η κάθε εταιρεία ακολουθεί τη δική της στρατηγική οπότε το ταμείο θα γινει στο τέλος της σεζόν 

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον ιπτάμενο @hayabusagr, προφανώς είναι βιαστικές οι εκτιμήσεις, είμαστε ακόμα στην αρχή της σεζόν. Η εταιρεία έχει επενδύσει σε ένα διαφορετικό δρομολόγιο που απευθύνεται και στους Έλληνες ταξιδιώτες, για τους οποίους η σεζόν δεν έχει αρχίσει ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...