Jump to content
Shipfriends

Thunder (IMO 9188867)


Ssiap21

Recommended Posts

  • Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καινούργιο βαπόρι στην Ακτοπλοΐα μας το Thunder, οπότε ας παρουσιάσω το εσωτερικό του μετά από πρόσφατο ταξίδι μαζί του. Στο Thunder η επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων γίνεται από μοναδικό καταπέλτη του πλοίου και σίγουρα είναι ένα μειονέκτημα, γιατί καθυστέρει τη φόρτωση του πλοίου. Το γκαράζ είναι νέτο στη μέση και δεξιά & αριστερά έχει πατάρια για ΙΧ, που συγκοινωνούν στη πλώρη και κάνουν πιο εύκολη και πιο γρήγορη τη φόρτωση των ΙΧ. Για την επιβίβαση των επιβατών υπάρχουν σκάλες δεξιά και αριστερά αλλά και πλώρα. Στη δεξιά πλευρά πρύμα υπάρχει και ο ανελκυστήρας για τους επιβάτες που δεν μπορούν να ανέβουν τις σκάλες.

Ξεκινώντας από πρύμα στο κατάστρωμα των σαλονιών υπάρχει ένας μικρός χώρος στο ανοικτό κατάστρωμα για την ολιγόλεπτη παραμονή των επιβατών στα λιμάνια του δρομολόγιο του, αλλά και τα χειριστήρια του καταπέλτη. Μετά συναντάμε το πρυμνιό σαλόνι που είναι μια αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε μπεζ και κόκκινη απόχρωση και το μπαρ του σαλονιού.

Προχωρώντας προς τα πλώρα από το ξύλινο δάπεδο του διαδρόμου συναντάμε το μεσαίο σαλόνι που αποτελείται από αεροπορικά καθίσματα σε καφέ σκούρα απόχρωση στις μπάντες του πλοίου και στη μέση με κόκκινα απόχρωση αεροπορικά και ένα μεγάλο χώρο εναπόθεσης των αποσκευών. Προχωρώντας προς τα πλώρα συναντάμε μετά το αίθριο, που υπάρχει το κλιμακοστάσιο για το σαλόνι της VIP θέσης, ο χώρος υποδοχής και το κατάστημα του πλοίου.

Τέλος έχουμε το πλωριό σαλόνι που είναι μια μεγάλη αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε μπεζ απόχρωση πλώρα και σε κόκκινη απόχρωση πρύμα και στις μπάντες με τραπεζάκια ανάμεσα στα καθίσματα, καθώς και το δεύτερο μπαρ του πλοίου.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα της γέφυρας έχουμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα χωρίς κάποιο κάθισμα και μπορούν να βγουν όλοι οι επιβάτες κατά τη διάρκεια της παραμονής στα λιμάνια του δρομολογίου του. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του πλοίου στο κατάστρωμα της γέφυρας συναντάμε σαλόνι της VIP θέσης με μπεζ και καφέ σκούρα απόχρωση αναπαυτικά αεροπορικά καθίσματα με τραπεζάκια ανάμεσα τους. Πλώρα είναι το μπαρ του σαλονιού και η είσοδος από το κλιμακοστάσιο

Τέλος ας προσθέσουμε μια φωτογραφία από τα χειριστήρια στις βαρδιόλες του πλοίου.

 

Υ.Γ: Οι γενικές εντυπώσεις του πλοίου είναι ότι είναι πολύ φωτεινό στο εσωτερικό το και έχει αρκετούς ελευθέρους χώρους, παρά το πρωτόκολλο ων 1068 ατόμων που έχει. Συνεπές στο ωράριο του γιατί τα δρομολόγια του είναι σχεδιασμένα με λογικές ταχύτητες, άσχετα εάν το πλοίο αναπτύσσει και παραπάνω ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας ταξιδέψει με το πλοιο σε γενικές γραμμές μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, τα μόνα αρνητικά ηταν ότι στην αποβίβαση χρειάστηκε πολύ ωρα με το αυτοκίνητο καθώς έβγαιναν εναλλάξ του πάνω γκαράζ με του κάτω και ότι κατά την διάρκεια του ταξιδιού δεν επιτρεπόταν να βγεις στο κατάστρωμα ενώ αν δεν κανω λαθος σε αλλά ταχύπλοα επιτρέπεται.

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων θα πραγματοποιήσει το τελευταίο δρομολόγιο για φέτος στις 19/09. Αν εξαιρέσουμε τις μερες με το πρόβλημα στην μηχανή και τις καθυστερήσεις που επέφερε αυτό, εξυπηρέτησε πολύ καλά την γραμμή του και είχε πολύ καλη επιβατική κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

H ζημια εγινε μετα τη Συρο προς Μυκονο οπου η ταχυτητα του πλοιου επεσε μεχρι και τα 10 μιλια.Απο εκει και περα ολο το υπολοιπο δρομολογιο εγινε με ταχυτητες απο 24-27 μιλια ,αρα με μια μηχανη λιγοτερη

Το πλοιο εφτασε Πειραια στις 23.15 με συνολικη καθυστερηση περιπου 1.30 ωρα

Απο κει και περα να πουμε οτι στη χτεσινη επιστροφη απο τα νησια ,το πλοιο ειχε πληροτητα περιπου 65-70% ενω αναλογη ηταν και η πληροτητα του γκαραζ.Η επιβιβαση των επιβατων γινοταν κατα ομαδες ωστε να μην συνοστιζεται οσο ειναι δυνατον ο κοσμος.

Να πουμε οτι ο κλιματισμος ειχε ενα θεματακι ,με αποτελεσμα να υπαρχει ζεστη .Αυτο ισως να ηταν αποτελεσμα και της μια λιγοτερης μηχανης αλλα αυτο ειναι απλα εικασια.Χωρις ιδιαιτερο καιρο το πλοιο κουνησε αρκετα απο Μυκονο για Συρο ,καθως και στο κομματι απο τα Γιουρα μεχρι και τον Κεφαλο,ενω το υπολοιπο ταξιδι ηταν ησυχο.Ασχημη εντυπωση μου εκανε το γεγονος οτι δεν βγαλανε μια ανακοινωση σχετικα με την καθυστερηση.Δεν ειναι κακο να πεις οτι η ωρα αφιξης στο Πειραια θα ειναι η ταδε ,ετσι ωστε να προγραμματισει ο επιβατης πως θα γυρισει σπιτι του και ειδικα αυτοι που δεν εχουν μεταφορικο μεσο.Δεν εχουν ολοι marinetraffic ωστε να ξερουν ποτε θα φτασει το πλοιο.

Στα θετικα ,το πλοιο ηταν καθαρο ,ενω μου φαινεται και αρκετα ανετο απο θεμα διαρυθμισης με σχετικα μεγαλους διαδρομους .Ακομα και γεματο να ηταν δεν θεωρω οτι θα εδινε την αισθηση του στριμωγματος.Επισης το γκαραζ του ειναι αρκετα ανετο και ευκολο.

Αυτη τη στιγμη για μενα ειναι η καλυτερη επιλογη για επιστροφη τουλαχιστον απο Μυκονο και Συρο προς Πειραια. Καλη ωρα αφιξης σε συνδιασμο με καλη τιμολογιακη πολιτικη κανει to THUNDER μια αρκετα εκλυστικη επιλογη.65 ερυω αμαξι και απο 39 ο επιβατης ,οταν η Αττικα εχει το αμαξι 86 ευρω (χωρις καρτα seasmiles) και 42.5 το καθισμα νομιζω οτι ειναι μια χαρα 

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να κανανε τιποτα εργασιες στις μηχανες.Ετσι κι αλλιως ηταν δεμενο απο τις 21.30

Να πουμε επισης οτι εδω και 2-3 μερες εχει επιστρεψει στις κανονικες του ταχυτητες

Link to comment
Share on other sites

Δύο τα φετινά ταξίδια με το Θαντέριον(ή Θάντερκατς όπως το λέει και μια φίλη μου:D), πάμε για σκέψεις-εντυπώσεις-συναισθήματα, που λέγανε και στο δημοτικό σχολείο παλιότερα, όταν σε έβαζαν να γράψεις έκθεση.

 

Πρώτο ταξίδι αρχές Αυγούστου από τη Νάξο για τη Μύκονο. Εδώ η επιλογή ήταν αναγκαστική για διαφόρους λόγους, γενικά δεν είμαι fan των ταχυπλόων αλλά τέλος πάντων εδώ έπρεπε να μπώ στο Thunder. Πρώτη εντύπωση η κίνησή του από και πρός τη Νάξο με καμιά 80αριά ΙΧ σε κάθε κατεύθυνση αν θυμάμαι καλά, εξεπλάγην όταν διεπίστωσα πως μερικές από τις ντάνες αυτοκινήτων που υπήρχαν στο λιμάνι της Καλκούτ... έεεε της Νάξου, δεν ήταν για το Blue Star Delos που έριξε ταυτόχρονα καταπέλτη αλλά για το Παναγιωτάκειο ταχύπλοο. Έχοντας παρακολουθήσει το πλοίο σε κάμποσες προσεγγίσεις του στη Μύκονο, έχω την αίσθηση πως φέτος δούλεψε καλύτερα από τη Νάξο παρά από τη Μύκονο, δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό. Ήμουν πεζός οπότε επιβιβάστηκα τελευταίος των τελευταίων για λόγους αποφυγής συνωστισμού, ευτυχώς δεν είχαμε φαινόμενα στριμώγματος των επιβατών στο γκαράζ για να φύγουμε νωρίτερα, όσες φορές έχω δεί το πλοίο στη Μύκονο δεν παρατήρησα ποτέ κάτι τέτοιο. 

 

Το πλοίο ήταν ευχάριστη έκπληξη παρά το γεγονός ότι έπλεε με μειωμένη ταχύτητα εκείνες τις ημέρες λόγω της μεγάλης σε χρονική διάρκεια βλάβης που το ταλαιπώρησε. Βασικό του χαρακτηριστικό εσωτερικά η φωτεινότητα και η αίσθηση της άπλας που δίνει στον επιβάτη(εκτός από το τυφλό, μικρό, μεσαίο σαλονάκι). Δεν αισθάνθηκα ποτέ μαντρωμένος, δεν αισθάνθηκα κλειστοφοβικά, πολύ συμπαθητικά καθίσματα, γενικά ενέπνεαν οι εσωτερικοί του χώροι ένα συναίσθημα πως είσαι μέσα σε ένα καινούριο, σύγχρονο και πολύ προσεγμένο πλοίο. Στην οικονομική θέση έγινε το ταξίδι μου, μοναδική άσχημη ανάμνηση το γεγονός πως είμασταν τότε μέσα στον ορυμαγδό των πυρκαγιών που νόμιζες πως θα φτάσουν τελικά στην Πλατεία Συντάγματος, και όπου και αν γύριζες το μάτι σου στις τηλεοράσεις του πλοίου, έβλεπες φωτιές και θρήνο. Εσωτερικές φωτογραφίες έχουμε ήδη άφθονες οπότε δεν μπαίνω στον κόπο να προσθέσω. Το ταξίδι πρός τη Μύκονο έγινε με ένα 5αράκι οπότε δεν έχω σχόλια για το ταξίδεμά του.

 

Δεύτερο ταξίδι με το πλοίο στις αρχές Σεπτέμβρη από τη Μύκονο για τον Πειραιά, αυτήν τη φορά με το Zastava. Εδώ η επιλογή του Thunder ήταν συνειδητή, με το Blue Star Paros και το Blue Star Myconos να είναι οι εναλλακτικές επιλογές. Το μεν Paros φτάνει νωρίτερα στον Πειραιά μεν, χάνεις όμως την ημέρα στη Μύκονο από την άλλη. Το δε Myconos φτάνει μετά τα μεσάνυχτα και μέχρι να βγείς από τα φανάρια της Πλατείας Καραισκάκη, έχει βγεί 2 φορές στην πίστα ο Θέμης ο Αδαμαντίδης και είναι η ώρα του πατσά στη Λαχαναγορά:D. Δεν ήταν όμως αυτά που έγειραν την πλάστιγγα στην πλευρά του Thunder. Δεν ήταν καν οι τιμές που ανέφερε παραπάνω ο @polmyt και που από μόνες τους είναι σοβαρότατο κίνητρο. Συζητάμε εκτενώς εδώ στο Shipfriends για τα μονοπώλια και τις αρνητικές τους συνέπειες στην ακτοπλοία, στον επιβάτη και στα νησιά, σαν συχνός ταξιδιώτης λοιπόν της γραμμής δεν βρήκα τον παραμικρό λόγο να ενισχύσω ένα μονοπώλιο που χρόνο με το χρόνο γίνεται και επαχθέστερο. Ειδικά από τη στιγμή που στη συγκεκριμένη γραμμή υπάρχουν ποιοτικότατες εναλλακτικές επιλογές στα πρόσωπα της Fast Ferries και της Golden Star Ferries, όποτε έχω την επιλογή και τη δυνατότητα, προτιμώ να δώσω τα ναύλα μου σε αυτούς. 

 

Στην επιβίβαση με το ΙΧ από τη Μύκονο δεν μου ζητήθηκε η γνωστή δήλωση, ούτε και ήλεγξε το ΛΣ το πιστοποιητικό εμβολιασμού, δεν μου έκανε καλή εντύπωση αυτό, ομολογώ. Το γκαράζ πολύ εύκολο, το πλοίο στον Πειραιά με γεμάτο το κάτω γκαράζ άδειασε μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά ενώ πρακτικότατη και η πλωριά είσοδος στα σαλόνια. Αυτήν τη φορά ταξίδεψα στη διακεκριμένη, όντας πολύ ευχαριστημένος αφ' ενός από το υπόλοιπο πλοίο στο πρώτο ταξίδι και περίεργος να δώ και την διακεκριμένη θέση του πλοίου. Αφ΄ετέρου για λόγους αποφυγής όσο αυτό είναι δυνατόν του συνωστισμού. Η διακεκριμένη δεν απογοήτευσε. Λιτά πολυτελής, ευχάριστη στο μάτι χρωματικά, με αναπαυτικά καθίσματα που διέθεταν θύρες USB και χώρους για αποσκευές ανάμεσά τους, στο ύφος και στύλ που βλέπει κανείς και στα συμβατικά πλοία της εταιρείας. Τολμώ δε να πώ ότι αρχίζει κανείς να διακρίνει το ξεχωριστό στύλ της εταιρείας στους εσωτερικούς χώρους, που χωρίς να είναι λουσάτο σου δίνει την εντύπωση πως μπαίνεις μέσα σε προσεγμένα και καλαίσθητα πλοία. Και εδώ ένα ήσυχο ταξίδι από άποψης καιρού, μάλιστα το πλοίο από τη Σύρο πρός τον Πειραιά 35άρισε και κατέληξε να φτάσει στον Πειραιά 15 λεπτά πρίν από την προγραμματισμένη ώρα αφίξεώς του(2140). Στο μπάρ δεν τους έκανα σεφτέ σε κανένα από τα δύο ταξίδια οπότε δεν έχω κάποιο σχετικό σχόλιο να κάνω.

 

Σε επίπεδο αρνητικής κριτικής και βελτιώσεων για την επόμενη χρονιά θα έλεγα εν πρώτοις πως το πλοίο χρειάζεται λίγο παραπάνω διαφήμιση. Επί παραδείγματι στη Μύκονο που το πλοίο φτάνει σε περίεργες ώρες, υπάρχει κόσμος που δεν ξέρει ότι υπάρχει καν σαν επιλογή και το έμαθε απλά και μόνο λόγω των θετικών μου σχολίων. Το όνομα του πλοίου από μόνο του φτάνει για μια δυναμική καμπάνια που θα το βοηθήσει σε κίνηση. Θα επιμείνω για το δρομολόγιο της Παρασκευής, το πλοίο μπορεί να δημιουργήσει δική του κίνηση. Μπορεί η επιστροφή να είναι λιγότερο εμπορική αλλά πόσο χειρότερα να είναι από την τωρινή του κίνηση σε επιστροφή Παρασκευής? Και μια μικρή μου παραξενιά για το τέλος, αυτές οι ανακοινώσεις που ξεκινούν με το "το πλοίο έχει συμμορφωθεί πλήρως με τους κανονισμούς ασφαλείας" με διαολίζουν. Δηλαδή υπήρχε περίπτωση να μην έχει συμμορφωθεί? Κι αν δεν είχε συμμορφωθεί θα έβγαζαν ανακοίνωση "το πλοίο δεν έχει συμμορφωθεί με τους κανονισμούς ασφαλείας, κάντε το Σταυρό σας?":D. Πολύ κλισέ φράση αυτό, βγάλτε το.

 

Συνολικά πολύ θετική η γενικότερή μου εντύπωση για το πλοίο, αξιολογότατη μονάδα και με ωράρια(τουλάχιστον για το 2021) που προσέφεραν κάτι το διαφορετικό στη γραμμή και μια καλή εναλλακτική επιλογή που και εγώ αλλά και πολλοί φίλοι και συγγενείς τιμήσαμε δεόντως. Ελπίζω ακόμη καλύτερα του χρόνου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Κάπου στην Κωνσταντινούπολη, στη συνοικία Besiktas, βρίσκεται στον οντά του ένας Τούρκος αντίστοιχος Shipfriend(Gemi-arkadas στη γλώσσα τους:D) και βλέποντας το Thunder να ρεμετζάρει στη Μύκονο το περασμένο καλοκαίρι, σκέφτεται: Βάι-βάι-βάι, μας πήραν οι Γιουνάν τον Τουργκούτ Οζάλ, ταχύπλοο-τεφαρίκι πράμα και τον έκαναν Thunder :D. Τον καταλαβαίνω, τουλάχιστον όμως το βαπόρι έπεσε σε καλά χέρια και διατηρείται κουφετάκι.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Κατά τη γνώμη μου η πρύμνη του πλοιου θα έπρεπε να αλλάξει χρωματισμό. Καταλαβαινω ότι το γκρι είναι το ιδανικό για τα καυσαέρια από τις απολήξεις των μηχανών του, αλλά δεν δένει καθολου με το σύνολο και χτυπάει άσχημα στο μάτι. Θα μπορούσε να γίνει κοκκινο, όπως ήταν και τα highspeed 2/3 που είχαν και εκείνα τις απολήξεις των μηχανών χαμηλά. Επίσης θεωρώ ότι μια μαύρη ρίγα στα παράθυρα της γέφυρας στα πρότυπα Highspeed 4, θα το έκανε να δείχνει πιο σύγχρονο και αεροδυναμικό. Όπως και να έχει με το καλό να ξεκινήσει τα δρομολόγια του, είναι μια όμορφη εναλλακτική για τη γραμμή κυρίως λόγω ωραρίων αλλά και εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

On 4/27/2022 at 2:54 AM, George...f said:

Κατά τη γνώμη μου η πρύμνη του πλοιου θα έπρεπε να αλλάξει χρωματισμό.

Γενηθήτω το θέλημα σου @George...f. Στα κόκκινα όλη η πρύμνη του πλοίου πλέον, σε συνέχεια του κόκκινου στις μπάντες. Με μικρή επιφύλαξη επειδή ήταν νύχτα και το δα από μακριά, αλλά δεν νομίζω να μαι τόσο λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...